Προς το περιεχόμενο

Ατμοσφαιρικο ή Τουρμπο;;


Cesar Sugar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα παιδια. εφτιαξα αυτο το θεμα για να συζητησουμε-αναλυσουμε τι αρεσει στον καθενα μας! τι προτιμαει ο καθενας μας! τα Υπερ και τα κατα! ΟΟΟΟΛΛΑΑΑΑΑ!! Οτι ξερετε καλοδεχουμενο..... (π.χ. αν  ησασταν  στην θεση να επιλεξετε ενα Αυτο (και ειχατε μπροστασας  ενα 1.800-2.000cc ατμοσφαιρα και ενα 1.400-1.600cc τουρμπο ) τι  θα διαλεγατε? και γιατι?  atmooooo?? νευροοο?? (ή τουρμπο? ) καλο δεν ειναι να εκτονωνεται το αμαξι (συγνωμη αν ειπα καπια χαζομαρα....δεν ξερω και πολλα αλλα ρωταω να μαθω,,!)

 

 

         ......Ευχαριστω! :-)  :-) 

 

 

 

 

post-361808-0-67902700-1444197056_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω ατμοσφαιρικο για πιο μικρη καταναλωση και πιο πολλα χρονια ζωης .Είναι τυχαιο που αν δεν κανω λαθος κορυφαιοι Ιαπωνες κατασκευαστες δεν βαζουν Turbo ?

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ατμοσφαιρικο για πιο μικρη καταναλωση και πιο πολλα χροναι ζωης .Είναι τυχαιο που αν δεν κανω λαθος κορυφαιοι Ιαπωνες κατασκευαστες δεν βαζουν Turbo ?

Δεν το  ειχα σκεφτει αυτο   B)  :-D  :-) Ευχαριστω! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ατμοσφαιρικο για πιο μικρη καταναλωση και πιο πολλα χροναι ζωης .Είναι τυχαιο που αν δεν κανω λαθος κορυφαιοι Ιαπωνες κατασκευαστες δεν βαζουν Turbo ?

 

Όντως, κανένας Ιάπωνας ποτέ δεν έχει βγάλει κινητήρα με turbo... :rolleyes:

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως, κανένας Ιάπωνας ποτέ δεν έχει βγάλει κινητήρα με turbo... :rolleyes:

Nαι,   :rolleyes: (εχουν προβληματα δλδ τα τουρμπο?)  ενα τουρμπο....νομιζο κανεις γρηγορα ομος μια προσπεραση η ενα ανοιγμα.....μαζευει χιλιομετρα....πιο γρηγορα....!!  η λαθος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειρωνικό ήταν το κείμενο.

 

Μεινε με την ειρωνια σου...

Nαι,   :rolleyes: (εχουν προβληματα δλδ τα τουρμπο?)  ενα τουρμπο....νομιζο κανεις γρηγορα ομος μια προσπεραση η ενα ανοιγμα.....μαζευει χιλιομετρα....πιο γρηγορα....!!  η λαθος?

 

Εχω οδηγησει Audi TT Turbo και Honda CRV ατμοσφαιρικο . Οντως είναι πιο γρηγορα τα Audi αλλα το CRV εχει και  καποιες εκατοντάδες κιλα παραπανω και πολύ μεγαλυτερο ογκο.

Ισως η συγκριση δεν είναι και η καλυτερη αλλα νομιζω σε ιδα αμαξια ένα Turbo θα είναι πιο γρηγορο αλλα ισως εχει αλλα μειονεκτήματα .

WV Golf 1400αρι Turbo  φιλου  με νομιζω 140 αλογα του καιει παρα πολύ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειρωνικό ήταν το κείμενο.

Ειρωνικο? (αα καλα καταλαβα εσυ πρεπει νασε  ψεφτομαγκας του ιντερνετ!?! + μαγκες απο ασφαλη αποσταση.... .ι. )

Μεινε με την ειρωνια σου...

 

Εχω οδηγησει Audi TT Turbo και Honda CRV ατμοσφαιρικο . Οντως είναι πιο γρηγορα τα Audi αλλα το CRV εχει και  καποιες εκατοντάδες κιλα παραπανω και πολύ μεγαλυτερο ογκο.

Ισως η συγκριση δεν είναι και η καλυτερη αλλα νομιζω σε ιδα αμαξια ένα Turbo θα είναι πιο γρηγορο αλλα ισως εχει αλλα μειονεκτήματα .

WV Golf 1400αρι Turbo  φιλου  με νομιζω 140 αλογα του καιει παρα πολύ.

Ναιι ναι καινε αλλα ελεγα για να επερνα ενα 1.400-1.600 τουρμπο να ηταν και λιγοτερα κιβικα να μην ειχα πολλα εξοδα...τελοι και και... ! και να εχει και ροπη και δυναμη σαν 1.800cc αλλα αυτα ακουο οτι ρουφανεε....πολλυ! και ειναι και ζημιαρικα..! ωραιο το crv σου!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειρωνικο? (αα καλα καταλαβα εσυ πρεπει νασε  ψεφτομαγκας του ιντερνετ!?! + μαγκες απο ασφαλη αποσταση.... .ι. )

Ναιι ναι καινε αλλα ελεγα για να επερνα ενα 1.400-1.600 τουρμπο να ηταν και λιγοτερα κιβικα να μην ειχα πολλα εξοδα...τελοι και και... ! και να εχει και ροπη και δυναμη σαν 1.800cc αλλα αυτα ακουο οτι ρουφανεε....πολλυ! και ειναι και ζημιαρικα..! ωραιο το crv σου!!

 

Μπορεις να παρεις turbo και να βαλεις υγραεριο .Και στα 3 αμαξια που ειπα (είναι 2 τα ΤΤ) εχω βαλει υγραεριο .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεις να παρεις turbo και να βαλεις υγραεριο .Και στα 3 αμαξια που ειπα (είναι 2 τα ΤΤ) εχω βαλει υγραεριο .

ααα....! και θα εχει ιδια αποδοση? η θα πεσει?  δεν υπαρχει προβλημα με το υγραεριο που λενε διαφορα?!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι τυχαιο που αν δεν κανω λαθος κορυφαιοι Ιαπωνες κατασκευαστες δεν βαζουν Turbo ?

Κάνεις λάθος Γιάννη, ΟΛΟΙ οι Ιάπωνες κατασκευαστές βγάζουν κινητήρες turbo.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνεις λάθος Γιάννη, ΟΛΟΙ οι Ιάπωνες κατασκευαστές βγάζουν κινητήρες turbo.

 

Μπορει....Και η Toyota ?

 

Ακομα και λαθος να κανει καποος εδώ το λες ευγενικα όπως εσυ και όχι ...ειρωνια οποως καποιος άλλος.

ααα....! και θα εχει ιδια αποδοση? η θα πεσει?  δεν υπαρχει προβλημα με το υγραεριο που λενε διαφορα?!

 

 

Καμμια απολυτως διαφορα !!! Μιλαω εκ πειρας  με 3 αυτοκίνητα με υγραεριο .Το CRV θα ειχε καθηλωθεί με 15 λιτρα βενζίνης ανα 100 χλμ εντος πολης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν οδήγησα αυτοκίνητο με τούρμπο (ένα πεζό 207) μου άρεσε πολύ αυτό το άρπαγμα που έχει, η επιτάχυνση. Σε όσα ατμοσφαιρικά είχα οδηγήσει ως τότε δεν το είχα δει αυτό (ίσως δεν είχα οδηγήσει αρκετά δυνατά αυτοκίνητα όμως) οπότε και προτίμησα να αγοράσω τούρμπο.

 

Νομίζω και πάλι τούρμπο θα πάρω όταν αλλάξω αυτό που έχω τώρα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...