Προς το περιεχόμενο

Οι δημιουργοί του Maniac Mansion ξεκίνησαν καμπάνια για να χρηματοδοτήσουν το Thimbleweed Park


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παρατηρήσεις.

 

Οι τύποι είναι πάνω απ'όλα game designers! τί σημαίνει αυτό? σχεδιάζουν τα πάντα σε ένα παιχνίδι και κυρίως πως θα εξελίσσεται και πως θα αλληλεπιδράς. Δεν είναι απλό scenario ούτε σκέτο programming.

Παλιά προφανώς οι ομάδες ήταν μικρότερες και τα μέλη κάνανε σχεδόν τα πάντα, αλλά το βασικό που έπρεπε να έχουν οι game designers ήταν εμπνευση, αντίληψη και εξυπνάδα για να συνδυάσουν αυτά που θέλουν. Πολλές φορές οι game designers ήταν συγγραφείς (π.χ. Gabriel Knight)

 

Αν ισχύει πως θα ασχολούνται για 18 μήνες (έτσι λένε) μόνο με αυτό προφανώς και θέλουν να πληρώνονται. Ο μισθός ενος programmer σε Νέα Υόρκη π.χ. άνετα είναι 70.000 δολλάρια (σε κατι τυχαίες αναζητήσεις που είχα κάνει σε jobseeking site). Αν βάλετε 4 άτομα για το χρονικό διάστημα βγαίνει. Η αμφιβολία μου για το θέμα αρπαχτής είναι κατά πόσο θέλουν πράγματι 18 μήνες, γιατί προφανώς το script και τις ιδέες στο μεγαλύτερο βαθμό τις έχουν.

 

Αν βάλανε voice acting απολύτως λογικό να μεγαλώσει η τιμή.

 

Και εγώ που το ξαναβλέπω το ποσό παραγωγής δεν είναι τραγικό, αρκεί να ισχύει πως θέλουν 18 μήνες. Απλά δεν πιστεύω πως θέλουν τόσο καιρό γιατί πραγματικά με γραφικά τέτοιου τύπου δε θα χρειαστούν εξιδεικευμένες γνώσεις. Αν και προφανώς θα κάνουν πΟλύ ομαλή κίνηση και όχι το παλιό |αλλάζει καρέ και το χέρι ανεβαίνει σχεδόν ολόκληρο".

Αλλά σίγουρα καμία εταιρία δε θα τους χρηματοδοτούσε, οπότε απευθύνθηκαν στους fan.

Αμα σοβαρα χρειαζονται 18 μηνες για να φτιαξουν ενα τετοιο παιχνιδι τοτε καλυτερα να ασχοληθουν με κατι αλλο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Δεν καταλαβαίνω πως συμπεραίνεις ότι θα έπρεπε να τους πάρει λιγότερο. Γνωρίζεις κάτι παραπάνω για το περιεχόμενο του παιχνιδιού; Έχεις κάποια γνώση του design document που δεν έχουμε οι υπόλοιποι; Έχεις φτιάξει με ομάδα κάποιο αντίστοιχης κλίμακας (και γραφικών) adventure game και σου πήρε λιγότερο;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Έχω την αίσθηση πως το παράκαναν με το "ρετρό" ύφος. Καλό θα ήταν να επιστρέψουμε στον πλούτο ιστορίας και επιλογών του '87, όχι όμως και στα γραφικά...

 

Τέλος πάντων, ας πάει καλά, ας αποδειχτεί αντάξιο της φήμης των δημιουργών του (γιατί κάποιοι άλλοι τα έχουν αφήσει στη μέση, ενώ ταυτόχρονα ανακοινώνουν απολύσεις) και ελπίζω πως σε επόμενη δουλειά θα έχουν και το αισθητικό κομμάτι πιο προσεγμένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Παίρνουν μεγάλο ρίσκο με αυτά τα γραφικά, σίγουρα. (και συμφωνώ και εγώ θα προτιμούσα μια πιο μοντέρνα ή έστω πλούσια εκδοχή των ρετρο--γραφικών που δείχνουν να χρησιμοποιούν άλλοι σύγχρονοι τίτλοι που ακολουθούν αυτή την οδό. 

 

Αλλά είναι συνειδητή επιλογή τους (και οι δύο creators έχουν εμπλακεί σε projects με πολύ καλύτερα/σύγχρονα γραφικά), οπότε θα λουστούν τα όποια αποτελέσματα . Το kickstarter campaign, και πετυχημένο να είναι, δεν σημαίνει και εμπορική επιτυχία για τον τελικό τίτλο.

 

Ωστόσο, η δική μου άποψη είναι να κάνουν ό,τι *δουλεύει* για τους ίδιους τους creators. Καλύτερα να αναπτύσσουν κάτι με μεράκι λόγω μιας τρελής ιδέας που τους καρφώθηκε ένα καλοκαιρινό απόγευμα (όσο χάλια και να φαίνεται σε κάποιον από έξω) παρά να προσπαθήσουν να ικανοποιήσουν και εγώ δεν ξέρω ποιον πρώτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Σκάρτες 15 χιλιάδες θέλει αυτή τη στιγμή, και έχει 24 ημέρες μπροστά, θα χρηματοδοτηθεί, αυτό είναι σίγουρο.

 

Ας κάνουν ό,τι νομίζουν αυτοί καλύτερο και σαφώς θα κριθούν από το αποτέλεσμα.

 

Ο Σέιφερ, ας πούμε, κρίθηκε και κρίνεται. Εξαιρετική αισθητική, αλλά λίγο ζουμί. Τώρα λέει οι απολύσεις δε θα επηρρεάσουν τα υφιστάμενα project, αλλά θα χρειαστεί κάτι πολύ δυνατό για να ανακτήσει την αξιοπιστία του.

 

Γενικά, το pixel art κάνει ένα γενικότερο comeback, αλλά φοβάμαι μήπως ξεφύγει το πράγμα. Θα δούμε, το παρακολουθώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκάρτες 15 χιλιάδες θέλει αυτή τη στιγμή, και έχει 24 ημέρες μπροστά, θα χρηματοδοτηθεί, αυτό είναι σίγουρο.

 

Ας κάνουν ό,τι νομίζουν αυτοί καλύτερο και σαφώς θα κριθούν από το αποτέλεσμα.

 

Ο Σέιφερ, ας πούμε, κρίθηκε και κρίνεται. Εξαιρετική αισθητική, αλλά λίγο ζουμί. Τώρα λέει οι απολύσεις δε θα επηρρεάσουν τα υφιστάμενα project, αλλά θα χρειαστεί κάτι πολύ δυνατό για να ανακτήσει την αξιοπιστία του.

 

Γενικά, το pixel art κάνει ένα γενικότερο comeback, αλλά φοβάμαι μήπως ξεφύγει το πράγμα. Θα δούμε, το παρακολουθώ.

Κι ο Γκίλμπερτ κρίνεται για το broken age, μόνο που αυτός την κοπάνησε, τόσο πολύ σέβεται το κοινό που έδωσε χρήματα γιατί τον εμπιστευόταν...

Η πλάκα είναι ότι υπάρχει τρομερή κριτική για adventure που βγαίνουν και έχουν λίγο προβληματικό animation ή όχι τόσο όμορφα γραφικά κι από την άλλη στήριξη σε ένα παιχνίδι με πιξελιασμένα γραφικά επειδή λέει είναι άποψη του δημιουργού,,,

Η τεχνολογία προχωράει μπροστά, εκτός κι αν όταν βγει το επόμενο Fifa/Pro κι έχει γραφικά του kick off ή του sensible soccer π.χ. θα πουν όλοι ότι τώρα μάλιστα, επιστρέφει το παιχνίδι στις ρίζες του...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν ξέρω πόσο πραγματικός ήταν ο ρόλος του Γκίλμπερτ στο Broken Age. Ως "σύμβουλος" γενικά και αόριστα παρουσιαζόταν, ρόλο συγκεκριμένο στην ομάδα δεν είχε (πέρα από τα "επινίκεια" για την τεράστια χρηματοδοτική επιτυχία, που για λόγους marketing βγήκε μπροστά, μαζί με τον Σέιφερ). Στα βίντεο με τους Reds (η αρχική κωδική ονομασία του project) δε θυμάμαι να ήταν ούτε μία φορά.

 

Για μένα, κακώς δέχτηκε να εμπλακεί σε αυτό το ρόλο, και τόσο που ενεπλάκη. Κι υποψιάζομαι πως σε αυτό αναφέρεται με τις ατάκες στο βίντεο προώθησης ("τι σας κάναμε εμείς", "γιατί είστε θυμωμένοι"). Ή μπορεί και να αναζητώ συσχετισμούς που δεν υπάρχουν, ίσως.

 

Εγώ στα βίντεο του ντοκιμαντέρ που τον είχα δει, βαριεστημένο τον έβλεπα. Ρόλο ουσιαστικό δεν είχε. Νομίζω πως στο The Cave κάτι έγινε και τα έσπασαν, ή απλά βαρέθηκε και έφυγε. Γενικά, δεν είναι τυχαίο το παρατσούκλι "Grumpy Gamer".

 

To Infamous Machine μου φαίνεται ενδιαφέρουσα ιδέα, αν και Dayofthetentacle-φέρει (γλωσσοπλασία ftw) με το ταξίδι στο παρελθόν, αλλά ζητάει πολύ λίγα, πώς θα τα φέρουν βόλτα δεν ξέρω, κι ακόμη δεν έχουν φτάσει στα μισά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

To Infamous Machine μου φαίνεται ενδιαφέρουσα ιδέα, αν και Dayofthetentacle-φέρει (γλωσσοπλασία ftw) με το ταξίδι στο παρελθόν, αλλά ζητάει πολύ λίγα, πώς θα τα φέρουν βόλτα δεν ξέρω, κι ακόμη δεν έχουν φτάσει στα μισά.

Νομίζω ότι το χάλασαν στην πορεία. Στην αρχή είχαν ένα παιδάκι για πρωταγωνιστή που παίζοντας χάλασε τη μηχανή του χρόνου και μεταφέρθηκε σε άλλη εποχή, τώρα το άλλαξαν και το έκαναν με ένα νεαρό πρωταγωνιστή, κάτι που το έχουμε δει χιλιάδες φορές, μακάρι να βγει καλό αλλά δεν έχω υψηλές προσδοκίες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...