Occultist Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Από περιέργεια, ποια οθόνη που έχει μόνο dvi, κρατάς ακόμα;
Dantε Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Μια παλια LG ειναι.1932P.Τη θελω για δευτερη οποτε δε θελω μεγαλυτερη,καθως θα τρωει μετα και πολυ χωρο στο γραφειο.
p_under Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Μια βοήθεια/πρόταση παρακαλώ. έχω μια rx 570 sapphire nitro+ και μέχρι πρόσφατα είχα κάποιους παλιούς drivers, σίγουρα 18 κάτι αλλά δεν θυμάμαι που έπαιζαν μια χαρά. Κατέβασα τους 19.1.1, καθάρισα με ddu και πλέον όταν είναι overclocked η κάρτα δεν δουλεύει το zero rpm και ούτε το fan curve. Ανεβάζει πολύ απότομα στροφές από 18% σε 50% μετά πέφτει αμέσως 18-19% και πάλι τα ίδια. Δεν είναι η πρώτη φορά που κάνω ούτε fan curve, ούτε oc σε gpu. Φταίει ο driver? Να αλλάξω με κάποιον άλλον? Επίσης, στο heaven benchmark με τους 19.1.1 είδα χαμηλότερη απόδοση σε σχέση με τους 18. Επεξ/σία 26 Μαρτίου 2019 από p_under
Πέτρος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Από τότε που μπήκε fan curve, δεν λειτουργεί σωστά (στους οδηγούς, αλλά και σε κάποια άλλα εργαλεία πολλές φορές). Τρώνε συνέχεια γκρίνια, θα το φτιάξουν. Γιατί 19.1.1 κι όχι τους τελευταίους?
p_under Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 3 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Από τότε που μπήκε fan curve, δεν λειτουργεί σωστά (στους οδηγούς, αλλά και σε κάποια άλλα εργαλεία πολλές φορές). Τρώνε συνέχεια γκρίνια, θα το φτιάξουν. Γιατί 19.1.1 κι όχι τους τελευταίους? ε γιατί όταν τους πέρασα ήταν οι τελευταίοι και βαριέμαι να αλλάζω συνέχεια. Να δοκιμάσω optional? Είναι όπως παλιά οι αντίστοιχοι beta? για το fan curve οκ δεν με πειράζει και τόσο άλλωστε δεν παθαίνει και τίποτα αλλά το zero rpm θα το ήθελα.
Πέτρος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δοκίμασέ τους, τί θα χάσεις? Ειδικά για το zero fan, δύσκολα θα βγάλεις άκρη αν δεν δεις μόνος σου πως (και αν) λειτουργεί.
kostas_anes Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2019 Ειμαι ο μονος που δεν εχει θεματα με νεους drivers ? Δουλευει και το atikmdag στους 19.3.3 πλεον, οποτε γιναμε. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Για να μαθαίνουν και τα red boys γιατί παίρνουν μεγάλο boost στο DX12 με Async, το εξηγεί ξεκάθαρα dev του Hitman.. Async Compute Only Boosted HITMAN’s Performance By 5-10% on AMD cards; Devs Say It’s “Super Hard” to Tune ''Saying that Multi-Engine (aka Async Compute) is the root of performance increases on Ashes between DX11 to DX12 on AMD is definitely not true. Most of the performance gains in AMDs case are due to CPU driver head reductions. Async is a modest perf increase relative to that. Weirdly, though there is a marketing deal on Ashes with AMD, they never did ask us to use async compute. Since it was part of D3D12, we just decided to give it a whirl.'' Για να μην ακούω/διαβάζω μπαρούφες για DX12 superiority στο GCN..
7nisiotis Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 15 ώρες πριν, kostas_anes είπε Ειμαι ο μονος που δεν εχει θεματα με νεους drivers ? Δουλευει και το atikmdag στους 19.3.3 πλεον, οποτε γιναμε. Οι 19.3.1 και 3.3 είναι άψογοι. Δουλεύει και αστραπή το alt/tab που στην 3.2 δεν ήταν τόσο άμεσο
Πέτρος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 3 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Για να μαθαίνουν και τα red boys γιατί παίρνουν μεγάλο boost στο DX12 με Async, το εξηγεί ξεκάθαρα dev του Hitman.. Async Compute Only Boosted HITMAN’s Performance By 5-10% on AMD cards; Devs Say It’s “Super Hard” to Tune ''Saying that Multi-Engine (aka Async Compute) is the root of performance increases on Ashes between DX11 to DX12 on AMD is definitely not true. Most of the performance gains in AMDs case are due to CPU driver head reductions. Async is a modest perf increase relative to that. Weirdly, though there is a marketing deal on Ashes with AMD, they never did ask us to use async compute. Since it was part of D3D12, we just decided to give it a whirl.'' Για να μην ακούω/διαβάζω μπαρούφες για DX12 superiority στο GCN.. To άρθρο το διάβασες? Χώρια του από πότε είναι...οπότε μάλλον έκτοτε κάτι έμαθαν παραπάνω για το αν λειτουργεί ή όχι.
Dantε Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Ναι προς το παρον και μενα οι 3.3 τσουλανε απροβληματιστα. Το wattman γενικοτερα τον πινει βεβαια,αλλα κατα τα αλλα τσουλαει το πραμα 2
Psycho_Warhead Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Μόλις τώρα, Πέτρος είπε To άρθρο το διάβασες? Χώρια του από πότε είναι...οπότε μάλλον έκτοτε κάτι έμαθαν παραπάνω για το αν λειτουργεί ή όχι. Το είδα αλλά βγήκε το DX12 patch για το Hitman 2 πρόσφατα και προσφέρει τρελό boost παντού. Εγώ για άλλο λόγο το πόσταρα, μιας και πολλοί δεν έχουν καταλάβει ακόμα τι εστί driver overhead στο DX11.
Πέτρος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Το είδα αλλά βγήκε το DX12 patch για το Hitman 2 πρόσφατα και προσφέρει τρελό boost παντού. Εγώ για άλλο λόγο το πόσταρα, μιας και πολλοί δεν έχουν καταλάβει ακόμα τι εστί driver overhead στο DX11. Το ένα αναιρεί εντελώς το άλλο. Είχαν driver overhead οι Pascal και πιο πίσω? Η AMD, οk, ήταν διαβόητη για αυτό σε DX11, και όντως το 12 βοηθούσε. Αν το ASYNC όμως δεν προσέφερε τίποτα, δεν θα είχε τόση βελτίωση. Πολύ περισσότερο, δεν θα είχε την παραμικρή βελτίωση σε nVidia, εκτός κι αν ξαφνικά μάθουμε ότι έχουν τα Turing θέμα με οδηγούς στο 11... Απλά, τώρα, έστρωσε και η h/w υποστήριξη και από πράσινη μεριά.
Psycho_Warhead Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Έχει όρια στα drawcalls το DX11 όπως και να το κάνεις, γι' αυτό βλέπεις διαφορές και στις πράσινες με DX12. Δεν έστρωσε καμία υποστήριξη στην πράσινη μεριά, με 1080Ti(Pascal) +40FPS στο Hitman 2 ο άλλος..Τα 'χουμε ξαναπεί, όποιο παιχνίδι έχει σωστό DX12 implementation δουλεύουν τα πάντα καλύτερα, αν δεν είναι καλό τον πίνουν και οι AMD(RE 2 remake π.χ.) 3
Πέτρος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 O "άλλος" είναι κάποιος-κάπου χρήστης που "μοιράστηκε" κάποια ss. Το ότι έκατσε ένα spike και ανέβηκε τόσο σε μια σκηνή...ενώ οι μ.ο. έχουν βελτίωση κάτω από 7% γενικά, είναι να είχαμε να λέγαμε. Εννοείται πως είναι εξαιρετικά ωφέλιμο να ρίξεις γενικά τις βουτιές και να έχεις καλύτερα min συνέχεια, αλλά ακριβώς αν τα έχεις συνέχεια τα av θα ανέβουν πάρα πολύ...όχι +3-5fps μ.ο. με +40ρια. Αν μπορούσε ξαφνικά το GP να εκμεταλλευθεί σωστά και πλήρως το DX12, θα το έκανε και σε οποιοδήποτε παιγνίδι υπήρχε και λειτουρφούσε σωστά (πχ, AotS κλπ) από την 1η στιγμή...όχι ξαφνικά να πετάμε ένα "+40fps" και να συμπεραίνουμε με στόμφο ότι " Για να μην ακούω/διαβάζω μπαρούφες για DX12 superiority στο GCN.. ". Βέβαια, μπορεί ξαφνικά να μάθουμε πως οτιδήποτε DX12 έχει κυκλοφορήσει φτιάχνεται μόνο για AMD-GCN κάρτες...και πως είχε πλήρη υποστήριξη η πράσινη ακόμα και στην 9 σειρά...και την σαμποτάριζαν οι devs. Λίγη σοβαρότητα, πλζ. Όπως σωστά γράφεις, το bench να κατεβάσουμε (παίζει standalone αυτό, όπως του προηγούμενου), να κάνουμε συγκρίσεις. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα