Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παλια φοραγε dcv κινητηρα

<<4κύλινδρο κινητήρα PCM (Peugeot‐Citroën Moteurs) ή FIAT, 1.360cc, 75‐80 ίππων, με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων και ABS. Αλλά και με 800(ανεπισημα1200) κιλά ωφέλιμο φορτίο με πίσω άξονα δικής μας κατασκευής.>>

η μουρη θυμιζει φιατ pundo+panda αλλα στο χειροτερο...

βγαινει και σε εκδοση diesel

Η εταιρεία, με έδρα το Κιλκίς, προγραμμάτιζε να βγάλει στην αγορά το 1.497 κυβικών Pony «Νο ΙΙ» στις εκδόσεις 513 Standar και τιμή 7.000 και το 513 Deluxe στην τιμή των 7.500 ευρώ. Και τα δύο με προδιαγραφές ασφαλείας Euro 5 και Euro 6. Η μόνη τους διαφορά είναι ότι το Pony 513 Deluxe θα διαθέτει, εκτός από τον βασικό εξοπλισμό - airconditon, αερόσακους -, μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Αντί για 85 ίππους που θα έχει κάτω από το καπό το μοντέλο Standard, το Deluxe θα τρέχει με 5 παραπάνω άλογα και θα διαθέτει σύστημα ABS. Και τα δύο βενζινοκίνητα.

για μενα τα 7500χιλ ειναι υπερβολικα και προφανως οταν τα σπρωχνουν σε αλλες χωρες θα ναι μερικες χιλιαδες κατω!

Δημοσ.

Οποίος νομίζει πως σε ώρα ανάγκης μπορεί να χειριστεί το πεντάλ καλύτερα από μία ad hoc CPU είναι γελασμένος.

Επικίνδυνος για τους άλλους(για τον εαυτό του χεστήκαμε). :rolleyes:

  • Like 1
Δημοσ.

Και τα δύο με προδιαγραφές ασφαλείας Euro 5 και Euro 6.

Οι προδιαγραφές euro 5-6 αφορούν εκπομπές καυσαερίων, και όχι ασφάλεια.

 

Γενικά το άρθρο γράφει ότι νάναι, πχ το ABS είναι υποχρεωτικό από από το 2005, κανένα αυτοκίνητο δεν παίρνει έγκριση τύπου στην Ευρώπη αν δεν έχει ABS.

Δημοσ.

Ολα θα τα κρινει η τιμη κ τα υλικα κατασκευης. Αν επιτέλους γίνει ένα αμαξι που δε δινει βαση στη ταχύτητα αλλα στην ασφάλεια και στα ανθεκτικά υλικα παραλληλα με τη χαμηλή τιμη θα ξεπουλήσει στην Ελλάδα.

Δημοσ.

αφου είναι γνωστό οτι ο μέσος έλληνας οδηγός έχει FIA Super Licence και είχε κάνει χαζό το σουμάχερ παλιά οταν ήταν 20ρης στα λιμανάκια.

  • Like 1
Δημοσ.

 

Και μπορεί το ενδιαφέρον στην Ελλάδα να είναι μεγάλο, αλλά, όπως λέει η Ι. Παπαπαναγιώτου, από την Αφρική και τις αναπτυσσόμενες χώρες είναι τεράστιο και ήδη οι παραγγελίες καταφθάνουν κατά χιλιάδες. Πρόκειται για μεγάλες παραγγελίες της τάξης των 25.000 αυτοκινήτων, τα οποία μάλιστα οι έμποροι αυτοκινήτων πιέζουν για να τα παραλάβουν όσο το δυνατόν συντομότερα.

 

 

Και αλλού λέει οτι δεν έχει αρχίσει ακόμα η παραγωγή, δεν ξέρουν πότε θα αρχίσει η παραγωγή κ.τ.λ

Δημοσ.

Και αλλού λέει οτι δεν έχει αρχίσει ακόμα η παραγωγή, δεν ξέρουν πότε θα αρχίσει η παραγωγή κ.τ.λ

 

Π***ρίτσες. Δεν ξέρουμε αν οι 25.000 παραγγελίες είναι δεσμευτικές, γραπτές αλλά μη δεσμευτικές ή απλή ένδειξη ενδιαφέροντος. Το πιο πιθανό είναι το 3ο, άντε το 2ο.

  • Like 1
Δημοσ.

Εμενα το abs με εχει σωσει παντως σχεδον μεσα στην πολη σε αναστροφη που εκανε ο αλλος στο ανιθετο ρευμα με κοκκινο (με νησιδα αναμεσα)....ακομα δεν μπορω να καταλαβω πώς φρεναρε το αμαξι και μπορεσα να τον αποφυγω.

Δημοσ.

So much hate... Τι πρόβλημα έχετε ορισμένοι δεν μπορώ να καταλάβω...

 

Ένα φτηνό, επαγγελματικό όχημα, χωρίς ημερομηνία λήξης και μικρό κόστος συντήρησης θέλουν να πουλήσουν οι άνθρωποι... Που κολλάνε τώρα οι κουβάδες (smart), τα παιδιά μας και οι πιγκουίνοι στην ανταρκτική δεν έχω ιδέα... Καθίστε να κυκλοφορήσει και βλέπουμε, από τη φωτογραφία ενός concept διαπίστωσαν όλοι οι σχεδιαστές αυτοκινήτων εδώ μέσα το πόσο ασφαλές είναι...

 

Έχει ένα "original" pony o θείος μου (του πατέρα του ήταν) πάντως στο χωριό και λειτουργεί μέχρι και σήμερα, αν κάνουν και τα καινούργια τέτοια σκυλιά, τότε μπράβο τους.

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...