Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλησπερα παιδια,εχω 2 αποριες σχετικα με την Revolut και θα ηθελα να μου τις λυσει καποιος,εαν γνωριζει φυσικα !!! 

 

1η) Γνωριζετε εαν μπορει να χρησιμοποιηθει η καρτα στην υπηρεσια της PayPal ??? Εαν μπορω δηλαδη να την προσθεσω στον PayPal λογαριασμο μου,για να κανω αγορες ???

 

2η) Τα IBAN του ΚΑΘΕ χρηστη της Revolut,ειναι ιδια μεταξυ τους και η μονη διαδορα ειναι στο reference ??? Ρωταω γιατι στις οδηγιες εγκαταστασης της υπηρεσιας και συγκεκριμενα στο κομματι που εξηγει πως να κανουμε φορτωση με τραπεζικο εμβασμα,δειχνει εναν IBAN στο screenshot,ο οποιος ειναι ΟΛΟΙΔΙΟΣ με τον IBAN που μου βγαζει οταν κανω εισοδο στην εφαρμογη του κινητου μου !!!

 

Ας απαντησει παρακαλω οποιος γνωριζει !!! Σας ευχαριστω προκαταβολικα !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως γίνεται ;

Μπορείς να μου στείλεις αναλυτικά οδηγίες;

Chat εννοείς στο support;

Chat εννοείς στο support;

Ευχαριστώ για τις συμβουλές λύθηκε το πρόβλημα μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον την πάτησες με τις ισοτιμίες του paypal.

Δες πιο πάνω, έχει αναφερθεί πολλάκις.

Η συναλλαγή δεν έγινε με PayPal αλλα απευθείας από revolut..επέλεξα μεθοδο μεσο καρτας.. Οσο εβαζα τα στοιχεία τις καρτας η τιμη ήταν 47.99..στο επόμενο βήμα τσακ εγινε 50+...Μπήκα στο revolut app και βλέπω πως έκανε exchange με 0 fee τα 53+Usd σε euro.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα

 

Είχα πολύ καιρό να συνδεθώ με την εφαρμογή της revolt σήμερα μου έβγαλε ένα παραθυράκι και έπρεπε να το αποδεκτό άλλα το θέμα είναι ότι δεν το διάβασα δεν το αποδέχτηκα άλλα κατά λάθος πάτησα not now έγραφε κάτι όπως πήρε το μάτι μου για τον Φεβρουάριο του 2017 το έχει δει κάνεις άλλος και εάν ναι τι ακριβώς είναι 

 

ευχαριστώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

καλησπέρα

 

Είχα πολύ καιρό να συνδεθώ με την εφαρμογή της revolt σήμερα μου έβγαλε ένα παραθυράκι και έπρεπε να το αποδεκτό άλλα το θέμα είναι ότι δεν το διάβασα δεν το αποδέχτηκα άλλα κατά λάθος πάτησα not now έγραφε κάτι όπως πήρε το μάτι μου για τον Φεβρουάριο του 2017 το έχει δει κάνεις άλλος και εάν ναι τι ακριβώς είναι 

 

ευχαριστώ

 

Διάβασε το ποστ 8408

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια,μηπως γνωριζει κανεις αν τα IBAN του ΚΑΘΕ χρηστη της Revolut,ειναι ΙΔΙΑ μεταξυ τους και η μονη διαφορα ειναι στο reference ??? Ρωταω γιατι στις οδηγιες εγκαταστασης της υπηρεσιας και συγκεκριμενα στο κομματι που εξηγει πως να κανουμε φορτωση με τραπεζικο εμβασμα,δειχνει ενα IBAN στο screenshot,το οποιο ειναι ΟΛΟΙΔΙΟ με το IBAN που μου βγαζει οταν κανω εισοδο στην εφαρμογη του κινητου μου,δηλαδη με το δικο μου IBAN !!!


 


Ας απαντησει παρακαλω οποιος γνωριζει γιατι ενω ελυσα την πρωτη μου απορια στην αρχικη σελιδα,αυτη σχετικα με το PayPal,για την 2η δεν βρηκα απαντηση καπου !!!


 


Σας ευχαριστω προκαταβολικα !!!


Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επανερχομαι ξανα   μιας και με κουρασε αυτη η ιστορια....λοιπον απο τις 16 του μηνος προσπαθω να στειλω εκατο ευρω .. την πρωτη φορα τα λεφτα πηγαν αλλα ξαναγυρισαν πισω- χρεωθηκα ενια ευρω    

Την  δευτερη φορα ουτε πηγαν ουτε χρεωθηκε ο λογαριασμος --τον εβαλα εδω μηπως καπιο λαθος    με το ΙΒΑΝ κλπ αλλαξα το ΙΒΑΝ  και ξαναστειλα..για τριτη φορα .... και αυτη τη φορα δεν χρεωθηκε λογαριασμος αλλα εγραψε rejected  

Καπου διαβασα οτι εκλεισε η πειραιως      και απο το νεο ετος ξανα..  δικαιλογειται ομως να γυρισουν πισω  ?  [λεω γι αυτα που εστειλα την πρωτη φορα στις 16 του μηνος ] δεν ξερω τι παιζει     ευχαριστω .                                                    

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επανερχομαι ξανα μιας και με κουρασε αυτη η ιστορια....λοιπον απο τις 16 του μηνος προσπαθω να στειλω εκατο ευρω .. την πρωτη φορα τα λεφτα πηγαν αλλα ξαναγυρισαν πισω- χρεωθηκα ενια ευρω

Την δευτερη φορα ουτε πηγαν ουτε χρεωθηκε ο λογαριασμος --τον εβαλα εδω μηπως καπιο λαθος με το ΙΒΑΝ κλπ αλλαξα το ΙΒΑΝ και ξαναστειλα..για τριτη φορα .... και αυτη τη φορα δεν χρεωθηκε λογαριασμος αλλα εγραψε rejected

Καπου διαβασα οτι εκλεισε η πειραιως και απο το νεο ετος ξανα.. δικαιλογειται ομως να γυρισουν πισω ? [λεω γι αυτα που εστειλα την πρωτη φορα στις 16 του μηνος ] δεν ξερω τι παιζει ευχαριστω .

Γυρνάνε πίσω όταν η Revolut δεν μπορεί να τα αντιστοιχήσει στον λογαριασμό σου γιατί δεν είναι σωστό το reference number ή ο λογαριασμός δεν είναι στο ίδιο όνομα με αυτόν από όπου ήρθε το έμβασμα.

Επίσης μπορούν να γυρίσουν πίσω εάν το IBAN που έβαλες δεν αντιστοιχεί στην Revolut.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Παιδια,μηπως γνωριζει κανεις αν τα IBAN του ΚΑΘΕ χρηστη της Revolut,ειναι ΙΔΙΑ μεταξυ τους και η μονη διαφορα ειναι στο reference ??? Ρωταω γιατι στις οδηγιες εγκαταστασης της υπηρεσιας και συγκεκριμενα στο κομματι που εξηγει πως να κανουμε φορτωση με τραπεζικο εμβασμα,δειχνει ενα IBAN στο screenshot,το οποιο ειναι ΟΛΟΙΔΙΟ με το IBAN που μου βγαζει οταν κανω εισοδο στην εφαρμογη του κινητου μου,δηλαδη με το δικο μου IBAN !!!

 

Ας απαντησει παρακαλω οποιος γνωριζει γιατι ενω ελυσα την πρωτη μου απορια στην αρχικη σελιδα,αυτη σχετικα με το PayPal,για την 2η δεν βρηκα απαντηση καπου !!!

 

Σας ευχαριστω προκαταβολικα !!!

 

Ολα αυτα εχουν χιλιοαπαντηθει, καθε 3-4 σελιδες επαναλαμβανονται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συναλλαγή δεν έγινε με PayPal αλλα απευθείας από revolut..επέλεξα μεθοδο μεσο καρτας.. Οσο εβαζα τα στοιχεία τις καρτας η τιμη ήταν 47.99..στο επόμενο βήμα τσακ εγινε 50+...Μπήκα στο revolut app και βλέπω πως έκανε exchange με 0 fee τα 53+Usd σε euro.

 

Το gearbest (και όλα τα παρόμοια κινέζικα μαγαζιά) τιμολογούν και χρεώνουν σε δολλάρια. Ασχέτως με το τι νόμισμα επιλέγουμε να εμφανίζει τις τιμές τους, καθώς σε Ευρώ είναι τελείως ενδεικτικές και πάντα πιο  αισιόδοξες από την πραγματική ισοτιμία, ώστε να δελεάζουν (κοροϊδεύουν) τον πελάτη. Σε χρέωσε λοιπόν 53 USD τα οποία προφανώς μετατρέπονται σε 50 ευρώ και όχι 48 όπως σου έδειχνε. Απόλυτα αναμενόμενο.

Επανερχομαι ξανα   μιας και με κουρασε αυτη η ιστορια....λοιπον απο τις 16 του μηνος προσπαθω να στειλω εκατο ευρω .. την πρωτη φορα τα λεφτα πηγαν αλλα ξαναγυρισαν πισω- χρεωθηκα ενια ευρω    

Την  δευτερη φορα ουτε πηγαν ουτε χρεωθηκε ο λογαριασμος --τον εβαλα εδω μηπως καπιο λαθος    με το ΙΒΑΝ κλπ αλλαξα το ΙΒΑΝ  και ξαναστειλα..για τριτη φορα .... και αυτη τη φορα δεν χρεωθηκε λογαριασμος αλλα εγραψε rejected  

Καπου διαβασα οτι εκλεισε η πειραιως      και απο το νεο ετος ξανα..  δικαιλογειται ομως να γυρισουν πισω  ?  [λεω γι αυτα που εστειλα την πρωτη φορα στις 16 του μηνος ] δεν ξερω τι παιζει     ευχαριστω .                                                    

 

Το ότι σε κούρασε αυτή η ιστορία, είναι αποκλειστική ευθύνη σου εφόσον δεν ακούς καν τι σου λέμε. Στο #8422 σου έγραψα ότι το έμβασμα θα γυρίσει πίσω. Σου είπα επίσης να το ξαναστείλεις μόνο μετά την αλλαγή του μήνα. Το 1ο έμβασμα απέτυχε και σε χρέωσε 9€ γιατί το έστειλες σε λάθος ΙΒΑΝ, το 2ο απέτυχε γιατί είχαν εξαντληθεί τα διαθέσιμα της Πειραιώς και το 3ο γιατί ξαναδοκίμασες ενώ αυτά τα διαθέσιμα δεν έχουν ανανεωθεί ακόμα παρά αυτό θα συμβεί την 1/1/2017. Τα εμβάσματα τέλος είτε φτάνουν επιτυχώς στον προορισμό τους εντός της προβλέπομενης προθεσμίας, ή επιστρέφουν πίσω στον αποστολέα. Τρίτη εκδοχή (να μείνουν ...στον αέρα δηλαδή ή σε αναμονή) δεν υφίσταται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα, προσπαθω να κανω μια αγορα με revolut και μου την ακυρωνει γραφοντας '' Ecommerce transactions are disabled in security setting '' .

Το θεμα μου ειναι οτι μετα απο το τελευταιο update της εφαρμογης τα settings τις καρτας δεν εμφανιζονται στην εφαρμογη για να το αλλαξω?
Το εχει παθει κανεις αλλος ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα, προσπαθω να κανω μια αγορα με revolut και μου την ακυρωνει γραφοντας '' Ecommerce transactions are disabled in security setting '' .

Το θεμα μου ειναι οτι μετα απο το τελευταιο update της εφαρμογης τα settings τις καρτας δεν εμφανιζονται στην εφαρμογη για να το αλλαξω?

Το εχει παθει κανεις αλλος ?

 

 

στο κάτω μερος της οθονης στην αρχικη της revolut... εχεις 4 tab/εικονίδια? Αν εχεις, το δευτερο απο αριστερα... και πάτα security.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...