Προς το περιεχόμενο

Η BMW πληρώνει τους ιδιοκτήτες του i3 για να μην το φορτίζουν σε ώρες αιχμής


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

link ; :-)

Λογικη.

 

Ο κινητηρας κ η θερμοδυναμικη αποδοση του δεν εχει σχεση με την στιγμιαια ταχυτητα του αυτοκινητου. Αλλωστε σαν κινητικη εννοουμε πως ο κινητηρας περιστρεφει τον στροφαλο, κατι δηλαδη πραγματικα ασχετο με την στιγμιαια ταχυτητα του αυτοκινητου.

 

Και με νεκρα ταχυτητα στο κιβωτιο, ο στροφαλος περιστρεφεται κ ο κινητηρας εσωτερικης καυσης μετατρεπει την χημικη ενεργεια του καυσιμου σε κινητικη περιστρεφοντας τον στροφαλο.

Η θερμοδυναμικη του αποδοση σε αυτο αναφερεται.

 

Και σε ανηφορα οταν εισαι, η θερμοδυναμικη του αποδοση δεν ειναι χαμηλοτερη(παρολο την πολυ υψηλοτερη καταναλωση), γιατι πολυ απλα εχει μεγαλυτερο εργο να παραγξει.

 

Μην μπερδευεις την θερμοδυναμικη αποδοση με την καταναλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Λογικη.

 

Ο κινητηρας κ η θερμοδυναμικη αποδοση του δεν εχει σχεση με την στιγμιαια ταχυτητα του αυτοκινητου. Αλλωστε σαν κινητικη εννοουμε πως ο κινητηρας περιστρεφει τον στροφαλο, κατι δηλαδη πραγματικα ασχετο με την στιγμιαια ταχυτητα του αυτοκινητου.

 

Και με νεκρα ταχυτητα στο κιβωτιο, ο στροφαλος περιστρεφεται κ ο κινητηρας εσωτερικης καυσης μετατρεπει την χημικη ενεργεια του καυσιμου σε κινητικη περιστρεφοντας τον στροφαλο.

Η θερμοδυναμικη του αποδοση σε αυτο αναφερεται.

 

Και σε ανηφορα οταν εισαι, η θερμοδυναμικη του αποδοση δεν ειναι χαμηλοτερη(παρολο την πολυ υψηλοτερη καταναλωση), γιατι πολυ απλα εχει μεγαλυτερο εργο να παραγξει.

 

Μην μπερδευεις την θερμοδυναμικη αποδοση με την καταναλωση.

 

Πολύ ωραία. Δες λίγο τo διάγραμμα και πες μου αν βλέπεις κάποια διαφορά με αυτά που λες.

 

RendementMoteurThermique.jpg

 

Rendement=efficiency

 

post-185414-0-92944700-1438533725_thumb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ωραία. Δες λίγο τo διάγραμμα και πες μου αν βλέπεις κάποια διαφορά με αυτά που λες.

 

RendementMoteurThermique.jpg

 

Rendement=efficiency

Δείχνει κατα καποιο τροπο αυτό που ειπα προηγουμενως:

Η αποδοση (ποσοστο) εχει να κανει με τις στροφες του κινητηρα.

 

Ειναι σταθερη για ιδιες στροφες ανεξαρτητα απο την ταχύτητα.

Η θερμοδυναμικη αποδοση του κινητηρα εχει να κανει με τις στροφες του κινητηρα, οχι με την στιγμιαία ταχύτητα του αυτοκινήτου.

 

Το γραφημα είναι λιγο περιεργο, δειχνει μαλλον διαφορετικα αυτοκίνητα.(μιας κ η ροπη είναι ιδια σε ενα αυτοκίνητο για συγκεκριμενες στροφες, οποτε έπρεπε το γράφημα να ήταν γραμμη οχι εμβαδο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η θερμοδυναμικη αποδοση του κινητηρα εχει να κανει με τις στροφες του κινητηρα, οχι με την στιγμιαία ταχύτητα του αυτοκινήτου.

 

Μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων δεν μπορείς να έχεις συγκεκριμένη ταχύτητα για συγκεκριμένες στροφές κινητήρα; Δεν μπορείς να έχεις ίδια ταχύτητα κίνησης με διαφορετικές στροφές κινητήρα; Μπορείς. Άλλη θερμ. απόδοση θα έχεις τότε στις δύο αυτές περιπτώσεις.

 

Τέλος πάντων αυτό το 0.35 που φαίνεται στο διάγραμμα ένας κινητήρας σπάνια λειτουργεί εκεί, το πιο συνηθισμένο είναι από το 0.30 και κάτω.

 

Ειναι σταθερη για ιδιες στροφες ανεξαρτητα απο την ταχύτητα.

Αυτό που θέλω να πω είναι και για σταθερές στροφές δεν είναι ίδια η απόδοση, αλλάζει με το φορτίο (ροπή) όπως φαίνεται από τα διαγράμματα.

 

Τα διαγράμματα άσχετα μεταξύ τους. Απλά είναι διαγράμματα από κινητήρες βενζίνης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων δεν μπορείς να έχεις συγκεκριμένη ταχύτητα για συγκεκριμένες στροφές κινητήρα; Δεν μπορείς να έχεις ίδια ταχύτητα κίνησης με διαφορετικές στροφές κινητήρα; Μπορείς. Άλλη θερμ. απόδοση θα έχεις τότε στις δύο αυτές περιπτώσεις.

 

Μονος σου το λες: διαφορετικη αποδοση για διαφορετικες στροφες κινητηρα.

 

Για σταθερες στροφες, ιδια απόδοση.

 

Αυτό που θέλω να πω είναι και για σταθερές στροφές δεν είναι ίδια η απόδοση, αλλάζει με το φορτίο (ροπή) όπως φαίνεται από τα διαγράμματα.

 

Τα διαγράμματα άσχετα μεταξύ τους. Απλά είναι διαγράμματα από κινητήρες βενζίνης.

Δεν νομίζω οτι ισχυει αυτο για συγκεκριμένο αυτοκίνητο, μιας κ η ροπη είναι συγκεκριμένη για σταθερες στροφες.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το τιμοκατάλογος της δεη για το τιμολόγιο Γ1Ν είναι εδώ για τους ιδιώτες που δεν μπορούν να καταλάβουν τον λογαριασμό τους αυτός εξηγείται εδώ, τα δημοτικά τέλη και φόροι εδώ και η χρέωση της ερτ εδώ

Αν εξακολουθείς να θεωρείς ότι η δεη σου προσθέτει την νυκτερινή ενέργεια στην ημερήσια και σου αλλάζει κλίμακα ή η ερτ και ο δήμος σε χρεώνει ανά kWh μπορείς  να απευθυνθείς σε αυτούς για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω

 

Εξηγησα σε επομενο ποστ τι αυξανεται με απολυτη λεπτομερεια... 

Ολα τα αλλα περι ΔΕΗ, δημου και λεφτα πισω ειναι συζητηση επιπεδου mega channel οποτε και απαντω αντιστοιχως...

Αν παρεις ηλεκτρικο, και δεις οτι ο λογαριασμος σου δεν αυξηθηκε οπως νομιζεις και αυτες οι ρυθμιζομενες χρεωσεις σε τσακιζουν καθε 2μηνο μπορεις να απευθυνθεις στην BMW για να παρεις τα λεφτα σου πισω... ΝΟΤ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αφού τελικά η δεη και ο δήμος δεν αυξάνονται από την νυκτερινή (ούτε και από την ημερήσια κατανάλωση ενεργείας) πάμε να και την έννοια της ρυθμιζόμενης χρέωσης. Η ρυθμιζόμενη χρέωση άφορα το μη παραγωγικό κομμάτι της ενέργειας που πρέπει να αυτό να πληρωθεί γιατί κανένας δεν κατοικεί μέσα σε ΑΗΣ άρα θα πρέπει να πληρώσει εκτός την παραγωγή της ενέργειας και την μεταφορά και την διανομή της στο σημείο της κατανάλωσης της όπως το πληρώνει και για όλα τα άλλα αγαθά που αγοράζει και δεν είναι κάποιο καπέλο όπως νομίζουν πολλοί ιδιώτες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι σαχλαμάρες είναι εν τέλη αυτά τα αυτοκίνητα .....

 

Και γιατί κύριοι πιστεύετε πως είναι οικολογικά και οικονομικά ?

 

Εγώ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ έμαθα πως όσες περισσότερες φορές μετασχηματίσουμε τις μορφές της ενέργειας ώστε να τροφοδοτήσουμε μια κατανάλωση, τόσο μεγαλύτερες απώλειες έχουμε !!!

 

Στα συμβατικά αυτοκίνητα έχουμε μετατροπή της ενέργειας που κρύβεται στην βενζίνη/ πετρέλαιο μέσο της καύσης σε μηχανική !

Μια μόνο μετατροπή !

 

Στα οικολογικά και καλά Ηλεκτρικά οχήματα έχουμε

1) Μια μετατροπή της ενέργειας που κρύβει το  πετρέλαιο, ο λυγνήτης ή ο ανθρακίτης μέσο της καύσης σε μηχανική. Από την πρώτη κι όλας στιγμή ερχόμαστε στα ίδια ...

 

2) Την μηχανική αυτή ενέργεια την περνάμε σε γεννήτρια για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας..... Μια απώλεια.... ακόμα

 

3) Την ηλεκτρική αυτή ενέργεια την ανυψώνουμε για να μπορέσουμε να την μεταφέρουμε μέσο των δικτύων υψηλής τάσης με μετασχηματιστές .... και δεύτερη απώλεια .... και δεν έχω βάλει και τις απώλειες του δικτύου μεταφοράς ... (Τεχνολογία υψηλών τάσεων)

 

4) Την υψηλή τάση την υποβιβάζουμε μέσω των μεταχσχηματιστών .... και τρίτη απώλεια .....

 

5) Για να τροφοδοτήσουμε και να φορτίσουμε μια μπαταρία αυτοκινήτου, ανορθώνουμε την τάση .... Ενας ακόμα λοιπόν μετασχηματισμός ... Και τέταρτη απώλεια ....

 

6) Σε μια μπαταρία την αποθηκεύουμε ..... Πέμπτη απώλεια ....

 

7) Και τελικά την καταναλώνουμε στον ηλεκτροκινητήρα του αυτοκινήτου ... Που και αυτός δεν είναι 100% απόδοτικός ....

 

8) Στο τέλος ........εεεεεεεεεεεεεεεε πετάμε και τις μπαταρίες στο περιβάλλον , λέγοντας πως κάνουμε οικολογική πολιτική .....

 

 

Χαχα..... :devil:

 

Το μοναδικό σενάριο στο οποίο συμφέρει την κοινωνία, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι η παροχέτευσή του με ενέργεια από ΑΕΠ .

Αλλά οι ΑΕΠ δεν έχουν καταφέρει να φτάσουν το 1% της ετήσιας παγκόσμιας κατανάλωσης ......  Μέχρι να το καταφέρουν αυτό είναι προτιμότερο να παροχετεύουν ΑΜΕΣΕΣ καταναλώσεις και όχι μέσω μπαταριών ....

 

Αλλος ένας λόγος για ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι η αποσυμφώρηση από το καυσαέριο των μεγάλων πόλεων.

Φυσικά στην περίπτωση αυτή, άλλοι θα απολαμβάνουν τις ανέσεις μιας πόλης και άλλοι θα τραβάνε τζούρες τα καυσαέρια των εργοστασίων στην επαρχία .....

 

χαχαχα

 

Συνεχίστε τώρα να σκοτώνεστε για το ποιος κινητήρας είναι πιο αποδοτικός .....

Κοιτάξτε το δέντρο και χάστε το δάσος ... :-D :lol: :P :P :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατεβατό.

1. αυτό το ερχόμαστε στα ίδια θα ήθελα να το δω... :rolleyes:

 

Από την άλλη αφού κάνεις το 1-5 για το ηλεκτροκίνητο αμάξι γιατί δεν κάνεις το ίδιο και για το βενζινοκίνητο; Εκτός και αν η βενζίνη στο ντεπόζιτο έρχεται από μια μαγική πηγή στο έδαφος και δεν έχουμε αργό πετρέλαιο από την Σ.Α, μεταφορά με τάνκερ, διυλιστήριο, μεταφορά στο βενζινάδικο.. (τόση ενέργεια για να γίνει το αργό πετρέλαιο, βενζίνη, diesel κ.τ.λ.)

 

Ή θα κάνεις well-to-wheel και για τα δύο ή pump-to-wheel και για τα δύο, όχι το πρώτο για το ένα το δεύτερο για το άλλο. Σωστά;

(δεν ξέρω τι αποτέλεσμα βγαίνει)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΤΑΝ και ΑΜΑ εφαρμόσουν καθαρή παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος, τότε ναι, να πάρουμε όλοι ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Όσο ή παραγωγή ρεύματος βασίζεται στον λιγνίτη ή ακόμα και στην πυρηνική ενέργεια, κάθε τέτοια συζήτηση είναι άτοπη και ατυχής.

 

Γιατί ρε φίλε, τι το κακό έχει η πυρηνική ενέργεια;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αμα δεν ακους μοτερ ειναι για τα μπαζα

Σωστά, ποιο το νόημα για δραματική αλλαγή σε επιτάχυνση και ροπή, άμα δεν μουγκρίζει λες και βγήκε από το Mad Max; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί ρε φίλε, τι το κακό έχει η πυρηνική ενέργεια;

Φταιει που ο μεσος ανιδεος την εχει συνδεσει με βομβες χωρις να ξερει οτι ειναι απο τις πιο πρασινες και efficient μορφες ενεργειας.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί ρε φίλε, τι το κακό έχει η πυρηνική ενέργεια;

Εχει το κακο οτι θα εχουμε παμθηνα τα παντα και δε συμφερει καποιους

Ασε που θα βγουν στους δρομους καθε λογης υστερικες κυριες Λουκα και θα διαδηλωνουν που δε θα πληρωνει ο περηφανος λαος τα κερατα του σε ΔΕΗ και βενζινες

http://news.in.gr/science-technology/article/?aid=1231283057

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...