Προς το περιεχόμενο

Σκάνδαλο Volkswagen


Kostas93

Προτεινόμενες αναρτήσεις

λίγο εκτός θέματος αλλά κολλάει και εδώ. δείτε τί συμβαίνει στα κατά NCAP πεντάστερα αυτοκίνητα όταν αυτά ελέγχονται από τον αντίστοιχο οργανισμό των Η.Π.Α. IIHS. 

για την αξιοπιστία όμως δεν παίρνω όρκο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Οπως πολυ καλα λες και εσυ δεν χρειάζεται  καμια ειδικη αδεια.. καμια χωρα... απλα να τηρούνται  οι προδιαγραφές εισαγωγης.Αλλος το κανει νομιμα αλλος με παρανομιες.Δεν υποστηριζω την vw για την απατη που εκανε,ουτε την δικαιολογώ,να την γαμ@σουν,απλώς εξηγω κατι που οσοι ασχολούνται με το χωρο του αυτοκινητου γνωριζουν καλα. Για τα υπολειπα που ρωτας αμα κάτσεις και ασχοληθείς λιγο στο ιντερνέτ θα μάθεις πολλά,εγω δεν θα ψάξω για κανένα .Δωσε εσυ καποιο λινκ που να λεει οτι δεν ισχυουν αυτα που λεω εγω .Αν δεν καταλαβενεις οτι εχουν σαφή προθεση να δυσκολεψουν τις εισαγωγες ,βαζοντας υπερβολικά ορια τι να σου κανω εγω, άλλωστε το βρισκεις και λογικο.Επισης όπως καταλαβες δεν πουλούσε σε καμια περιπτωση κατι ελαττωματικο και αρα δεν υπαρχει καμία επιπτωση στον καταναλωτη.

 

 

 

 

 

by the way αυτη η ΕPA αμερικανικη δεν ειναι?Απο τι βλεπω μονο με τα εισαγωμενα ασχολείτε  και ουχι με τα ντοπια..........δεν κοιτανε τα χαλια απο τα εργοστάσια τους που ρυπαίνουν ολο τον πλανητη λεω γω.

 

 

 

 

Μονο η αππλε δεν πληρωνει προστιμα....

 

Έλα ακόμα περιμένω να δω τα διαφορετικά όρια ανάλογα με την χώρα του κατασκευαστή. Μάλλον θα περιμένω, δεν πειράζει.. :rolleyes:

Εδώ πάντως δεν βλέπω καμιά διαφοροποίηση

Light-Duty Vehicle and Light-Duty Truck -- Clean Fuel Fleet Exhaust Emission Standards,

αλλά σε αυτά τα λίνξς που έχεις βρει εσύ και δεν μας λες κάτι θα έχει... :rolleyes:

 

Και εδώ βλέπω το top20 πωλήσεων στην Αμερική για τον Απρίλιο..

 

1,2,3,5,6,7,9,12,14,15,16,17,19,20 ε δεν τις λες και Αμερικάνικες εταιρίες...

Dfj5HeG.png

 

Είδα και το "εγω δεν θα ψάξω για κανένα", γέλασα, δηλαδή αυτά που υποστηρίζεις σου ήρθαν με θεία φώτιση δεν τα "διάβασες" κάπου... καλή φάση..

 

το προγραμμα-πειραγμα εμπαινε σε λειτουργια λογικα οποτε εβαζαν υπολογιστη στην θυρα του...

δεν εκοβε τιποτα στο δρομο...

και συζηταμε τωρα για να χωθουν στην αμερικανικη αγορα?500χιλ αυτοκινητα σε 6 χρονια λενε ειναι ολα και ολα :P.θεωρω απλα οτι καπου στραβωσε το πραγμα και εσκασε αυτο...ειναι αστειο να συζητανε οι αμερικανοι με τα τρυπια/καρκινογονα/πολυδαπανα v8 για θεμα προστασιας περιβαλλοντος...

Υψηλή κατανάλωση, V8 κ.τ.λ. δεν σημαίνει κατ` ανάγκην υψηλούς ρύπους, εκτός από πιο πολύ CO2.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά κάνει η Αμερική και καταδικάζει την VW.

Αλλά το ίδιο θα πρέπει να πράττει και η Ευρώπη (θα μου πείτε το κάνει με πρόστιμα σε Google, Microsoft...).

Στον χώρο του αυτοκινήτου είναι κοινό μυστικό ότι οι κατασκευαστές εφαρμόζουν τέτοιες πρακτικές αλλά φτάνει πια.

Έχω βαρεθεί να νικάνε τα λόμπι εις βάρος του καταναλωτή και περισσότερο στην βιομηχανία τροφίμων.

 

Η συγκεκριμένη καταδίκη στοχεύει την Γερμανία η οποία θέλει να θεωρείται άμεμπτη και η αξιοπιστία του Made in Germany αδιαμφισβήτητη.

 

Προσωπικά, επικροτώ την καταδίκη της VW.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φυσικά δεν έχουν στραφεί μόνο εναντίων των ευρωπαίων όπως προσπαθούσε να μας πείσει ο φίλος μας αλλα έκανε edit το μήνυμα του.
Και η hyudai/Kia φάγανε τα πρόστιμα τους επειδή παρουσιάζαν ψευδείς καταναλώσεις.
http://www.autoblog.gr/2014/11/04/hyundai-and-kia-fined-300-million-over-false-fuel-economy-ratings/

Όποιον πιάνουν τον τιμωρούν. Και πολύ καλά κάνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standardsπινακες με euro emissions. τα αμερικανικα λεγονται tier

http://www.hybridcars.com/wp-content/uploads/2014/02/EPA_certs_gas-and-diesel.jpgπινακας με αποτελεσματα απο ευρωπαικα αυτοκινητα στην αμερικη

In June 2012, the World Health Organization’s International Agency for Research on Cancer raised diesel exhaust from “Group 2 “ – “probably carcinogenic to humans,” to Group 1, “carcinogenic to humans.”

this classified diesel emissions worse than those from Group 2B gasoline engines, and ranked it alongside compounds including plutonium, radium, arsenic, and asbestos. PM_2.5.jpg

μαλλον συμφωνω με τους αμερικανους στο θεμα diesel/ygeia και υποτιθεται πως και στην αθηνα δεν θα γινοταν ποτε απελευθερωση diesel λογο ιδιοτροπου εδαφους(δηλ.γυρω γυρω βουνα και μερικα και στην μεση...).παρολ αυτα το λομπυ τα καταφερε..
 

EPA caught a number of truck manufacturers, including Caterpillar and Volvo, doing something similar back in 1998 — programming their diesel trucks to emit fewer pollutants in lab tests than they did on the road

the NOx emission controls likely degraded the cars' performance when they were switched on — the engines ran hotter, wore out more quickly, and got worse mileage. Some experts have suggested that the emission controls may have affected the cars' torque and acceleration, making them less fun to drive. (Indeed, some individual car owners have been known to disable their cars' emission controls to boost performance, though this is against the law.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και άλλες εξελιξεις στο θέμα http://www.autoblog.gr/2015/09/22/h-volkswagen-thn-ebapse/
http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/volkswagen-emissions-scandal-winterkorn-replacement-lined
http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2015/09/Ad_hoc_US.html

έως 11εκ αυτοκίνητα παγκοσμίως μπορεί να έχουν το συγκεκριμένο λογισμικό. Αναμένουμε την συνέχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...ειναι αστειο να συζητανε οι αμερικανοι με τα τρυπια/καρκινογονα/πολυδαπανα v8 για θεμα προστασιας περιβαλλοντος...

 

πολυδαπανα; Ο πιο οικονομικος τροπος να παρεις δυναμη ειναι να ανεβασεις κυβικα

 

αυτα τα μοτερ εχουν ροπη φορτηγου, και αν δεν θες να καψεις λαστιχο μπορεις να κινεισαι ολη μερα με 2k rpm με το γκαζι ισα-ισα ανοιχτο...

 

τεχνολογικα δεν ειναι και πολυ πισω, απλα εμεις που γουσταρουμε κοφτες >10k rpm τα θεωρουμε καραβισια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν βγαίνει δημόσια το Big Boss της VW Αμερικής και παραδέχεται ότι "τα σκατώσανε" (totally screwed up) και ότι εξαπατήσανε τους πάντες, τα λόγια είναι περιττά.

 

 

http://www.bbc.com/news/business-34325005

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ελλάδα οι αρμόδιες υπηρεσίες πήραν χαμπάρι ή ακόμα ;  Τεράστια καταστροφή για την VW , και καλά να πάθουν. Ευκαιρία για τους ιδιοκτήτες να κυνηγήσουν αποζημιώσεις.

 

Άντε να παίρνει σειρά και η BMW..

 

Τελικά στην Γερμανία δεν είναι όλα ρόδινα  :X

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ελλάδα οι αρμόδιες υπηρεσίες πήραν χαμπάρι ή ακόμα ;  Τεράστια καταστροφή για την VW , και καλά να πάθουν. Ευκαιρία για τους ιδιοκτήτες να κυνηγήσουν αποζημιώσεις.

 

Άντε να παίρνει σειρά και η BMW..

 

Τελικά στην Γερμανία δεν είναι όλα ρόδινα  :X

 

Τι ακριβώς να πάρουν χαμπάρι; Οτι  κάποια VW δεν παιρνούν τα όρια για τους ρύπους στην Αμερική;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ελλάδα οι αρμόδιες υπηρεσίες πήραν χαμπάρι ή ακόμα ;  Τεράστια καταστροφή για την VW , και καλά να πάθουν. Ευκαιρία για τους ιδιοκτήτες να κυνηγήσουν αποζημιώσεις.

 

Άντε να παίρνει σειρά και η BMW..

 

Τελικά στην Γερμανία δεν είναι όλα ρόδινα  :X

Εδω εχουμε να κανουμε με εναν εμπορικο πολεμο αναμεσα σε Ευρωπη και Αμερικη, ας μην ειμαστε τοσο χαρουμενη που η Ευρωπαικη εταιρια χανει, εστω και αν εκλεβε. Σε αυτο το επιπεδο ολοι λιγο πολυ κλεβουν, και οι Αμερικανοι πρωτοι και καλυτεροι. Εδω και χρονια χρησιμοποιούν το Echelon για βιομηχανικη κατασκοπια εις βαρος της Ευρωπαικης βιομηχανιας (πχ Airbus) ενω οι ιδιοι ασκουν προστατευτισμο σε αμερικανικες εταιριες ενάντια στους κανόνες που οι ιδιοι θέσπισαν!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Επειδή όλοι κλέβουν, καλά έκανε και η Volkswagen και έκλεψε, εξάλλου όλες οι εταιρείες από Αμερική έχουν κάνει χειρότερα οπότε δικαιολογείται".

 

 

Διαβάζοντας αυτό το τόπικ συνειδητοποιώ όχι μόνο γιατί η Ελλάδα είναι στο σημείο που βρίσκεται τώρα, αλλά και πως δεν αξίζει τίποτα καλύτερο στους πολίτες της, όταν ένα μεγάλο ποσοστό σκέφτεται με αυτόν τον τρόπο.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μας χαλούσαν οι diesel κινητήρες με κατανάλωση 3lt / 100 km και με χαμηλή τιμή καυσίμου.

 

Πάρτε τώρα τα αμερικάνικα hummers με κατανάλωση 30lt/ 100 km.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...