Προς το περιεχόμενο

Σοβαρό σχεδιαστικό πρόβλημα στην Nvidia GeForce GTX 970 περιορίζει την χρήση μνήμης στα 3,3GB


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εγω παντως ηδη την πουλησα και αγορασα ενα PS4, και εχω το κεφαλι μου ησυχο.

 

Το κόστος πάντως ενός PS4 μαζί με τα παιχνίδια σε σχέση με ένα Gaming PC είναι κατά πολύ μεγαλύτερο!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 364
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

<p>εγω παντως ηδη την πουλησα και αγορασα ενα PS4, οποτε εχω το κεφαλι μου ησυχο.</p>

 

Όταν σπάσει η νέα γενιά κονσόλας τότε ναι αυτή η πρόταση θα έχει νόημα.

 

Αποστολή από το GT-I9100 με τη χρήση Insomnia App

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κόστος πάντως ενός PS4 μαζί με τα παιχνίδια σε σχέση με ένα Gaming PC είναι κατά πολύ μεγαλύτερο!!

 

ισχυει, αλλα τουλαχιστον το PS4 χρησιμοποιει ολη την VRAM που διαθετει, και οχι την μιση.  :devil:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ισχυει, αλλα τουλαχιστον το PS4 χρησιμοποιει ολη την VRAM που διαθετει, και οχι την μιση.  :devil:

 

Ουτε καν. :P 

Απο τα 8GB unified-shared memory του PS4 μονο τα 4.5GB ειναι αξιοποιησημα απο τα games και διαθεσιμα προς τους developers στο SDK.

Τα οποια 4.5GB μοιραζεται η CPU (σαν RAM) και η GPU (σαν VRAM).

 

Αλλα φανταζομαι σε αντιθεση με τα λαμογια της Nvidia, η Sony το εγραφε πανω στο κουτι του PS4 αυτο οταν πηγες να το αγορασεις. Οπως εγραφε και οτι απο τους 8 ψευτοπυρηνες μονο οι 6 ειναι αξιοποιησιμοι απο τα παιχνιδια. Και οχι SuperCharged PC και παπαριες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ισχυει, αλλα τουλαχιστον το PS4 χρησιμοποιει ολη την VRAM που διαθετει, και οχι την μιση.  :devil:

Καλά....με τα γραφικά στο ps 4 να ειναι στην καλύτερη περίπτωση medium άντε σε κάποια σημεία high σε σχέση με του pc ας είχες και 32 gb!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τη στιγμη που η GTX970 μου γεμιζει κανονικα τα 4GB VRAM, και δεν εχω το παραμικρο προβλημα στις επιδοσεις μου, και η Nvidia ανακοινωσε οτι δεν ειναι τεχνικο προβλημα, δεν εχω λογο να ασχοληθω περαιτερω με το θεμα.
Τα 3.5GB μαλιστα στις αναλυσεις που παιζω (εδω και 2 μηνες) τα περναω πολυ συχνα στα βαρια παιχνιδια του 2014.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τη στιγμη που η GTX970 μου γεμιζει κανονικα τα 4GB VRAM, και δεν εχω το παραμικρο προβλημα στις επιδοσεις μου, και η Nvidia ανακοινωσε οτι δεν ειναι τεχνικο προβλημα, δεν εχω λογο να ασχοληθω περαιτερω με το θεμα.

Τα 3.5GB μαλιστα στις αναλυσεις που παιζω (εδω και 2 μηνες) τα περναω πολυ συχνα στα βαρια παιχνιδια του 2014.

 

Δεν παρατήρησες κάποιο stuttering δηλαδή στα παιχνίδια που παιζείς ε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παρατήρησες κάποιο stuttering δηλαδή στα παιχνίδια που παιζείς ε;

 

Οχι, και εχω παιξει τα περισσοτερα βαρια παιχνιδια του 2014 Max settings σε 2560x1440, και καποια σε 4K.

Εσυ εχεις παρατηρησει καποιο stuttering με την GTX970 σου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουτε καν. :P 

Απο τα 8GB unified-shared memory του PS4 μονο τα 4.5GB ειναι αξιοποιησημα απο τα games και διαθεσιμα προς τους developers στο SDK.

Τα οποια 4.5GB μοιραζεται η CPU (σαν RAM) και η GPU (σαν VRAM).

 

Αλλα φανταζομαι σε αντιθεση με τα λαμογια της Nvidia, η Sony το εγραφε πανω στο κουτι του PS4 αυτο οταν πηγες να το αγορασεις. Οπως εγραφε και οτι απο τους 8 ψευτοπυρηνες μονο οι 6 ειναι αξιοποιησιμοι απο τα παιχνιδια. Και οχι SuperCharged PC και παπαριες.

 

you missed the point. 

καταρχας,ηταν γνωστο πριν καν κυκλοφορησει η κονσολα, πως θα γινοταν η διαχειριση της μνημης: 4gb για games, 2gb για το OS, 2gb για video processing. χωρις να εχει απαγορευθει το ενδεχομενο να χρησιμοποιηθει καποιο μερος απο τα υπολοιπα 4gb για τα παιχνιδια.

επομενως το τι εγραφε η δεν εγραφε η Σονυ στο κουτι, αστο, ειναι τελειως ασχετο απο την στιγμη που τα δεδομενα ηταν ηδη γνωστα.

 

η ουσια εδω ειναι πως αυτα τα 8gb χρησιμοποιουνται πληρως απο το συστημα της κονσολας, σε αντιθεση με την 780 που ειναι κατα 1gb σχεδον τσεκουρωμενη.

 

πως να το κανουμε τωρα, η Nvidia τα εχει κανει ...τανα και προβλεπω μεγαλυτερο outcry για αυτο το θεμα απο οτι με το bendgate η το bug του 840 Evo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

you missed the point. 

καταρχας,ηταν γνωστο πριν καν κυκλοφορησει η κονσολα, πως θα γινοταν η διαχειριση της μνημης: 4gb για games, 2gb για το OS, 2gb για video processing. χωρις να εχει απαγορευθει το ενδεχομενο να χρησιμοποιηθει καποιο μερος απο τα υπολοιπα 4gb για τα παιχνιδια.

επομενως το τι εγραφε η δεν εγραφε η Σονυ στο κουτι, αστο, ειναι τελειως ασχετο απο την στιγμη που τα δεδομενα ηταν ηδη γνωστα.

 

η ουσια εδω ειναι πως αυτα τα 8gb χρησιμοποιουνται πληρως απο το συστημα της κονσολας, σε αντιθεση με την 780 που ειναι κατα 1gb σχεδον τσεκουρωμενη.

 

πως να το κανουμε τωρα, η Nvidia τα εχει κανει ...τανα και προβλεπω μεγαλυτερο outcry για αυτο το θεμα απο οτι με το bendgate η το bug του 840 Evo.

 

Στο PS4 τα παιχνιδια μπορουν να χρησιμοποιησουν εως και 4.5GB μνημης, τοσα ειναι διαθεσιμα για αξιοποιηση απο τους developers στο SDK. Τα υπολοιπα 3.5GB ειναι δεσμευμενα απο το OS.

Υπαρχει και η επιλογη των 5.25GB στο SDK χρησιμοποιοντας το "flexible memory" το οποιο περιλαμβανει και hdd pagefile.

​Δεσμευμενοι και μη-αξιοποιησιμοι απο τα παιχνιδια ειναι και οι 2 απο τους 8 πυρηνες της CPU.

 

Το αν το έγραφε στο κουτι το ειπα για πλακα. Πιστευα οτι εκανες και εσυ πλακα, αφου εβαλες στο θεμα αυτο το PS4.

Δεν με ενδιαφερει το PS4, ουτε και κανεναν αλλον στο topick αυτο πιστευω.

 

Επισης οι περισσοτεροι που κραζουν την Nvidia εδω μεσα δεν εχουν GTX 970.

Εγω ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο την GTX970 (απο επιδοσεις, αποδοση/καταναλωση, θορυβο, OCing) μου και παιζω τα παντα σε 2560x1440 Max settings και εχω παιξει και σε 4Κ μερικα games. Σημερα στα 350 ευρω και παλι GTX970 θα επαιρνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα , αν και είμαι κάτοχος nvidia (670) , για ακόμα μια φορά απογοητεύομαι . Οπως και με τις 9600m gt, έτσι και τώρα η Nvidia θα χρησιμοποιήσει τεχνικές apple , οτι πρακτικα φταίει ο χρήστης που ζητάει πολλά απο την κάρτα . Ενώ είναι απόλυτα φυσιολογικό να χωρίζεις την VRAM σε low και high speed . Οτι να ναι Nvidia , κρίμα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...