Προς το περιεχόμενο

Η BMW πληρώνει τους ιδιοκτήτες του i3 για να μην το φορτίζουν σε ώρες αιχμής


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν πάω στην Μεγαλόπολη, Πτολεμαΐδα, Άγιο Δημήτριο που είναι ΛΙΓΝΙΤΙΚΑ εργοστάσια; Η επεξεργασία είναι η ίδια; Η μεταφορά μήπως;

 

Επίσης νομίζεις οτι η ΔΕΗ στο Κερατσίνι καίει ίδιας ποιότητας/επεξεργασίας κ.τ.λ. καύσιμο με τα αυτοκίνητα;

 

Και ξαναλέω, δώσε νούμερα well-to-wheel ή pump-to-wheel και για τα δύο αφού είσαι τόσο σίγουρος. Εγώ που δεν είμαι κρατάω και μια πισινή.

 

Και προφανώς δεν συζητάμε για το ουτοπικό των παγκοσμίων ΑΕΠ, αλλά μάλλον για πιο τοπικά. Η Γαλλία με 70+% ηλεκτρικό ρεύμα από πυρηνικά είναι κατάλληλη ή όχι π.χ.; Η Νορβηγία του 90% ηλεκτρικό από υδροηλεκτρικά να περιμένει να αυξηθούν τα παγκόσμια ποσοστά ή να το κάνει τώρα;

Εργοστάσια ρεύματος CHP με ορυκτά καύσιμα, που φτάνουν 80% efficiency (όλη μέρα, κάθε μέρα) αξίζει να δίνουν ρεύμα σε ηλεκτρικά οχήματα ή είναι καλύτερα να καίμε βενζίνη με μέγιστο efficiency 35% ;

 

Αν συζητάμε για την Ελλάδα, μάλλον δεν αξίζει, αλλά δεν έχω δεν και καμιά έρευνα οπότε..

 

 

O Λιγνίτης έχει χαμηλότερη απόδοση από το πετρέλαιο. Τον καίμε γιατί πολύ απλά είναι φτηνός για τα Ελληνικά δεδομένα.

 

Από εκεί και πέρα σε ότι αφορά τα πυρηνικά , αν πας λίγο πιο κάτω από την κρήτη, θα δεις και το νεκροταφείο  εναπόθεσης των παραγώγων τους ...

Κατά τα άλλα μιλάμε για οικολογία κ.λ.π.

 

Σε ότι αφορά το μηχανικό κομμάτι της υπόθεσης, θεωρώ πως είναι σωστότερο να παραμετροποιείς έναν κινητήρα για ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟ μηχάνημα και συγκεκριμένη λειτουργία, αντί να χρησιμοποιείς έναν κεντρικό για όλα.

 

Τέλος θεωρώ πως η προώθηση της ηλεκροκίνησης από τις βιομηχανίες γίνεται για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα την εποχή αυτή.

 

Κάτι σαν την στροφή που έγινε προς τις λάμπες υδραργύρου/ υπεριώδους .... (φθορισμού) και καλά για οικολογικούς λόγους , την ίδια στιγμή που μας έβαζαν να πετάξουμε τα παλαιά θερμόμετρα υδραργύρου, για χάρη των ηλεκτρονικών, ώστε να μειωθεί η παραγωγή υδραργύρου και η ρύπανση από αυτόν .... 

(Υδράργυρος = Νευροπαραλυτικό)

 

 

Προσωπικά πιστεύω πως κάθε τύπος έχει τα θετικά και τα αρνητικά του. Αν τα οχήματα ήταν σταθερής τροχιάς  πχ. τρόλει , θα έλεγα ναι  στην ηλεκτροκίνηση, με την έμμεση τροφοδότηση μέσω συσσωρευτών δεν είμαι υπέρ, τουλάχιστον για το σήμερα.

Ο φιλος παραπανω, στις ΑΠΕ θεωρει οπως και οι περισσοτεροι τον ανεμο-ηλιο. Το κειμενο, στις ΑΠΕ βαζει 

"This energy consumption is divided as 9% coming from traditional biomass, 4.2% as heat energy (non-biomass), 3.8% hydro electricity and 2% is electricity from wind, solar, geothermal, and biomass. "

 

Αρα ο ανεμος-ηλιος, κοντα στο 1% ειναι.

 

 

Ακριβώς μιας και τα υδροηλεκτρικά, κυμματικά κ.λ.π.  είναι άλλη ιστορία που έγγειται στην μορφολογία τους εδάφους της περιοχής.

 

Ο Ηλιος και ο Ανεμος δεν έχουν καταφέρει να δώσουν ούτε το 1% της παγκόσμιας κατανάλωσης.

Όταν αυτές οι πηγές φτάσουν να δίνουν το 100% της κατανάλωσης , τότε θα μιλάμε για χρησιμότητα της ηλεκτροκίνησης . :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο φιλος παραπανω, στις ΑΠΕ θεωρει οπως και οι περισσοτεροι τον ανεμο-ηλιο. Το κειμενο, στις ΑΠΕ βαζει 

"This energy consumption is divided as 9% coming from traditional biomass, 4.2% as heat energy (non-biomass), 3.8% hydro electricity and 2% is electricity from wind, solar, geothermal, and biomass. "

 

Αρα ο ανεμος-ηλιος, κοντα στο 1% ειναι.

 

Οι ΑΠΕ είναι αυτό που είναι και ο κόσμος τις ξέρει μια χαρα.

 

Όποιος δεν ξερει για τι μιλάει και εχει και άποψη πάνω σε αυτό δεν είναι να τον παιρνεις στα σοβαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι ΑΠΕ είναι αυτό που είναι και ο κόσμος τις ξέρει μια χαρα.

 

Όποιος δεν ξερει για τι μιλάει και εχει και άποψη πάνω σε αυτό δεν είναι να τον παιρνεις στα σοβαρά.

 

Εδώ δεν μιλάμε για ΑΠΕ γενικά , αλλά για ηλεκτροκίνηση και για τον λόγο που θα μπορούσε να σταθεί στην κοινωνία ένα ηλεκτροκίνητο.

Το ηλεκτροκίνητο δεν παρουσιάζεται και δεν πλασάρεται σαν δυνατότερο, ταχύτερο ή μεγαλύτερης αντοχής. Πλασάρεται σαν φιλικό προς το περιβάλλον ,

 

ΑΠΕ λοιπόν υπάρχουν πολλές, δεν είναι όμως όλες φιλικές προς το περιβάλλον γιατί πολλές από αυτές όπως πχ. τα υδροηλεκτρικά, κυματικά, διαταράσσουν το οικοσύστημα της περιοχής. Επίσης πολλές από αυτές δεν είναι εφαρμόσιμες παντού,  σε αντίθεση με τα φ/β και τις ανεμογεννήτριες. 

 

Αν κάτι μπορεί να θεωρηθεί φιλικό προς το περιβάλλον αυτά είναι τα ΦΒ και αμέσως μετά οι ανεμογεννήτριες.

Για αυτό και ο κόσμος λέγοντας ΑΠΕ κοιτά προς αυτές τις δυο περιπτώσεις, αφού αυτή την στιγμή δεν μιλάμε για εναλλακτικές μορφές ενέργειας αλλά για φιλικές προς το περιβάλλον .!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Stop the press..
 
Αφού ο adtakhs δεν θεωρεί την υδροηλεκτρική ενέργεια, την γεωθερμία και την βιομάζα, Α.Π.Ε., να ανανεώσουμε την βιβλιογραφία τουλάχιστον.. :rolleyes:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Stop the press..

 

Αφού ο adtakhs δεν θεωρεί την υδροηλεκτρική ενέργεια, την γεωθερμία και την βιομάζα, Α.Π.Ε., να ανανεώσουμε την βιβλιογραφία τουλάχιστον.. :rolleyes:

 

 

Αλλο πράγμα λέω και άλλο καταλαβαίνεις.  

Ξαναδιάβασέ τι γράφω διότι είσαι εκτός θέματος. 

Το θέμα είναι η φιλικότητα προς το περιβάλλον, των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, αφού έως τέτοια μας πασάρονται.

 

Για να είναι λοιπόν φιλικά πρέπει η ενέργεια που καταναλώνουν να προέρχεται από ΑΠΕ  οι οποίες είναι φιλικές .

Δεν είναι όλες οι ΑΠΕ τέτοιες.... 

Όταν γκρεμίζεις ένα ολόκληρο οικοσύστημα για να φτιάξεις υδροηλεκτρικό, δεν το λες και φιλικό προς το περιβάλλον. Το ίδιο και αν καταστρέψεις όλα τα θαλάσσια παράλια (γόνους κ.λ.π.) για να φτιάξεις κυματικά.

 

Αν κάτι μπορεί να μας σώσει από τις ΑΠΕ , είναι τα ΦΒ που μπορούν να εφαρμοστούν σε μεγάλη κλίμακα και παντού. Αμέσως μετά οι ανεμογεννήτριες.

Γεωθερμία θα χρησιμοποιήσεις σε οικιακές κατασκευές για θέρμανση κυρίως με αντλίες θερμότητας. Δεν είναι του παρόντος. κ.λ.π.

 

Ξανασκέψου λοιπόν αυτά που λέω, χωρίς να παρερμηνεύεις τα λεγόμενά μου.  :-D

 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης πολλές από αυτές δεν είναι εφαρμόσιμες παντού,  σε αντίθεση με τα φ/β και τις ανεμογεννήτριες. 

φυσικά αφού το φωτοβολταϊκό και αιολικό δυναμικό στην γη είναι σταθερό ανεξαρτήτως σημείου μέτρησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φυσικά αφού το φωτοβολταϊκό και αιολικό δυναμικό στην γη είναι σταθερό ανεξαρτήτως σημείου μέτρησης

 

Άλλο η αποδοτικότητα ανά χώρο εγκατάστασης και άλλο περιορισμένη χρήση. 

Υδροηλεκτρικό δεν μπορείς να βάλεις παντού .... Είναι περιορισμένη η χρήση του.

Το φωτοβολταϊκό και η ανεμογεννήτρια έχει μεγαλύτερο εύρος χρήσης / τόπων εγκατάστασης.

 

Τα πράγματα ελέγχονται σαν καλά και κακά, κερδοφόρα και μη πάντα συγκρινόμενα με άλλα ..... Εσύ τι είδους σύγκριση έκανες τώρα ....? δεν καταλαβαίνω....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι μηχανικοί εφαρμόζουν τις ΑΠΕ όπου υπάρχει το αντίστοιχο δυναμικό που μπορούν να εκμεταλλευτούν και οχι όπου νάνε εκτός αν υπάρχει χρήμα για πέταμα, πχ δεν βάζει κάποιος αιολικό πάρκο σε μέρος που δεν φυσά ούτε γεωθερμικό σταθμό εκτός γεωθερμικού πεδίου, η "γεωθερμία" που γνωρίζεις δηλαδή οι αντλίες θερμότητας εδάφους-νερού δεν έχουν σχέση με κανονική γεωθερμία που περιλαμβάνεται στις ΑΠΕ. Δεν υπάρχει καλή ή κακή ΑΠΕ υπάρχει εφαρμόσιμη ή μη κατά τις τοπικές συνθήκες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ δεν μιλάμε για ΑΠΕ γενικά , αλλά για ηλεκτροκίνηση και για τον λόγο που θα μπορούσε να σταθεί στην κοινωνία ένα ηλεκτροκίνητο.

Το ηλεκτροκίνητο δεν παρουσιάζεται και δεν πλασάρεται σαν δυνατότερο, ταχύτερο ή μεγαλύτερης αντοχής. Πλασάρεται σαν φιλικό προς το περιβάλλον ,

 

ΑΠΕ λοιπόν υπάρχουν πολλές, δεν είναι όμως όλες φιλικές προς το περιβάλλον γιατί πολλές από αυτές όπως πχ. τα υδροηλεκτρικά, κυματικά, διαταράσσουν το οικοσύστημα της περιοχής. Επίσης πολλές από αυτές δεν είναι εφαρμόσιμες παντού,  σε αντίθεση με τα φ/β και τις ανεμογεννήτριες. 

 

Αν κάτι μπορεί να θεωρηθεί φιλικό προς το περιβάλλον αυτά είναι τα ΦΒ και αμέσως μετά οι ανεμογεννήτριες.

Για αυτό και ο κόσμος λέγοντας ΑΠΕ κοιτά προς αυτές τις δυο περιπτώσεις, αφού αυτή την στιγμή δεν μιλάμε για εναλλακτικές μορφές ενέργειας αλλά για φιλικές προς το περιβάλλον .

 

Και οι ανεμογεννητριες ενοχλουν τα πουλια και κανουν ηχορυπανση, και τα ηλιακα πανελ πιανουν χωρο που θα μπορουσε να αναπτυχθει βλάστηση.

Αμα θελεις να βρεις βρισκεις.

Αυτό δε σημαινει οτι θα καψουμε τη διεθνη βιβλιογραφία που προωθει τις ΑΠΕ ως φιλικες προς το περιβάλλον επειδή σου έκατσε εσένα στραβα.

Όλα αυτα προφανώς πρεπει να τα συγκρίνεις με παρενέργειες όπως το φαινόμενο του θερμοκηπίου, το Exxon Valdez και το Τσερνόμπιλ που οφείλονται στη χρήση συμβατικών, μη ανανεώσιμων πηγών.

Μπροστά σε αυτά η ζημιά που γίνεται από το χτίσιμο ενος η 10 η 100 φραγμάτων απλά δεν υπάρχει.

Επεξ/σία από Spyros7
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι το μελλον.
Και οταν λεμε μελλον εννοουμε ΟΤΑΝ θα εχουμε πυρηνικα εργοστασια ή αποδοτικες ΑΠΕ και ΟΤΑΝ η μπαταρια τους και τα υπολοιπα μερη τους αναπτυχθουν ωστε τα ηλεκτρικα να αποδιδουν 200 αλογα , με 220χλμ/ω τελικη και αυτονομια 500χλμ.

 

Μεχρι τοτε οποιος θελει να κανει οικονομια ή να το παιξει οικολογος τα πετρελαιοκινητα ειναι με διαφορα χαους η καλυτερη λυση.
 

Για τους υπολοιπους που δεν αντεχουμε τον ηχο των πετρελαιοκινητων , την ελλειψη εκρηκτικοτητας του κινητηρα και θεωρουμε το αυτοκινητο κατι παραπανω απο ενα απλο μεσο μεταφορας , θα συνεχισουμε να τα σκαμε για βενζινοκινητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...ωστε τα ηλεκτρικα να αποδιδουν 200 αλογα , με 220χλμ/ω τελικη και αυτονομια 500χλμ...

 

Tesla Model S ;

The 2012 Tesla Model S Performance model has a 416 hp (310 kW) and (600 N·m) rear-mounted electric motor...

The discontinued Model S P85 top speed is 210 km/h. The replacement Model S 85D has a top speed of 230 km/h.

The 60 kWh electric vehicle battery was rated to deliver 370 km, while an 85 kWh battery was rated at 510 km...

close enough για την αυτονομία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα και για τα δυο το κάνω. 

Αν πας στο κερατσίνι στην ΔΕΗ θα δεις να παράγουν ενέργεια από ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ, το ίδιο δηλαδή που καίει και ο Ταρίφας έξω από την πόρτα σου ....

Και στις δυο περιπτώσεις το αρχικό προιόν της καύσης έχει υποστεί επεξεργασία.....οπότε όση χασούρα έχεις από εκεί την έχεις και στα δυο.

 

Και ξαναλέω το πολύ προφανές : "Το μοναδικό σενάριο στο οποίο συμφέρει την κοινωνία, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι η παροχέτευσή του με ενέργεια από ΑΕΠ . Αλλά οι ΑΕΠ δεν έχουν καταφέρει να φτάσουν το 1% της ετήσιας παγκόσμιας κατανάλωσης ......  Μέχρι να το καταφέρουν αυτό είναι προτιμότερο να παροχετεύουν ΑΜΕΣΕΣ καταναλώσεις και όχι μέσω μπαταριών ...."

Εδω βλεπω μιλας για τις ΑΠΕ γενικα, οχι για τις "ΑΠΕ κατα adtakhs".

Οι ΑΠΕ γενικα (για τον υπολοιπο κοσμο) εχουν ξεπερασει κατα πολυ το 1% της ετησιας παγκοσμιας παραγωγης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...