Προς το περιεχόμενο

Ατμοσφαιρικο ή Τουρμπο;;


Cesar Sugar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ωραια ολα οσα μου γραψατε και ευχαριστω ολους για τα σχολια!!! Παντος ''θυμιθηκα'' ειχα δει  κοντρα...rallye 106 1.6 ατμοσφαιρα 190-200hp και  1.6 rallye τουρμπο 250hp!!! (δεν ξερω τι εγινε... μαλλον... ο μαστορας του ατμοσφαιρα ηταν μεγαλος αητος.....) εφυγε μπροστα το ατμοσφαιρα στην αρχη της κοντρας και βαραγε κοφτες πιροβολαγε...και και....(προς το τελος τα παιδια που ηταν στην αλλη μερια στον τερματισμο ειπαν οτι μαζευε χλμ...το τουρμπο και τον προλαβενε...λιγο ακομα και θα τον ετρωγε αν ηταν 10-15μετρα πιο περα το τερμα...(Εγω ηξερα οτι το τουρμπο εχει ροπη και εκκίνηση βρε παιδια!!!)  αυτο...απλα '''ηθελα να το μοιραστω''....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε κινητήρες μέχρι 2000cc προτιμώ υπερτροφοδότηση αλλά πάντα ατμόσφαιρα θα αγοράζω λόγο κατανάλωσης και γενικότερης συντήρησης. Πάνω από 2000cc θα προτιμώ πάντα ατμόσφαιρα γιατί τον χαρακτήρα και ήχο του ατμοσφαιρικού κινητήρα δεν τον πιάνει κανένα τούρμπο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραια ολα οσα μου γραψατε και ευχαριστω ολους για τα σχολια!!! Παντος ''θυμιθηκα'' ειχα δει  κοντρα...rallye 106 1.6 ατμοσφαιρα 190-200hp και  1.6 rallye τουρμπο 250hp!!! (δεν ξερω τι εγινε... μαλλον... ο μαστορας του ατμοσφαιρα ηταν μεγαλος αητος.....) εφυγε μπροστα το ατμοσφαιρα στην αρχη της κοντρας και βαραγε κοφτες πιροβολαγε...και και....(προς το τελος τα παιδια που ηταν στην αλλη μερια στον τερματισμο ειπαν οτι μαζευε χλμ...το τουρμπο και τον προλαβενε...λιγο ακομα και θα τον ετρωγε αν ηταν 10-15μετρα πιο περα το τερμα...(Εγω ηξερα οτι το τουρμπο εχει ροπη και εκκίνηση βρε παιδια!!!)  αυτο...απλα '''ηθελα να το μοιραστω''....

 

 Επειδή μάλλον είσαι πιτσιρικάς και παραμυθιάζεσαι εύκολα, rallye 1.6 με 190-200 άλογα χλωμό το κόβω να παίζει Ελλάδα. Τα 250 του τούρμπο να τα δεχτώ, τα 190 ατμόσφαιρα (χωρίς να μείνει μόνο το κέλυφος του κινητήρα και όλα τα άλλα να αλλαχτούν, + υπερκυβισμό) απλά δεν παίζει.

Στην αγγλία υπάρχει ένας κορυφαίος βελτιωτής που τα αναβαθμίζει (Longmans), και τα φτιάχνει 200+ άλογα με κόστος κάτι παραπάνω απο 15000 ευρώ. Και πριν προλάβει να κλείσει καν 10.000 χλμ το μοτέρ χρειάζεται δαπανηρή ανακατασκευή. Όλα αυτά με μεγαλύτερα πιστόνια και εκκεντροφόρους που κάνουν την "βολτάδικη" χρήση του σχεδόν απίθανη. Με τον υπερκυβισμό δε, σταματάμε να μιλάμε για 1.6 αφού η χωρητικότητα αυξάνεται. Στην Ελλάδα τέτοιος βελτιωτής απλά ΔΕΝ υπάρχει.

Όσον αφορά την κόντρα που περιγράφεις, τα άλογα απο μόνα τους δεν είναι ικανά να κρίνουν το αποτέλεσμα. Το θέμα είναι να μπορείς να βγάλεις ομαλά την δύναμη στις ρόδες, και να μην χαζοσπινιάρει με το παραμικρό. Αν τα άλογα έκριναν πάντα το αποτέλεσμα, τότε η huyndai με των 1000 ιππων αμάξι που κατέβασε στο pikes peak, έπρεπε να κερδίσει το 208 του Loeb με 25% λιγότερη ιπποδύναμη, αν δεις όμως τι έκανε το huyndai και τι το peugeot θα τρίβεις τα μάτια σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Επειδή μάλλον είσαι πιτσιρικάς και παραμυθιάζεσαι εύκολα, rallye 1.6 με 190-200 άλογα χλωμό το κόβω να παίζει Ελλάδα. Τα 250 του τούρμπο να τα δεχτώ, τα 190 ατμόσφαιρα (χωρίς να μείνει μόνο το κέλυφος του κινητήρα και όλα τα άλλα να αλλαχτούν, + υπερκυβισμό) απλά δεν παίζει.

Στην αγγλία υπάρχει ένας κορυφαίος βελτιωτής που τα αναβαθμίζει (Longmans), και τα φτιάχνει 200+ άλογα με κόστος κάτι παραπάνω απο 15000 ευρώ. Και πριν προλάβει να κλείσει καν 10.000 χλμ το μοτέρ χρειάζεται δαπανηρή ανακατασκευή. Όλα αυτά με μεγαλύτερα πιστόνια και εκκεντροφόρους που κάνουν την "βολτάδικη" χρήση του σχεδόν απίθανη. Με τον υπερκυβισμό δε, σταματάμε να μιλάμε για 1.6 αφού η χωρητικότητα αυξάνεται. Στην Ελλάδα τέτοιος βελτιωτής απλά ΔΕΝ υπάρχει.

Όσον αφορά την κόντρα που περιγράφεις, τα άλογα απο μόνα τους δεν είναι ικανά να κρίνουν το αποτέλεσμα. Το θέμα είναι να μπορείς να βγάλεις ομαλά την δύναμη στις ρόδες, και να μην χαζοσπινιάρει με το παραμικρό. Αν τα άλογα έκριναν πάντα το αποτέλεσμα, τότε η huyndai με των 1000 ιππων αμάξι που κατέβασε στο pikes peak, έπρεπε να κερδίσει το 208 του Loeb με 25% λιγότερη ιπποδύναμη, αν δεις όμως τι έκανε το huyndai και τι το peugeot θα τρίβεις τα μάτια σου.

Μα πως....αφου στην Ελλαδα υπαρχουν "καποιοι" που ισχυριζονται πως εχουν ατμοσφαιρικα 240 αλογα....

Γελανε οι ξενοι μαζι μας με κατι τετοιες ¨πρωτοποριες"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Επειδή μάλλον είσαι πιτσιρικάς και παραμυθιάζεσαι εύκολα, rallye 1.6 με 190-200 άλογα χλωμό το κόβω να παίζει Ελλάδα. Τα 250 του τούρμπο να τα δεχτώ, τα 190 ατμόσφαιρα (χωρίς να μείνει μόνο το κέλυφος του κινητήρα και όλα τα άλλα να αλλαχτούν, + υπερκυβισμό) απλά δεν παίζει.

Στην αγγλία υπάρχει ένας κορυφαίος βελτιωτής που τα αναβαθμίζει (Longmans), και τα φτιάχνει 200+ άλογα με κόστος κάτι παραπάνω απο 15000 ευρώ. Και πριν προλάβει να κλείσει καν 10.000 χλμ το μοτέρ χρειάζεται δαπανηρή ανακατασκευή. Όλα αυτά με μεγαλύτερα πιστόνια και εκκεντροφόρους που κάνουν την "βολτάδικη" χρήση του σχεδόν απίθανη. Με τον υπερκυβισμό δε, σταματάμε να μιλάμε για 1.6 αφού η χωρητικότητα αυξάνεται. Στην Ελλάδα τέτοιος βελτιωτής απλά ΔΕΝ υπάρχει.

Όσον αφορά την κόντρα που περιγράφεις, τα άλογα απο μόνα τους δεν είναι ικανά να κρίνουν το αποτέλεσμα. Το θέμα είναι να μπορείς να βγάλεις ομαλά την δύναμη στις ρόδες, και να μην χαζοσπινιάρει με το παραμικρό. Αν τα άλογα έκριναν πάντα το αποτέλεσμα, τότε η huyndai με των 1000 ιππων αμάξι που κατέβασε στο pikes peak, έπρεπε να κερδίσει το 208 του Loeb με 25% λιγότερη ιπποδύναμη, αν δεις όμως τι έκανε το huyndai και τι το peugeot θα τρίβεις τα μάτια σου.

Υπαρχει! (και δεν ειμαι πιτσιρικας..χαχα..) και ναι το εχω δει και εχω μπει και μεσα! ειναι αγωνιστικο τρεχει και σε ραλλυ αυτος που το εχει.... και υπαρχουν πολλα σε ραλλυ και σε dragster εχω δει..!! 1.6 rallye 180.....190...200..αλλογα ατμοσφαιρα! (Mην πας να το παιξεις και διθεν αν δεν ξερεις...που θα με πεις πιτσιρικα και οτι παραμιθιαζομαι ευκολα...χαχα...(ουτε καν με ξερεις)  κοιτα.....ενδικτηκα......... να μαθενεις..... http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6553937/   

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6815483/      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6987983/    http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6421845/    http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5885088/  ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν περίμενα απο εσένα για να μάθω, αλλοίμονό μου. Με τις ερωτήσεις που κάνεις τόσο στο παρόν θέμα όσο και στα άλλα δείχνεις ότι οι γνώσεις σου σε θέματα αυτοκινήτου είναι ανύπαρκτες.

Για αρχή λοιπόν μάθε τα εξής.

α.) Στο car.gr ο καθένας μπορεί να γράφει ότι ιπποδυνάμεις θέλει (όπως και τα δυναμόμετρα), δεν τον ελέγχει κανείς.

β.) Δεν είπα ποτέ οτι δεν υπάρχουν 106 με 180 και 190 και 200 άλογα. Επειδή τυχαίνει να γνωρίζω πολύ περισσότερα για τα TU και τα XU μοτέρ της PSA εκείνης της εποχής απο οποιοδήποτε άλλο μοτέρ, σου λέω οτι το μοτέρ/κιβώτιο έχει όριο τα 180 άλογα. Μετά σπάει. Για να πάει παραπάνω θέλει υπερκυβισμένα έμβολα, μπιέλες, ελατήρια, μεγαλύτερες βαλβίδες ενισχυμένα σασμάν (κανα 4πετάλουδο στο τσακίρ κέφι) και το κυριότερο εκκεντροφόρους τέτοιους ωστε δύσκολα να κρατάει ρελαντί σταματημένο. Με 200+ άλογα, για κάθε μέρα στο δρόμο, είσαι 3 στο συνεργείο. Και το κυριότερο, απο την στιγμή που μιλάμε για υπερκυβισμό (ψάξε για oversized pistons αν δεν γνωρίζεις), δεν μιλάμε για 1.6 λίτρα μιλάμε για παραπάνω. Αν τώρα νιώθεις οτι επειδή μπήκες σε ένα 106 έμαθες τα πάντα γι΄αυτό , μείνε σε αυτό και άσε εμάς να ξέρουμε κάτι παραπάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν περίμενα απο εσένα για να μάθω, αλλοίμονό μου. Με τις ερωτήσεις που κάνεις τόσο στο παρόν θέμα όσο και στα άλλα δείχνεις ότι οι γνώσεις σου σε θέματα αυτοκινήτου είναι ανύπαρκτες.

Για αρχή λοιπόν μάθε τα εξής.

α.) Στο car.gr ο καθένας μπορεί να γράφει ότι ιπποδυνάμεις θέλει (όπως και τα δυναμόμετρα), δεν τον ελέγχει κανείς.

β.) Δεν είπα ποτέ οτι δεν υπάρχουν 106 με 180 και 190 και 200 άλογα. Επειδή τυχαίνει να γνωρίζω πολύ περισσότερα για τα TU και τα XU μοτέρ της PSA εκείνης της εποχής απο οποιοδήποτε άλλο μοτέρ, σου λέω οτι το μοτέρ/κιβώτιο έχει όριο τα 180 άλογα. Μετά σπάει. Για να πάει παραπάνω θέλει υπερκυβισμένα έμβολα, μπιέλες, ελατήρια, μεγαλύτερες βαλβίδες ενισχυμένα σασμάν (κανα 4πετάλουδο στο τσακίρ κέφι) και το κυριότερο εκκεντροφόρους τέτοιους ωστε δύσκολα να κρατάει ρελαντί σταματημένο. Με 200+ άλογα, για κάθε μέρα στο δρόμο, είσαι 3 στο συνεργείο. Και το κυριότερο, απο την στιγμή που μιλάμε για υπερκυβισμό (ψάξε για oversized pistons αν δεν γνωρίζεις), δεν μιλάμε για 1.6 λίτρα μιλάμε για παραπάνω. Αν τώρα νιώθεις οτι επειδή μπήκες σε ένα 106 έμαθες τα πάντα γι΄αυτό , μείνε σε αυτό και άσε εμάς να ξέρουμε κάτι παραπάνω.

Πρωτα πολλα γιαυτο ακριβος ρωταοο ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ.....!!! ΑΣε τις εξυπναδες και ειρωνιες...και μιλα μου ομορφα...!! και αφου ξερεις κατι παραπανο...οπος λες........συμβουλεψεμε..γιατι μαρεσουν και θελω να μαθαινω...ασε τις ψευτομαγκες και εσυ....απλα να μαθω θελω δεν γουσταρω ουτε ειρωνιες ουτε μαλ*κιες.  μιλα καλα και αν θες και εχεις χρονο εξηγησε μου σαν μεγαλιτερος και σαν πιο εμπιρος......καποια πραματα.....να μαθω και εγω....

Εγω πάντως εχω ενα 207 Τούρμπο και ειμαι κατα ευχαριστημένος

Ποσο ειναι?...1.6?? 1.4? ποσα αλογα? καταναλωση?..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ακούσαμε κ αυτό... Εδώ το vti βγάζει από ίδιου κυβισμού 160 άλογα μαμά. Το vts το rallye με σκούπα εξάτμιση, εκκεντροφορους full race stage, σκληρά ελατήρια βαλβίδων, ροικη εξέλιξη κεφαλής, πλανισμα και ίσως άνοιγμα εδρων για oversize βαλβίδες αγγίζει άνετα 200 άλογα. Άμα μπούν μπομπε σφυρηλατα και τετραπεταλουδα ξεπερνάει τα 200. Τα k20 τα ep3 με τετραπεταλουδα και τα συναφή αγγίζουν 280.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρωτα πολλα γιαυτο ακριβος ρωταοο ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ.....!!! ΑΣε τις εξυπναδες και ειρωνιες...και μιλα μου ομορφα...!! και αφου ξερεις κατι παραπανο...οπος λες........συμβουλεψεμε..γιατι μαρεσουν και θελω να μαθαινω...ασε τις ψευτομαγκες και εσυ....απλα να μαθω θελω δεν γουσταρω ουτε ειρωνιες ουτε μαλ*κιες.  μιλα καλα και αν θες και εχεις χρονο εξηγησε μου σαν μεγαλιτερος και σαν πιο εμπιρος......καποια πραματα.....να μαθω και εγω....

Ποσο ειναι?...1.6?? 1.4? ποσα αλογα? καταναλωση?..

1600 είναι 210 άλογα .. κατανάλωση ανάλογα πως θα το πας.. είναι βαρύ αυτοκίνητο πάντως 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα πως....αφου στην Ελλαδα υπαρχουν "καποιοι" που ισχυριζονται πως εχουν ατμοσφαιρικα 240 αλογα....

Γελανε οι ξενοι μαζι μας με κατι τετοιες ¨πρωτοποριες"

 

240 αλογα..που ακουστηκε..224 ομως --> http://www.rallye-info.com/carspecs.asp?car=367, καλτσουνης μερια..καποια εποχη...

 

μην μου πεις ειναι αγωνιστικο και σουξουμουξου..δεν διευκρινησες παραμετρους :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

240 αλογα..που ακουστηκε..224 ομως --> http://www.rallye-info.com/carspecs.asp?car=367, καλτσουνης μερια..καποια εποχη...

 

μην μου πεις ειναι αγωνιστικο και σουξουμουξου..δεν διευκρινησες παραμετρους :)

Αρα τα συμπερασματα ειναι αυτονοητα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ακούσαμε κ αυτό... Εδώ το vti βγάζει από ίδιου κυβισμού 160 άλογα μαμά. Το vts το rallye με σκούπα εξάτμιση, εκκεντροφορους full race stage, σκληρά ελατήρια βαλβίδων, ροικη εξέλιξη κεφαλής, πλανισμα και ίσως άνοιγμα εδρων για oversize βαλβίδες αγγίζει άνετα 200 άλογα. Άμα μπούν μπομπε σφυρηλατα και τετραπεταλουδα ξεπερνάει τα 200. Τα k20 τα ep3 με τετραπεταλουδα και τα συναφή αγγίζουν 280.

 

Εκτός οτι μου συγκρίνεις διαφορετικούς κινητήρες, λες και πράγματα τα οποία δεν ισχύουν. O XU10J4RS που φοράει το 2λιτρο 306 είναι κοντά στα 170 άλογα μαμά. Με ΦΠΕ, και τους KENT PT81 (τους αγριότερους εκκεντροφόρους που μπορείς να βάλεις χωρίς να πειράξεις τα έμβολα) και με ένα μικρό πλάνισμα για να σηκώσει συμπίεση φτάνει δεν φτάνει τα 190 άλογα. Το πως φτάνει λοιπόν το μικρό αδερφάκι του o TU5JP4 τα 200 κάνοντας τα ίδια πράγματα μόνο εσύ το ξέρεις. Άσε που για να μπουν full race spec cams πρέπει να αντικαταστήσεις και τα πιστόνια-μπιελες-ελατήρια (ή να στείλεις στον τόρνο τα ήδη υπάρχοντα), χώρια που το σασμάν θα το πάρεις στα χέρια αν δεν το ενισχύσεις. Προτείνω να πας άμεσα στο Psclub.gr και να τους μεταφέρεις τεχνογνωσία, προφανώς και γνωρίζεις πράγματα που όλοι οι υπόλοιποι αγνοούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειρωνικο? (αα καλα καταλαβα εσυ πρεπει νασε  ψεφτομαγκας του ιντερνετ!?! + μαγκες απο ασφαλη αποσταση.... .ι. )

Τώρα την είδα αυτή την ομορφιά εδώ.

Όχι, απλά ξέρω να χρησιμοποιώ το google και να κάνω μια αναζήτηση του ενός λεπτού να δω αν έχουν βγάλει ποτέ ιαπωνικές εταιρίες κινητήρες με turbo. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...