Προς το περιεχόμενο

Doom [2016]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παντως ο δημιουργος του Brutal Doom, δεν εχει και τις καλυτερες εντυπωσεις:

 

oσοι νομιζουν οτι αυτο το παιχνιδι θα ειναι η μεγαλη επιστροφη στο old school Doom, ειναι γελασμενοι.

  • Like 1
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Nostalgia game για να ανεβασουν τις πωλησεις καρτων γραφικων ειναι και τιποτα παραπανω. Ειδαμε και το Duke Nukem μετα απο τοσα χρονια ποσο ''καλο'' ηταν..

  • Like 1
Δημοσ.

κονσολοειδες παινχιδι ειναι με τα απλοικα game mechanics που βρισκουμε στα συγχρονα fps. 

την νοσταλγια που πασαρουν ειναι μερος του μαρκετινγκ τους, για να τραβηξουν μαζι με τους κονσολακηδες, και τους παλιους φανς.

κακα τα ψεματα, η ID πεθανε, και μαζι με αυτο το Doom (και Quake). τελος εποχης, κυριοι, δυστυχως.

 

btw, o Romero εβγαλε νεο χαρτη για το Doom μετα απο 21 χρονια:

 

  • Like 2
Δημοσ.

Σε συγκριση με το Doom3 το Doom φαινεται καλυτερο. Με τα mods που θα βγουν θα φτιαξει το gameplay αυτο ειναι το μονο σιγουρο.

Δημοσ.

ποια mods?? το βιντεο που ποσταρα πανω, το δες; ξεχνα τα mods, απλους χαρτες θα μπορεις να φτιαχνεις μονο.

και οσο αφορα συγκριση Doom remake και Doom 3, το D3 δεν προσποιηθηκε ποτε οτι θα ηταν οπως το πρωτοτυπο. εστιασε στο world building, στην ατμοσφαιρα και τον τρομο, και εκει πετυχε.

το νεο Doom μεχρι στιγμης δεν μοιαζει με old school fps οπως διατυμπανιζουν πως ειναι, πιο πολυ ενα mashup απο Quake3/Doom3 στο πιο κονσολοειδες.

 

και οσο σκεφτομαι οτι η Bethesda αρνηθηκε στον Carmack να ειναι VR native, μου την βιδωνει. 

  • Like 2
Δημοσ.

Τι να πω ισως το μονο που σωσει το παιχνιδι ειναι αν βαλουν στα υψηλα επιπεδα δυσκολιας το ιδιο γρηγορο gameplay με πολλους εχθρους οπως τα παλια doom. Μπορει αυτο το βιντεο που ειδαμε να ηταν απο easy και στο very hard να ειναι οπως τα doom1&2. Αλλα αυτο θα το διαπιστωσουμε μολις βγει το παιχνιδι.

Δημοσ.

Old school ξε-old school, κονσολοειδές ξε-κονσολοειδές εγώ είμαι hyped! Τόσα χρόνια πέρασαν απο το τελευταίο Doom (καλό αυτό).

 

Το μόνο που θέλω είναι να έχει lengthy campaign και πάνω απ'ολα να είναι διασκεδαστικό. Και το τελευταίο φαίνεται απο τα τρέιλερ.

 

Όσο για τους die-hard fans, θεωρώ ότι θα ήταν αδύνατο να μείνουν ευχαριστημένοι όπως και να έβγαινε. Ας ελπίσουμε ότι θα βρουν και αυτοί κάποια στοιχεία που θα τους αρέσουν και η σειρά να έχει μια βιωσιμότητα και να μη καταλήξει στο χρονοντούλαπο.

Δημοσ.

καλα, δεν περιμεναμε την Bethesda για να μην περασει το Doom στο χρονοντουλαπο. η κοινοτητα του παιχνιδιου παραμενει μεγαλη και ενεργη μετα απο τοσα χρονια, εκατονταδες mods και χαρτες βγαινουν καθε χρονο, υπαρχουν τα Cacowards καυ φυσικα το καταπληκτικο Brutal Doom που ξαναεδωσε ζωη στα δυο κλασικα αριστουργηματα. Αντιθετως, οι corporate ενεργειες της Bethesda ειναι που μπορει να ζημιωσουν την μακριοβιοτητα του brand, πχ να αλλοιωσει την core ταυτοτητα του παιχνιδιου στην προσπαθεια της να τραβηξει τους νεους παικτες, με πιθανο αποτελεσμα να δυσαρεστησει και να απομακρυνει τους παλιους φανς, μην ξεχναμε η αρχικη ID δεν υπαρχει πλεον, η το γεγονος οτι δεν υπαρχει σοβαρο modding και το παιχνιδι ειναι πισω απο το closed garden της οικοσυστημα. το Doom υπαρχει μεχρι σημερα γιατι η ID απελευθερωσε τον κωδικα του παιχνιδιου και επετρεψε το modding. 

 

και η κριτικη δεν εχει να κανει με το να εισαι die-hard fan, αυτοι διαφημιζουν το παιχνιδι ως old school Doom, κατι που προφανεστατα δεν ειναι. ε αυτο επισημαινουμε, να μην μας εχει και  *** η Bethesda.

Δημοσ.

Nεες φωτογραφιες απο το Doom  http://www.dsogaming.com/screenshot-news/doom-new-beautiful-screenshots-unveiled-showcasing-some-of-the-enemies/Επιστρεφει ο Baron of hell!!!! Δειχνει φοβερος και τρομερος με ολα ultra 1080p σε συγκριση με τα χαλια του στα παλια doom που ακομα και με ολα ultra σε 640χ480 απλα δεν βλεποταν!!

  • Like 1
Δημοσ.

http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2016/01/29/doom-snapmap-hands-on.aspx

 

Στο κείμενο λέει πως φτιάχτηκε με σκοπό να μπορεί το οποιοδήποτε υλικό να περιλαμβάνεται σε ένα έγγραφο αρχείο εντολών (σαν .txt ) και να διαμοιράζεται μεταξύ των πλατφορμών και των κονσολών.

 

Αυτό σημαίνει ότι:
 

Μόνο maps θα μπορείς να φτιάξεις, και αυτά μόνο με κομμάτια που έχει ήδη το snapmap.

Δε θα μπορείς να περάσεις σε αυτό δικά σου μοντέλα και textures. (όπως πχ μπορείς στα elder scrolls, fallout, crysis,κτλπ)

Θα έχεις περιορισμό στο φτιάξιμο της πίστας όπως πόσο μεγάλη μπορείς να τη κάνεις ή τι να βάλεις μέσα της, για να μπορεί να τρέχει και στις... κονσόλες.

 

 

Να πως αποφάσισε να φέρει το "modding" στις κονσόλες η Beth, που μας έλεγε πριν κάτι μήνες.

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...