Προς το περιεχόμενο

Επιδότηση €10.000 για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Γαλλία


erasmia394

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Range 90-120km,

Xρόνος φόρτισης ~9-10hrs..

Ενοίκιο μπαταρίας (για το παράδειγμα του Renault): Από 70€ / μήνα

Υποδομές: Ανύπαρκτες σχεδόν.

 

Θεωρώ ότι τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα έχουν δρόμο ανάπτυξης μπροστά τους για να διορθώσουν τα τουλάχιστον παραπάνω και να πλασαριστούν ως πιο ρεαλιστικές λύσεις. Δεν γίνεται (στο μικρό μυαλό μου) να αγοράζω όχημα ~22k€ (άντε 12k€ με επιδότηση) και αν έχω να διανύσω γελοία απόσταση πχ. Θεσ/νικη - Λάρισα να αγωνιώ αν θα φτάσω ή να πρέπει να έχω την πολυτέλεια επιπλέον οχήματος για εκτός πόλης διαδρομές.

Προς το παρόν οι υβριδικές λύσεις είναι πολύ πιο ώριμες.

 

ΥΓ. Για την ελληνική πραγματικότητα δεν το συζητώ, αν το βάλεις στην πρίζα και ξεπεράσεις τις 2500KWh το 4μηνο έχεις μπει φυλακή απλά :P

 

2016 ελλαδα απο tesla  http://www.teslamotors.com/supercharger

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

α) Δεν υπάρχουν υποδομές

β) Όταν θα επιστρέφει ο κόσμος το απόγευμα/βράδυ από τη δουλειά και θα θέλει να φορτίσει το αυτοκίνητο του, με τι ενέργεια θα καλύψεις όλη αυτή τη ζήτηση χωρίς να υπάρχει ήλιος? Θα την φυλάμε σε μπαταρίες από το πρωί?

Έχει ειπωθεί πολλές φορές. Η ηλιακή ενέργεια δεν είναι αξιόπιστη για την κύρια τροφοδοσία ενός κράτους, βιομηχανιών. Για οικιακή και συμπληρωματική χρήση ναι.

 

εχουμε ηλιακη και ολικη και ωκεανια απλα δεν εχουμε υποδομες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΥΓ. Για την ελληνική πραγματικότητα δεν το συζητώ, αν το βάλεις στην πρίζα και ξεπεράσεις τις 2500KWh το 4μηνο έχεις μπει φυλακή απλά :P

 

Σίγουρα θα επεκταθούν τα προγράμματα βιομηχανικού ρεύματος όταν ξεκινήσουν τα ηλεκτρικά και εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω καλυτερη ιδεα. δωστε το αμαξι και παρτε ποδηλατο.

τροφοδοτειται απο λιπος, δεν εχει καυσαερια

ετσι προστατευουμε και το περιβαλλον και την υγεια μας ;)

 

απλα σε ποναει η μεση σου.. κρυωνεις-σκας... δεν μπορεις με ρουχα δουλειας... δεν το "παρκαρεις" με ασφαλεια... δεν σε παει μακρινα ταξιδια... 

κατα τα αλλα ολα οκ με το ποδηλατο

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Range 90-120km,

Xρόνος φόρτισης ~9-10hrs..

Ενοίκιο μπαταρίας (για το παράδειγμα του Renault): Από 70€ / μήνα

Υποδομές: Ανύπαρκτες σχεδόν.

 

Θεωρώ ότι τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα έχουν δρόμο ανάπτυξης μπροστά τους για να διορθώσουν τα τουλάχιστον παραπάνω και να πλασαριστούν ως πιο ρεαλιστικές λύσεις. Δεν γίνεται (στο μικρό μυαλό μου) να αγοράζω όχημα ~22k€ (άντε 12k€ με επιδότηση) και αν έχω να διανύσω γελοία απόσταση πχ. Θεσ/νικη - Λάρισα να αγωνιώ αν θα φτάσω ή να πρέπει να έχω την πολυτέλεια επιπλέον οχήματος για εκτός πόλης διαδρομές.

Προς το παρόν οι υβριδικές λύσεις είναι πολύ πιο ώριμες.

 

ΥΓ. Για την ελληνική πραγματικότητα δεν το συζητώ, αν το βάλεις στην πρίζα και ξεπεράσεις τις 2500KWh το 4μηνο έχεις μπει φυλακή απλά :P

μην κοιτάς την renault που είναι στον μεσαίωνα........ δες tesla cars πχ model s

 

αλλά όπως ειπώθηκε για την Ελλάδα δεν κάνουν........ no nuclear no party

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αντε να γινει και εδω  :-D

 

Επιδότηση χωρίς εγχώρια παραγωγή = πεταμένα λεφτά.

 

Αν κάποιος έχει οικολογική συνείδηση, να πάρει πίσσα και φτυάρι και να αρχίσει να καλύπτει τις λακούβες (μικρές και μεγάλες) στους ελληνικούς καρόδρομους.

Η ενέργεια που σπαταλάται σε καθεμιά θα είχε βελτιώσει την κατανάλωση των οχημάτων και συνεπώς τους εκπεμπόμενους ρύπους

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω καλυτερη ιδεα. δωστε το αμαξι και παρτε ποδηλατο.

τροφοδοτειται απο λιπος, δεν εχει καυσαερια

ετσι προστατευουμε και το περιβαλλον και την υγεια μας ;)

Θες να έρθεις στην Λαμία να κινείσαι με το ποδήλατο που είναι όλη ανηφόρες? Ειδικά αν έχεις και σακούλες από supermarket μετατρέπεις το ποδήλατο σε transformers και κάνεις ultra δίαιτα :P

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουμε γεμίσει τις ταράτσες με κεραίες, τώρα θα γεμίσουμε τα μπαλκόνια με μπαλαντεζες...

 

 

Αλλά δεν ανησυχώ. Με δραχμές, ο,τι είναι εισαγόμενο θα είναι πλέον όνειρο θερινής νυκτος. Κανα ηλεκτροκίνητο Pony μπορεί να καταφέρουμε να το οδηγησουμε κάποια στιγμή.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Γαλλία λόγο της επένδυσης της σε πυρηνική ενέργεια έχει α) πολύ φθηνή ηλεκτρική ενέργεια, β) Περίσσευμα, το οποίο πωλεί γ) είναι ανεξάρτητη από εξωτερικού παράγοντες όπως η τιμή του πετρελαίου, φυσικού αερίου κλπ. Οπότε μπορεί άνετα να προσθέσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα άμεσα στο δίκτυο της χωρίς blackouts και ελλείψεις, για να αντικαταστήσει το πετρέλαιο/ βενζίνη, με πράσινη ενέργεια παραγόμενη από πυρηνικά. Αντιθέτως, χώρες σαν Ελλάδα, Κύπρο κλπ, όπου έχουν έλλειμμα ενέργειας, και μελλοντικούς ενεργειακούς σχεδιασμούς για τα πανηγύρια, δεν θα μπορούν να βάλουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο δίκτυο τους ακόμα και όταν στις υπόλοιπες χώρες γίνουν το βασικό είδος αυτοκινήτου. Εκτός αυτού είναι και περιβαλλοντολογικά/ ηθικά άστοχο να ανταλλάξεις υψηλής απόδοσης πλέον κινητήρες πετρελαίου/βενζίνης για μαζούτ ή κάρβουνο.

Μάλιστα η Γαλλία έχιε τους περισσότερους πυρηνικούς αντιδραστήρες από κάθε άλλη χώρα στην Ευρώπη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω καλυτερη ιδεα. δωστε το αμαξι και παρτε ποδηλατο.

τροφοδοτειται απο λιπος, δεν εχει καυσαερια

ετσι προστατευουμε και το περιβαλλον και την υγεια μας ;)

   Εξαιρετικη ιδεα, ακομη καλυτερα ας αφησουμε το ποδηλατο και ας παμε τρεχοντας. Εκει να δεις ποσο λιπος θα καψεις.

Range 90-120km,

Xρόνος φόρτισης ~9-10hrs..

Ενοίκιο μπαταρίας (για το παράδειγμα του Renault): Από 70€ / μήνα

Υποδομές: Ανύπαρκτες σχεδόν.

 

Θεωρώ ότι τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα έχουν δρόμο ανάπτυξης μπροστά τους για να διορθώσουν τα τουλάχιστον παραπάνω και να πλασαριστούν ως πιο ρεαλιστικές λύσεις. Δεν γίνεται (στο μικρό μυαλό μου) να αγοράζω όχημα ~22k€ (άντε 12k€ με επιδότηση) και αν έχω να διανύσω γελοία απόσταση πχ. Θεσ/νικη - Λάρισα να αγωνιώ αν θα φτάσω ή να πρέπει να έχω την πολυτέλεια επιπλέον οχήματος για εκτός πόλης διαδρομές.

Προς το παρόν οι υβριδικές λύσεις είναι πολύ πιο ώριμες.

 

ΥΓ. Για την ελληνική πραγματικότητα δεν το συζητώ, αν το βάλεις στην πρίζα και ξεπεράσεις τις 2500KWh το 4μηνο έχεις μπει φυλακή απλά :P

  The i3 also has a rapid charging option suitable for public DC charging stations and can take less than 30 minutes to charge from 0% to 80.

  Και τα ηλεκτρικα αυτην την στιγμη δεν τα παιρνεις ουτε για πρωτα αυτοκινητα ουτε για να κανεις αποστασεις 500 χιλιομετρων. Τα παιρνεις αμα κανεις καθε μερα για την δουλεια μια συγκεκριμενη αποσταση πχ 130 κμ πηγαινε ελα. Εκει εχουνε την χρησιμοτητα τους, στην παρουσα φαση. Για δευτερο αυτοκινητο με 10 χιλιαρικα επιδοτηση ειναι εξαιρετικη ευκαιρια.

  PS: Και η κατοχη ηλεκτρικου αμαξιου εξυπακουεται υπαρξη γκαραζ προφανος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα φωτοβολταικα δουλευουν -> Φορτιζει την μπαταρια και η μπαταρια δινει ενεργεια στην συσκευη που θες (συγκεκριμενη περιπτωση μπαταρία αυτοκινητου)

Αρα και νυχτα μπορεις να φορτισεις απο ΑΠΕ.

 

Η Γαλλία δεν παραγει "πρασινη" ενεργεια απο την πυρηνικη (η πυρηνικη εινανι η χειροτερη λογω των πυρηνικων αποβλητων) αν ηταν συντηξης (οπως γινεται στον ΗΛΙΟ) τοτε οκ θα ηταν η πιο πρασινη ενεργεια.

 

Κάθε χώρα εχει ένα όριο παραγωγής αποβλητων. Η γαλλία λόγο τον πυρηνικων μαλλον το εχει φτασει/περασει. Αντι να πρεπει να πληρωνει μια αλλη Β χωρα για να της παρεχει έξτρα παραγωγη αποβλητων ( Η Β χωρα παραγει 20% αποβλητων απο οτι επιτρεπεται αρα πουλαει το αλλο 80% στην Γαλλια) Η Γαλλία θελει να μειωσει τους ρυπους/αποβλητα πληρωνοντας τους γαλλους πολιτες για να μειωσουν τα συνολικα αποβλητα της γαλλικης χώρας.

+ οτι τα λεφτα μαλλον θα πανε σε renault Κτλ οποτε με φορολογια παλι πισω θα της ερθουν :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

“Πρέπει να αποσύρουμε τα παλιά πετρελαιοκίνητα οχήματα που ξεπερνούν την ηλικία των 13 ετών και δεν εφοδιάζονται με κανενός είδους φίλτρο” δήλωσε η Royal.

 

Mazda RX-7 FB/FC/FD, Nissan Skyline GT-R R32/33/34, Nissan 240Z/300ZX, Toyota Supra, πολλά evo,sti και αυτοκίνητα απο αλλες χώρες όπως TVR & Lotus, αν δεν εφοδιάζονται με φίλτρα θέλουν να τα αποσύρουν? Εγώ λέω να πάνε να μαμηθουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜΕσα σε αυτα βαλε και τα renault πετρελαιο χωρις φιλτρα και πολλά άλλα. Τα παλια πετρελαιοκίνητα διχως φιλτρο (αρα Euro1-3 εχουν πολλους ρύπους)

 

Μην Ξεχνάμε η Ελλάδα με ΝΟΜΟ απαγορευει τετοιου ειδους οχηματα σε Θεσσαλονικη και Αθήνα. Τουλάχιστον οι Γάλλοι σε παροτρύνουν δινωντας σου λεφτα και οχι με νομο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχουμε ηλιακη και ολικη και ωκεανια απλα δεν εχουμε υποδομες

 

Γνωστή ωκεάνια χώρα η Ελλάδα άλλωστε.. :rolleyes:

 

 

“Πρέπει να αποσύρουμε τα παλιά πετρελαιοκίνητα οχήματα που ξεπερνούν την ηλικία των 13 ετών και δεν εφοδιάζονται με κανενός είδους φίλτρο” δήλωσε η Royal. Mazda RX-7 FB/FC/FD, Nissan Skyline GT-R R32/33/34, Nissan 240Z/300ZX, Toyota Supra, πολλά evo,sti και αυτοκίνητα απο αλλες χώρες όπως TVR & Lotus, αν δεν εφοδιάζονται με φίλτρα θέλουν να τα αποσύρουν? Εγώ λέω να πάνε να μαμηθουν.

Ούτε οι ίδιες οι εταιρίες δεν το ξέραν οτι τα είχαν βγάλει και με diesel κινητήρα... :rolleyes:

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...