Προς το περιεχόμενο

Οι δημιουργοί του Maniac Mansion ξεκίνησαν καμπάνια για να χρηματοδοτήσουν το Thimbleweed Park


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι διαβάζουν τα μάτια μου... από την κουβέντα για ένα από τα καλύτερα adventures όλων των εποχών και την χρυσή εποχή των adventures, η συζήτηση κατέληξε στις πόρνες πολυτελείας, τα ακριβά ναρκωτικά, το ξεφτυλίσατε απλά

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για πάμε οι υποστηρικτές του παιχνιδιού, έρχεται κι άλλο στράγγισμα, μόνο με 625000$ τώρα, θα έχετε τη χαρά το παιχνίδι με τα γραφικά του 1979 να έχει και φωνή, απίστευτο!
Πραγματικά τώρα αξίζει τον κόπο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι διαβάζουν τα μάτια μου... από την κουβέντα για ένα από τα καλύτερα adventures όλων των εποχών και την χρυσή εποχή των adventures, η συζήτηση κατέληξε στις πόρνες πολυτελείας, τα ακριβά ναρκωτικά, το ξεφτυλίσατε απλά

 

Πραγματικά δεν έχω τίποτα να πω. Πρέπει να ζητήσουμε από τη διαχείριση να βάλει "hide posts from this person" όπως στο FB.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο μεταξυ μιας και ειχαμε και εκεινη τη κουβεντα με τον φιλο προηγουμενως...τα 375 χιλιαρικα ειναι ΜΟΝΟ για τη PC εκδοση για τις αλλες πλατφορμες θελει και αλλα φραγκα ο κος Gilbert.

 

Το πιο γελοιο της ολης υποθεσης ειναι οτι θελουν αλλα 50 χιλιαρικα μονο και μονο για να μεταφρασουν το παιχνιδι σε 3-4 ξενες γλωσσες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο μεταξυ μιας και ειχαμε και εκεινη τη κουβεντα με τον φιλο προηγουμενως...τα 375 χιλιαρικα ειναι ΜΟΝΟ για τη PC εκδοση για τις αλλες πλατφορμες θελει και αλλα φραγκα ο κος Gilbert.

 

Το πιο γελοιο της ολης υποθεσης ειναι οτι θελουν αλλα 50 χιλιαρικα μονο και μονο για να μεταφρασουν το παιχνιδι σε 3-4 ξενες γλωσσες!

 

 H "PC πλατφόρμα" είναι τρεις πλατφόρμες, δεν είναι μία. Η μεταφράσεις είναι σε 5 γλώσσες και σοβαρευτείτε. Νομίζεις ότι οι μεταφραστές είναι φτηνοί; Η μήπως είναι φτηνό το voice acting; εξυπνάκηδες είστε. Συγκρίνεται αυτό με παιχνίδια που κοστίζουν εκατομμύρια. Είστε πραγματικά αστοιχείωτοι και νομίζεται ότι ξέρετε κάτι επειδή έχετε παίξει 2-3 παιχνίδια. Πήγαινε παίξε κανένα Pro και άσε μας εμάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αστοιχειωτος εισαι μοναχα εσυ που ελεγες οτι το αρχικο ποσο τα ειχε ολα αυτα μεσα....επρεπε να φανε κιολας.Αντε ξεκινα να μαγειρευεις πιτσες γιατι προβλεπω ο Ron να σε χρεωνει και τη μασα του.

 

Και ποιοι ειστε "Εσεις"...τα τυφλα fanboys που δεν γουσταρουν την αρνητικη κριτικη;Αν ναι τοτε ξερεις που ειστε καταγγεγραμενοι και εσεις και οι προτροπες σας.


Α και κατι ακομα γιατι δεν ξερεις και Αγγλικα μαλλον....η μεταφραση προηγειται του voice acting συνεπως δεν εχει καμμια απολυτως σχεση το ποσο που ζητανε (50 χιλιαρικα) και το οποιο προφανως θα περιλαμβανει μονο το text.

 

Αντε φωτεινε φωστηρα που μας κανεις και προτροπες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι μάνα μου ναι, ότι πεις εσύ. Τα παιχνίδια είναι φτηνά και το συγκεκριμένο κοστίζει 1-2 χιλιάρικα και θα το φτιάξουν σε μία βδομάδα με μηχανή γραφικών του 1980. Θα φάνε τα υπόλοιπα σε πόρνες πολυτελείας και κότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το άρθρο είχε αρκετά πρόστυχο περιεχόμενο με κάτι παππούδες που ήθελαν να συνεχίσουν τη μεγάλη ζωή και είχαν βγει στη πιάτσα για άτομα πρόθυμα να συνεισφέρουν στο θεάρεστο έργο τους, μερικοί προσπάθησαν να συμμαζέψουν λίγο τη κατάσταση, αλλά δε βαριέσαι, πολλοί απλά θα παπαγαλίζουν για πάντα τις λίστες με τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών, όπως τις χάραξαν σε χρυσές πλάκες και τις έδωσαν στο λαό οι προφήτες των βιντεοπαιχνιδιών.

Στο κάτω κάτω απλά ένα παιχνίδι είναι, δε χρειάζεται να γίνεται τόσος θόρυβος, ο κόσμος σήμερα έχει πολλά λεφτά και τα δίνει στα χιλιάδες παιχνίδια που είναι στα kickstarter, early access κλπ, όταν π.χ. βλέπεις πολλά account ατόμων στο Steam που έχουν 800, 1000, 1500 παιχνίδια, δεν υπάρχει έλλειψη χρήματος, ένα παραπάνω δεν είναι τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλως για το τυπικο. 

 

 

 

RON GILBERT is a game designer, writer and programmer best known for creating and designing the cult classic adventure games Maniac Mansion and Monkey Island. Ron was the ninth employee at Lucasfilm Games, instrumental in their leap into adventure games, and creator of the SCUMM engine.

 

...

Από την άλλη αυτοί οι τύποι δεν είναι προγραμματιστές για να αναβαθμίσουν τη SCUMM. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν είπα δεν είναι προγραμματιστές εννοούσα δεν είναι καλοί προγραμματιστές. Προφανώς και είναι προγραμματιστές, δεν νοείται game developer χωρίς γνώσεις προγραμματισμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρατηρήσεις.

Οι τύποι είναι πάνω απ'όλα game designers! τί σημαίνει αυτό? σχεδιάζουν τα πάντα σε ένα παιχνίδι και κυρίως πως θα εξελίσσεται και πως θα αλληλεπιδράς. Δεν είναι απλό scenario ούτε σκέτο programming.
Παλιά προφανώς οι ομάδες ήταν μικρότερες και τα μέλη κάνανε σχεδόν τα πάντα, αλλά το βασικό που έπρεπε να έχουν οι game designers ήταν εμπνευση, αντίληψη και εξυπνάδα για να συνδυάσουν αυτά που θέλουν. Πολλές φορές οι game designers ήταν συγγραφείς (π.χ. Gabriel Knight)

 

Αν ισχύει πως θα ασχολούνται για 18 μήνες (έτσι λένε) μόνο με αυτό προφανώς και θέλουν να πληρώνονται. Ο μισθός ενος programmer σε Νέα Υόρκη π.χ. άνετα είναι 70.000 δολλάρια (σε κατι τυχαίες αναζητήσεις που είχα κάνει σε jobseeking site). Αν βάλετε 4 άτομα για το χρονικό διάστημα βγαίνει. Η αμφιβολία μου για το θέμα αρπαχτής είναι κατά πόσο θέλουν πράγματι 18 μήνες, γιατί προφανώς το script και τις ιδέες στο μεγαλύτερο βαθμό τις έχουν.

Αν βάλανε voice acting απολύτως λογικό να μεγαλώσει η τιμή.

Και εγώ που το ξαναβλέπω το ποσό παραγωγής δεν είναι τραγικό, αρκεί να ισχύει πως θέλουν 18 μήνες. Απλά δεν πιστεύω πως θέλουν τόσο καιρό γιατί πραγματικά με γραφικά τέτοιου τύπου δε θα χρειαστούν εξιδεικευμένες γνώσεις. Αν και προφανώς θα κάνουν πΟλύ ομαλή κίνηση και όχι το παλιό |αλλάζει καρέ και το χέρι ανεβαίνει σχεδόν ολόκληρο".
Αλλά σίγουρα καμία εταιρία δε θα τους χρηματοδοτούσε, οπότε απευθύνθηκαν στους fan.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω ότι το script το έχουν σε μεγάλο βαθμό. Πιστεύω έχουν το γενικό concept, ακριβώς τι θέλουν να κάνουν, αλλά τους λείπει ακόμα πολύ πράμα, λεπτομέρειες, διάλογοι κλπ. Και εντάξει είναι και το θέμα μηχανής γιατί αποκλείεται να το κάνουν σε SCUMM. Πιστεύω ότι 12 μήνες τουλάχιστον τους θέλουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, μπορεί να παρασυρθήκαμε λίγο πριν και να είπαμε και δυο λόγια παραπάνω, ας τα ξεχάσουμε αυτά και με το καλό τα παλικάρια να φτιάξουν το νέο παιχνίδι τους.

Αλλά έχω την εντύπωση πως οι δημιουργοί του παιχνιδιού δεν έχουν διευκρινίσει μια σημαντική λεπτομέρεια, το παιχνίδι θα παίζει σε 286 επεξεργαστή ή θα απαιτεί οπωσδήποτε 386 για να τρέξει; Καλό είναι να το ξέρει από τώρα αυτό ο κόσμος για να αρχίσει να κάνει οικονομίες για αναβάθμιση του υπολογιστή αν χρειάζεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

 αποκλείεται να το κάνουν σε SCUMM. Πιστεύω ότι 12 μήνες τουλάχιστον τους θέλουν.

Η SCUMM engine είναι αρκετά απλή και αρκετά ευέλικτη. Και το παιχνίδι όπως το παρουσιάζουν φαίνεται να είναι αρκετά απλό/συμβατικό ώστε να μην απαιτεί πρόσθετες επεκτάσεις για να υποστηριχθεί το gameplay του (αυτό δεν αποκλείει φυσικά να κάνουν διάφορα optimizations - απλά όσοι σκοπεύετε να στηρίξετε το project κρατήστε και το ενδεχόμενο να μη γίνουν καθόλου βελτιώσεις σε αυτό δείχνουν). Προφανώς θα χρειαζόταν κάποιες ενημερώσεις για να τρέχει κάποια έκδοση της SCUMM σε σύγχρονα συστήματα, με τα σύγχρονα δεδομένα για κάρτες ήχου και γραφικών, αλλά δεν φαντάζομαι ότι θα ήταν κάτι δύσκολο να (έχει ήδη) γράψει ο Gilbert. 

 

Θα μπορούσαν επίσης θεωρητικά να δουν και τον κώδικα των open source AGS ή/και του ScummVM, τα οποία είναι πλέον υπερσύνολα του SCUMM (σε όλες τις εκδόσεις του νομίζω) και έχουν ήδη λύσει το θέμα του support για σύγχρονες πλατφόρμες. 

 

 

(...) I already have a great engine that runs on iOS/Android/Mac/PC/Linux. It will do (just about) everything I'd need to make a adventure game or any other 2D game.

Από το blog του Ron Gilbert (γενικά έχουν ενδιαφέρον τα post του και τα σχόλια του εκεί, και βλέπω συμμετοχή και από άλλους game devs και μέλη της modding community για SCUMM και LucasArts παιχνίδια):

http://grumpygamer.com/2d_engine_recommendations

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...