Προς το περιεχόμενο

Στα 48fps θα γυρίσει τις επερχόμενες ταινίες Avatar ο James Cameron


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το hfr ειναι μια τεχνολογια που δεν αρεσει στο 90% των θεατων. Δεν βρισκω λογο να συνεχιζουν να το κουραζουν.

Εχεις κάποια έρευνα για αυτό το 90%; 

 

Στα 48fps του Hobbit πάντως είχαν πάρα πολλά παράπονα από τον κόσμο ότι έμοιαζε σαν φθηνιάρικη τηλεταινία. Περισσότερα fps δεν ισοδυναμεί με καλύτερη ποιότητα.

Το είδες στα 48fps; Η εικόνα στα 48fps, τουλάχιστον όσον αφορά τις σκηνές δράσης και το 3D, είναι μακράν ποιοτικότερη. Φαίνεται πολύ πιο καθαρή σε αντίθεση με τα 24fps όπου θολώνει.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ανθρώπινη όραση αρχίζει να βλέπει κίνηση από τα 8fps μόλις. Δεν βλέπει πάνω από 18-20 σε ομαλό θέμα...

Εσύ και η Ubisoft... μήπως χρησιμοποιείς και καμιά κονσόλα;

  • Like 18
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά ο περισσότερος κόσμος έχει άγνοια με τα fps που μπορεί να δει το μάτι και το γιατί τα 24 fps του φαίνονται καλά.

Το μάτι μπορεί να ξεχωρίσει την διαφορά ακόμη και μεταξύ 120 και 240 fps αν τα βάλεις δίπλα δίπλα. Αν βλέπεις μία το ένα και μία το άλλο δεν θα καταλάβεις διαφορά.

Όμως μεταξύ 24 και 60 η διαφορά είναι δραματική.

Και ο μόνος λόγος που γίνονται ανεκτά τα 24 fps στο σινεμά είναι το motion blur. Στην ουσία κάθε frame απεικονίζει όλες τις αλλαγές που γίνανε μέσα στο 1/24 του δευτερολέπτου. 

Αυτό δεν υπάρχει στα παιχνίδια που παίζουμε και για αυτό εκεί τα 24 fps είναι χάλια (εκτός από το input lag). Σε μερικά παιχνίδια βάζουν motion blur αλλά είναι fake. Προηγούμενα frames σβήνουν σιγά, σιγά. Το πραγματικό motion blur θα απαιτούσε να γίνει render το game σε πχ 96 fps και μετά να γίνουν blend ανά 4 και να πέσει στα 24.

Προφανώς αν έχει την δύναμη η κάρτα να δείξει περισσότερα fps δεν υπάρχει και λόγως να έχεις motion blur οπότε και για αυτό δεν έχει εφαρμοστεί μέχρι τώρα το πραγματικό motion blur. Μόνο στις κονσόλες, σε μερικά παιχνίδια που είναι 30 fps προσπαθούν με προχωρημένες τεχνικές να πετύχουν το αποτέλεσμα του πραγματικού motion blur χωρίς να έχουν την ίδια απώλεια σε ταχύτητα.

Πάντως αν και τα 60 fps βελτιώνουν αισθητά την εμπειρία και είναι προφανώς αντιληπτά από το μάτι, τελικά είναι θέμα υποκειμενικό αν θα αρέσει σε κάποιον. Σε μένα αρέσει πάρα πολύ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα παιχνίδια ελέγχεις εσύ την δράση και την κάμερα. Στο σινεμά κάθεσαι ακίνητος μπροστά σε μια τεράστια οθόνη με την κάμερα να γυρνάει γύρω γύρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Hobbit έφταιγε το fail CGI που είχε και όχι τα 48FPS τα οποία τα έσπαγαν απλά..Όσο για τα FPS, όντως το μάτι καταλαβαίνει διαφορά και στα πάνω από 60, δεν είναι τυχαίο ότι οι gamers που παίζουν με 120/144Hz monitors λένε ότι δεν συγκρίνεται..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 48 fps τα σπάνε. Εχω δει και τις δυο Hobbit ταινίες έτσι.

 

Όποιοι κουράζονται να μείνουν σπίτι τους. Το Avatar δεν το είδα καν σε 3d γιατί κάποιοι της παρέας κουράζονταν. Βρε ουστ.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις κάποια έρευνα για αυτό το 90%; 

 

 

Το είδες στα 48fps; Η εικόνα στα 48fps, τουλάχιστον όσον αφορά τις σκηνές δράσης και το 3D, είναι μακράν ποιοτικότερη. Φαίνεται πολύ πιο καθαρή σε αντίθεση με τα 24fps όπου θολώνει.

Το εχω συζητήσει με παρα πολυ κοσμο και 3χω διαβασει το ιδιο και στα σχετικα αρθρα. Αν δεν ειναι 90 ειναι 80. Παντως δεν υπαρχει ποσοστο ανθρωπων τοσο μεγαλο που να δικαιολογει την εξελιξη αυτης της τεχνολογιας. Η κινηματογραφικη εμπειρία ειναι συνηφασμενη με μια εικονα. Αυτη η εικονα ειναι στα 24.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eιναι πολυ καλα να βλεπω ταινιες με 60fps αν κι εγω βλεπω ηδη ταινιες με 60fps με τη χρηση svp που κανει realtime επεξεργασια απο 24fps -> 60fps, τωρα τα 48fps μου φαινεται οτι η κινηση λιγο ψιλοκουτσαινει ,τα 24fps τα μισουσα απο μικρος γιατι η κινηση ηταν αργη και μου την εδινε το τραιμοπαιγμα στην κινηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως δεν υπαρχει ποσοστο ανθρωπων τοσο μεγαλο που να δικαιολογει την εξελιξη αυτης της τεχνολογιας. Η κινηματογραφικη εμπειρία ειναι συνηφασμενη με μια εικονα. Αυτη η εικονα ειναι στα 24.

 

Από τη στιγμή που η προβολή των 48fps ήταν πετυχημένη απο άποψη προσέλευσης κόσμου στα προηγούμενα 2 Χομπιτ, υπάρχει σημαντικό ποσοστό ανθρώπων που να δικαιολογεί την εξέλιξη αυτή.

 

Επίσης κάποτε η κινηματογραφική εμπειρία ήταν συνυφασμένη με την ασπρόμαυρη εικόνα και τα ειδικά εφέ με το stop motion animation. Τι πάει να πει αυτό; Οτι θα έπρεπε να απορρίψουμε κάθε νέα τεχνολογία ακόμα κι αν αυτή βελτιώνει τη συνολική εμπειρία μιας ταινίας;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπίζω να έχει καλύτερο CGI αυτή τη φορά γιατί σε μερικές σκηνές πραγματικά το animation ήταν χειρότερο και από πολλά παιχνίδια..Στο Lords Of The Rings, τα Orcs, ήταν CGI ή άνθρωποι με κουστούμι ; Εκεί δεν έβλεπες καθόλου ψευτίλα και τα έσπαγε απλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Cameron γενικά πρωτοπορεί, αλλά δεν περιμένω και πολλά απο τις συνέχειες του Avatar. Το πρώτο ήταν η μεγαλύτερη και μοναδική επιτυχία του 3D. Πλέον η μόδα πέρασε και η ταινία απο μόνη της δε λέει και τίποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...