Προς το περιεχόμενο

AMD Arctic Islands, Greenland/Vega, Baffin-Ellesmere/Polaris


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το καλωδιο ουσιαστικα δε το λες και ανταπτορα ,αφου δε κανει και καμια τρελη μετατροπη.Ψηφιακο ειναι και στις 2 ακρες.

Οπως και να χει και σχεδιαστικο να ειναι,παλι αστειο θεμα ειναι.

Αλλα ειχα βαλει τον @leros2004 και ειχε συνδεσει και αυτος με ανταπτορα και του δουλευε μια χαρα.

Ισως καποια ιδιομορφια της dell που εχω?δε ξερω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Dantε είπε

Το καλωδιο ουσιαστικα δε το λες και ανταπτορα ,αφου δε κανει και καμια τρελη μετατροπη.Ψηφιακο ειναι και στις 2 ακρες.

Οπως και να χει και σχεδιαστικο να ειναι,παλι αστειο θεμα ειναι.

Αλλα ειχα βαλει τον @leros2004 και ειχε συνδεσει και αυτος με ανταπτορα και του δουλευε μια χαρα.

Ισως καποια ιδιομορφια της dell που εχω?δε ξερω.

Αυτός δοκίμασε σε ίδια κάρτα; τεσπα, αστείο μπορεί να είναι, αλλά είναι θέμα υλοποίησης σήματος θύρας σε αυτήν τη gpu. Είμαι σίγουρος ότι αν κουβαλήσεις άλλη οθόνη και θα είναι όλες συνδεδεμένες χωρίς ενδιάμεσα καλώδια/μόντες, θα σου παίζει χωρίς κανένα θέμα...

Επεξ/σία από Occultist
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι σε ιδια καρτα.

Αν βρω ευκαιρια θα το δοκιμασω καποτε ετσι απο περιεργεια...

Το θεμα θα το εχω βεβαια αργοτερα που θελω να αναβαθμιζω σε ρυζεν 2 και δεν εχουν ενσωματωμενη καρτα αυτοι.

Και η μονη vega που ειχα βρει με dvi ηταν η strix.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια βοήθεια/πρόταση παρακαλώ. 

έχω μια rx 570 sapphire nitro+ και μέχρι πρόσφατα είχα κάποιους παλιούς drivers, σίγουρα 18 κάτι αλλά δεν θυμάμαι που έπαιζαν μια χαρά. 

Κατέβασα τους 19.1.1, καθάρισα με ddu και πλέον όταν είναι overclocked η κάρτα δεν δουλεύει το zero rpm και ούτε το fan curve. Ανεβάζει πολύ απότομα στροφές από 18% σε 50% μετά πέφτει αμέσως 18-19% και πάλι τα ίδια. Δεν είναι η πρώτη φορά που κάνω ούτε fan curve, ούτε oc σε gpu. Φταίει ο driver? Να αλλάξω με κάποιον άλλον? 

Επίσης, στο heaven benchmark με τους 19.1.1 είδα χαμηλότερη απόδοση σε σχέση με τους 18. 

Επεξ/σία από p_under
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τότε που μπήκε fan curve, δεν λειτουργεί σωστά (στους οδηγούς, αλλά και σε κάποια άλλα εργαλεία πολλές φορές).

Τρώνε συνέχεια γκρίνια, θα το φτιάξουν.

Γιατί 19.1.1 κι όχι τους τελευταίους?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Από τότε που μπήκε fan curve, δεν λειτουργεί σωστά (στους οδηγούς, αλλά και σε κάποια άλλα εργαλεία πολλές φορές).

Τρώνε συνέχεια γκρίνια, θα το φτιάξουν.

Γιατί 19.1.1 κι όχι τους τελευταίους?

ε γιατί όταν τους πέρασα ήταν οι τελευταίοι και βαριέμαι να αλλάζω συνέχεια. Να δοκιμάσω optional? Είναι όπως παλιά οι αντίστοιχοι beta? 

για το fan curve οκ δεν με πειράζει και τόσο άλλωστε δεν παθαίνει και τίποτα αλλά το zero rpm θα το ήθελα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μαθαίνουν και τα red boys γιατί παίρνουν μεγάλο boost στο DX12 με Async, το εξηγεί ξεκάθαρα dev του Hitman..

Async Compute Only Boosted HITMAN’s Performance By 5-10% on AMD cards; Devs Say It’s “Super Hard” to Tune

''Saying that Multi-Engine (aka Async Compute) is the root of performance increases on Ashes between DX11 to DX12 on AMD is definitely not true. Most of the performance gains in AMDs case are due to CPU driver head reductions. Async is a modest perf increase relative to that. Weirdly, though there is a marketing deal on Ashes with AMD, they never did ask us to use async compute. Since it was part of D3D12, we just decided to give it a whirl.''

Για να μην ακούω/διαβάζω μπαρούφες για DX12 superiority στο GCN..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, kostas_anes είπε

Ειμαι ο μονος που δεν εχει θεματα με νεους drivers :P ?

Δουλευει και το atikmdag στους 19.3.3 πλεον, οποτε γιναμε.

Οι 19.3.1 και 3.3 είναι άψογοι. Δουλεύει και αστραπή το alt/tab που στην 3.2 δεν ήταν τόσο άμεσο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Για να μαθαίνουν και τα red boys γιατί παίρνουν μεγάλο boost στο DX12 με Async, το εξηγεί ξεκάθαρα dev του Hitman..

Async Compute Only Boosted HITMAN’s Performance By 5-10% on AMD cards; Devs Say It’s “Super Hard” to Tune

''Saying that Multi-Engine (aka Async Compute) is the root of performance increases on Ashes between DX11 to DX12 on AMD is definitely not true. Most of the performance gains in AMDs case are due to CPU driver head reductions. Async is a modest perf increase relative to that. Weirdly, though there is a marketing deal on Ashes with AMD, they never did ask us to use async compute. Since it was part of D3D12, we just decided to give it a whirl.''

Για να μην ακούω/διαβάζω μπαρούφες για DX12 superiority στο GCN..

To άρθρο το διάβασες?

Χώρια του από πότε είναι...οπότε μάλλον έκτοτε κάτι έμαθαν παραπάνω για το αν λειτουργεί ή όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Πέτρος είπε

To άρθρο το διάβασες?

Χώρια του από πότε είναι...οπότε μάλλον έκτοτε κάτι έμαθαν παραπάνω για το αν λειτουργεί ή όχι.

Το είδα αλλά βγήκε το DX12 patch για το Hitman 2 πρόσφατα και προσφέρει τρελό boost παντού. Εγώ για άλλο λόγο το πόσταρα, μιας και πολλοί δεν έχουν καταλάβει ακόμα τι εστί driver overhead στο DX11.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...