Προς το περιεχόμενο

NVIDIA Pascal, GP100


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η διαφορα ειναι οτι η nvidia ειναι ελευθερη να βαλει σωστο support του async.η amd δεν μπορει να κανει κατι με το gameworks

 

Αν υπάρξουν standards αποδεκτά από όλους και υλοποιημένα σε επίπεδο API, τέτοιες υλοποιήσεις όπως το GameWorks, θα μπορούν να επιταχυνθούν σωστά από οποιαδήποτε GPU, οποιασδήποτε εταιρείας θα έχει υποστηρίξει σωστά τα αντίστοιχα API features και η οποία μπορεί να μη γνωρίζει καν την ύπαρξη αυτών των βιβλιοθηκών. Αυτό φυσικά προϋποθέτει δουλειά και υποχωρήσεις από όλους.

 

Τώρα για τη GameWorks καθ' αυτή που ανέφερα ως παράδειγμα και με τη σημερινή της μορφή, αν τη δεις από τη σκοπιά του πελάτη και με αρκετή αριστερή αίσθηση ίσως και να τη φτύσεις. Οι εργαζόμενοι όμως από την άλλη στους ISV ίσως και να φτύσουν εσένα...

 

 

Gameworks = middleware software suite developed by NVIDIA ενώ το asynchronous compute είναι δυνατότητα ΑΡΙ. ΄Οχι μόνο δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο για να μπουν κάτω από τον ίδιο γνώμονα σε οποιαδήποτε σύγκριση, αλλά από την στιγμή που ένας IHV θυσιάζει πόρους για την δημιουργία Χ επιπλέον λογισμικού (όπως το Gameworks) σιγά μην είναι τόσο ηλίθιοι να το χαρίσουν και στους άλλους. Υπήρχε περίπτωση στο παρελθόν που είχε καλέσει η πράσινη την AMD να βάλουν από κοινού πόρους για παρελθοντική δυνατότητα Χ. ΄Οταν η AMD απάντησε ότι δεν θέλει να διαθέσει πόρους για αυτό, αλλά ευχαρίστως να συμμετείχε δωρεάν στο πρόγραμμα. Η απάντηση της NV τότε ήταν ένα απλό f*** off, απλά δεν άφησαν ποτέ το marketing της AMD να το δημοσιοποιήσει. Και εγώ αγαπητέ σε τέτοιο θράσος ακριβώς έτσι θα απαντούσα.

 

Το GameWorks από τη στιγμή που έχει custom υλοποιήσεις σε επίπεδο driver, τεχνικά έχει ξεφύγει από τη στενή έννοια του middleware. Για μένα είναι αυτή τη στιγμή το δέντρο που θα μπορούσε να γίνει τελικά ένα δάσος σε μια κατάσταση όπου το low level API θα είναι σε θέση να υποστηρίξει άγνωστες εντελώς επεκτάσεις.

 

Πάντως σε κάθε περίπτωση, και όπως και να το πει καθένας το GW, τα υπόλοιπα με βρίσκουν σύμφωνο. Η Nvidia δυστυχώς αυτή τη στιγμή είναι η μόνη που προσφέρει σοβαρές λύσεις στους ISV...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σοβαρά έχει παιχτεί τέτοιο παρασκήνιο ; Ε τότε φταίει η AMD και καλά να πάθει.

 

Σε γενικές γραμμές οι υπάλληλοι αμφότερων εταιρειών μια χαρά τα βρίσκουν σε πραγματικό χρόνο. ΄Οταν ωστόσο εμφανιστούν διαπλεκόμενα συμφέροντα των ίδιων των εταιριών μπορεί να υπάρξει και κανένα πυροτεχνηματάκι. Μην φανταστείς ότι είναι κανόνας ωστόσο και από το πρωί μέχρι το βράδυ βγάζουν τα μάτια τους.

 

Ο λόγος που το ανέφερα είναι ότι από την στιγμή που η μια πλευρά επενδύει πόρους σε μια Χ οποιαδήποτε λύση (εκτός από σπάνιες εξαιρέσεις που θέλουν να περάσουν κάτι και δεν γίνεται αλλιώς) συνήθως δεν την μοιράζεται και αυτό ανεξάρτητα από το χρώμα της εταιρείας. 

 

Το GameWorks από τη στιγμή που έχει custom υλοποιήσεις σε επίπεδο driver, τεχνικά έχει ξεφύγει από τη στενή έννοια του middleware. Για μένα είναι αυτή τη στιγμή το δέντρο που θα μπορούσε να γίνει τελικά ένα δάσος σε μια κατάσταση όπου το low level API θα είναι σε θέση να υποστηρίξει άγνωστες εντελώς επεκτάσεις.

 

Πάντως σε κάθε περίπτωση, και όπως και να το πει καθένας το GW, τα υπόλοιπα με βρίσκουν σύμφωνο. Η Nvidia δυστυχώς αυτή τη στιγμή είναι η μόνη που προσφέρει σοβαρές λύσεις στους ISV...

 

Για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς η δουλειά που κάνει το Gameworks δεν είναι απαραίτητα καινούργια όσων αφορά το DevRel της NV απλά μέσω αυτού οργανώθηκε πολύ περισσότερο η κατάσταση και επισημοποιήθηκε με ένα όνομα (υπεραπλουστευμένα πάντα...). Για την τελευταία σου πρόταση, πες μου ειλικρινά πότε τις τελευταίες δεκαετίες δεν ίσχυε ακριβώς το ίδιο πράγμα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήταν δεν ήταν το GameWorks, η AMD δεν είναι όσο ''Άγια'' νομίζουν μερικοί.

 

 

 

Καμία μεγάλη εταιρία δεν είναι "Άγια". Απλώς πολλοί την υποστηρίζουν επειδή υπάρχει η τάση να υποστηρίζεται ο πιο "αδύναμος". Αν και αυτό βρίσκει εφαρμογή κυρίως στις CPU. Στις GPU το χάσμα δεν είναι τόσο μεγάλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμία μεγάλη εταιρία δεν είναι "Άγια". Απλώς πολλοί την υποστηρίζουν επειδή υπάρχει η τάση να υποστηρίζεται ο πιο "αδύναμος". Αν και αυτό βρίσκει εφαρμογή κυρίως στις CPU. Στις GPU το χάσμα δεν είναι τόσο μεγάλο.

 

Απλά επειδή οι περισσότεροι λένε ότι η AMD έχει τα δικά της ανοιχτά, ενώ η NV κλειστά, κάτι που δεν ισχύει πλέον αφού και οι κόκκινοι μπορούν να ενεργοποιήσουν GameWorks, απλά με μεγαλύτερο performance impact. Σαφώς και καμία εταιρεία δεν είναι ''Άγια'', όλες σκέφτονται σαν εταιρείες και όχι σαν καταναλωτές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρίμα που η AMD δεν βγάζει αντίστοιχες τεχνολογίες, έχουν κολλήσει σε ένα TressFX εδώ και χρόνια.

 

nvidia-gameworks-libraries-and-tools-4-6

 

HFTS(Hybrid Frustum Traced Shadows), με αρκετά μεγάλο performance impact αλλά κάνει αισθητή διαφορά.

 

http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/tom-clancys-the-division/tom-clancys-the-division-shadow-quality-interactive-comparison-001-nvidia-hfts-vs-nvidia-pcss.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τι λεφτα ειναι το ερωτημα . αν ισα ισα βγαζεις κερδος προφανως δεν μπορεις να το ριξεις σε τετοιες τεχνολογιες. Τα λεει πολυ καλα το παραπανω βιντεο . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

HFTS(Hybrid Frustum Traced Shadows), με αρκετά μεγάλο performance impact αλλά κάνει αισθητή διαφορά.

 

http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/tom-clancys-the-division/tom-clancys-the-division-shadow-quality-interactive-comparison-001-nvidia-hfts-vs-nvidia-pcss.html

 

Αν περιμένεις την ώρα που παίζω ένα 3rd person shooter να παρατηρήσω ότι στην μια περίπτωση οι σκιές δείχνουν και τις ακτίνες της ζάντας του ποδηλάτου είσαι γελασμένος. Αν ήταν sim ποδηλασίας όπου θα σταμάταγα να ακούσω τα πουλάκια να τιτιβίζουν και να παρατηρήσω τι όμορφο που είναι το λουλουδάκι στην άκρη του δρόμου ή αλλιώς γενικά το gameplay είναι φέεεεεεεεταααααααααααααααααααααα τότε ναι....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρίμα που η AMD δεν βγάζει αντίστοιχες τεχνολογίες, έχουν κολλήσει σε ένα TressFX εδώ και χρόνια.

 

nvidia-gameworks-libraries-and-tools-4-6

 

HFTS(Hybrid Frustum Traced Shadows), με αρκετά μεγάλο performance impact αλλά κάνει αισθητή διαφορά.

 

http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/tom-clancys-the-division/tom-clancys-the-division-shadow-quality-interactive-comparison-001-nvidia-hfts-vs-nvidia-pcss.html

 

http://gpuopen.com/

 

CGI-tools

http://gpuopen.com/games-cgi/

 

Professional Compute

http://gpuopen.com/professional-compute/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τι λεφτα ειναι το ερωτημα . αν ισα ισα βγαζεις κερδος προφανως δεν μπορεις να το ριξεις σε τετοιες τεχνολογιες. Τα λεει πολυ καλα το παραπανω βιντεο . 

 

Το ξεκίνησα στο 20ο λεπτό και άντεξα την βλαχοπροφορά & τις ατελείωτες μπούρδες για 5 ολόκληρα λεπτά. ΄Οταν κάποιος σαν τον κυριούλη χρησιμοποιεί σαν μοναδικό γνώμονα σύγκρισης τα τετραγωνικά χιλιοστά πυρήνων ή στατιστικά μόνο από μία αρκετά αμφιλεγόμενη πηγή (steam accounts), τότε συγγνώμη αλλά θέλω τα 5 λεπτά χαμένου χρόνου μου πίσω και ο κυριούλης να πάει να βόσκει γελάδια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ωραία, βρες μου τίτλους που να έχουν τα παραπάνω τώρα(Εκτός του TressFX).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έγραψα και στις "προσφορές" το αναρτώ και εδώ.Δωρεάν το watch dogs 2 με την αγορά μιας gtx 1070 ή 1080 .Ισχύει και για τους ήδη κατόχους.http://www.geforce.com/hardware/10series/watch-dogs-2-bundle?ncid=em-ded-g2-1183

 

πως ισχύει δηλαδη για τους ηδη κατόχους; μπορώ εγώ ή κάποιος άλλος που αγορασε GTX 1070 πριν δυο μήνες να πάρει δωρεάν το Watch Dogs 2;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξεκίνησα στο 20ο λεπτό και άντεξα την βλαχοπροφορά & τις ατελείωτες μπούρδες για 5 ολόκληρα λεπτά. ΄Οταν κάποιος σαν τον κυριούλη χρησιμοποιεί σαν μοναδικό γνώμονα σύγκρισης τα τετραγωνικά χιλιοστά πυρήνων ή στατιστικά μόνο από μία αρκετά αμφιλεγόμενη πηγή (steam accounts), τότε συγγνώμη αλλά θέλω τα 5 λεπτά χαμένου χρόνου μου πίσω και ο κυριούλης να πάει να βόσκει γελάδια.

Και πιστευα πως εγω ειμαι ο μονος τρελος που ειδα κανα δεκαλεπτο με το ζορι (κομματια, μπας και ξεκινησει να λεει τιποτα σοβαρο αλλα δεν...) και πιστευα οτι μου ληστεψαν τον χρονο.

 

Δεν ειμαι τρελος, ευχαριστω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...