Προς το περιεχόμενο

Google Nexus 6 299 Wind [ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ]


BrocasHelm

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Ξαναμίλησα γιατί με πήραν τηλέφωνο απο τηλεπωλήσεις  και υπέθεσαν οτι είναι η wind (αλλά ήταν vodafone τελικά), και μου εξήγησαν οτι θα με καλέσουν αύριο έως δευτέρα για την παραλαβή και οτι δεν υπάρχει λόγος να ανησυχώ καθώς έχω δώσει τα στοιχεία μου και δεν έχω ενημερώθει για μη διάθεσιμότητα. Η τίμη είναι στα 300 άσχετα αν είναι Δευτέρα κλπ. 

 

με λίγα λόγια ήταν σίγουρος οτι θα παραλάβω - ελπίζω :)

 

Υπεθεσαν ποιοι;

 

Σε πηραν τηλεφωνο ποιοι;

 

Μας μπερδεψες. Κοιτα και τον τιτλο πριν απαντησεις ώστε να είναι ολοκληρωμενη η απαντηση. :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν καταλαβα καλα περα απο εναν που ισχυριζεται οτι το πηρε στα χερια του και μαλιστα απο καταστημα δεν εχει παραλαβει κανεις αλλος?
Θα ειναι το φιασκο του αιωνα αν δε παραλαβει μελος του insomnia απο προσφορα που τρεχει στην Ελλαδα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξαναμίλησα γιατί με πήραν τηλέφωνο απο τηλεπωλήσεις και υπέθεσαν οτι είναι η wind (αλλά ήταν vodafone τελικά), και μου εξήγησαν οτι θα με καλέσουν αύριο έως δευτέρα για την παραλαβή και οτι δεν υπάρχει λόγος να ανησυχώ καθώς έχω δώσει τα στοιχεία μου και δεν έχω ενημερώθει για μη διάθεσιμότητα. Η τίμη είναι στα 300 άσχετα αν είναι Δευτέρα κλπ.

 

με λίγα λόγια ήταν σίγουρος οτι θα παραλάβω - ελπίζω :)

Αν ήταν η Vodafone πως το πήρες 300Ε, 350Ε δεν ήταν η δική τους προσφορά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, έκανα εγγραφή για να πω και εγώ το δικό μου story. έκανα παραγγελία την Δευτέρα γύρω στη 1. Μίλησα με εκπρόσωπο στο τηλέφωνο που έδιναν στο site της wind και μου ζήτησε ΑΦΜ κτλ στοιχεία για να ολοκληρώσουμε την παραγγελία με υποσημείωση ότι αυτή τη στιγμή δεν είχαν στοκ και για το λόγο αυτό θα παραλάβω το πολύ σε δύο μέρες και όχι άμεσα.  πήρα ξανά για επιβεβαίωση την επόμενη μέρα και ένας άλλος υπάλληλος με ρώτησε τι ώρα έκανα την παραγγελία και ότι αν ο προηγούμενος υπάλληλος μου είπε ότι θα παραλάβω, θα παραλάβω το πολύ μέχρι την Πέμπτη. φυσικά μέχρι τώρα ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Και έκανα και τη μαλ.. να πουλήσω το κινητό μου και τώρα είμαι με ένα galaxy s advance :eek: . Ελπίζω να παραλάβουμε, όσοι προλάβαμε και κάναμε παραγγελία, έστω και καθυστερημένα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Όποια κι αν είναι η εξέλιξη, θετική ή αρνητική, θα έπρεπε να είχε γίνει ήδη ενημέρωση.

Οκ, δεν είναι το σημαντικότερο ζήτημα, και σίγουρα θα ζήσουμε χωρίς αυτό αν φάμε άκυρο. Αλλά παίρνοντας την διαβεβαίωση πως θα παραλάβεις, υπάρχουν άτομα, όπως αναφέρθηκε ήδη, που μπορεί να πούλησαν την συσκευή τους και να τσονταρουν λίγα ακόμα για να το πάρουν, και τώρα να είναι ξεκρέμαστοι. Τα 300 μπορεί να μην είναι πολλά σε σχέση με το πόσο πωλείται η συσκευή αλλού, αλλά δεν σημαίνει πως ο καθένας τα βγάζει ανά πάσα στιγμή από την τσέπη και τα δίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν καταλαβα καλα περα απο εναν που ισχυριζεται οτι το πηρε στα χερια του και μαλιστα απο καταστημα δεν εχει παραλαβει κανεις αλλος?

Θα ειναι το φιασκο του αιωνα αν δε παραλαβει μελος του insomnia απο προσφορα που τρεχει στην Ελλαδα.....

 

αν θυμάμαι καλά έχουν παραλάβει 2 άτομα από κατάστημα. ο ένας έστειλε τη μάνα του και το πήρε απευθείας και ο άλλος το παρήγγειλε και του το έφεραν. Υπάρχουν όμως και πολλοί που έφαγαν πόρτα στα καταστήματα. απαράδεκτοι πραγματικά !! ! ! ! ! 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω διατηρω ελπιδες επειδη βλεπω πως αν δεν μας εχουν παρει για ακυρωση, παει να πει πως οντως κρατανε σειρα προταιρεοτητας και θα μας στειλουν αφου ξεμπερδεψουν με τα ακυρα.

 

Μπορει οντως να περιμενουν παραλαβη απο βδομαδα και να το τρεναρουν.

 

Δεν μπορουμε ουτε να υποθετουμε καν με βασει οσα λεγονται εδω μεσα.

 

Οσοι δεν εχουμε παραλαβει και δεν εχουμε φαει ακυρο πρεπει κατ εμε ειτε να τηλεφωνησουμε στα κεντρικα ειτε να περιμενουμε μεχρι αυριο ή την Δευτερα.

 

Αυτη ειναι η γνωμη μου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω διατηρω ελπιδες επειδη βλεπω πως αν δεν μας εχουν παρει για ακυρωση, παει να πει πως οντως κρατανε σειρα προταιρεοτητας και θα μας στειλουν αφου ξεμπερδεψουν με τα ακυρα.

 

Μπορει οντως να περιμενουν παραλαβη απο βδομαδα και να το τρεναρουν.

 

Δεν μπορουμε ουτε να υποθετουμε καν με βασει οσα λεγονται εδω μεσα.

 

Οσοι δεν εχουμε παραλαβει και δεν εχουμε φαει ακυρο πρεπει κατ εμε ειτε να τηλεφωνησουμε στα κεντρικα ειτε να περιμενουμε μεχρι αυριο ή την Δευτερα.

 

Αυτη ειναι η γνωμη μου.

Η συμπεριφορα της Wind χαρακτηριζεται ηδη απαραδεκτη. Το αν τελικα καποιοι παραλαβουν κατα εμε δεν βελτιωνει την εικονα της, τουλαχιστον επικοινωνιακα πιο πολυ εχασε παρα κερδισε με την ολη υποθεση. Απορω πραγματικα ποιες διανοιες του Marketing σκεφτονται τετοιες "καμπανιες" και γενικα ποσο ρδελομπου μπορει να ειναι μια εταιρεια τετοιου μεγεθους οπως και παρα πολλες αλλες που δραστηριοποιουνται στην χωρα μας....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλίμονο, δεν δικαιολογώ τη στάση της Wind, απλά αισιοδοξώ πως έστω και στο ελάχιστο υπάρχει πιθανότητα να τηρήσει κάποια προσχήματα.

 

Όταν ζητάς από έναν πελάτη π.χ. ΑΦΜ και αριθμό ταυτότητας ή (ακόμη περισσότερο κατά την άποψή μου) ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ και τελικά του λες "sorry ρε φίλε, έλα να πάρεις πίσω τα χρήματά σου γιατί το σύστημά μας τον παίρνει", είσαι για φτύσιμο και λιγότερο επαγγελματίας από κάτοχο πάγκου με εξωτικά οπωροκηπευτικά  σε απομακρυσμένο χωριό της νοτιοδυτικής Ινδίας.

 

Υ/Γ: εδώ που τα λέμε η Wind είναι εξ' ορισμού απαράδεκτη, και προς το παρόν απλά επαληθεύει τον χαρακτηρισμό της :P Αλλά 300 ευρώ για Nexus 6 είναι μεγάλη υπόθεση ;)

 

Υ/Γ2: παιδιά εδώ ο άλλος της Vodafone πήγε και κέρασε την κοπέλα να πούμε για να του κρατήσει κινητό όταν έρθει, και εκείνη του ζήτησε να βγουνε για ποτό ας πούμε. Ποιος επαγγελματισμός; Πάρ' τον ένα και χτύπα τον άλλον είναι.

 

[φυσικά αυτά τα λέω επδ ζηλεύω xD]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασα να πάρω στην εξυπηρέτηση πελατών αλλά μετά από 45 λεπτά στην αναμονή βαρέθηκα και το έκλεισα.

 

Θα δείξει μήπως πάρουν αύριο τηλέφωνο από μόνοι τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασε στις τηλεφωνικές παραγγελίες. Στο νούμερο που πήρες για να παραγγείλεις. 211 211 κάτι κάτι 65 50 ήταν. Αν συγκράτησες και όνομα του υπαλλήλου που έκανες παραγγελία ακόμα καλύτερα. Ζήτα τον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκεί είχα πάρει να ρωτήσω μετά την παραγγελία, αλλά δεν έχουν σύστημα που να παρακολουθουν την εξέλιξη των παραγγελιων οπότε δεν θα ξέρουν κάτι συγκεκριμένο
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξαναμίλησα γιατί με πήραν τηλέφωνο απο τηλεπωλήσεις  και υπέθεσαν οτι είναι η wind (αλλά ήταν vodafone τελικά), και μου εξήγησαν οτι θα με καλέσουν αύριο έως δευτέρα για την παραλαβή και οτι δεν υπάρχει λόγος να ανησυχώ καθώς έχω δώσει τα στοιχεία μου και δεν έχω ενημερώθει για μη διάθεσιμότητα. Η τίμη είναι στα 300 άσχετα αν είναι Δευτέρα κλπ. 

 

με λίγα λόγια ήταν σίγουρος οτι θα παραλάβω - ελπίζω :)

 

 

Υπεθεσαν ποιοι;

 

Σε πηραν τηλεφωνο ποιοι;

 

Μας μπερδεψες. Κοιτα και τον τιτλο πριν απαντησεις ώστε να είναι ολοκληρωμενη η απαντηση. :P

 

Κάπου τα έγραψα μπερδεμένα... :) τα διορθώνω 

 

Χτύπησε το κινητό μου απο έναν αριθμό κινητού 69... , καθώς δε πρόλαβα να το σηκώσω και δεν έβγαινε γραμμή οταν προσπάθησα να καλέσω πίσω, υπέθεσα οτι είναι απο wind. Τους πήρα τηλ και μου είπαν αυτά που ανέφερα πιο πάνω "οτι θα με καλέσουν αύριο έως δευτέρα για την παραλαβή και οτι δεν υπάρχει λόγος να ανησυχώ καθώς έχω δώσει τα στοιχεία μου και δεν έχω ενημερώθει για μη διάθεσιμότητα. Η τίμη είναι στα 300 άσχετα αν είναι Δευτέρα κλπ. " . Τελικά δεν ήταν η WIND που με κάλεσε.

 

Μετά που έψαξα τον αριθμό στο google είδα οτι είναι απο τις πωλήσεις της vodafone (άσχετο με το όλο θέμα μου, απλά σύμπτωση). 

 

Sorry για το μπέρδεμα ! ελπίζω να είναι κατανοητό τώρα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνω μια ερώτηση? είναι λογικό να χρειάζονται 5 μέρες για να προμηθευτούν μερικά κινητά? μήπως τα φέρνουν από το εξωτερικό? Και δεύτερον: Περίοδος εκπτώσεων - banner και φανφάρες στο site τους για %% έκπτωσης και όλα αυτά χωρίς να έχουν στόκ? αυτό δεν είναι καραμπινάτη παραβίαση του δικαίου των καταναλωτών? και μάλιστα όταν ο ανταγωνιστής της κάνει έκπτωση στο ίδιο μοντέλο και ουσιαστικά της κλέβει πελάτες γιατί τους έχει στο περίμενε και μετά τους ακυρώνει την παραγγελία? Θα τη βγάλουν λάδι δηλαδή επειδή έδωσαν 2 κινητά στα 299 ευρώ, ένα στη μάνα του παιδιού κι άλλο ένα στο παλικάρι που είχε κατασκηνώσει έξω από το κατάστημα?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...