Προς το περιεχόμενο

αλλαγη βαλβολινης κιβωτιου ταχυτητων


panagiwths1987

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα σε ολους . προσφατα πηγα σε συνεργειο για σερβις στο αυτοκινητο μου (focus 2008 μοντελο 1400cc) τους ζητησα και αλλαγη βαλβολινων (εχω 64.200ΧΛΜ) επειδη εχει ακομα τις εργοστασιακες και μου ειπαν οτι δεν χρειαζεται ακομα επειδη αντεχουν και να το ξανασυζητησουμε μετα τις 80.000ΧΛμ !! αντεχει τοσο πολυ ενα λαδι?? τι σοι βαλβολινες δηλαδη βαζει η ford??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

καλησπερα σε ολους . προσφατα πηγα σε συνεργειο για σερβις στο αυτοκινητο μου (focus 2008 μοντελο 1400cc) τους ζητησα και αλλαγη βαλβολινων (εχω 64.200ΧΛΜ) επειδη εχει ακομα τις εργοστασιακες και μου ειπαν οτι δεν χρειαζεται ακομα επειδη αντεχουν και να το ξανασυζητησουμε μετα τις 80.000ΧΛμ !! αντεχει τοσο πολυ ενα λαδι?? τι σοι βαλβολινες δηλαδη βαζει η ford??

Στο κιβώτιο τα λάδια δεν φθείρονται γιατι δεν αναπτύσονται μεγάλες θερμοκρασίες, οπότε δές και τι λεει το manual σου, μάλλον δικαιο εχει ο μαστορας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το δεχομαι αυτο που λες (οτι δεν φθειρονται τοσο) ομως οσο να ναι λαδι 7 ετων δεν παυει να χανει τις ιδιοτητες του , ετσι δεν ειναι? στο προηγουμενο αμαξι που ειχα (swift 98' 1000αρακι) οταν αλλαξα βαλβολινη ενιωθα το κιβωτιο τρομερα πιο μαλακο και οι ταχυτητες αλλαζαν πολυ ευκολοτερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα service manuals λενε καθε ποτε πρεπει να αλλαζονται. εγω (που κανω κιολας τα service λογω ελευσης του καθορισμενου χρονου κι οχι χιλιομετρων) δεν αφηνω πολλα πολλα περιθωρια στα μαστορια...οτι λεει το manual να αλλαχτει θα αλλαζεται, στην τιμη που μου εχουν πει για το service πχ των 45.000. αλλαζουν οτι λεει η εταιρεια, οχι οτι πιστευουν εκεινοι. κατι παραπανω ξερει ο κατασκευαστης.

και ναι, μετα απο τοσα χρονια/χιλιομετρα, η βαλβολινη θα εχει χασει τις αρχικες τις ιδιοτητες. λιγο λογω δουλεματος, λιγο λογω υγρασιων κτλ...καμια σχεση δεν θα εχει με την αρχικη και ευκολα θα το δειτε και στο χρωμα της. κι οποιος θελει στελνει δειγμα στην blackstone ( http://www.blackstone-labs.com/) για αναλυση και να του λυθουν οι αποριες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο δικο μου οι βαλβολινες βασει του κατασκευαστη ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΙ εαν δεν δημιουργηθεί προβλημα... Τραβα βγαλε άκρη... προσωπικά σε κανενα χρονο θα αλλαξω προληπτικά και σασμάν και διαφορικού λόγω χιλιομέτρων...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δες το με την λογικη . πως τα λαδια θα διατηρησουν μετα απο χρονια τις ιδιοτητες τους , ακομα και αν δεν δεχονται καταπονηση? το manual δεν λεει για αλλαγη , οπως το ιδιο λεει και για τα υγρα του υδραυλικου τιμονιου (οτι δεν χρειαζονται αλλαγη , παρα μονο συμπληρωμα αν υπαρχει απωλεια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δες το με την λογικη . πως τα λαδια θα διατηρησουν μετα απο χρονια τις ιδιοτητες τους , ακομα και αν δεν δεχονται καταπονηση? το manual δεν λεει για αλλαγη , οπως το ιδιο λεει και για τα υγρα του υδραυλικου τιμονιου (οτι δεν χρειαζονται αλλαγη , παρα μονο συμπληρωμα αν υπαρχει απωλεια)

 

βρε και εγω λογικα το βλεπω και οταν μπει στην 6ετια θα τα αλλαξω... εσυ παντως αν και πιανεις τα χρονια αυτα εχεις λιγα χιλιομετρα... προσωπικα εχω διπλασια+ και ειναι ρολοι (μια φορα πηγα να τα αλλαξουν και τα ειδαν και με εδιωξαν μου λενε ενα σε δυο χρονια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω ειχα αλλαξει το 2004 (αναγκαστικα επειδη ειχαν φυγει λογω στουκας) και ξανα αλλαξα το 2014...

μετα απο 80.000χλμ

η διαφορα στο κιβωτιο ηταν εξωπραγματικη.

παιζει να πηγαινε και καλυτερα το αμαξι λογω μικροτερης αντιστασης :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λάδια δεν φθείρονται μονό από της θερμοκρασίες. Τα χιλιόμετρα που δίνουν οι κατασκευαστές είναι πολλές φόρες τρελά μιας και βασίζονται σε ειδικές συνθήκες  ,όπως και με τα λάδια του κινητήρα που κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες λένε κάθε 40.000χλμ ++ και τρελαίνομαι  . Το κόστος δεν είναι μεγάλο κάθε 2-3 χρόνια άλλαξε τα ασχετα με τα χιλιομετρα εκτος και εαν κανεις 80.000χλμ τον χρονο :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λάδια δεν φθείρονται μονό από της θερμοκρασίες. Τα χιλιόμετρα που δίνουν οι κατασκευαστές είναι πολλές φόρες τρελά μιας και βασίζονται σε ειδικές συνθήκες  ,όπως και με τα λάδια του κινητήρα που κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες λένε κάθε 40.000χλμ ++ και τρελαίνομαι  . Το κόστος δεν είναι μεγάλο κάθε 2-3 χρόνια άλλαξε τα ασχετα με τα χιλιομετρα εκτος και εαν κανεις 80.000χλμ τον χρονο :P

Γιατί όμως να δίνουν τέτοια τρελά νούμερα με κίνδυνο να μειώσουν την αξιοπιστία τους? Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό...ίσα ίσα που θα έπρεπε να προτείνουν αλλαγή και λίγο νωρίτερα από τα χιλιόμετρα που αντέχει το λιπαντικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών θέλουν φτηνότερη συντήρηση δεν σκέφτονται τόσο την αξιοπιστία μιας και οι περισσότεροι είτε δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα είτε μέσα σε μερικά χρόνια το πουλαν. Περά απο αυτό το αυτοκίνητο το συντηρείς με βάση την χρήση που κανείς εαν κάποιος δεν εχει της γνώσεις η δεν θέλει να ασχοληθεί ακολουθει το χρονοδιάγραμμα συντήρησης και βλέπει ….

 

 

να προτιμησω καποια μαρκα συγκεκριμενη? ειχα διαβασει σε φορουμ για φορντ οτι οι καλυτερες ειναι οι motul . 

 

Όποια θέλεις μπορείς να βάλεις αρκεί να πληροί της προδιαγραφές . Γενικά είναι πολύ καλές οι motul

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tίποτε δεν είναι καλύτερο από το να αλλάζεις στην ώρα τους ή νωρίτερα τα λιπαντικά είτε στο κινητήρα είτε στο κιβώτιο, χωρίς όμως υπερβολές. Εγώ πάντως στο κιβώτιο θα τα άλλαζα λίγο νωρίτερα από ότι λέει ο κατασκευαστής (σε αυτοκίνητο που έχω αγοράσει καινούριο κι έχω στρώσει-συντηρήσει εγώ). Σε μεταχειρισμένο, θα τα άλλαζα την επόμενη μέρα από την αγορά για ευνόητους λόγους. Μου χει τύχει περίπτωση ατόμου να έχει αγοράσει μεταχειρισμένο το οποίο ήταν ακινητοποιημένο σε χωράφι μερικά χρόνια, κι ο τύπος ήταν τόσο γύφτος ή άσχετος που έκανε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα με τα μαύρα λάδια που ΄χε μέσα. Επίσης όταν δεν κάνουμε πολλά χιλιόμετρα κ το αυτοκίνητο δεν είναι υψηλών επιδόσεων, καλό θα ήταν να αποφεύγουμε τα full συνθετικά για 2 λόγους. 1) Είναι ακριβά 2) Έχουν υγροσκοπικές ιδιότητες και μαζεύουν πολύ υγρασία όταν κάθεται το όχημα για παρατεταμένα χρονικά διαστήματα. Εκεί βάζουμε του κατασκευαστή κ τα αλλάζουμε στα μισά χιλιόμετρα επομένως ερχόμαστε στα ίδια άλλα έχουμε πάντα φρέσκο λιπαντικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...