Προς το περιεχόμενο

NVIDIA Pascal, GP100


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν μπορώ να καταλάβω πως το καταφέρνουν αυτό..Βάζουν επίτηδες το fan στο 20-30% και ζορίζουν την κάρτα ; Αποκλείεται με το ανανεωμένο bios να παθαίνει τέτοια ζημιά. Πάντως μεγάλο fail για την EVGA, εάν δεν επανορθώσουν με το ACX 4.0 στις επόμενες, τελείωσαν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι παίζει με το dx12 στις pascal; Είναι τα ίδια σκ@τα όπως και στην προηγούμενη σειρά ή είναι ιδέα μου;

Ιδέα σου, στις Pascal υπάρχει σε ένα βαθμό support από το hardware, το παιχνίδι φταίει στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1070/1080 η κάρτα?

Άκυρο την βρήκα, 1070 ήταν η κάρτα.

 

εδώ άλλη μια τελευταία περίπτωση https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/5dwc1v/another_evga_gtx_1070_ftw_caught_on_fire/

Επεξ/σία από idonthave
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει σταματημό ο ξεφτιλισμός της EVGA απ' ότι φαίνεται..Θα τσιτώσω λίγο ακόμα το fan speed για να μην πάθω τέτοια νίλα. Πάντως σε καλοκαίρι Ελλάδας δεν βλέπω να επιβιώνουν οι EVGA κάρτες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από volta και αν βελτιωθούν οι πράσινοι σε αυτόν τον τομέα.......καλά όχι ότι είναι και κανα api της προκοπής το dx12 μέχρι σήμερα!

 

Xμμμμμ τι λέμε για τον γυαλό που είναι στραβός; Δεν θεωρώ ότι το DX12 (πλην του συνηθισμένου "τίποτα δεν είναι τέλειο") έχει σοβαρά ελαττώματα. Οι IHV πάντα πριν βγει ένα ΑPI όταν σχεδιάζουν για αυτό το ρίχνουν στην μαντεψιά. Συνήθως αν και οι εταιρείες πάντα εδώ και εκεί έχουν κάτι ψιλά σε δυνατότητες επιπλέον που δεν είναι υποχρεωτικά, πέφτουν χοντρικά μέσα μιας και οι ίδιες παρακολουθούν την όλη εξέλιξη της δημιουργίας του ΑΡΙ. Σε κάποια σημεία η μια εταιρεία πετυχαίνει καλύτερη υλοποίηση δυνατότητας Ν και άλλη εταιρεία έχει καλύτερη λύση αλλού. Στο τέλος επειδή και η κόκκινη πλέον έχει τις κονσόλες και η πράσινη κυνηγάει όσους ISV μπορεί για υποστήριξη λίγο πολύ ισορροπούν τα πράγματα. 

 

Σε σχέση με δεκαετίες πριν έχουν κάνει τεράστια άλματα όλοι οι συμμετέχοντες και σε βάση hardware αλλά και software (κάθε μορφής). Αν και ΟΤ θα ήθελα προσωπικά επιτέλους οθόνες της προκοπής με πολύ μεγαλύτερη προσπάθεια και από τα ήδη υπάρχοντα g-string και δεν συμμαζεύεται. 

 

Παραδοσιακά ωστόσο όσων αφορά τα ΑΡΙ σε όλες τις εταιρείες στο πρώτο hw νέου ΑΡΙ είναι να πετύχουν functionality, δηλαδή να λειτουργούν οι νέες υποχρεωτικές δυνατότητες άσχετα από την επάρκεια. Η πραγματική επάρκεια έρχεται πάντα μια τεχνολογική γενιά μετά και αυτό ΔΕΝ θα ισχύσει μόνο για την πράσινη αλλά και για την AMD. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Xμμμμμ τι λέμε για τον γυαλό που είναι στραβός; Δεν θεωρώ ότι το DX12 (πλην του συνηθισμένου "τίποτα δεν είναι τέλειο") έχει σοβαρά ελαττώματα. Οι IHV πάντα πριν βγει ένα ΑPI όταν σχεδιάζουν για αυτό το ρίχνουν στην μαντεψιά. Συνήθως αν και οι εταιρείες πάντα εδώ και εκεί έχουν κάτι ψιλά σε δυνατότητες επιπλέον που δεν είναι υποχρεωτικά, πέφτουν χοντρικά μέσα μιας και οι ίδιες παρακολουθούν την όλη εξέλιξη της δημιουργίας του ΑΡΙ. Σε κάποια σημεία η μια εταιρεία πετυχαίνει καλύτερη υλοποίηση δυνατότητας Ν και άλλη εταιρεία έχει καλύτερη λύση αλλού. Στο τέλος επειδή και η κόκκινη πλέον έχει τις κονσόλες και η πράσινη κυνηγάει όσους ISV μπορεί για υποστήριξη λίγο πολύ ισορροπούν τα πράγματα. 

 

Σε σχέση με δεκαετίες πριν έχουν κάνει τεράστια άλματα όλοι οι συμμετέχοντες και σε βάση hardware αλλά και software (κάθε μορφής). Αν και ΟΤ θα ήθελα προσωπικά επιτέλους οθόνες της προκοπής με πολύ μεγαλύτερη προσπάθεια και από τα ήδη υπάρχοντα g-string και δεν συμμαζεύεται. 

 

Παραδοσιακά ωστόσο όσων αφορά τα ΑΡΙ σε όλες τις εταιρείες στο πρώτο hw νέου ΑΡΙ είναι να πετύχουν functionality, δηλαδή να λειτουργούν οι νέες υποχρεωτικές δυνατότητες άσχετα από την επάρκεια. Η πραγματική επάρκεια έρχεται πάντα μια τεχνολογική γενιά μετά και αυτό ΔΕΝ θα ισχύσει μόνο για την πράσινη αλλά και για την AMD. 

 

Αγνοείς όμως το γεγονός πως στο DX12 οι ISV καλούνται σε πολλές περιπτώσεις να επανεφεύρουν τον τροχό. Πράγματα που μέχρι πρότινως δεν αφορούσαν τους ISV και είχαν μια καλή γενική υλοποίηση και με σχετικά καλό pipeline utilizitation, πρέπει τώρα να υλοποιηθούν από τους ISV. Αυτό απαιτεί άτομα με γνώσεις του hardware και έχει μεγαλύτερο κόστος.

 

Γιατί μια μέτρια specific υλοποίηση πολύ πιθανόν να είναι χειρότερη από την υλοποίηση με παρελθόν χρόνων και σίγουρα θα υπάρξουν πολλές όχι μέτριες, αλλά κακές χρήσεις των low level κομματιών που παρέχει το DX12 στην προσπάθεια να είναι στα χαρτιά DX12 compatible τα παιχνίδια τους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sid Meier’s Civilization VI – DX11 versus DX12 performance comparison

 

Τραγικό το DX12 για ακόμη μία φορά, παρ' όλο που έχει χαμηλότερο GPU usage η κάρτα στο DX11, είναι το ίδιο γρήγορο με το 12. Επίσης, διαφορά στα frametimes δεν βλέπω μεταξύ των δύο API.

 

 

 

http://gamegpu.com/rts-/-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D0%B8/sid-meier-s-civilization-vi-test-gpu

 

s6_proz_11.png

 

s6_proz_12.png

 

* Προς Ailuros

Θέλω να κάνω VS και βάζω δυο φωτογραφίες, η κάθε μια είναι μικρή στα 90-100ΚΒ οπότε δεν τίθεται θέμα bandwidth.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγνοείς όμως το γεγονός πως στο DX12 οι ISV καλούνται σε πολλές περιπτώσεις να επανεφεύρουν τον τροχό. Πράγματα που μέχρι πρότινως δεν αφορούσαν τους ISV και είχαν μια καλή γενική υλοποίηση και με σχετικά καλό pipeline utilizitation, πρέπει τώρα να υλοποιηθούν από τους ISV. Αυτό απαιτεί άτομα με γνώσεις του hardware και έχει μεγαλύτερο κόστος.

 

Γιατί μια μέτρια specific υλοποίηση πολύ πιθανόν να είναι χειρότερη από την υλοποίηση με παρελθόν χρόνων και σίγουρα θα υπάρξουν πολλές όχι μέτριες, αλλά κακές χρήσεις των low level κομματιών που παρέχει το DX12 στην προσπάθεια να είναι στα χαρτιά DX12 compatible τα παιχνίδια τους...

 

΄Εχουμε πάει ήδη αρκετά ΟΤ αλλά παραείναι καλή η συζήτηση για να μην "αμαρτήσω"......δεν το ξεχνάω γενικά για ΑΡΙ μιλούσα και όχι συγκεκριμένα για DX12. Aν επικεντρωθούμε σε DX12 και μόνο και ειδικά στο "low level" κομμάτι αυτού τότε ισχύουν σε αδρές γραμμές τα ίδια για Vulkan & (Apple-) Metal, οπότε για μένα είναι μια ευρύτερη τάση που δεν αφορά μόνο μια μεμονωμένη αγορά αλλά ένα γενικότερο "καλό" ή "κακό" (ανάλογα την σκοπιά).

 

Από την άλλη για πόσα χρόνια "μαγειρεύανε" οτιδήποτε tessellation για να καταλήξει επιτέλους στο DX11 με την υποτιθέμενη μεγαλύτερη δυνατή ευελιξία, όπου στην πραγματικότητα όπως έχω ξαναπεί εάν προσπαθήσει ένας δημιουργός να βάλει σωστό LOD με αυτό πάει χαμένο οποιοδήποτε κέρδος επάρκειας υποτίθεται σου δίνει η πρόσθετη γεωμετρία που επιτρέπει. Κάτι σαν φαύλος κύκλος. Και κανένας δεν μπήκε φυσικά στον κόπο από πλευράς IHVs να το διορθώσει στο 12 όπως δεν είδα και κανένα developer (εκτός να μου διέφυγε) να διαμαρτυρηθεί για αυτό.

 

Αυτό και πολλά άλλα σηκώνουν αρκετά μεγάλη συζήτηση και δεν νομίζω ότι είναι απλά και μόνο έλλειψη χρόνου, γνώσεων, πόρων από όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές, αλλά ναι εδώ συμβάλλουν δυστυχώς και διαπλεκόμενα συμφέροντα.

 

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει ίσως ποιο θα είναι το επόμενο βήμα και πότε και εάν θα το δούμε. Χωρίς καμία πίεση ωστόσο από τρίτους παράγοντες φοβάμαι ότι η Microsoft για άλλη μια φορά θα κοιμηθεί τον ύπνο του δικαίου.....

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Αten-Ra,

 

Το αφήνω ως έχει, ωστόσο το πρόβλημα συνήθως δεν είναι μόνο το εύρος. Σε μια φορητή συσκευή (όπως smartphone) δεν βοηθάει την αναγνωσιμότητα των συμμετοχών αλλιώς δεν θα υπήρξε ποτέ ο σχετικός κανόνας. Επίσης για να μην το ξεχάσω: εάν κάποιος θέλει να ανοίξει μια ενότητα και γράψει ένα review π.χ. δεν έχω πρόβλημα και με ένα σεβαστό αριθμό πολυμέσων στην αρχική συμμετοχή γιατί αποτελεί εξαίρεση. Μην θεωρείτε ωστόσο ότι αν βάλετε δύο διαγράμματα σε spoiler π.χ. και του γράψεις του Psycho να δες εδώ τι γίνεται ότι δεν θα τα ανοίξει να τα δει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...