KilliK Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2016 @ledaque η αρχικη ερωτηση αφορουσε σκετο το FPS genre. και τα δυο παιχνιδια ανηκουν σε αυτο το ειδος, παρα τις διαφορες τους. επομενως το παραδειγμα μου ειναι ορθο. τωρα αν ηθελε ο OP πιο αμεση συγκριση, ας ηταν πιο σαφης στην διατυπωση του. οχι, δεν εχει να κανει με το ειδος του gameplay του, αλλα με συγκεκριμενες σχεδιαστικες επιλογες που παρθηκαν ξεκαθαρα για να πουλησει το παιχνιδι στο casual/console gamerbase. εχουμε αναλυσει αυτες τις επιλογες σε παλιοτερα ποστς, δεν χρειαζεται να επαναλαμβανομαστε συνεχεια. επισης ποιος σου ειπε οτι δεν μου αρεσε οτ παιχνιδι? μονος μου μιλαω εδω τοση ωρα; εχω ξεκαθαρισει την θεση μου απο την αρχη, οτι το παιχνιδι ειναι διασκεδαστικο, το απολαυσα, αλλα δεν το θεωρω αριστουργημα, ουτε old school Doom οπως προσπαθουν να το βγαλουν καποια fanboys. δηλαδη, οτιδηποτε πρεπει να ανηκει σε ενα απο τα δυο ακρα, αριστουργημα η τερατουργημα, δεν μπορει κατι να ειναι μετριο η απλως καλο;
tsofras Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 Το πήρα και εγώ στα 24 με το dlc, αλλά δεν μπορώ να πώ ότι με τραβάει ιδιαίτερα, ακόμη και το campaign μου δίνει την αίσθηση ότι είναι "room based arena" καθαρίζεις και συνεχίζεις. Άσε που είναι αρκετά σκοτεινό και με κουράζει, έχω πάει το gamma στο 0.9 για να παίζω , γιατί με το αρχικό callibration το είχα στο 0.2 και δεν έβλεπα την τύφλα μου :S Ακυρώνω το ίδιο μου το σχόλιο , γιατί σημερα έκατσα και έπαιξα με την ησυχία μου και τελικά είναι ακρετά καλό , έλιωσα να βρώ τα secrets του 2ου lvl Τα αξίζει τελικά τα λεφτά του, βιάστηκα να το σχολιάσω
kgian Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2016 Κάτσε να το προχωρήσεις κι άλλο να δες. Γίνεται ακόμα καλύτερο. Μην σου πω όταν το ξανά παίξεις. 1
ledaque Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Ισχυει, οσο το παιζεις τοσο καλυτερο γινεται. Για μενα το δυνατο του σημειο (απο θεμα gameplay γιατι τα γραφικα του ειναι φοβερα) ειναι οτι αντισταθμιζει το mindless combat (που και αυτο απο μονο του ειναι καλο) με εξερευνηση σε μεγαλα και καλα σχεδιασμενα maps για να μη βαριεσαι απο το ανελεητο σφαξιμο. Γενικα το παιχνιδι ειναι τοσο καλο γιατι η ομαδα απο που βρισκεται απο πισω δεν ειναι καθολου τυχαια.
Fulgore Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 οχι, δεν εχει να κανει με το ειδος του gameplay του, αλλα με συγκεκριμενες σχεδιαστικες επιλογες που παρθηκαν ξεκαθαρα για να πουλησει το παιχνιδι στο casual gamerbase. Αυτο ακομα δεν το εχω καταλαβει.Δεν ειμαστε ολοι casual ουτως ή αλλως εκτως απο αυτους που παιζουν competitive παιχνιδια σε τουρνουα ή τους speedrunners?Ποσα ηδη gamer υπαρχουν πια?
KilliK Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Γενικα το παιχνιδι ειναι τοσο καλο γιατι η ομαδα απο που βρισκεται απο πισω δεν ειναι καθολου τυχαια. αν αναφερεσαι στην ID, μονο ενας εχει απομεινει απο την αρχικη ομαδα...
Jastonas Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Ξεκίνησα την παρασκευή το DOOM στο Ultra-Violence. Φανταστικό παιχνίδι. Επιτέλους ένα παιχνίδι που δεν αυτοχαρακτηρίζεται ως "open-world", όπως είναι όλα τα FPS πλέον (Far Cry, Assasin's Creed, Mad Max, Tomb Raider, etc etc...), και είναι το είδος παιχνιδιού που μου είχε λείψει τόσο καιρό. Ισχυει, οσο το παιζεις τοσο καλυτερο γινεται. Για μενα το δυνατο του σημειο (απο θεμα gameplay γιατι τα γραφικα του ειναι φοβερα) ειναι οτι αντισταθμιζει το mindless combat (που και αυτο απο μονο του ειναι καλο) με εξερευνηση σε μεγαλα και καλα σχεδιασμενα maps για να μη βαριεσαι απο το ανελεητο σφαξιμο. αυτό ακριβώς. πολύ γουστάρω το "mindless combat". Ειδικά στο UV για εμένα, είναι πολύ σωστό challenge. Σε κάποια areas, θέλω γύρω στις 5-6 φορές για να τα περάσω, και είναι πολύ rewarding που ψάχνεσαι με διαφορετικά όπλα, στρατηγική κτλ. Μπράβο στην id. Πολύ το γουστάρω το παιχνιδάκι.
Fulgore Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Ξεκίνησα την παρασκευή το DOOM στο Ultra-Violence. Φανταστικό παιχνίδι. Επιτέλους ένα παιχνίδι που δεν αυτοχαρακτηρίζεται ως "open-world", όπως είναι όλα τα FPS πλέον (Far Cry, Assasin's Creed, Mad Max, Tomb Raider, etc etc...), και είναι το είδος παιχνιδιού που μου είχε λείψει τόσο καιρό. Κανενα απο τα παραπανω παιχνιδια δεν ειναι Fps(First person Shooter)περαν του Far Cry. 1
Jastonas Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Κανενα απο τα παραπανω παιχνιδια δεν ειναι Fps(First person Shooter)περαν του Far Cry. Σωστά. Είναι TPS Μπερδεύτηκα. Απλά FPS και 3rd person είναι τα παιχνίδια που παίζω περισσότερο... και τα έβαλα στο ίδιο σακί.
tmjuju Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Αν άφησε κάτι στην πρόσφατη ιστορία του gaming το νέο DOOM, είναι το optimization του που πιστεύω θα κάνουμε πολύυυυυ καιρό να το ξαναδούμε(Σε αυτό το επίπεδο τουλάχιστον). http://www.adriancourreges.com/blog/2016/09/09/doom-2016-graphics-study/ http://advances.realtimerendering.com/s2016/Siggraph2016_idTech6.pdf Για όποιον ενδιαφέρεται για τη μηχανή του
ledaque Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Κανενα απο τα παραπανω παιχνιδια δεν ειναι Fps(First person Shooter)περαν του Far Cry. Το ξερουμε, ο Jastonas απλα το ανεφερε επειδη συζητουσαμε για το πως ολα τα παιχνιδια εχουν καταντησει το ιδιο generic sandbox collectathon και οτι μας εχουν λειψει παιχνιδια σαν το Doom. Για αυτο περιμενω πως και πως το Dishonored, μονο ελπιζω να μην το εχουν κανει open world και αυτο! http://www.adriancourreges.com/blog/2016/09/09/doom-2016-graphics-study/ http://advances.realtimerendering.com/s2016/Siggraph2016_idTech6.pdf Για όποιον ενδιαφέρεται για τη μηχανή του Χαχα το εχω διαβασει αυτο αλλα δεν καταλαβα απολυτως τιποτα lmao. 1
KilliK Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2016 και οτι μας εχουν λειψει παιχνιδια σαν το Doom. ε, ενταξει, δεν εχουμε και σοβαρη ελλειψη απο old school shooters, μαλιστα τον αλλο μηνα βγαινει και το Shadow Warrior 2.
Jastonas Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 ε, ενταξει, δεν εχουμε και σοβαρη ελλειψη απο old school shooters, μαλιστα τον αλλο μηνα βγαινει και το Shadow Warrior 2. Το Shadow Warrior πάντως, αν και μου άρεσε πολύ, με δυσκολεύει. Το level design δεν είναι καλό. Ή μεγάλωσα για να παίζω παιχνίδια που θέλουν μια ώρα ψάξιμο απλά για να προχωρήσεις. Αντιθέτως, στο Doom, θα κάτσω να ψάξω και secrets, χωρίς να κουραστώ, ενώ στο SW κουράζομαι να βρω απλά τι πρέπει να κάνω για να προχωρήσω... ούτε καν για extras (κουτιά, λεφτά, όπλα, κτλ).
KilliK Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) ? παρομοιο gameplay με το Doom εχει, γραμμικη πορεια με πιστες τυπου αρενα που δεν δινουν προσβαση μεχρι να σκοτωσεις ολα τα mobs. customization στα οπλα και abilities που ξεκλειδωνεις με ποντους που μαζευεις με kills/achievements/items. ισως εχει λιγο πιο δυσκολη εξερευνηση αλλα εκει που σιγουρα υστερει ειναι στα boss fights. αν κατι το Doom εκανε εξαιρετικα ηταν τα boss fights, και ευτυχως που κρατησανε τους ιδιους bosses απο το πρωτοτυπο. φοβομουν οτι θα ηταν παλι ο Cyberdemon o end game boss, επειδη ειναι ο πιο διασημος. προτιμω την μαμα αραχνη. Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2016 από KilliK
logistoulis Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2016 Η μαμά αράχνη με απογοήτευσε πάντως, γενικά τα boss δε μου έκαναν αίσθηση σε σχέση με το υπόλοιπο παιχνίδι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα