Προς το περιεχόμενο

ακουστικα handsfree sony ericsson mh1 7,9€ eshop


NICK1982

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα συμφορουμιτες. Εγω ειμαι αυτος που αναφερει ο Μαικ ως το μελος που επεστρεψε τα δικα του (χαλασμενα) ΜΗ1. Επειδη το ψιλοαναλυσαμε με τον Μαικ σε πμ, θεωρω οτι το καταστημα μαζεψε μερικα κομματια απο επιστροφες και τα βγαζει προς πωληση σε ακομα χαμηλοτερη τιμη. Γιατι θεωρω οτι μπορει να παιζει αυτο το ενδεχομενο; Διοτι πολυ απλα, το ενα ακουστικο στο δικο μου σετ χαλασε στο ασχετο. Εβγαλα το earbud και διαπιστωσα οτι η μεμβραση στο ακουστικο ειχε υποχωρησει προς τα μεσα. Φυσικα, εννοειται οτι δεν του ειχα κανει τπτ και 1-2 ωρες νωριτερα ειχα απαντησει και μιλησει κανονικα σε κληση.

 

Ενω το προβλημα ηταν προφανες ακομα και για παιδι δυο ετων (ακουστικο που δε λειτουργει), ενω ο υπαλληλος ηταν κατηγορηματικος οτι "αυριο" θα παρω πιστωτικο αφου ειναι ξεκαθαρη η βλαβη, ελαβα μνμ οτι το προϊον παει στα κεντρικα για περαιτερω εξεταση. Το πιστωτικο εκδοθηκε 2-3 ημερες μετα. Προσωπικη αποψη: επισκευαζουν οσα εχουν επιστραφει, τα βγαζουν στην αγορα ξανα με 8 ευρω και αν σε καποιους αντεξουν πανω απο 1 χρονο, το e-shop ειναι κερδισμενο (βγαινει εκτος εγγυησης). Εμενα χαλασε σε 10 μηνες, παρα λιγο και θα ημουν απο τους ατυχους.

 

Στο μεταξυ, Δευτερα μου ηρθε το μνμ για πιστωτικο και (αν θυμαμαι καλα) στο τελος της ιδιας εβδομαδας βγηκε διαθεσιμοτητα στο καταστημα. Να ειναι το δικο μου; Νομιζω πως οχι, φανταζομαι οτι ειχαν κανει στοκ καμποσα κομματια απο επιστροφες και τα εβγαλαν σε χαμηλη τιμη για να δελεασουν καποιον καχυποπτο. Ακομα κι εγω εχω κανει μια παραγγελια, θα περασω να δω το προιον αν ερθει ποτε επιβεβαιωση και θα κοιταξω ΠΡΩΤΑ ΑΠ' ΟΛΑ το αριστερο ακουστικο (αυτο που βρισκεται στο καλωδικο με το κουμπι απαντησης) για να διαπιστωσω την κατασταση του.

 

Υ.Σ.: Κατοχος Moto G 1st Gen, αριστη συνεργασια του ΜΗ1 με το κινητο. Τα κουμπακια εντασης δεν δουλευουν ωστοσο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ όλους για την ενημέρωση! thanks+%281%29.gif

 

Σκέφτομαι κι εγώ να τα παραγγείλω, οφείλω όμως να ομολογήσω ότι προβληματίζομαι πολύ με τα όσα διάβασα... :unsure:

 

Πολύ καλό ενημερωτικό θέμα γι' αυτά το "The incredible Sony MH1 /MH1c!"

Αν υποθέσουμε ότι αυτά τ' ακουστικά του e-shop θα είναι της προκοπής, θα χρειάζονται άραγε τοποθέτηση δετήρα καλωδίων (ελληνιστί... "tie wrap" :P ) στο μεσαίο κουμπί για να δουλεύουν (όπως περιγράφεται εδώ) στο "Asus Zenfone 5" μου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα εξαρτωναι απο το κινητο που εχεις. Στο δικο μου δεν χρειαζεται τπτ. Απλα το βαζεις και δουλευει :) Στο συγκεκριμενο μοντελο που εχεις ειλικρινα δεν εχω ιδεα τι χρειαζεται. Νομιζω ομως οτι υπαρχει ενας "κανονας" για τα συμβατα ή οχι κινητα: κατι με κινητα κατασκευασμενα πριν απο το 20ΧΧ και κινητα μετα το 20ΧΧ, αλλα πρεπει να βρισκεται καπου στο παλιο νημα της προσφορας στο ινσομνια ή στο λινκ που παρεθεσες. Δεν θυμαμαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει ειπωθεί σε παλαιότερο τόπικ ότι στα περισσότερα καινούρια μοντέλα χρειάζεται ένα τέτοιο για να δουλέψει.. 

http://www.ebay.com/itm/200955431955?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Το συγκεκριμένο είναι δοκιμασμένο από κάποιο μέλος του φόρουμ και λέει πως λειτουργεί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω τι μπορεί να προσφέρει, αφού βλέπω πως είναι μια απλή επέκταση. :huh: 

Δεν αλλάζει το βύσμα απ' τα 3,5mm στα 2,5mm που ίσως απαιτούν κάποιες συσκευές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλώνω άλλος ένας από τους απογοητευμένους για τα ακουστικά αυτά. Λόγω των διθυραμβικών σχολίων από παντού τα πήρα και γω από το ίδιο κατάστημα ίδια τιμή (τα λευκά πήρα) πεντακάθαρος ήχος καλή εφαρμογή στο αυτί, αλλά από ένταση απλά ελαττωματικά με πολλές και διάφορες πηγές ήχου, τα επέστρεψα, τα έλεγξαν (?), μου τα έστειλαν πίσω λέγοντας οτι δεν έχουν κανένα πρόβλημα, τους τα ξανά επιστρέφω ζητώντας πίστωση και έτσι έγινε.

Τόσοι χρήστες δεν νομίζω να κάνουν λάθος για τις κριτικές τους (σε Ελληνικά και μη forum) άρα κάτι περίεργο γίνεται με το συγκεκριμένο κατάστημα και αυτό το προϊόν, αφού αυτό το μοτίβο με την προσφορά και το πόσοι είναι απογοητευμένοι επαναλαμβάνεται, οπότε έχετε λιγάκι το νου σας.
PS. Και γω τα Piston αναμένω :devil: .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τους έστειλα mail και μου απάντησαν ότι από ανθρώπινο λάθος αντί να πάνε για stock house πήγαν ως καινούρια...

 

 

 

 

Αγαπητέ κύριε 
 
Ζητάμε συγγνώμη για τη εξέλιξη της παραγγελίας σας και την αναστάτωση που έχουμε προκαλέσει όπου σε καμία περίπτωση δεν είναι πολιτική μας και σκοπός μας. Όλα τα προϊόντα μας που είναι μεταχειρισμένα αναρτούνται όπως μπορείτε να δείτε κι εσείς στο site μας στο stock house. Οι αναρτήσεις γίνονται από ανθρώπινο παράγοντα και δυστυχώς στη δίκη σας περίπτωση έχει γίνει όντως λάθος και φαίνεται βάση τους συστήματος μας. Απολογούμαστε για τη εξέλιξη αυτή και ελπίζουμε το γεγονός αυτό να μην σημαίνει την λήξη της συνεργασίας μας. Το mail σας έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα και υπευθύνους και έχουνε γίνει οι απαιτητές συστάσεις.
 
Μπορείτε να μας ενημερώσετε για οποιοδήποτε κωδικό επιθυμείτε να παραλάβετε ώστε να καταχωρήσουμε παραγγελία. Ως ένδειξη συγγνώμης θα προσπαθήσουμε να κάνουμε την καλύτερη δυνατή τιμή.
 
Οτιδήποτε θελήσετε μη διστάσετε να με ενημερώσετε.
 
Με εκτίμηση
 

 
Να ζητήσω έκπτωση δλδ ;
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρεπει να δικαιουσαι τουλαχιστον τη διαφορα τιμης σε πιστωτικό . Ελπίζω να μην την εχουν δει στυλ πλαισιο με τα μεταχειρισμενα απο το stock house να πλασαρονται για καινουργια .

Επεξ/σία από dimyok
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τους έστειλα mail και μου απάντησαν ότι από ανθρώπινο λάθος αντί να πάνε για stock house πήγαν ως καινούρια...

 

 

 

 

Αγαπητέ κύριε 
 
Ζητάμε συγγνώμη για τη εξέλιξη της παραγγελίας σας και την αναστάτωση που έχουμε προκαλέσει όπου σε καμία περίπτωση δεν είναι πολιτική μας και σκοπός μας. Όλα τα προϊόντα μας που είναι μεταχειρισμένα αναρτούνται όπως μπορείτε να δείτε κι εσείς στο site μας στο stock house. Οι αναρτήσεις γίνονται από ανθρώπινο παράγοντα και δυστυχώς στη δίκη σας περίπτωση έχει γίνει όντως λάθος και φαίνεται βάση τους συστήματος μας. Απολογούμαστε για τη εξέλιξη αυτή και ελπίζουμε το γεγονός αυτό να μην σημαίνει την λήξη της συνεργασίας μας. Το mail σας έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα και υπευθύνους και έχουνε γίνει οι απαιτητές συστάσεις.
 
Μπορείτε να μας ενημερώσετε για οποιοδήποτε κωδικό επιθυμείτε να παραλάβετε ώστε να καταχωρήσουμε παραγγελία. Ως ένδειξη συγγνώμης θα προσπαθήσουμε να κάνουμε την καλύτερη δυνατή τιμή.
 
Οτιδήποτε θελήσετε μη διστάσετε να με ενημερώσετε.
 
Με εκτίμηση
 

 
Να ζητήσω έκπτωση δλδ ;

 

 

Ώπα. Stock house? Τελικά δεν καταλαβα είναι νέο το μαραφέτι ή used. Έχω παραγγείλει και εγώ άλλο ένα ζευγάρι μάυρα γι'αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν τα πήρα τελικά, τα έδωσα αμέσως πίσω... απλά τους έστειλα το mail γιατί ήταν κοροϊδία που με ανάγκασε να πάω τζάμπα μέχρι το κατάστημά τους να παραλάβω ένα προϊόν που πίστευα ήταν καινούριο  και τελικά δεν ήταν.. Λεφτά δεν έχασα απλά μου λένε αυτοί στο mail να παραγγείλω κάτι και θα προσπαθήσουν να μου κάνουν την καλύτερη δυνατή τιμή... Θα ζητήσω καναν ssd Samsung μισή τιμή...χαχα  :-D


Ώπα. Stock house? Τελικά δεν καταλαβα είναι νέο το μαραφέτι ή used. Έχω παραγγείλει και εγώ άλλο ένα ζευγάρι μάυρα γι'αυτό.

 

Λογικά είναι καινούρια αφού αναμένουν νέα παραγγελία... Απλά στην δική μου περίπτωση έγινε λάθος... έτσι λένε τουλάχιστον...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Προσωπικη αποψη: επισκευαζουν οσα εχουν επιστραφει, τα βγαζουν στην αγορα ξανα με 8 ευρω και αν σε καποιους αντεξουν πανω απο 1 χρονο, το e-shop ειναι κερδισμενο (βγαινει εκτος εγγυησης). 

Αυτο τελικα ισχυει?

απο οσο ξερω,οτι προιον πωλειται εντος Ε.Ε συνοδευεται με 2ετη εγγυηση,ακομα και τα προιοντα της apple και το τονιζω αυτο,γιατι πολλες φορες βλεπω στις αγγελιες μας να λενε οτι δεν υπαρχει αποδειξη,επειδη περασε ο χρονος και εληξε η εγγυηση.

στο θεμα μας,ειχα κανει την ιδια ερωτηση στο staff του eshop.πηρα την εξης απαντηση:

Αγαπητέ κύριε,

 

Σύμφωνα με το  Ν2251/1994 αρθρο 5 παρ. 4: 

Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει αυτήν εγγράφως ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινούργων προϊόντων με μακρά διάρκεια ζωής (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Στην εγγύηση πρέπει να δηλώνονται, με σαφήνεια και πληρότητα, τα δικαιώματα που έχει ο καταναλωτής σύμφωνα με το εφαρμοστέο δίκαιο και να διευκρινίζεται ότι τα δικαιώματα αυτά δεν θίγονται από την εγγύηση. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά, για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.»

 

Επίσης σύμφωνα με τη παρ. 3  του ίδιου ως άνω άρθρου 

 

Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι' αυτό, συμβατικά ή από το νόμο. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του.»

 

Από τα ανωτέρω  δεν προκύπτει  υποχρέωση  για  παροχή 2ετούς εγγύησης,  αλλά υποχρέωση  για παροχή  ανταλλακτικών  και  επισκευή.

Διετής είναι ο χρόνος  παραγραφής  για να  ασκήσει  ο καταναλωτής  τα δικαιώματα του που πηγάζουν   από το νόμο (ΑΚ)  όπως  έχει τροποποιηθεί  και  εναρμονιστεί σύμφωνα με την  οδηγία 44/1999 της ΕΕ  για την πώληση  προϊόντων  με πραγματικά ελαττώματα, και δεν πρέπει να συγχέεται  με το χρόνο εγγύησης  που είναι  εύλογος  σε σχέση  με την πιθανή διάρκεια  ζωής του προϊόντος. 

 

Με εκτίμηση, ******

τι παιζει εδω λοιπον?

εγω μια χαρα εχω καλυφθει απο διαφορες εγγυησεις.μηπως αφορα τα αναλωσιμα προιοντα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρήγγειλα τα λευκά στις 3/12 και είμαι σε αναμονή παραλαβής έως σήμερα.

Στο Stock house δεν εμφανίζεται ούτε ένα κομμάτι χρησιμοποιημένο

Πιθανολογώ ότι τα βγάζουν σε χαμηλή τιμή λόγω ασυμβατότητας με τις νέες συσκευές Sony.

 

Θα ενημερώσω για νεότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...