Προς το περιεχόμενο

Η ομοφυλοφιλία στην Ελληνική μυθολογία


Τοξοβόλος___U__K

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για τις γυναίκες προφανώς νάδα

 

It is significant that Greek mythology offers no legends of the goddesses parallel to those which consecrated paiderastia among the male deities.

 

 

http://www.sacred-texts.com/lgbt/pge/pge21.htm

 

Ούτε γω μπορώ να σκεφτώ κάποιον ανάλογο μύθο.Ξέρει κανείς τπτ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 126
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

μον ντιε.Ως cisgender gay άνδρας αυτοπροσδιορίζομαι.Γράψτο γκέι στα Ελληνικά να ξεμπερδεύεις.Τα ομοφυλόφιλος κ λοιπά παρωχημένα ελλαδιστάν ορολογίας απλά με ανατριχιάζουν.

 

Δεν ειναι οτι ειναι παρωχημενο, ειναι οτι προτιμας τη ξενη ορολογια αντι της ελληνικης.

Εγω το να αποκαλω καποιον ομοφυλοφιλο ως γκεϊ μου φαινεται καπως... γκεϊ.

Τελικά ο Αχιλλέας τον έδινε και τον έπαιρνε; Είναι σημαντικό το ζήτημα, παρακαλώ να διευκρινιστεί.

 

Ειχε ντυθει καποια στιγμη γυναικεια, αλλα ο Ομηρος λεει οτι οτι εκανε για να αποφυγει την εκστρατεια στη Τροια, και προδοθηκε λεει με τεχνασμα του Οδυσσεα... καλα, τον πιστεψαμε τον Ομηρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρχίσαμε τις τοξοβολιές....

Ναι θες να είσαι γκέη ορέα good for you

Αλλά την μερίδα των γκέι που θέλει να τα κάνει όλα gay για να αυτοεπιβεβαίωθεί πως είναι νορμάλ το να είσαι gay ποτέ δεν την κατάλαβα.

λες και για να μην έχουν υποσυνείδητα ερινύες(και αυτές λεσβίες να υποθέσω) που είναι gay θα πρέπει ο θεός να γράψει σε πέτρινη πλάκα its ok to be gay μαζί με τις 10 εντολές.... έλεος

Όλα αυτά περι αρχαίων είναι μούφες παρερμηνείες γκέι ακτιβιστών.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους γκέι και δεν αμφιβάλω ότι στους εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους μέσα στην αρχαία Ελλάδα κάποιοι (θα μου έκανε εντύπωση αν πλησιάζανε 4ψίφιο αριθμό σίγουρα όχι πάνω απο 1000) να κάνανε σεξ με το ίδιο φύλο είτε συστηματικά είτε περιστασιακά

Σίγουρα ήταν όμως τρομερή μειοψηφία, σίγουρα δεν ήταν κανένας γνωστός (ιστορικά) ή θεός και γενικά γνωστό πρόσωπο και σίγουρα δεν υποστήριζαν οι αρχαίοι την ομοφυλοφιλία... (το σίγουρα βγαίνει απο τα γραπτά και απο το ήθος την ηθική και τα αξιώματα τους)

Και επιδή θα μπορούσαν να γραφτούν σελίδες επι σελίδων πάνω στο θέμα εγώ θα πω το απλό και εξής:

Η αρχαία ελληνική γλώσσα η τόσο πλούσια και παράλληλα απόλυτα σαφής δεν έχει τις λέξεις ετεροφυλόφιλος και ομοφυλόφιλος (αυτές τις συναντάμε σε γραπτά μετά τον 19 αιώνα πρίν δεν υπάρχουν) η πρώτη γιατι δεν χρειάζεται λέξη για να περιγράψεις το αυτονόητο και η δεύτερη γιατι είχαν άλλη λέξη όχι τόσο "political correct" για τις μέρες μας. η λέξη ήταν κίναιδος δηλαδή ο κινών την αιδώ, «ο τε ποιών ο τε πάσχων παρά το την αιδώ κινείν»

Αυτός δηλαδή που προκαλεί(κινεί)  την (κοινή) αιδώ δηλαδή την ντροπή. δείγμα πως οι αρχαίοι δεν ήταν gaysociety όπως πολλοί σύγχρονοι gay ακτιβιστές της δύσης για κάποιον λόγο παλεύουν να τους κάνουν... λες και αν ήταν οι αρχαίοι gay θα νομιμοποιήσουν μέσα τους την επιλογή τους... δεν τους φτάνει η ελευθερία που έχουν να την ασκήσουν πρέπει να υπάρχει και μια ιστορική δικαίωση ... τέτοια πράματα μόνο άνθρωποι με τύψεις κινηγάνε να αποκτήσουν και γιαυτό δεν καταλαβαίνω την συμπεριφορά τους... υποτίθεται πως ειναι οκ οι ίδοι με την επιλογή τους.

 

 

τώρα όποιος πεινάει καρβέλια ονειρεύεται... και γενικά έχω παρατηρήσει ότι οι γκέι όλους γκέι ή κρυφούς τους βλέπουν... άκου εκεί ο Αχιλλέας ήρωας των αθανάτων Μυρμιδόνων να είναι nancy :P

 

Επεξ/σία από Mr_Proper
  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για διάβασμα κ αυτό το βιβλίο.Αρκετά παλιό ,το χα βλεφαριάσει πριν κάτι χρόνια αλλά το είχα ξεχάσει.Μεταφρασμένο κ στα Ελληνικά

 

Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

SERGENT BERNARD

 

http://www.politeianet.gr/books/sergent-bernard-chatzinikoli-i-omofulofilia-stin-elliniki-muthologia-164783

 

 
Παρουσίαση

Η κοινωνία της Αρχαίας Ελλάδας αντιμετωπίζει το θέμα ομοφυλοφιλία / ετεροφυλοφιλία τελείως διαφορετικά απ' ότι το αντιμετωπίζει η Δυτική κοινωνία. Η ομοφυλοφιλία στην Αρχαία Ελλάδα δεν είναι καταδικαστέα ούτε περιθωριοποιημένη. Αντιθέτως, απαντάται στα ανώτερα κοινωνικά στρώματα. Οι λόγοι αυτής της αντιμετώπισης πρέπει ν' αναζητηθούν στο συμβολισμό της ελληνικής κοινωνίας και ειδικά στη μυθολογία της. Πολλοί ήταν οι μύθοι που αναφέρονταν στην παιδεραστία και ο αριθμός τους αυξανόταν καθώς η ομοφυλοφιλική πρακτική επεκτεινόταν και πέρα από τα αρχικά θεσμικά της πλαίσια. Η μελέτη των αρχαιότερων μύθων αυτής της κατηγορίας μας αποκαλύπτει το νόημα αυτού του αρχαϊκού θεσμού: ο εραστής, θεός ή ήρωας, είναι πάντα δάσκαλος και μύστης. Ο έφηβος ερωμένος, ο μυούμενος, διατηρεί την ιδιότητα του μαθητευόμενου μέχρις ότου η ενηλικίωση βάλει ένα τέλος στην ερωτική του υποταγή. Διαπιστώναμε συνεπώς ότι η ομοφυλοφιλία, όπως εμφανίζεται στην ελληνική κοινωνία, έχει μυητική καταγωγή και μπορούμε να ανιχνεύσουμε την προϊστορία της στα έθιμα και στις αντιλήψεις των πρωτόγονων ενδοευρωπαϊκών λαών. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο έφηβος ερωμένος, ο μυούμενος, διατηρεί την ιδιότητα του μαθητευόμενου μέχρις ότου η ενηλικίωση βάλει ένα τέλος στην ερωτική του υποταγή. Διαπιστώναμε συνεπώς ότι η ομοφυλοφιλία, όπως εμφανίζεται στην ελληνική κοινωνία, έχει μυητική καταγωγή και μπορούμε να ανιχνεύσουμε την προϊστορία της στα έθιμα και στις αντιλήψεις των πρωτόγονων ενδοευρωπαϊκών λαών. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)

 

i-see-what-you-did-there-261.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως να ξαναπω οτι με ψήνουν οι μύθοι που απομακρύνονται από την έννοια της μύησης (ή δεν ξέρω γω τι άλλο κουλό καθιστούσε την παιδεραστία κοινωνικά αποδεκτή στην Αρχαία Ελλάδα).Θέλω να εξετάσουμε μύθους οι οποίοι αναφέρονται σε σχετικά ισότιμες κ μακρόχρονες ομόφυλες σχέσεις ανάμεσα σε άνδρες ή γυναίκες (μιλάμε ούτε ένα μύθο δεν έχω βρει αυτές τις μέρες για γυναίκες).Να κοιτάξουμε δλδ αν μπορούμε να μεταφέρουμε ένα τέτοιο στοιχείο στη σημερινή μας αντίληψη για τις σύγχρονες ομόφυλες σχέσεις κ έτσι να δώσουμε ένας αίσθημα σύνδεσης των σημερινών Ελλήνων LGBT με αυτό που θεωρούν την  κουλτούρα τους (κακώς για μένα να σχετίζεται η Αρχαία Ελλάδα με το σύγχρονο Ελλαδιστάν αλλά τεσπά άλλη κουβέντα αυτό).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχίσαμε τις τοξοβολιές....

 

Ναι θες να είσαι γκέη ορέα good for you

 

Αλλά την μερίδα των γκέι που θέλει να τα κάνει όλα gay για να αυτοεπιβεβαίωθεί πως είναι νορμάλ το να είσαι gay ποτέ δεν την κατάλαβα.

 

λες και για να μην έχουν υποσυνείδητα ερινύες(και αυτές λεσβίες να υποθέσω) που είναι gay θα πρέπει ο θεός να γράψει σε πέτρινη πλάκα its ok to be gay μαζί με τις 10 εντολές.... έλεος

 

Όλα αυτά περι αρχαίων είναι μούφες παρερμηνείες γκέι ακτιβιστών.

 

Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους γκέι και δεν αμφιβάλω ότι στους εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους μέσα στην αρχαία Ελλάδα κάποιοι (θα μου έκανε εντύπωση αν πλησιάζανε 4ψίφιο αριθμό σίγουρα όχι πάνω απο 1000) να κάνανε σεξ με το ίδιο φύλο είτε συστηματικά είτε περιστασιακά

 

Σίγουρα ήταν όμως τρομερή μειοψηφία, σίγουρα δεν ήταν κανένας γνωστός (ιστορικά) ή θεός και γενικά γνωστό πρόσωπο και σίγουρα δεν υποστήριζαν οι αρχαίοι την ομοφυλοφιλία... (το σίγουρα βγαίνει απο τα γραπτά και απο το ήθος την ηθική και τα αξιώματα τους)

 

Και επιδή θα μπορούσαν να γραφτούν σελίδες επι σελίδων πάνω στο θέμα εγώ θα πω το απλό και εξής:

 

Η αρχαία ελληνική γλώσσα η τόσο πλούσια και παράλληλα απόλυτα σαφής δεν έχει τις λέξεις ετεροφυλόφιλος και ομοφυλόφιλος (αυτές τις συναντάμε σε γραπτά μετά τον 19 αιώνα πρίν δεν υπάρχουν) η πρώτη γιατι δεν χρειάζεται λέξη για να περιγράψεις το αυτονόητο και η δεύτερη γιατι είχαν άλλη λέξη όχι τόσο "political correct" για τις μέρες μας. η λέξη ήταν κίναιδος δηλαδή ο κινών την αιδώ, «ο τε ποιών ο τε πάσχων παρά το την αιδώ κινείν»

Αυτός δηλαδή που προκαλεί(κινεί)  την (κοινή) αιδώ δηλαδή την ντροπή. δείγμα πως οι αρχαίοι δεν ήταν gaysociety όπως πολλοί σύγχρονοι gay ακτιβιστές της δύσης για κάποιον λόγο παλεύουν να τους κάνουν... λες και αν ήταν οι αρχαίοι gay θα νομιμοποιήσουν μέσα τους την επιλογή τους... δεν τους φτάνει η ελευθερία που έχουν να την ασκήσουν πρέπει να υπάρχει και μια ιστορική δικαίωση ... τέτοια πράματα μόνο άνθρωποι με τύψεις κινηγάνε να αποκτήσουν και γιαυτό δεν καταλαβαίνω την συμπεριφορά τους... υποτίθεται πως ειναι οκ οι ίδοι με την επιλογή τους.

 

 

τώρα όποιος πεινάει καρβέλια ονειρεύεται... και γενικά έχω παρατηρήσει ότι οι γκέι όλους γκέι ή κρυφούς τους βλέπουν... άκου εκεί ο Αχιλλέας ήρωας των αθανάτων Μυρμιδόνων να είναι nancy :P

 

Ακριβώς όπως τα λές. Εξαιρετικό το σχόλιό σου!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τις σχέσεις Αχιλλέα - Πατρόκλου και Ηρακλή - Ιόλαου μήπως θα ταίριαζε καλύτερα ο σύγχρονος όρος bromance;

 

Εν τω μεταξυ ο Πατροκλος κι ο Αχιλλεας ηταν συγγενεις, αρα μπαινει και incest στο κολπο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και αν ήταν πως εξηγείται ότι τότε τα κάναν τανα όλα και τώρα μετράνε τους πόντους τους? Αφήστε ρε με τις τάσεις επιβεβαίωσεης...κανείς δεν νοιάζεται για τους γκέι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην μπερδευεστε. Η τακτικη του Ιερου λοχου των Θηβαιων ηταν τοσο πολυ αποτελεσματικη που εφαρμοστηκε παντου μεχρι και σημερα στις επιλεκτες δυναμεις. Πχ οποιος εχει υπηρετησει βατραχος ξερει πως χωριζονται σε ζευγαρια, η θα ζγσουν η θα πεθανουν μαζι και ποτε κανεις δεν εγκαταλειπει τον αλλο. Μεσα απο τις κακουχιες δημιουργειτε μεταξυ τους ισχυρη φιλια - ερωτας.

Τωρα οταν εσεις ακουτε για ερωτα σας ερχονται στο μυαλο παρτουζες, δικο σας προβλημα διοτι προσπαθειτε να ερμηνευσετε καταστασεις χιλιαδων ετων με σημερινα δεδομενα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτος απο τον Πλουταρχο, ποιος αλλος εχει ισχυριστει οτι ο θηβαικος ιερος λοχος ηταν ομοφυλοφιλικος?

 

Οι αρχαιοι ελληνες ηταν πρωτα παιδεραστες, μετα φουστηδες.

 

Θυμαμαι οταν καναμε μαθημα ενα βιβλιο του Πλουταρχου, ρωτουσαν το Σωκρατη αν ψαχνει τον Αλκιβιαδη, ο Σωκρατης απαντα οτι κατι αλλο του απεσπασε τη προσοχη και απορημενοι τον ρωτουν "μα τι μπορει να ηταν πιο σημαντικο απο την ομορφια του Αλκιβιαδη"?... ειχε πεσει πολυ γελιο στη μεταφραση του κειμενου.

Ο Αλκιβιαδης αργοτερα προκαλεσε τη καταστροφη των Αθηναιων στη σικελικη εκστρατεια, αφου τους προδωσε στους σπαρτιατες. Στη συνεχεια κατεφυγε στη Περσια οπου εκανε κατασταση με τη γυναικα του βασιλια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...