Προς το περιεχόμενο

Editorial: Μα τι θα γίνει τέλος πάντων μ’ αυτό το επί πληρωμή περιεχόμενο;


Ocelote

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Κάποτε τα λέγαμε με την Activision και τα Cod series και το άρμεγμα που κάνουν οι εταιρίες για τα κέρδη καθώς και τις "εκπτώσεις" p2p vs client / server system , μάντρωμα dedicated servers κτλ. Δυστυχώς η βιομηχανία των Games δεν διαφέρει από την Music Industry πολύ . 

 

Μια εταιρία που θα βγάλει έναν τίτλο , έχει ένα time schedule, ένα προσωπικό που θα διαθέσει, κάποιες εργατοώρες και μερικούς στόχους και φυσικά ένα πλάνο επεκτασιμότητας. Πρέπει να επιλέξει πριν από όλα αυτά την πολιτική που θα ακολουθήσει και συνάμα το μοντέλο. 

 

 Συγκεκριμένα τώρα για το θέμα μας, οι εταιρίες παρουσιάζουν Χ μεγέθη οικονομικά, που πολλές φορές απέχουν από την πραγματικότητα. Τα στατιστικά γενικότερα είναι τζόγος .Υπάρχει αυτό που λένε το αόρατο χέρι του θεού, που προστατεύει τον καλό αλλά και τον μαλάκα.

 

Έτσι όσο περνάνε τα χρόνια οι πειραματισμοί αυτοί δεν απέχουν και πολύ απο αυτούς που γίνονται όλα τα προηγούμενα decades - centuries , απλά αλλάζει η μορφή/τεχνολογία και τα μέσα. Το θλιβερό είναι ότι υποτίθεται πως αλλάζει η δυνατότητα πρόσβασης στην πληροφορία και το επίπεδο μόρφωσης . History lessons η πραγματική δύναμη σε μια ελεύθερη αγορά είναι το κοινό το ίδιο . Πόσο μάλλον σε μια εποχή όπου έχει γίνει digital το περιεχόμενο και έχει μειωθεί όσο γίνεται το κόστος παραγωγής , ελάχιστα beta testings , look around ya , προεταοιμασία minimal (day launch - network prevention support nearly zero ) κτλ.

 

¨Οπως και να το κάνουμε νέες γενιές θέλουν αυτό που έγραψαν και οι παραπάνω, ευκολία . Συναντάνε έτοιμες καταστάσεις και τις θεωρούν δεδομένες , οπότε απλά χορεύουν. Δεν υπάρχει σωτηρία καθώς η ηλιθιότητα σε μεγάλο αριθμό νικάει πάντα.   

 

Έτσι όσο προχωράει ο καιρός /τα χρόνια η πρόσβαση στην ευρυζωνικότητα μεγαλώνει , το κόστος των τερματικών πέφτει, το πλήθος των gamers αυξάνεται (νέες γενιές) πλέον παίζουν και οι 50άρηδες, το κοινό προτιμά κονσόλες = ευκολία μεν αλλά δυνατότητες Mod near 0  και όλο αυτό δεν συντηρεί απλά έναν κουβά καταναλωτικού κοινού αλλά τον μεγαλώνει , που συμφέρει τις εταιρίες και τα κέρδη τους. Αυτό το κοινό δεν αντέδρασε τόσα χρόνια που οι hardcore gamers και τα communities ήταν πιο δεμένα, δεν πρόκειται να αντιδράσει μελλοντικά. 

 

Ο χρόνος σε κάνει να ξεχνάς , έτσι και 5 σκάνδαλα να σκάσουν και 3 big topics , του χρόνου οι πωλήσεις θα είναι και πάλι περισσότερες καθώς υπάρχουν άλλοι παράμετροι - counter measures που τα εκμηδενίζουν. 

 

Όλα αυτά τα μοντέλα εταιριών θα μπορούσαν να ψοφήσουν μαζί με τις εταιρίες τους , αν έβγαιναν πραγματικοί ταλαντούχοι gamers με κατάλληλες γνώσεις, γινότανε ένα μεγάλο budget support από το κοινό και δημιουργούταν μια νέα εταιρία με μια συνδρομή Χ euro τον χρόνο , να μπορείς να παίζεις όλους τους τίτλους δωρεάν (3-4 τον χρόνο/ multiple genres). Όλα αυτά τα games να γινόντουσαν όσο είναι εφικτό , updated , από νέα maps etc μέχρι και ολική μεταμόρφωση .

Μέσα σε αυτή την ομάδα να υπάρχουν και σεναριογράφοι - ηθοποιοί που πρεσβεύουν μια τέτοια προσπάθεια (και όμως υπάρχει γενικότερα τέτοιος κόσμος) .

 

Οι απαιτήσεις να έρχονται από το κοινό και εάν θέλουν κάποιο Quick Win τίτλο , να μπορούν να στηρίξουν οικονομικά την προσπάθεια με κάποια ανταμοιβή όπως π.χ την φωνή τους σε έναν χαρακτήρα , το προσωπό τους κτλ. 

 

Εκτός των heavy weight games θα λανσάρονται και 10 games για facebook / tablets etc. (For the record έχετε ιδέα πόσα λεφτά σκάνε άτομα που παίζουν android/iOs &  facebook games ? )

 

Δύσκολο στην οργάνωση , δύσκολο στην υλοποίηση αλλά όχι ακατόρθωτο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αυτο για τους 30αριδες (και οσους φτανουν προς τα εκει) πιστευω πως δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα. προ 3 εβδομαδων πχ εκανα platinum το olliolli 2, ενα απο τα δυσκολοτερα παιχνιδια του ps4 / ps vita με σπανιοτητα του platinum στο 0.70% (μεχρι την ωρα που εκανα το post ειχε 41.901 κατοχους και μολις 296 platinum achievers ----> http://psnprofiles.com/trophies/3391-OlliOlli2-Welcome-to-Olliwood),εχω platinum στο ninja gaiden sigma+ το οποιο καταφερα να παρω περυσι μιας και το ειχα παρατησει στην τελευταια δυσκολια (απο τα δυσκολοτερα παιχνιδια ever, όπως λένε και στα forum, μόνο ενας ninja μπορει να παρει το platinum!), συν platinum στο Wipeout HD (στα 3 δυσκολοτερα platinum trophy του ps3), και γενικά ότι παίζω το παω μεχρι τελους αν δεν ειναι βαρετο το παιχνιδι βεβαια (να αναφερω και το FFX που εκανα platinum περυσι και οποιος δεν εχει τελειωσει το lightning dancer challenge δεν εχει ιδεα τι σημαινει υπομονη.) πιστευω πως οι ικανοτητες καποιου εχουν να κανουν με τα παιχνιδια με τα οποια μεγαλωσε και οχι με την ηλικια. παίζει ρόλο και η υπομονη βεβαια αλλά οι ικανοτητες δεν ερχονται απο την μια ημερα στην αλλη. θυμαμαι την 1η μου επαφη με το Alex Kidd στο Master System στο οποιο εχανα ολες τις ζωες μου στον 1ο γκρεμο (δεν μπορουσα να πηδηξω απο πανω και το παιχνιδι ειχε 2 κουμπια ολα και ολα!) και οσο μεγαλωνω τερματιζω ολο και δυσκολοτερα παιχνιδια που ελαχιστοι καταφερνουν. οι περισσοτεροι παικτες που επαιξαν olliolli το παρατησαν στην 1η πιστα γιατι δεν μπορουσαν να προσγειωσουν ουτε ενα κολπο και το παιχνιδι στην συνεχεια απαιτει 300 κουμπια το λεπτο και τρομερα αντανακλαστικά και ακριβεια. μεγαλωσα με 8bit και 16bit τα οποια παντα θα εχουν μια ξεχωριστη θεση στην καρδια μου (ακουγεται μελό, το ξερω) και τερματιζω σταθερα ολα τα donkey kong country απο τοτε που βγηκανε τουλαχιστον μια φορα καθε 2 χρονια (τα οποια τοτε τα χαρακτηριζα ακατορθωτα και τωρα τα τερματιζω χανοντας 10 ζωες συνολικα και για τα 3 μαζι και ανετα κανω αψογο speedrun)

 

όσο για το Mortal Kombat, ειμαι απο αυτους που ειχαν ριξει τοσο καψιμο που ξερουν απο εξω ολες τις τελειωτικες κινησεις στα 3 πρωτα παιχνιδια και μάλιστα αν και θεωρουσα την εκδοση του Super Nintendo αψεγαδιαστη, του Mega Drive μου άρεσε που δεν σου έδινε ούτε 2'' για να εκτελέσεις το fatality (στο super nintendo σου εδινε 5'' και 15'' με κωδικο,) οπότε σε μια παρεα, πέρα απο το οτι λιγοι ηξεραν πως γινονται τα fatalities (κλασσικη πηγη της εποχης το περιοδικο gamepro), ήταν ακομα καλύτερο αν τα καταφερνες σε αυτο το στενο χρονικο οριο. αυτοι που πληρωνουν για κατι τετοια ειναι δικαιωμα τους και δεν επιρρεαζει το διπλό παιχνίδι οπότε δεν είναι και τόσο cheat (κατι πατεντες στο 3DS τύπου Street Fighter που μπορεις να κανεις όλα τα κολπα με την αφή ειναι πολυ χειροτερα και καταστρεφουν ολο το gameplay)

 

απλά αυτοί που τα αγοράζουν αυτά, δεν θα καταφέρουν ποτέ να παίξουν κάτι δυσκολοτερο και να το τελειωσουν κανονικα. και μετά θα λένε ότι τα παιχνίδια είναι πολύ δύσκολα.. αν δεν χωνευεις τις προκλησεις μικρος, δεν θα τις χωνευεις ποτέ (και το Mortal Kombat X που το εχω στον υπολογιστη το βρισκω εξαιρετικα ευκολο στο να εκτελεσεις τις τελειωτικες κινησεις. καμια σχεση με τα Mortal Kombat 3 + Ultimate + Trilogy που ειχαμε καποτε.)

Επεξ/σία από xaerialtwistx
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν κάποια χρόνια το να εξαγοράσεις τη νίκη σε ένα παιχνίδι θα θεωρουνταν ανήθικο.

Τώρα έγινε μοντέρνα εμπορική ιδέα.

Στη πραγματικότητα εξαπατά τον εαυτό του οποίος το κάνει και του στερεί και τη διασκέδαση της προσπάθειάς και την ικανοποίηση της νίκης.

Οι νεαροτεροι βλέπουν σαν ψιλά γράμματα κάτι τέτοιες "ηθικολογιες" γιατί σε τέτοια περιβάλλοντα μεγαλώνουν...

Η βιομηχανία των παιχνιδιών θα βγάλει μόνη της τα ματάκια της όπως το έκανε και η μουσική βιομηχανία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το fatality στη νεα ταξη πραγματων,  πρεπει να κρυβονται πολλα συμφεροντα που θελουν να υπονομευσουν το gaming διεθνος. Extra υλικο =extra χρηματα, ευκολιες, in app purchases= extra χρηματα.  Μια βιομηχανια παει να βγαλει χρηματα, και εκει δεν χωρανε ρομαντισμοι και τι εκανε ο ενας η ο αλλος οταν ηταν 10 χρονων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει κόπος! Ορδές κακοπληρωμένων σκλάβων δουλεύουν μέρα νύχτα για να βγουν αυτα τα παιχνίδια.

Το κόστος το εχουν ελαχιστοποιήσει, και με τις ψηφιακές διανομές το χουν ρίξει ακόμη περισσότερο.

 

Τα περιθώρια κερδους τους μεγαλώνουν οι εταιρειες και τίποτα άλλο.

 

Και δε συμφωνώ με την άποψη οτι φταίνε και οι καταναλωτές.

 

Το gaming θα παει κει που θα το στείλουν οι εταιρειες.

 

Και αν δεν υπήρχαν τα προβλήματα latency, θα μας είχαν παει ήδη στο σύννεφο, και τότε να δείτε τιμές, ποιότητα και προσβασιμότητα που θα δούμε!

 

Το ίδιο γίνετε και στον κινηματογράφο και άλλου. σενάρια της πλάκας (σιγα μην πληρώσουνε δικαιώματα), λίγα ειδικά εφέ και τέλος.

 

Σκουπίδια παντού! Ζήτω ο ιδιωτικός τομέας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η βιομηχανία κάνει ότι θέλουν οι πελάτες,όχι οι εταιρείες.Εφόσον βρίσκουν κορόιδα να πληρώνουν κάνουν ότι γουστάρουν.

Εάν θέλετε να κατηγορήσετε(ή καλύτερα να φτύσετε)κάποιον είναι αυτούς που αγοράζουν DLC και κάνουν micro-transactions στα παιχνίδια που πλήρωσαν σε κανονική τιμή.

Αυτοί κατέστρεψαν όποια αξία είχε το mainstream gaming.

 

 

Από εκεί και πέρα όποιος θέλει ποιοτικό παιχνίδι πρέπει να δει πέρα από μεγάλες εταιρείες και κονσόλες.

Παιχνίδια σαν το Kerbal Space Program,DCS World,IL-2 BOS κ.ο.κ. είναι αυτά που πραγματικά κρατάνε τις παλιές νόρμες στην ποιότητα και στην ευχαρίστηση του πελάτη και όχι του γ@μ@νου του marketing.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα ειναι οτι πλεον εχουν ξεφυγει, προσωπικα δεν εχω αγορασει περιοχομενο και ουτε προκειται.

 

Τωρα για το Mortal Kombat αυτο οπως ειπαν δεν επηρεάζει την δυσκολια αλλα για μενα αν σεβεσαι τον εαυτο σου fatality τα κανεις μονο σου και οταν τα κανεις νιωθεις πολλα κιλα υπερηφάνεια. 

 

Εχω φαει πολυ ξυλο πιτσιρικας απο τον αδερφο μου που εκανα ολα αυτα τα fatality και ο αχρηστος δεν μπορουσε ουτε ενα  :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεφτίλα νομιζω ότι είναι μία λέξη που ταιριαζει γαντι με ολη αυτη την ιστορια .

Τωρα βεβαια πρεπει να δουμε ποιοι ειναι οι ποιο ξεφτιλες ,οι εταιρειες που μας τα πλασαρουν οι οσοι απο εμας τα αγοραζουν .

 

Το σιγουρο ειναι οτι χανει αυτο που λεμε "gaming".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ζήσει και εγώ τις διαφορετικές στιγμές gaming του παρελθόντος και νιώθω ότι η κουβέντα που γινεται αγγίζει τελικά κυρίως άτομα ηλικίας 30+ (σαν και εμένα). Ίσως η πραγματικότητα είναι απλά ένα είδους φυσικής εξέλιξης, απόλυτα φυσιολογική σε πιο νέα άτομα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πλέον ο πιο διαδεδομένος τρόπος για να βγάζουν λεφτά. Όταν βλέπω κάποιο δωρεάν παιχνίδι στο playstore συνήθως το αποφεύγω γιατί πολύ συχνά είναι pay to win.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως αναφέρει και το άρθρο, οι εποχές που πληρώναμε άπαξ για έναν τίτλο (άντε μετά να αγοράζαμε και ένα -και μοναδικό- expansion) έχουν περάσει ανεπιστρεπτί...

 

Δυστυχώς ακόμα και το πιο μούφα παιχνιδάκι έχει πια ενσωματώσει την λογική pay-2-play (όχι μόνο pay-2-win) και σε αναγκάζει είτε να το παρατήσεις νωρίς είτε να πληρώνεις μηνιαίο πάγιο.

Το κακό βέβαια έχει παραγίνει με το mobile gaming και ειδικά τα κάθε είδους free-2-play (???????) παιχνίδια.

 

 

Προσωπικά έχω ξενερώσει με αυτή τη κατάσταση και το φωνάζω: ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ

 

Η λύση για εμένα είναι το retro gaming και -ίσως και λόγω ηλικίας και έλλειψης ελεύθερου χρόνου- δεν με ενοχλεί καθόλου.

Υπάρχουν εταιρίες που σέβονται τα χρήματα του κοσμάκη.. δες το THE WITHCER...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...