Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δοκίμασες αυτό που λέει η ερώτηση Q2 στο post #3;

Ναι εννοείται, δεν άλλαξαν τα στοιχεία της κάρτας με την διαγραφή των δεδομένων. Μέχρι που περίμενα να έρθει και η φυσική κάρτα για να τσεκάρω τι γράφει και αυτή σε σχέση με την εικονική (εν τέλη ήταν ακριβώς τα ίδια στοιχεία). Δοκίμασα να κάνω και έλεγχο υπόλοιπου από ΑΤΜ όπως προαναφέρθηκε, για άλλο λόγο βέβαια αλλά είπα μήπως, χωρίς κέρδος. Όλα τα στοιχεία είναι σωστά στο account του PayPal, διεύθυνση κλπ, ίδια με τα δηλωμένα στη revolut. 

 

Να προσθέσω ότι την πρώτη ή δεύτερη φορά που δοκίμασα την κάρτα στιγμιαία φάνηκε να την δέχτηκε, είδα μια χρέωση 0$ και πήγα να πατήσω verify για να έρθει ο 4ψήφιος κωδικός. Με το που χρεώθηκε η revolut και ήρθε ο κωδικός στο PayPal η κάρτα είχε σβηστεί από μόνη της και κάθε προσπάθεια να ξανά περαστεί οδηγούσε σε απόρριψη. 

 

Πρώτη φορά μου συμβαίνει τέτοιο φαινόμενο, έχω ήδη άλλους 3 λογαριασμούς στη revolut σε διαφορετικά ονόματα οι οποίοι συνδέθηκαν με το PayPal κανονικά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

στο PayPal η κάρτα είχε σβηστεί από μόνη της

 

Αυτό κι εγώ πρώτη φορά το ακούω να συμβαίνει. Και μάλιστα πρόκειται για προβληματική μέχρι χαζομάρας συμπεριφορά, αν δε συνοδευόταν από κάποιο error message τουλάχιστον. Στο website του PayPal όλα αυτά ή μήπως μπαίνεις από PayPal app;

 

Σε κάθε περίπτωση, δεδομένου ότι και η test χρέωση με τον 4ψηφιο κωδικό σου ήρθε κανονικά στη Revolut, μήπως το πρόβλημα τελικά είναι στη μεριά του PayPal; Για άνοιξε ένα ticket στο support του PayPal να δεις τί θα σου πουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό κι εγώ πρώτη φορά το ακούω να συμβαίνει. Δεδομένου ότι και η test χρέωση με τον 4ψηφιο κωδικό σου ήρθε κανονικά στη Revolut, μήπως το πρόβλημα είναι στη μεριά του PayPal; Για άνοιξε ένα ticket στο support του PayPal να δεις τί θα σου πουν...

Ίδια αντίδραση είχα και γω όταν το είδα. θα ανοίξω ticket και θα ενημερώσω για τις εξελίξεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ναι εννοείται, δεν άλλαξαν τα στοιχεία της κάρτας με την διαγραφή των δεδομένων. Μέχρι που περίμενα να έρθει και η φυσική κάρτα για να τσεκάρω τι γράφει και αυτή σε σχέση με την εικονική (εν τέλη ήταν ακριβώς τα ίδια στοιχεία). Δοκίμασα να κάνω και έλεγχο υπόλοιπου από ΑΤΜ όπως προαναφέρθηκε, για άλλο λόγο βέβαια αλλά είπα μήπως, χωρίς κέρδος. Όλα τα στοιχεία είναι σωστά στο account του PayPal, διεύθυνση κλπ, ίδια με τα δηλωμένα στη revolut. 

 

Να προσθέσω ότι την πρώτη ή δεύτερη φορά που δοκίμασα την κάρτα στιγμιαία φάνηκε να την δέχτηκε, είδα μια χρέωση 0$ και πήγα να πατήσω verify για να έρθει ο 4ψήφιος κωδικός. Με το που χρεώθηκε η revolut και ήρθε ο κωδικός στο PayPal η κάρτα είχε σβηστεί από μόνη της και κάθε προσπάθεια να ξανά περαστεί οδηγούσε σε απόρριψη. 

 

Πρώτη φορά μου συμβαίνει τέτοιο φαινόμενο, έχω ήδη άλλους 3 λογαριασμούς στη revolut σε διαφορετικά ονόματα οι οποίοι συνδέθηκαν με το PayPal κανονικά. 

 

 

δοκιμασες να την συνδεσεις σε αλλο λογαριασμο paypal ? Φτιαξε ενα εικονικο . Εγω να φανταστεις στο paypal το ονομα μου το εχω σαν John και η revolut φτιαχτηκε με ονομα Ioannis χτες και δεν ειχα κανενα προβλημα απο καμια απο τις 2 πλευρες ......Θα προτεινα υστερα απο την αρχικη χρεωση του 0 USD αφου κανουμε link να περιμενουμε λιγο πριν κανουμε confirm .  Τωρα που το ειδα πρεπει να αλλαξω το ονομα στο paypal αλλα η αλλαγη ειναι αρκετα μεγαλη και φοβαμαι θα μου ζητησουν διαφορα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστειλα από εθνική στις 17/02 τα χρήματα και μου γράφει στο e-banking ότι value date 19/02/2016

Στο λογαριασμό της Revolut ακόμα τίποτα.

Εχει κάνεις γνώση ποτέ θα δω τα χρήματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστειλα από εθνική στις 17/02 τα χρήματα και μου γράφει στο e-banking ότι value date 19/02/2016

Στο λογαριασμό της Revolut ακόμα τίποτα.

Εχει κάνεις γνώση ποτέ θα δω τα χρήματα;

9:00 με 10:30 θα τα δεις στην revolut.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα ακριβως 36 ωρες κανει απο την ωρα που θα εκτελεστει το εμβασμα παιδια,μια μερα περναει και την επομενη στης 9 μιση μπαινουν.Δεν εχω κανει ενημερωση την εφαρμογη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επομένως τις επόμενες 3-4 ώρες.

Άντε να δουμε γιατί έχω στείλει ένα 500άρι

 

Δεν θα τα δεις σήμερα. Στην καλύτερη περίπτωση Δευτέρα βράδυ. Αν και έχει τύχει μια φορά να δω πίστωση και Σάββατο, στο επόμενο η μεθεπόμενο 24ώρο -εφόσον είναι εργάσιμες- από τη valeur πιστώνονται.

 σε μενα παιδια δεν δουλευει καθολου η εφαρμογή την κατεβασα

 

Λειτουργεί μόνο σε android 4.4.(2) ή μεταγενέστερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν έκανα 2 αγορές σε $ μέσω paypal πριν λίγα λεπτά στις 11.55 και 12.00 η ώρα.

Τα στοιχεία :

1η : $  9,99  €1=$1,1085  -€  9.02 pending. Η ισοτιμία που κοίταξα αμέσως μετά στο exchange έδειχνε: 1€=$1.1087

2η : $14,44  €1=$1,1087  -€13.03 pending. Η ισοτιμία που κοίταξα αμέσως μετά στο exchange έδειχνε: 1€=$1.1085

 

Αν τις είχα κάνει χτες ή το Σ/Κ τελικά θα είχα μεγαλύτερο κέρδος. 

 

Σ' ευχαριστώ φίλε μου, επιτέλους μια απάντηση επί του θέματος στην ερώτησή μου...δεν νομίζω ότι είναι δύσκολο ή απαιτητικό...

 

Με αυτά τα δεδομένα που δίνεις φαίνεται ότι

- δεν χρησιμοποιείται η ίδια η ισοτιμία σταθερά

- η ισοτιμία που πήρες είναι δυναμική/τρέχουσα, διαφορετική δηλαδή σε διαφορετικές στιγμές

 

Θα ήθελα να δω όμως περισσότερο δείγματα για να βγει ένα ασφαλέστερο συμπέρασμα, δηλαδή να αποκλειστεί η περίπτωση να χρησιμοποιείται σε κάποιες περιπτώσεις μια "μέση" ισοτιμία (κι όχι απολύτως δυναμική δλδ) με κάποιο αλγόριθμο που μπορεί να έχει κάποιο χρονικό φάσμα, καθότι οι παραπάνω αγορές παραήταν κοντά σε χρόνο.

 

 

@vgiozo

Δηλαδή για να καταλάβω,εσύ υποστηρίζεις ότι αν γίνει μια αγορά π.χ τώρα και μια αργότερα ή αύριο,θα έχουν την ίδια ισοτιμία μετατροπής,παρόλο ότι live θα βλέπεις άλλη;Δεν ισχύει αυτό το πράγμα,αλλά δεν έχω πρόσφατες αγορές σε δολάρια για να σου το δείξω.Αν και θεωρώ ότι φαίνεται και από το ποστ του maitre.

 

Επίσης μια που το έφερε η κουβέντα,με τα προβλήματα που είχες με την ανανέωση ισοτιμιών στην εφαρμογή έκανες τίποτα;Ίσως κάπως να σχετίζονται.Δεν απάντησες ποτέ ούτε σε εμένα ούτε σε κάποιον άλλο που ρώτησε τί συσκευή έχεις.Έμεινε να υπάρχει γραμμένο χωρίς να δώσεις feedback αν το έλυσες και με ποιον τρόπο.

 

Με αναγκάζεις να επαναλαμβάνομαι που είναι κουραστικό και για μένα για τους άλλους αναγνώστες...δύο θέματα είχα

 

1) Για συναλλαγές μου που απείχαν μέρες μεταξύ τους - και όσο κοιταξα ήταν αρκετά διαφοροποιημένες οι διακυμάνσεις - πήρα την ίδια ισοτιμία για ευρώ-δολάριο σε δύο περιπτώσεις και ευρώ-βρ.λίρα σε άλλες δύο.

...αναπόφευκτα με έβαλε σε σκέψεις, γιατί οι πιθανότητες να συμβεί αυτό είναι απειροελάχιστες όταν χρησιμοποιείται απολύτως δυναμική ισοτιμία.

 

...και σημειώνω ξανά εδώ ότι μπορεί μεν η ισοτιμία να μην είναι "σταθερή", να είναι δλδ κυμαινόμενη, αλλά και πάλι να δίνεται με κάποιο αλγόριθμο μια μέση τιμή, αναλόγως την ώρα της ημέρας, υπόθεση εργασίας κάνω.

...και στις δύο περιπτώσεις όμως, αν συνέβαινε κάτι τέτοιο δεν θα ήταν ακριβής η τήρηση των όρων από τη Revolut.

 

Θεωρώντας λοιπόν το δικό μου προσωπικό δείγμα πολύ μικρό ώστε να βγει αξιόπιστο γενικό συμπέρασμα, προτού διατυπώσω κάποιο ισχυρισμό ζήτησα από τους χρήστες εδώ να παραθέσουν τις ισοτιμίες που τους έδωσαν στις αγορές τους (φαίνεται αν στη κίνηση στην αρχή οθόνη πατήσεις σε μια συναλλαγή)

...κι επειδή θεωρούσα αρκετά απίθανο να είναι γενικά "σταθερή", ζήτησα πιο πρόσφατα δείγματα, αυτών των ημερών δλδ.

 

 

2) Το άλλο θέμα που έχω αφορά μάλλον τη συνδεσιμότητα, την καθυστερηση στην επικοινωνία μεταξύ του κινητού μου και των διακομιστών της Revolut, που έχει ως συνέπεια να μην εισέρχομαι αμέσως στην εφαρμογή αφού συμπληρώσω το ΡΙΝ ή να αλλάζω τιμές στον Converter και να μην παίρνω ζωντανή ενημέρωση...

(σημειώνω εδώ ότι έχω δοκιμάσει, απεγκαταστάση/επαναγκατάσταση, εκκαθάριση δεδομένων κτλ πολλές φορές...κι όμως συμβαίνει αρκετά συχνά, τις περισσότερες φορές που συνδέομαι).

 

Και πάλι, το πρώτο που έκανα ήταν να ρωτήσω αν διαπιστώνουν ίδια προβλήματα σύνδεσης άλλοι χρήστες...

 

Δεν φαίνεται να αφορά το δίκτυό μου, οι ταχύτητες Wifi και LAN είναι πολύ καλές και το έχω δοκιμάσει εκείνη τη στιγμή μήπως και έτυχε να ζορίζεται..τσου...

...και πάλι δεν φαίνεται να φταίει το κινητό, γιατί από το ίδιο κινητό, αν ανοίξω τον Browser, εκείνη τη στιγμή, δεν βλέπω καθυστερήσεις...

 

Τώρα εσύ κάνεις δύο υποθέσεις επ' αυτού, που όμως δεν μπορώ να πάρω σοβαρά...

 

- όταν λες ότι το πρόβλημα της συνδεσιμότητας μπορεί να σχετίζεται με τις ισοτιμίες που πήρα στη χρήση της κάρτας

...είναι σαν να μου λες πχ πως αν σου κολλάει ο browser όταν συνδέεσαι στο ebanking της τράπεζάς σου μπορεί να επηρεαστεί η ισοτιμία που θα πάρεις αν χρησιμοποιήσεις την κάρτα σου...

 

- όταν με ρωτάς τί κινητό έχω

...είναι σαν να μου λες πως αν ο επεξεργαστής του σταθερού σου η/υ που χρησιμοποιείς για να μπαίνεις στο ebanking είναι Amd ή Intel και/ή η κάρτα δικτύου σου έχει τσιπακι broadcom/realtek μπορεί να έχει σχέση με την ισοτιμία που θα πάρεις χρησιμοποιώντας τη κάρτα σου.

 

...αυτόν τον συλλογισμό, με το συμπάθειο, δεν τον θεωρώ σοβαρή βάση συζήτησης, γι αυτό και δεν απαντάω σε ερωτήσεις για τη μάρκα του κινητού μου...

...θα αρχίσει μια παραφιλολογία υποθέσεων που δεν νομίζω ότι είναι χρήσιμη σε κανέναν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και όμως μερικές φορές είναι καλυτερα μια συζήτηση για ισοτιμιες και το πως δουλευει η revolut παρα να βλεπουμε συνέχεια τις ιδιες και τις ίδιες ερωτησεις που εχουν απαντηθεί στα πρωτα post ή ο καθένας να ποσταρει το πότε του ηρθε η κάρτα και πότε έστειλε το έμβασμα ή οτι έκανε παραγγελία απο το..gearbest.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παίδες. Τυχαία έπεσε το μάτι μου σε άρθρο για την Revolut και είπα να την δοκιμάσω. Άνοιξα λογαριασμό έστειλα έμβασμα ως εδώ καλά.

Έχω απορία επειδή πρώτη φορά θα χρησιμοποιήσω το site Aliexpress και όταν πάω στο Payment πρέπει να διαλέξω κάρτα και Χώρα.

Από επιλογή μου βγάζει Greece αλλά είναι σωστό;

Aφού θα χρησιμοποιήσω την Revolut να βάλω United Kingdom, γιατί ο λογαριασμός μου που συνδέετε η κάρτα είναι στην Αγγλία;

 

Δείτε φώτο.

 

post-105010-0-11894000-1455914942_thumb.png

 

 

Ευχαριστώ πολύ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...