Προς το περιεχόμενο

αλλαγη βαλβολινης κιβωτιου ταχυτητων


panagiwths1987

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

23 λεπτά πριν, SinAkuma είπε

Γιατί αναπτύσονται θερμοκρασίες στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Που θα κάψουν την βαλβολίνη;

Η βαλβολίνη γίνεται πιο ρευστή / "λεπτή" ,δεν καίγεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Που θα κάψουν την βαλβολίνη;

Η βαλβολίνη γίνεται πιο ρευστή / "λεπτή" ,δεν καίγεται.

Ναι έχεις δίκαιο εγώ το μαύρισμα της βαλβολινης το λέω κάψιμο.

Αυτό εννοώ εγώ σορυ αν κατάλαβες λάθος που λογικό είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

ρε μάγκες το είχα ξεχάσει το θέμα βαλβολίνες δεν έχω αλλαξει ακόμη 370.000 πάτησα στο γκούγκλη αλλαγή βαλβολίνες και με πέταξε εδώ. Μόνο το insomnia ασχολείται με τα πάντα και το autodog για να πουλήσει. Σχολείο είμαστε ρεεεεεεεεεε🤣

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, papoys1 said:

ρε μάγκες το είχα ξεχάσει το θέμα βαλβολίνες δεν έχω αλλαξει ακόμη 370.000 πάτησα στο γκούγκλη αλλαγή βαλβολίνες και με πέταξε εδώ. Μόνο το insomnia ασχολείται με τα πάντα και το autodog για να πουλήσει. Σχολείο είμαστε ρεεεεεεεεεε🤣

Δεν είναι τίποτα, θα αλλάξεις σασμάν μια και καλή 🤣

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, papoys1 είπε

ρε μάγκες το είχα ξεχάσει το θέμα βαλβολίνες δεν έχω αλλαξει ακόμη 370.000 πάτησα στο γκούγκλη αλλαγή βαλβολίνες και με πέταξε εδώ. Μόνο το insomnia ασχολείται με τα πάντα και το autodog για να πουλήσει. Σχολείο είμαστε ρεεεεεεεεεε🤣

    
Δημοσ. μόλις
  7 ώρες πριν, papoys1 είπε
Αυτό με τις βαλβολίνες άλυτο μυστήριο χωρίς εξήγηση. Εχω το vectra c 2005 με 372.000 χιλιόμετρα. Δεν έχω αλλάξει ποτέ βαλβολίνες άκουγα τον ένα τον άλλο λέω άντε να τις αλλάξω. Για να μην πάρω λάθος πάω σε επίσημο με ανταλλακτικά opel  ζητάω βαλβολίνες για αλλαγή και τι μου λένε. Η opel δεν προτείνει αλλαγή στις βαλβολίνες.

Δεν άλλαξα , πρόβλημα με το σασμάν δεν έχω , δίσκο πλατώ δεν έχω αλλάξει μια χαρά δουλεύει αναρωτιέμαι τι να κάνω. Να το αφήσω στην ησυχία του ή να τις αλλάξω;;; Και αν τις αλλάξω και κάτσει καμια στραβή μετά θα βαράω το κεφαλι μου.😂

Και εγω κάτοχος Corsa C 3 χρόνια το έχω και εχω κάνει γύρω στις ~70,0000.Συνολο έχει 250,000+

Έχω κάνει ηδη επισκευή στο μηχανισμό αλλαγη ταχυτήτων είναι συχνό θέμα σε Corsa B/C .

Σύμφωνα με το βιβλίο υποτίθεται έχει αλλάξει συμπλεκτη / τρομπάκι . Δε έχει δωσει σημάδια .

Επειδη και εγω αυτό είχα ακούσει για τα λαδια κιβωτίου κακως δε είχα κάνει και έλεγχο. 

Αρχισε τελευταία να έχω πρόβλημα στο κούμπωμα 1ης /2ας .

Πέρα οτι έλειπε ποσότητα είχαν αλλοιωθεί.

Μπήκαν γνήσεις Opel είναι σαν κόκκινο λάδι 30€/ 2λτ και το σασμάν βελτίωθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό . Και ειδικά όταν είναι κρύο.

Δε ξέρω στο Vectra αλλά στα Corsa C θέλει κατέβασμα το λεκανάκι και φλάντζα για αλλαγή δε είναι όπως σε άλλα μοντέλα . 

Για μένα να αλλάξεις λάδια κιβωτίου μονο γνήσια .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, meletis_m είπε

  Δε ξέρω στο Vectra αλλά στα Corsa C θέλει κατέβασμα το λεκανάκι και φλάντζα για αλλαγή δε είναι όπως σε άλλα μοντέλα . Για μένα να αλλάξεις λάδια κιβωτίου μονο γνήσια .

Νομίζω ότι εμένα έχει ταπα από την κάτω μεριά για άδειασμα. Θα αλλάξω λάδι τις επόμενες μέρες στον κινητήρα και θα το δω. Ναι αν είναι να τις αλλάξω θα πάρω από opel  να είναι γνησιες 1,7 λίτρα θέλει.

3 ώρες πριν, toyo73 είπε

Παππου, πες οτι κανεις πλακα!!!!

οχι ρε συ δεν έχω αλλάξει ούτε δίσκο πλατώ να μην λέτε ότι ο παππούς δεν ξέρει να οδηγήσει και τρώει το δίσκο🤣

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Νομίζω ότι εμένα έχει ταπα από την κάτω μεριά για άδειασμα. Θα αλλάξω λάδι τις επόμενες μέρες στον κινητήρα και θα το δω. Ναι αν είναι να τις αλλάξω θα πάρω από opel  να είναι γνησιες 1,7 λίτρα θέλει.

οχι ρε συ δεν έχω αλλάξει ούτε δίσκο πλατώ να μην λέτε ότι ο παππούς δεν ξέρει να οδηγήσει και τρώει το δίσκο🤣

1.7 LT έδινε και εμενα . Του βαζεις λιγο παραπάνω μεχρι να τρέξει και απο ημιαξόνιο έχει μια βίδα .

Μόλις του δουλέψεις 1-2 μερες με τις καινούργια λάδια κιβωτιου θα δεις διαφορα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο papous έχει δίκιο ,είχα το KADETT C 1.2 LIMO COUPE' (1976) , η opel δεν άλλαζε τις βαλβολινες στο σασμάν και του διαφορικού μόνο συμπλήρωνε. Την αλλαγή την κάναμε στο κατέβασμα σασμάν για την αλλαγή δίσκο πλατό με ευθύνη του ''μάστορα'' και την δική μας. Δεν υπήρχε τάπα από κάτω αλλά είχε μια τάπα πάνω πλαγίως για το συμπλήρωμα.   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παίζει ρόλο και το πόσα χρόνια είναι οι ίδιες βαλβολίνες στο σασμάν;

Εγώ άλλαξα τις εργοστασιακές στα 50.000 χμ και είδα μια μικρή βελτίωση στις αλλαγές ταχυτήτων.

Ισχύει ότι γίνεται και φθορά στον λευγέ ταχυτήτων εσωτερικά και μπορεί να οφείλεται σε αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

opel astra μοντέλο 2000 με 285000 κμ δεν αλλάχτηκαν ποτέ οι βαλβολινες ,ούτε δίσκο πλατό

οι δε ταχύτητες κουμπώνουν άψογα ,μάστορας που δούλευε πολλά χρονια στην οπελ μου είπε δεν αλλάζονται ποτέ τουλάχιστον στο δικο μου αμάξι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, blackhill66 είπε

opel astra μοντέλο 2000 με 285000 κμ δεν αλλάχτηκαν ποτέ οι βαλβολινες ,ούτε δίσκο πλατό

οι δε ταχύτητες κουμπώνουν άψογα ,μάστορας που δούλευε πολλά χρονια στην οπελ μου είπε δεν αλλάζονται ποτέ τουλάχιστον στο δικο μου αμάξι

Ο μάστορας μάλλον βαρίεται ..

Σε ίδα χιλιόμετρα σε Corsa C σε έλεγχο έλειπε ποσόστητα .

Επειδή θέλει βγάλσιμο το λεκανακι και νεα φλάντζα έχει φασαρία σχετικό είναι αυτό βέβαια .

Πήρα 2λτ γνησιες της Opel και ναι είδα διαφορά ειδικά όταν ειναι κρύο το αμάξι, 

Για μένα να τις αλλάξεις εκτός εάν πλησιάζει και ο συμπλέκτης του 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραιος ο μαστορας και τιμιος και να τον προτιμας,  γιατι δεν θελει να παρει τζαμπα  τα λεφτα απο τον πελατη αλλαζοντας του βαλβολινες εκει που δεν χρειαζεται.  Γιατι εφ΄οσον τοσοι μηχανικοι της  οπελ ή της φορντ λενε οτι δεν χρειαζεται αλλαγη, κατι  ξερουν , και ετσι  αλλαζοντας λιπαντικα που δεν χρειαζονται αλλαγη το μονο που κανουμε ειναι να χανουμε χρηματα.
Η αλλαγη δισκοπλατω,  φυσικα δεν σημαινει οτι αλλαζουμε και τις βαλβολινες   και εχει σχεση με τα διανυθεντα χιλιομετρα, και κυριως με αυτα που εγιναν μεσα στην πολη.

Επεξ/σία από ringboy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...