Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γιατί χάλασε

 

 

Και να υποθέσω ότι δεν σε αφορούν οι συνέπειες στο περιβάλλον, το πόσο βλαβερό είναι για σενα και τους υπόλοιπους, ή το πρόστιμο σε έλεγχο, ή κάνω λάθος;

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και να υποθέσω ότι δεν σε αφορούν οι συνέπειες στο περιβάλλον, το πόσο βλαβερό είναι για σενα και τους υπόλοιπους ...

 

Αυτό σηκώνει πολύ συζήτηση για το "πόσο", και για το "αν".

Ας το αφήσουμε για άλλο θέμα.

 

 

/sc

  • Like 1
Δημοσ.

Μου φαινεται καπου τα μπερδεψες...Ενα ατμοσφαιρικο θελει μελετη στην εξατμιση γτ αν το παρακανεις απλα θα χασεις δυναμη.Με απλα λογια αν αφησεις το μοτερ μονο με το χταποδι πανω σιγουρα μονο κακο αποτελεσμα θα εχει.

ΑΝΤΙΘΕΤΑ ενα τουρμπατο οσο πιο ελευθερη τοσο πιο πολυ αποδοση εχει.Μπορεις να αφησεις την τουρμπινα χυμα χωρις down pipe και τιποτα?..εκει θα σου βγαλει την καλυτερη αποδοση.

Το πηγα απο το ενα ακρο στο αλλο για να καταλαβουν ολοι αυτο που ειπα.

 

Ανάποδα! Τα turbίσια θέλουν πιο πολύ μελέτη, όπως είπα, διότι η δύναμή τους βασίζεται στα καυσαέρια. Για ατμοσφαιρικά, τα καυσαέρια είναι απλά σκουπίδι. Και τα δύο επηρεάζονται από λάθη στην εξάτμιση, τα turbo όμως σίγουρα περισσότερο.

 

Στην περίπτωση που περιγράφεις... δηλαδή το μοτέρ έξω από το αμάξι, χωρίς εξατμίσεις και αηδίες, χωρίς χταπόδια, είτε είναι ατμόσφαιρα, ή turbo, στη δύναμη θα έχεις κέρδος, αφού τα καυσαέρια φεύγουν στην ατμόσφαιρα με τη μία. Η δύναμη που "ζητάει" η εξάτμιση για να τα διώξει, είναι χαμένη δύναμη. Αλλά άλλα αυτό, άλλο πάνω στο αμάξι.

 

Σκέψου τι θα γίνει αν βάλεις ένα σωλήνα 100mm πριν την τουρμπίνα!!! Θα γυρίσει ποτέ η φτερωτή ή όχι; Δε θα μπορέσει ποτέ να νικηθεί η πίεση της εξάτμισης.

Δημοσ.

Αυτό σηκώνει πολύ συζήτηση για το "πόσο", και για το "αν".

Ας το αφήσουμε για άλλο θέμα.

 

 

/sc

 

Δηλαδή θεωρείς οτι δεν είναι τεκμηριωμένες οι επιδράσεις συγκεκριμένων ρύπων;

Δημοσ.

Ανάποδα! Τα turbίσια θέλουν πιο πολύ μελέτη, όπως είπα, διότι η δύναμή τους βασίζεται στα καυσαέρια. Για ατμοσφαιρικά, τα καυσαέρια είναι απλά σκουπίδι. Και τα δύο επηρεάζονται από λάθη στην εξάτμιση, τα turbo όμως σίγουρα περισσότερο.

 

Στην περίπτωση που περιγράφεις... δηλαδή το μοτέρ έξω από το αμάξι, χωρίς εξατμίσεις και αηδίες, χωρίς χταπόδια, είτε είναι ατμόσφαιρα, ή turbo, στη δύναμη θα έχεις κέρδος, αφού τα καυσαέρια φεύγουν στην ατμόσφαιρα με τη μία. Η δύναμη που "ζητάει" η εξάτμιση για να τα διώξει, είναι χαμένη δύναμη. Αλλά άλλα αυτό, άλλο πάνω στο αμάξι.

 

Σκέψου τι θα γίνει αν βάλεις ένα σωλήνα 100mm πριν την τουρμπίνα!!! Θα γυρίσει ποτέ η φτερωτή ή όχι; Δε θα μπορέσει ποτέ να νικηθεί η πίεση της εξάτμισης.

Ρε φιλε μιλαω για εξατμιση .Οχι για χταποδια και πολλαπλες.το τουρμπατο μετα την τουρμπινα οσο πιο ελευθερο τοσο καλυτερα.

Δημοσ.

Αφου το εχουμε το θεμα... φιλος με 206 με group N τελικο, χωρις μεσαιο.. λεει να βγαλει και καταλυτη να δει πως θα ειναι απο βαβουρα.. γενικα τωρα ως εχει δεν ειναι κατι εκνευριστικο.. ομορφος πιο μπασος ηχος απλα... Δοκιμη και αν δεν του αρεσει καταλυτης πισω.. για οσο θα ειναι "δοκιμαστικο" ας πουμε.. καποιες ωρες δηλαδη.. εκτος απο κανενα check engine που περιμενουμε να αναψει, θα εχει κανενα αλλο θεμα? Να πω πως αν ειναι "οκ" απο θορυβο  και απο μηχανικης αποψης θα μπει  για προγραμμα σε κανενα μηνα μετα... Πιστευω πως μιας και ειναι ενας τετραχρονος τετρακυλινδρος κινητηρας δεν θα εχει καποιο θεμα... τι λετε? 

Δημοσ.

Αφου το εχουμε το θεμα... φιλος με 206 με group N τελικο, χωρις μεσαιο.. λεει να βγαλει και καταλυτη να δει πως θα ειναι απο βαβουρα.. γενικα τωρα ως εχει δεν ειναι κατι εκνευριστικο.. ομορφος πιο μπασος ηχος απλα... Δοκιμη και αν δεν του αρεσει καταλυτης πισω.. για οσο θα ειναι "δοκιμαστικο" ας πουμε.. καποιες ωρες δηλαδη.. εκτος απο κανενα check engine που περιμενουμε να αναψει, θα εχει κανενα αλλο θεμα? Να πω πως αν ειναι "οκ" απο θορυβο  και απο μηχανικης αποψης θα μπει  για προγραμμα σε κανενα μηνα μετα... Πιστευω πως μιας και ειναι ενας τετραχρονος τετρακυλινδρος κινητηρας δεν θα εχει καποιο θεμα... τι λετε? 

Eχω αμφιβολιες για το αν θα δουλεψει σωστα χωρις καταλυτη.Δεν ξερω το συγκεκριμενο τι λαμδα εχει αλλα λογικα θα εχει εναν πριν και εναν μετα τον καταλυτη.Και δεν θα βλεπει αυτο που πρεπει.Οταν κανεις κατι τετοιο σε αυτοκινητα που εχουν 2 λαμδα και πανω πρεπει να πειραξεις και προγραμμα

Δημοσ.

Αφου το εχουμε το θεμα... φιλος με 206 με group N τελικο, χωρις μεσαιο.. λεει να βγαλει και καταλυτη να δει πως θα ειναι απο βαβουρα.. γενικα τωρα ως εχει δεν ειναι κατι εκνευριστικο.. ομορφος πιο μπασος ηχος απλα... Δοκιμη και αν δεν του αρεσει καταλυτης πισω.. για οσο θα ειναι "δοκιμαστικο" ας πουμε.. καποιες ωρες δηλαδη.. εκτος απο κανενα check engine που περιμενουμε να αναψει, θα εχει κανενα αλλο θεμα? Να πω πως αν ειναι "οκ" απο θορυβο  και απο μηχανικης αποψης θα μπει  για προγραμμα σε κανενα μηνα μετα... Πιστευω πως μιας και ειναι ενας τετραχρονος τετρακυλινδρος κινητηρας δεν θα εχει καποιο θεμα... τι λετε? 

 

Και όλα αυτά για να κερδίσετε τι; 1 άλογο;

Δημοσ.

Ρε φιλε μιλαω για εξατμιση .Οχι για χταποδια και πολλαπλες.το τουρμπατο μετα την τουρμπινα οσο πιο ελευθερο τοσο καλυτερα.

 

Ό-ΧΙ. Τόσο απλά. :)

 

Κάτσε να σκεφτείς για ποιο λόγο ακόμα και σε turbo αμάξια όταν αλλάζουμε εξάτμιση προσέχουμε τη διατομή, αντί να πετάξουμε απλά ένα μπουρί 100mm πάνω και τέλος.

 

Αν δε μπορείς να το βρεις μπες σε ένα σχετικό forum και ψάχτο ή ρώτα.

Δημοσ.

Αφού πέρασα κανονικά κτεο

 

 

Πέρασες ΚΤΕΟ έχοντας αφαιρέσει τον καταλύτη; Αυτό απλά δεν παίζει, άσε που αν σε σταματήσουν για έλεγχο θα σου αλλάξουν τα φώτα. 

Αυτό σηκώνει πολύ συζήτηση για το "πόσο", και για το "αν".

Ας το αφήσουμε για άλλο θέμα.

 

 

/sc

 

Να το αφήσουμε, αλλά θεωρώ ότι είναι καλό να μην αμφισβητούμε τα επιστημονικά δεδομένα.

Δημοσ.

Αφού πέρασα κανονικά κτεο

 

Πέρασες ΚΤΕΟ έχοντας αφαιρέσει τον καταλύτη; Αυτό απλά δεν παίζει.

 

Αντικειμενικά τώρα, κάνουν απλά κάποια τυπικά τσεκάπ και τέλος! Γνωστός μου που το πέρασε ένα escort του '98. Σπασμένα νεύρα στα λάστιχα 8ετίας και μηχανικά λίγο ακόμα και θα θεωρείτε μίξη βενζίνη-λάδι. Το θεώρησαν πολύ σωστό να περάσουν ένα αμάξι που έχει καλά φρένα (τρομάρα του) και σχετικά! νέες αναρτήσεις. Εδώ βλέπουμε νταλίκες περασμένες από ΚΤΕΟ που φοράνε λάστιχα με αυλάκια και όπως είδαμε αρχίζουν και κλατάρουν αυτό τον καιρό.

 

Ας μην το αναλύσουμε και αυτό το θέμα... έχει πολύ ζουμί!

 

Και εγώ άμα είναι να θες να αλλάξεις ήχο απλά άλλαξε τελικό. Όχι υπερβολές όμως! :P

 

Ερώτηση πάνω σε αυτό! ας πούμε ότι αλλάζεις τελικό σε ένα αμάξι, ας πούμε corsa 1.4 '04. Τι διαφορά στην κατανάλωση θα έχει? 

Είπα corsa γιατί είδα ένα που είχε 2πλη εξαγωγή (μικρές τρύπες σχετικά) και πάνω στο τελείωμα έγραφε την μάρκα, αλλά εγώ δεν την είδα :P. Σαν ήχο μου άρεσε πολύ και απλά θέλω να δω αν θα βρεθεί...

Δημοσ.

Ό-ΧΙ. Τόσο απλά. :)

 

Κάτσε να σκεφτείς για ποιο λόγο ακόμα και σε turbo αμάξια όταν αλλάζουμε εξάτμιση προσέχουμε τη διατομή, αντί να πετάξουμε απλά ένα μπουρί 100mm πάνω και τέλος.

 

Αν δε μπορείς να το βρεις μπες σε ένα σχετικό forum και ψάχτο ή ρώτα.

Απο down pipe και πισω δηλαδη θες να μου πεις οτι προσεχουμε την διατομη να μην ειναι και πολυ μεγαλη γιατι θα κανει κακο στα τουρμπατα ε?..Πες μου ΕΝΑΝ λογο που το στηριζεις αυτο και ασε τα forum και τους ιντερνετακηδες,γιατι θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε.

Εγω σου λεω οτι αν για down pipe βαλεις ενα μπουρι 1μετρο 100mm να βγαινει πανω στο καπο εκει θα βγαλει την περισσοτερη δυναμη .

Περιμενω απαντηση σου.

Δημοσ.
Και εγώ άμα είναι να θες να αλλάξεις ήχο απλά άλλαξε τελικό. Όχι υπερβολές όμως! :P

 

Ερώτηση πάνω σε αυτό! ας πούμε ότι αλλάζεις τελικό σε ένα αμάξι, ας πούμε corsa 1.4 '04. Τι διαφορά στην κατανάλωση θα έχει? 

Είπα corsa γιατί είδα ένα που είχε 2πλη εξαγωγή (μικρές τρύπες σχετικά) και πάνω στο τελείωμα έγραφε την μάρκα, αλλά εγώ δεν την είδα :P. Σαν ήχο μου άρεσε πολύ και απλά θέλω να δω αν θα βρεθεί...

 

Ίσως Remus ή Milltek?

Θεωρητικά καμία απολύτως διαφορά.Πρακτικά θα δείς αύξηση της κατανάλωσης γιατί θα δουλεύεις περισσότερο το γκάζι (ελέω ήχου) και θα έχεις την εντύπωση οτι το αμάξι "αρπάζει" πιο εύκολα.Viva placebo

Δημοσ.

Πέρασες ΚΤΕΟ έχοντας αφαιρέσει τον καταλύτη; Αυτό απλά δεν παίζει, άσε που αν σε σταματήσουν για έλεγχο θα σου αλλάξουν τα φώτα.

Όποιος καταργεί τον καταλύτη δεν τον αφαιρεί τελείως, απλά αφαιρεί τα κεραμικά από μέσα. Καυσαέρια περνάει κανονικά μετά, εφόσον το μοτέρ είναι σε καλή κατάσταση και σωστά ρυθμισμένο δεν ξεπερνά τα όρια.

Αντικειμενικά τώρα, κάνουν απλά κάποια τυπικά τσεκάπ και τέλος! Γνωστός μου που το πέρασε ένα escort του '98. Σπασμένα νεύρα στα λάστιχα 8ετίας και μηχανικά λίγο ακόμα και θα θεωρείτε μίξη βενζίνη-λάδι. Το θεώρησαν πολύ σωστό να περάσουν ένα αμάξι που έχει καλά φρένα (τρομάρα του) και σχετικά! νέες αναρτήσεις. Εδώ βλέπουμε νταλίκες περασμένες από ΚΤΕΟ που φοράνε λάστιχα με αυλάκια και όπως είδαμε αρχίζουν και κλατάρουν αυτό τον καιρό.

 

Ας μην το αναλύσουμε και αυτό το θέμα... έχει πολύ ζουμί!

Εγώ θα έλεγα ακριβώς το αντίθετο, οι έλεγχοι που κάνουν είναι ουσιαστικοί, τουλάχιστον στα ΙΚΤΕΟ. Τα φρένα είναι το πιο σημαντικό από αυτά που ελέγχουν, πρέπει να είναι ικανά να σταματήσουν το αυτοκίνητο και να μην έχουν μεγάλη διαφορά στη δύναμη πέδησης αριστερά/δεξιά(αλλιώς θα μετράς τετ α τετ σε κάθε γερό φρενάρισμα). Σημαντική είναι επίσης και η διαφορά απόσβεσης αριστερά/δεξιά των αμορτισέρ, αν είναι μεγάλη μπορείς πανεύκολα να χάσεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Τώρα αν καίει λάδια ο κινητήρας ούτε τους ενδιαφέρει ούτε θα έπρεπε να τους ενδιαφέρει, από τη στιγμή που τα καυσαέρια είναι εντός ορίων κανένα πρόβλημα. Και υπόψιν, όλες αυτές τις μετρήσεις δεν τις βάζει ο ελεγκτής με το χέρι στο δελτίο ελέγχου, τα ίδια τα μηχανήματα το συμπληρώνουν.

 

Όσο για τα λάστιχα δεν ξέρω τι εννοείς όταν γράφεις "Σπασμένα νεύρα", αλλά αν είναι τόσο φθαρμένα που έχουν βγει τα λινά έξω θα το κόψουν.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...