Προς το περιεχόμενο

Πισώκουνα πρώτο αυτοκίνητο;


AMD Expert

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν θα εχεις προβλημα αρκη να μην ξεκινησεις τα λιχνισματα μολις παρεις την στροφη του σπιτιου σου.

 

δεν γινεται να μην πεταξεις κωλο οταν εχεις πισωκινητο ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ! θα σε τρωει το ποδι σου συνεχεια!

 

και εγω 1ο αμαξι πισωκινητο ειχα και 2ο το τωρινο μου αμαξι παλι πισωκινητο και να σου πω την αληθεια δεν την αλλαζω την πισωκινηση ειναι παιχνιδιαρα!

 

υγ στα σοβαρα αν πας χωρις λαστιχα θα στην κανει την @@ σιγουρα οποιος αμαξι και να ειναι και θα το κανει εκει που δεν το περιμενεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ για να πω τον πόνο μου, την 1η φορά που οδήγησα πισωκίνητο (κι ενώ ήδη οδηγούσα 7 χρόνια), ήταν μια μέρα στην Λούτσα (με την γυαλί άσφαλτο, ένα S2000 με τελειωμένα λάστιχα. Σε ανοιχτή στροφή και με 50χλμ, πετάει κώλο, χωρίς να το επιδιώξω, υπερδιορθώνω με ανάποδο, κάνει τετακε, και σκάει σε κολώνα.

 

22.000€ κόστος επισκευής, και δεν ήταν και δικό μου το αμάξι.... Τσααααααακ!  :wacko:

 

20 χρόνια τώρα που οδηγώ αμάξι, ήταν η μοναδική φορά που έχω στουκάρει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 ένα S2000 με τελειωμένα λάστιχα. Σε ανοιχτή στροφή και με 50χλμ, πετάει κώλο, χωρίς να το επιδιώξω, υπερδιορθώνω με ανάποδο, κάνει τετακε, και σκάει σε κολώνα.

 

Δυστυχώς ο συνδυασμός αυτός είναι θανατηφόρος.. Την μεγαλύτερη ευθήνη την έχει ο ιδιοκτήτης που στο έδωσε ενώ ήξερε πόσο εύκολα γλυστράει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ για να πω τον πόνο μου, την 1η φορά που οδήγησα πισωκίνητο (κι ενώ ήδη οδηγούσα 7 χρόνια), ήταν μια μέρα στην Λούτσα (με την γυαλί άσφαλτο, ένα S2000 με τελειωμένα λάστιχα. Σε ανοιχτή στροφή και με 50χλμ, πετάει κώλο, χωρίς να το επιδιώξω, υπερδιορθώνω με ανάποδο, κάνει τετακε, και σκάει σε κολώνα.

 

22.000€ κόστος επισκευής, και δεν ήταν και δικό μου το αμάξι.... Τσααααααακ!  :wacko:

 

20 χρόνια τώρα που οδηγώ αμάξι, ήταν η μοναδική φορά που έχω στουκάρει.

ναι μιλας ενα ενα σ2000 τωρα το οποιο επρεπε να λεγετε s"πουθαπαειοκωλοςαυτητηνφορα" το οποιο δεν ειχε λαστιχα.

 

αλλα και παλι πιστευω οτι το τσιγκλισες και πατησες το γκαζι εκει που δεν επρεπε δεν μπηκες σταθερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ για να πω τον πόνο μου, την 1η φορά που οδήγησα πισωκίνητο (κι ενώ ήδη οδηγούσα 7 χρόνια), ήταν μια μέρα στην Λούτσα (με την γυαλί άσφαλτο, ένα S2000 με τελειωμένα λάστιχα. Σε ανοιχτή στροφή και με 50χλμ, πετάει κώλο, χωρίς να το επιδιώξω, υπερδιορθώνω με ανάποδο, κάνει τετακε, και σκάει σε κολώνα.

 

22.000€ κόστος επισκευής, και δεν ήταν και δικό μου το αμάξι.... Τσααααααακ!  :wacko:

 

20 χρόνια τώρα που οδηγώ αμάξι, ήταν η μοναδική φορά που έχω στουκάρει.

τρελό μιάτα δίχως λάστιχα και πρώτη φορά πισωκούνα μου ακούγεται τρομακτικός συνδυασμός  :wacko:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ για να πω τον πόνο μου, την 1η φορά που οδήγησα πισωκίνητο (κι ενώ ήδη οδηγούσα 7 χρόνια), ήταν μια μέρα στην Λούτσα (με την γυαλί άσφαλτο, ένα S2000 με τελειωμένα λάστιχα. Σε ανοιχτή στροφή και με 50χλμ, πετάει κώλο, χωρίς να το επιδιώξω, υπερδιορθώνω με ανάποδο, κάνει τετακε, και σκάει σε κολώνα.

 

22.000€ κόστος επισκευής, και δεν ήταν και δικό μου το αμάξι.... Τσααααααακ!  :wacko:

 

20 χρόνια τώρα που οδηγώ αμάξι, ήταν η μοναδική φορά που έχω στουκάρει.

 

Άλλο όμως το S2000! το οποίο πάει μούρη με μούρη με μια E46 έτσι... Να μην μιλήσω για το drift που το S2000 είναι ποιο ελαφρύ! 

 

Το MX-5 ΔΕΝ είναι και τόσο κίνδυνος. Άμα το εξασκήσεις κιόλας μην σου πω πως είναι καλύτερο από ένα FWD.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο όμως το S2000! το οποίο πάει μούρη με μούρη με μια E46 έτσι... Να μην μιλήσω για το drift που το S2000 είναι ποιο ελαφρύ! 

 

Το MX-5 ΔΕΝ είναι και τόσο κίνδυνος. Άμα το εξασκήσεις κιόλας μην σου πω πως είναι καλύτερο από ένα FWD.

Ελπιζω να μην εννοεις m3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπιζω να μην εννοεις m3

 

Κι όμως! Γνωστός μου είχε S2000 και το μόνο που είχε αλλάξει ήταν εξάτμιση, φρένα και αναρτήσεις! +ότι υπάρχουν και βίντεο στο youtube που το αποδεικνύουν... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι όμως! Γνωστός μου είχε S2000 και το μόνο που είχε αλλάξει ήταν εξάτμιση, φρένα και αναρτήσεις! +ότι υπάρχουν και βίντεο στο youtube που το αποδεικνύουν...

Μαμα s2000 με μαμα m3 e46 δεν καθεται διπλα ο ΤΑΦΟΣ το s2000 που να εχει μπαρμπα τον θεο....ειδικα μετα τα 200 βγαζει κανονικα κυαλι στο ταμπλο μπροστα για διευκολυνση του οδηγου..:Ρ

Ειναι κατι αντιστοιχο των rallye-saxo ...Υπερεκτιμημενα χωρις λογο...Πολλα κυβικα με αλογα ανυπαρκτα ...Ευτυχως αλλα αργα ακομα και η honda καταλαβε οτι η ατμοσφαιρα ΔΕΝ παει αλλο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαμα s2000 με μαμα m3 e46 δεν καθεται διπλα ο ΤΑΦΟΣ το s2000 που να εχει μπαρμπα τον θεο....ειδικα μετα τα 200 βγαζει κανονικα κυαλι στο ταμπλο μπροστα για διευκολυνση του οδηγου..:Ρ

Ειναι κατι αντιστοιχο των rallye-saxo ...Υπερεκτιμημενα χωρις λογο...Πολλα κυβικα με αλογα ανυπαρκτα ...Ευτυχως αλλα αργα ακομα και η honda καταλαβε οτι η ατμοσφαιρα ΔΕΝ παει αλλο...

Τάφο δεν το λες με τίποτα το S2000, ίσως ο evo να εννοούσε σε στροφές. Είναι πιο ελαφρύ το S2000 και είναι γνωστό πως πηγαίνει σφαίρα στις στροφές, οπότε οκ ίσως να δικαιολογείται η απάντηση, ειδικά με καλό οδηγό πίσω από το τιμόνι. Σε ευθεία δεν το συζητάμε σίγουρα το S2000 δεν έχει καθόλου ελπίδες μπροστά στην M3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχει καμια σχεση εαν ειναι πρωτο η τεταρτο... σημασια εχει οπως σου ειπαν το ποδι σου και το μυαλο σου.

 

Πρωτο αμαξι εχω BMW 3.0d και δεν εχασα ποτε τον κωλο, εκτος απο μια φορα που απενεργοποιησα το DTC για να παιξω σε ενα παρκινγ... Βεβαια στους ελληνικους δρομους που γλιστρανε σαν παγος, θελει προσοχη μεγαλη... Εξωτερικο οδηγω, πρωτη φορα που κατεβηκα Ελλαδα με το αυτοκινητο, πρωτη φορα ειδα και το Traction control να αναβοσβηνει σαν τρελο σε ανηφορα γυαλι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...