Προς το περιεχόμενο

Πισώκουνα πρώτο αυτοκίνητο;


AMD Expert

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το οτι ενα αυτοκίνητο είναι πισωκίνητο δε σημαίνει απο μόνο του οτι θα είναι και επικίνδυνο,ειδικά αν οδηγάς για να μετακινηθείς και όχι για να διασκεδάσεις..Τόσες γυναίκες υπάρχουν που οδηγούν πισωκίνητα ,κάποιες μάλιστα οδηγούν κάτι καρέρα με αρκετούς ίππους,οι οποίες αμφιβάλλω αν ξέρουν τι είναι το κιβώτιο ταχυτήτων το διαφορικό η μπρος/πίσω κίνηση κτλ..

 

Αν όμως αρχίσεις να το πατάς να στρίβεις πιο γρήγορα κτλ πιστεύω οτι είναι πολύ πιο εύκολο να την πατήσεις με πισωκίνητο.

πχ.Ένα άτσαλο κατέβασμα να κάνεις πάνω στη στροφή την πάτησες,ή αν αφήσεις το γκάζι απότομα κτλ κτλ..

 

Οπότε αν το θέλεις αυστηρά για μεταφορικό μέσο....

Αν το θες για να μάθεις να οδηγάς γρήγορα,όχι για πρώτο αυτοκίνητο!

Τα είχα ξαναγράψει και την άλλη φορά που άνοιξες παρόμοιο θέμα.

Άλλωστε είναι και η παθητική ασφάλεια.Θες κάτι ασφαλές όταν είσαι καινούριος και έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες ατυχήματος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Άλλο όμως το S2000! το οποίο πάει μούρη με μούρη με μια E46 έτσι... Να μην μιλήσω για το drift που το S2000 είναι ποιο ελαφρύ! 

 

Το MX-5 ΔΕΝ είναι και τόσο κίνδυνος. Άμα το εξασκήσεις κιόλας μην σου πω πως είναι καλύτερο από ένα FWD.

 

Μαμά S2000 με μαμά M3 e46 το s2000 έχει τύχη μόνο στα πρώτα μέτρα. Σε ευθεία ο Loeb με S2000 και εγώ με M3 στο 400άρι θα τον έχω αφήσει πίσω. Σε στροφές η μόνη περίπτωση να μιλήσει κανείς για πρωτιά του S2000 θα είναι σε φράση του στυλ "το S2000 έπεσε πρώτο στον γκρεμό".

Τυχαίνει να έχω οδηγήσει και τα 2 (αλλά όχι τόσο ωστε να μάθω κανένα τους) και η αυτοπεποίθηση και η σιγουριά που σου έδινε η M3 δεν έπαιζε σε αντίθεση με το S2000 που σε τρόμαζε. Στην πρώτη περίπτωση η ροπή και η ιπποδύναμη υπήρχε απο τις χαμηλές στροφές και έβγαινε και πιο γραμμικά, ενώ το S2000 μέχρι κάποιες στροφές ήταν διστακτικό και ξέσπαγε μετά ψηλά.

Όπως και να έχει, άλλη κατηγορία αυτοκινήτων, με μοναδικό κοινό την πίσω κίνηση. Δεν έχει νόημα η άμεση σύγκρισή τους, αλλά το να λέμε οτι το S2000 υπερτερεί κάπου (πέρα απο την ευκολία στο drifting, να τρέμουν τα χέρια σου όταν βγαίνεις απο το αμάξι, και εν τέλει να σε σκοτώσει) είναι λίγο ιεροσυλία. Μόνο για fun factor θα ψήφιζα το honda.

 

Μαμα s2000 με μαμα m3 e46 δεν καθεται διπλα ο ΤΑΦΟΣ το s2000 που να εχει μπαρμπα τον θεο....ειδικα μετα τα 200 βγαζει κανονικα κυαλι στο ταμπλο μπροστα για διευκολυνση του οδηγου..:Ρ

Ειναι κατι αντιστοιχο των rallye-saxo ...Υπερεκτιμημενα χωρις λογο...Πολλα κυβικα με αλογα ανυπαρκτα ...Ευτυχως αλλα αργα ακομα και η honda καταλαβε οτι η ατμοσφαιρα ΔΕΝ παει αλλο...

 

Πραγματικά πόσο υπερεκτιμημένα ήταν τα rallye και τα saxo? Στα 6 εκ. δραχμές που κόστιζαν τότε, δεν έπαιζε κάτι πιο γρήγορο ή πιο "παιχνιδιάρικο" , υπήρχε τότε κόντρα (όσον αφορά το budget) με τα punto GT, αλλά συνήθως έχαναν στις ευθείες (μαμά πάντα και τα 2) και πολύ περισσότερο στις στροφές.

120 άλογα σε 1600 κυβικά ήταν λίγα? Όταν την ίδια εποχή το vag group πούλαγε 1,6 8v με 75 άλογα, και στο τσακίρ κέφι 16v με 102? Mήν μου πεις για τα 160 άλογα του CRX γιατί ήταν άλλη κατηγορία αυτοκινήτου (και άλλο βάρος, στο civic έτρωγε ξύλο απο τα rallye).

Καλύτερα αυτοκίνητα σίγουρα αγόραζες με 6 εκ. εκείνη την εποχή, γρηγορότερα όμως νομίζω όχι. Αν θυμάται καποιος κανένα άλλο ας το αναφέρει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαμα s2000 με μαμα m3 e46 δεν καθεται διπλα ο ΤΑΦΟΣ το s2000 που να εχει μπαρμπα τον θεο....ειδικα μετα τα 200 βγαζει κανονικα κυαλι στο ταμπλο μπροστα για διευκολυνση του οδηγου..:Ρ

Ειναι κατι αντιστοιχο των rallye-saxo ...Υπερεκτιμημενα χωρις λογο...Πολλα κυβικα με αλογα ανυπαρκτα ...Ευτυχως αλλα αργα ακομα και η honda καταλαβε οτι η ατμοσφαιρα ΔΕΝ παει αλλο...

 

δεν φταινει τα αυτοκινητα που τα αγορασαν ολοι οι βλακες για τους λαθος λογους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

δεν γινεται να μην πεταξεις κωλο οταν εχεις πισωκινητο ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ! θα σε τρωει το ποδι σου συνεχεια!

 

Σωστός

Οταν εισαι μικρος και τρελλαμενος οταν λες θα παρω πισωκινητο δεν το παιρνεις οπως παιρνει η ξανθια την μερσεντα για να παει στο Κολωνακι Εσυ το παιρνεις για drift και κωλιες ωστε να καταληξεις στα κολωνακια 

Αν εισαι καπως συγκρατημενος και εχεις αρκετα λεφτα για τρακαρισματα λαστιχα σαζμαν κλπ το παιρνεις αλλιως....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός

Οταν εισαι μικρος και τρελλαμενος οταν λες θα παρω πισωκινητο δεν το παιρνεις οπως παιρνει η ξανθια την μερσεντα για να παει στο Κολωνακι Εσυ το παιρνεις για drift και κωλιες ωστε να καταληξεις στα κολωνακια 

Αν εισαι καπως συγκρατημενος και εχεις αρκετα λεφτα για τρακαρισματα λαστιχα σαζμαν κλπ το παιρνεις αλλιως....

Πρεπει να εχεις μια στοιχειωδη γνωση των δυνατοτητων σου.

 

αν παρει το μαζντα παραδειγμα και ξεκινησει στην πρωτη στροφη τα γκαζια αν την γλυτωσει στην δευτερη στροφη θα παρει μαζι του παρκαρισμενο-παιδι-σκυλι-γατι-κολωνες

 

παρτο ΤΣ μην ανυσηχεις αρκη να το μαθεις το αμαξι και να εχεις υπομονη! επειδη την μαλ@κι@ σου θα θες να την κανεις  :-)  :-)  :-)  καντην καπου μονος σου χωρις κοσμο σε ανοιχτο παρκινγκ πχ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό από που το συμπέρανες? Απο video στο youtube?

Και δεν είπα οτι τα Punto δεν έστριβαν, έστριβαν και καλά μάλιστα στα χέρια ενός καλού (ή/και συνετού) οδηγού και όχι στα χέρια ενός 19χρονου wanna be ραλίστα (videos των οποίων υπάρχουν στο youtube).

Αλλά ότι τα saxo-rallye στην κατηγορία των super-mini της εποχής, έστριβαν καλύτερα απο τα άλλα είναι παγκοσμίως γνωστό, μία απλή έρευνα με το google το επιβεβαιώνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα και rallye 16v και Punto..

Και τα δυο έστριβαν αλλά το rallye ήταν σε άλλη κλάση!

Αλλά ήταν και πιο απότομο και αρκετά επικίνδυνο.

Δεν είναι τυχαίο ότι πλέον δεν έχουν απομείνει πολλά rallye/saxo..Για να βρεις ατρακάριστο δε, είναι σα να παίζεις λότο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ατρακαριστο βρισκεις, αν ξερεις που να ψαξεις

 

Η μαλακια ειναι οτι εχει ενα θεμα (κυριως long term συντηρησης) με τον πισω αξονα, που αν αφησεις τα ρουλεμαν, αρχιζει και τρωει τον αξονα (και εχει σταματησει σαν ανταλλακτικο εδω και χρονια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή κ εγω το ψιλο κοιτάω το εργαλείο για αργότερα από ανταλλακτικά κατανάλωση τι λεει? Τσιμπάει?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...