Fulgore Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Μετα και την επισημη ανακοινωση εχουν ανοιξει οι προπαραγγελιες μονο για τις κονσολο εκδοσεις https://www.skroutz.gr/s/8294727/DOOM-PS4.html?keyphrase=doom https://www.skroutz.gr/s/8294719/DOOM-XBOX-ONE.html?keyphrase=doom
nickarmy Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 αρα 130 η συλλεκτική , μμμ μια φωτιζόμενη φιγούρα αξίζει άραγε ή οχι ... γιατι τπτ αλλο δεν δίνει
Fulgore Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Τι τιμές είναι αυτές, χαχαχα. Και στο Pc λογικα θα δουμε τιμες αλα Dark Souls 3 δηλαδη κοντα στο 50ευρω https://www.skroutz.gr/s/7332925/Dark-Souls-III-PC.html
marios_geo Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Old school fps είναι για τα σημερινά δεδομένα μια μπούρδα. Καμία τεχνική, δεν έχει σημασία που σημαδευεις, δεν χρειάζεται να κρυβεσαι για κάλυψη . Είναι βουρ στον πατσά. Ίδια επαναλαμβανομενα επίπεδα, εχθροί με ανύπαρκτη τεχνιτη νοημοσύνη. Κανένα σενάριο, πλοκή. Πάνε από την πόρτα α στην πόρτα β. Κουβαλάς 100 όπλα μαζί σου (όχι όμως χειροβομβιδες), απορώ που βρήκαν οι άλλοι διαχείριση πόρων. Με λίγα λόγια, τα Old school ήταν ότι καλύτερο προσέφερε η τεχνολογία εκείνη την εποχή. Σήμερα ανήκουν στην ιστορία και δεν αξίζει να ασχοληθείς για κανένα λόγο, πλην συναισθηματικου. Και αυτό για λίγο. Αυτά για τους νοσταλγους του doom. Το half life δεν είναι old school, απλά είναι παλιό. 4
NEKROMA Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Old school fps είναι για τα σημερινά δεδομένα μια μπούρδα. Καμία τεχνική, δεν έχει σημασία που σημαδευεις, δεν χρειάζεται να κρυβεσαι για κάλυψη . Είναι βουρ στον πατσά. Ίδια επαναλαμβανομενα επίπεδα, εχθροί με ανύπαρκτη τεχνιτη νοημοσύνη. Κανένα σενάριο, πλοκή. Πάνε από την πόρτα α στην πόρτα β. Κουβαλάς 100 όπλα μαζί σου (όχι όμως χειροβομβιδες), απορώ που βρήκαν οι άλλοι διαχείριση πόρων. Με λίγα λόγια, τα Old school ήταν ότι καλύτερο προσέφερε η τεχνολογία εκείνη την εποχή. Σήμερα ανήκουν στην ιστορία και δεν αξίζει να ασχοληθείς για κανένα λόγο, πλην συναισθηματικου. Και αυτό για λίγο. Αυτά για τους νοσταλγους του doom. Το half life δεν είναι old school, απλά είναι παλιό. εχεις παιξει quake/doom2/blood/soldier of furtune ?
Oroku Saki Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Μαλλον το αντιθετο ισχυει. Τα σημερινα fps με την καλυψη το regenerate health αντι για health pack τους στρατιωτες που σε βοηθανεσ σκοτωνοντας εχθρους που σε old school fps επρεπε να τους αντιμετωπισεις ολους μονους σου ολα αυτα ειναι μια μπουρδα σε συγκριση με τα old school fps. Σε συγκριση με το DOOM3 το DOO ειναι πιο κοντα στα παλια Doom αυτο ειναι σιγουρο απο οτι οτι εχουμε δει μεχρι τωρα.
BigBOSS Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 μιας και μιλάμε για old schoοl shooters κυκλοφορεί αυτο το μήνα με τιμή 10 ευρώ 1
Tobajara Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 1) Καμία τεχνική, δεν έχει σημασία που σημαδευεις, δεν χρειάζεται να κρυβεσαι για κάλυψη . Είναι βουρ στον πατσά. 2) Ίδια επαναλαμβανομενα επίπεδα, εχθροί με ανύπαρκτη τεχνιτη νοημοσύνη. Κανένα σενάριο, πλοκή. Πάνε από την πόρτα α στην πόρτα β. 3) Κουβαλάς 100 όπλα μαζί σου (όχι όμως χειροβομβιδες), απορώ που βρήκαν οι άλλοι διαχείριση πόρων. 1) Εντελώς ανακριβές, εκτός και αν έχεις μείνει στην εποχή του Doom 1/2 που για σχεδιαστικούς και όχι τεχνολογικούς λόγους δεν είχαν βάλει στόχευση στον κάθετο άξονα. 2) Για το ΑΙ συμφωνώ, μέχρι τουλάχιστον το Half - Life. Τα επαναλαμβανόμενα επίπεδα πού τα είδες? Που σχεδιασμό σαν αυτόν των Hexen - Heretic (και γενικά των τίτλων της Raven) δεν έχουμε ξαναδεί από τότε? 3) Επίσης εντελώς ανακριβές, είχες και inventory και αντικείμενα που χρησιμοποιούσες (και πολλά είδη χειροβομβίδων) στα FPS της εποχής, εκτός και αν μιλάς για Doom 1-2. Τώρα για τη διαχείριση πόρων, αν έπαιζες με IDDQD - IDKFA προφανώς και δε χρειάζεται. Για τους υπόλοιπους, που σημειώναμε την τοποθεσία των medipacks στο χάρτη για ώρα ανάγκης και μετράγαμε τα πυρομαχικά, παίζει ρόλο και μεγάλο μάλιστα. Απλά αν έχεις βολευτεί με το camping και το health regen είναι λίγο δύσκολο να παίξεις με skill και χωρίς να κάνεις τυφλές μπούκες. 1
dimyok Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Πόσα χρόνια είναι σε development το νεο Doom και πόσα μύρια κόστισε αυτό το next-gen αποτέλεσμα ; Μπούρδα είναι τα κονσολοfps για 15χρονα σίγουρα όχι το Ηalf Life . Και το doom ήταν θρύλος για την εποχή του κρίμα που κατέληξε απλώς άλλο ένα fps tech demo. 2
ikaruga24 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Old school fps είναι για τα σημερινά δεδομένα μια μπούρδα. Καμία τεχνική, δεν έχει σημασία που σημαδευεις, δεν χρειάζεται να κρυβεσαι για κάλυψη . Είναι βουρ στον πατσά. Ίδια επαναλαμβανομενα επίπεδα, εχθροί με ανύπαρκτη τεχνιτη νοημοσύνη. Κανένα σενάριο, πλοκή. Πάνε από την πόρτα α στην πόρτα β. Κουβαλάς 100 όπλα μαζί σου (όχι όμως χειροβομβιδες), απορώ που βρήκαν οι άλλοι διαχείριση πόρων. Με λίγα λόγια, τα Old school ήταν ότι καλύτερο προσέφερε η τεχνολογία εκείνη την εποχή. Σήμερα ανήκουν στην ιστορία και δεν αξίζει να ασχοληθείς για κανένα λόγο, πλην συναισθηματικου. Και αυτό για λίγο. Αυτά για τους νοσταλγους του doom. Το half life δεν είναι old school, απλά είναι παλιό. Γιατί έχω την εντύπωση ότι μιλάς ειρωνικά;
marios_geo Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Δεν την καταλαβαίνω αυτή τη αρχαίο-νοσταλγο-λαγνεια. Προφανώς και τα έχω παίξει όλα αυτά, άλλωστε έχω υπολογιστή από το 1984. Είχα εντυπωσιαστει τότε, γιατί ήταν η αιχμή της τεχνολογίας. Όχι μόνο στα fps, αλλά σε κάθε είδος. Θυμάμαι ανοητες διαμάχες μεταξύ των κλασσικών adventure (Sierra) με το νέο είδος της Lucas arts (πχ ποντίκι και μενού με επιλογές) ή rts σαν το Dune 2. Όλα καλά, αλλά έκαναν τον κύκλο τους. 2
HALF EVIL Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Old school fps είναι για τα σημερινά δεδομένα μια μπούρδα. Καμία τεχνική, δεν έχει σημασία που σημαδευεις, δεν χρειάζεται να κρυβεσαι για κάλυψη . Είναι βουρ στον πατσά. Ίδια επαναλαμβανομενα επίπεδα, εχθροί με ανύπαρκτη τεχνιτη νοημοσύνη. Κανένα σενάριο, πλοκή. Πάνε από την πόρτα α στην πόρτα β. Κουβαλάς 100 όπλα μαζί σου (όχι όμως χειροβομβιδες), απορώ που βρήκαν οι άλλοι διαχείριση πόρων. Με λίγα λόγια, τα Old school ήταν ότι καλύτερο προσέφερε η τεχνολογία εκείνη την εποχή. Σήμερα ανήκουν στην ιστορία και δεν αξίζει να ασχοληθείς για κανένα λόγο, πλην συναισθηματικου. Και αυτό για λίγο. Αυτά για τους νοσταλγους του doom. Το half life δεν είναι old school, απλά είναι παλιό. ++++++
ikaruga24 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Δεν την καταλαβαίνω αυτή τη αρχαίο-νοσταλγο-λαγνεια. Προφανώς και τα έχω παίξει όλα αυτά, άλλωστε έχω υπολογιστή από το 1984. Είχα εντυπωσιαστει τότε, γιατί ήταν η αιχμή της τεχνολογίας. Όχι μόνο στα fps, αλλά σε κάθε είδος. Θυμάμαι ανοητες διαμάχες μεταξύ των κλασσικών adventure (Sierra) με το νέο είδος της Lucas arts (πχ ποντίκι και μενού με επιλογές) ή rts σαν το Dune 2. Όλα καλά, αλλά έκαναν τον κύκλο τους. Δεν έχει να κάνει με την αρχαιο-νοσταλγο-λαγνεία που λες για άσχετους λόγους. Σε όλα τα παιχνίδια/σειρές πρέπει να υπάρχει μια βάση και μια "σχολή" σχεδιασμού που επιτρέπει τον επίδοξο αγοραστή/gamer να ξέρει που πάει να μπλέξει και τι να περιμένει από αυτό το παιχνίδι. Καλώς ή κακώς (καλώς για εμένα) τα παιχνίδια τύπου Doom/Duke nukem και γενικά της παλιάς σχολής (oldschool) ήταν φτιαγμένα πάνω στη λογική του gameplay με πολύ συγκεκριμένους μηχανισμούς που έπρεπε να καταλάβεις και να μάθεις έτσι ώστε όταν θα σου ερχόταν μια Χ κατάσταση να ξέρεις ακριβώς τι να περιμένεις ή/και πως μπορείς να το χειριστείς. Υποστήριζαν τη σοβαρότητα και δεν θεωρούσαν ότι ο gamer είναι ηλίθιος. Αυτά τα παιχνίδια έχουν επίσης αυθεντική δυσκολία, η δυσκολία που είναι δίκαιη και όχι τεχνιτή με χίλιους δυο τρόπους που δεν βγάζουν νόημα. Να μην μιλήσω για το level design των oldschool/παλιών FPS με τα νέα που είναι κοροϊδία όπως και το γενικότερο design που είναι στην καλύτερη παιδικό. Σταθερή αξία το παρακάτω βίντεο.
marios_geo Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Ο μόνος λόγος που μνημονεύεις το Doom σήμερα, είναι οτι μεγάλωσες με αυτό. Ένας μικρότερος σε ηλικία, που θα μεγαλωσει τώρα με το call of duty χχχ, αυτό θα θυμάται. Και σε μερικά χρόνια, θα λέει πόσο old school ήταν, όχι όπως τα σημερινα ... Ότι ακριβ΄ψς αναφέρεις τώρα. Ας δούμε και πόσο πολύπλοκες ήταν οι πίστες, να θυμηθούμε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα