Προς το περιεχόμενο

αλλαγη βαλβολινης κιβωτιου ταχυτητων


panagiwths1987

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παίδες το manual του αυτοκινήτου είναι προιόν μελέτης από μηχανολόγους μηχανικούς. Μην κάνετε του κεφαλιού σας ή ό,τι σας λέει ο κάθε τεχνικός. Ούτε εσείς ξέρετε, ούτε αυτός.

 

Όσον αφορά τις βαλβολίνες του κιβωτίου, όντως πολλοί κατασκευαστές λένε life time και προφανώς είναι. Αν όμως το κιβώτιο έχει γίνει "δύσκολο" ενώ δεν ήταν, μια αλλαγή όπως ειπώθηκε θα βοηθήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

τα τελευταια χρονια υπαρχει η ταση να αραιωνουν τα διαστηματα sevice για λογους marketing. Ο mainstream αγοραστης δινει μεγαλη σημασια σε πινακακια τυπου "κοστος χρησης/συντηρησης σε διαστημα 2 ετων". Τον κατασκευαστη δεν τον νοιαζει αν το μοτερ ψοφησει στις 200χιλ χμ και αφου εχει βγει εκτος εγγυησης, εκει που με καλυτερη συντηρηση θα αντεχε παραπανω.

 

Επισης λενε και να μην προθερμαινεις ακινητο το αμαξι. Αυτο γινεται για περιβαντολλλογικους λογους.

Το σωστο ζεσταμα δεν ειναι 5 λεπτα στο ρελαντι και μετα σανιδωμα. Το σωστο ειναι:

 

-(αν κανει ΠΟΛΥ κρυο) 2-3 λεπτα με ελαχιστο γκαζι γυρω στις 2-2.5 rpm

-χαλαρη οδηγηση μεχρι να φτασει η ενδειξη ψυκτικου στα συνηθισμενα για τις συνθηκες

((χαλαρη με την εννοια "οσο το δυνατον λιγοτερο πατημενο γκαζι"

δηλαδη αν χρειαστει να ανεβουμε μια ανηφορα με 2α και 3/4 του γκαζιου, καλυτερα να το κανουμε με με 1η και 1/2 του γκαζιου, και ας ειναι οι στροφες λιγο πιο ψηλα.

οχι δηλαδη μεγαλα πατηματα του γκαζιου λιγο πανω απο το ρελαντι με σκοπο να μην ανεβασει στροφες επειδη ειναι κρυο, το πολυ γκαζι ποναει, οχι οι λιγο ανεβασμενες στροφες))

-σταδιακη αυξηση πατηματος του γκαζιου για κανα 10λεπτο και μετα μπορουμε να του πιουμε το αιμα

 

αν εχει turbo, χαλαρη οδηγηση τα τελευταια 15 λεπτα πριν το σβησουμε, και αν χρειαστει 3-5 λεπτα στο ρελαντι. Ποτε δε σβηνει καυτο. Αν και τα καινουρια δεν εχουν τοσο προβλημα.

 

τα λαδια υποφερουν και απο "τις μικρες αποστασεις με χαλαρη οδηγηση". Μαζευουν καταλοιπα της καυσης και υγρασια και δεν εχουν την ευκαιρια να πιασουν 80 βαθμους που ψιλοκαθαριζουν.

 

τα λαδια στο κιβωτιο ταλαιπωρουνται απο κρουστικα φορτια μεταξυ των γραναζιων, και για αυτο ειναι πολυ πιο χοντρα απο του μοτερ. Που να δειτε τι τραβανε τα λαδια στα μηχανακια, που το ιδιο λαδι κυκλοφορει σε μοτερ-συμπλεκτη-κιβωτιο

 

εννοειται οτι τα σημερινα μοτερ και λαδια ειναι πολυ καλυτερα απο το παρελθον, αλλα το marketing πιεζει πολυ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...
26 λεπτά πριν, Psyber είπε

παιδιά να αναβιώσω το θέμα. ποιες βαλβολίνες προτείνετε για polo του 2002 με πενταρι σασμαν;

Δέν είναι θέμα ποιότητας αρκεί να τηρεί τις προδιαγραφές .

Στο βιβλίο συντήρησης του δέν αναφέρει ο κατασκευαστής το τύπο τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Psyber είπε

παιδιά να αναβιώσω το θέμα. ποιες βαλβολίνες προτείνετε για polo του 2002 με πενταρι σασμαν;

Η Castrol έχει σελίδα που όταν δώσεις τα στοιχεία του αμαξιού σου σου βγάζει τι τύπο λαδιού,βαλβολίνης και ότι άλλο παίρνει το αμάξι σου.

Με βάση αυτά τα στοιχεία μπορείς να δεις και προϊόντα από άλλους κατασκευαστές.

Θα σου πρότεινα τα Liqui Molly, πουλάνε και σαν έξτρα ένα σωληνάριο με ένα ειδικό λάδι που το αναμιγνύεις με την καινούργια βαλβολίνη.Λένε κάνει καλή δουλειά.

Επεξ/σία από palawiaris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Psyber είπε

παιδιά να αναβιώσω το θέμα. ποιες βαλβολίνες προτείνετε για polo του 2002 με πενταρι σασμαν;

Μην βασανίζεσαι . Οποιαδήποτε επώνυμη μάρκα που πληρεί  αυστηρά τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής . 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Εγώ έχω ενα Nissan sunny n14 sedan με 213 χιλιάδες χιλιόμετρα και δεν έχω αλλάξει λάδια στο σασμάν.... λέτε να χρειάζονται αλλαγή ;;; Αν ναι τι λάδια προτείνεται να του βάλω;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Βασίλης Κοντός είπε

Εγώ έχω ενα Nissan sunny n14 sedan με 213 χιλιάδες χιλιόμετρα και δεν έχω αλλάξει λάδια στο σασμάν.... λέτε να χρειάζονται αλλαγή ;;; Αν ναι τι λάδια προτείνεται να του βάλω;;


Αν δεν έχεις αλλάξει δισκο πλατο τότε έχεις ακόμα τις βαλβολίνες του εργοστασίου.

Δες τι τύπο αναγράφει το manual και ρώτα στο nissan group για απόψεις σχετικά με την μάρκα λαδιού, γενικά αν βάλεις κάποιο επώνυμο δεν θα έχεις θέμα.

Έχεις κάποια δυσκολία στις αλλαγές ταχυτήτων;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, Klausx είπε


Αν δεν έχεις αλλάξει δισκο πλατο τότε έχεις ακόμα τις βαλβολίνες του εργοστασίου.

Τι σχέση έχει το δίσκο πλατό με τις βαλβολίνες?

Μια χαρά μπορείς να αλλάξεις βαλβολίνες χωρίς να αλλάξεις δίσκο πλατό, επίσης μια χαρά μπορείς να αλλάξεις δίσκο πλατό χωρίς να αλλάξεις τις βαβολίνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Τι σχέση έχει το δίσκο πλατό με τις βαλβολίνες?

Μια χαρά μπορείς να αλλάξεις βαλβολίνες χωρίς να αλλάξεις δίσκο πλατό, επίσης μια χαρά μπορείς να αλλάξεις δίσκο πλατό χωρίς να αλλάξεις τις βαβολίνες.

Προφανως θελει να πει αν εχει αλλαξει δισκοπλατο ο μαστορας θα του εχει αλλαξει και τις βαλβολινες..

Υπαρχουν 2-3 τυποι ιδιοκτητων αυτοκινητων:

-Αυτοι που πιστευουν οτι πει ο μαστορας.. (τον θεωρουν ειδήμων-υπερ του μαστορα)

-Αυτοι που δεν γνωριζουν.. (υπερ του μαστορα)

-Αυτοι που γνωριζουν και υποδεικνύουν στο μηχανικο τι θα αλλαξει..(υπερ του καταναλωτη)

Στις 12/1/2015 στις 3:46 ΜΜ, panagiwths1987 είπε

καλησπερα σε ολους . προσφατα πηγα σε συνεργειο για σερβις στο αυτοκινητο μου (focus 2008 μοντελο 1400cc) τους ζητησα και αλλαγη βαλβολινων (εχω 64.200ΧΛΜ) επειδη εχει ακομα τις εργοστασιακες και μου ειπαν οτι δεν χρειαζεται ακομα επειδη αντεχουν και να το ξανασυζητησουμε μετα τις 80.000ΧΛμ !! αντεχει τοσο πολυ ενα λαδι?? τι σοι βαλβολινες δηλαδη βαζει η ford??

Στην πραξη θα το δεις εσυ.. Και εχεις μετρο συγκρισης γιατι το πηρες καινουργιο...

Πραγματικα την 1η αλλαγη την κανεις εκει στις 80000χλμ και μετα παει ανα 60000χλμ..

Στην πραξη τις αλλαζεις οταν εχει αλλαξει η συμπεριφορα του σασμαν..!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Τι σχέση έχει το δίσκο πλατό με τις βαλβολίνες?

Μια χαρά μπορείς να αλλάξεις βαλβολίνες χωρίς να αλλάξεις δίσκο πλατό, επίσης μια χαρά μπορείς να αλλάξεις δίσκο πλατό χωρίς να αλλάξεις τις βαβολίνες.

Γιατί κάθε 250k+ που αλλάζεις δισκο πλατο αλλάζονται και οι βαλβολινες για να μην έχεις πρόβλημα στις αλλαγές ταχυτήτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Klausx είπε

Γιατί κάθε 250k+ που αλλάζεις δισκο πλατο αλλάζονται και οι βαλβολινες για να μην έχεις πρόβλημα στις αλλαγές ταχυτήτων.

Τι να σου πω ρε φίλε, εγώ δίσκο πλατό δεν αλλάζω με βάση τα χιλιόμετρα, αλλάζω μόνο όταν βγάζει κάποιο πρόβλημα.

Επίσης βαλβολίνες αλλάζω στις 90.000km (αυτό προτείνει ο κατασκευαστής).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω φτάσει ήδη 274.00 χιλιόμετρα και δεν έχω αλλάξει ούτε βαλβολίνες ούτε δίσκο πλατώ.

Σετ ιμάντα αλλάζω εκεί που λέει ο κατασκευαστής. Βαλβολίνες θα αλλάξω μόνο αν ακούσω παράπονα από ταχύτητες ή σασμάν.😋

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Εγώ έχω φτάσει ήδη 274.00 χιλιόμετρα και δεν έχω αλλάξει ούτε βαλβολίνες ούτε δίσκο πλατώ.

Σετ ιμάντα αλλάζω εκεί που λέει ο κατασκευαστής. Βαλβολίνες θα αλλάξω μόνο αν ακούσω παράπονα από ταχύτητες ή σασμάν.😋

Παππου, ισως ειναι αργα τοτε.Αλλαξε τες, θα σε ευγνωμονει το σασμανακι και το δεξι χερακι.😀Εμενα λεει καθε 4 χρονια η 60.000 και αλλαζονται πανευκολα.Πιο ευκολα απο  τα λαδια.Στην αρχη τις αλλαζα καθε 30.000.Αλλα τωρα βαριεμαι.Μου εφυγε η κ@υλα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Παππου, ισως ειναι αργα τοτε.Αλλαξε τες, θα σε ευγνωμονει το σασμανακι και το δεξι χερακι.😀Εμενα λεει καθε 4 χρονια η 60.000 και αλλαζονται πανευκολα.Πιο ευκολα απο  τα λαδια.Στην αρχη τις αλλαζα καθε 30.000.Αλλα τωρα βαριεμαι.Μου εφυγε η κ@υλα.

Τώρα που τα λέμε μάλλον θα το κάνω και ενδεχομένως να αλλάξω μαζί και φούσκες από ημιαξόνια που και αυτά δεν τα έχω πειράξει μέχρι σήμερα.

Το vectra έχει βγει σκυλί  αλλά πάνω από όλα οικονομικά εδώ και 146.000 χιλιόμετρα που του έχω βάλει υγραέριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...