Προς το περιεχόμενο

Που κάνετε σέρβις και επισκευές; Εντός ή εκτός εξουσιοδοτημένου δικτύου


speedman_26

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν δεν σε δεσμευει (παρανομα βεβαια αλλα αντε να βαγλεις ακρη) η εγγυηση να πας σε εξουσιοδοτημενο  φυσικα και υπαρχουν μαστορια εξω πολυ καλυτερα απο τα εξουσιοδοτημενα ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα στην αντιπροσωπεία μέχρι προχθές. Το πήγα σε άλλο συνεργείο που ασχολείται με τη μάρκα μου σε άτομο που δούλευε χρόνια στην ίδια αντιπροσωπεία που πήγαινα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγοράζω πλέον μόνος μου τα ανταλλακτικά original και τα πηγαίνω σε έμπιστο πτυχιούχο μηχανικό για να ισχύει η εγγύηση των εξαρτημάτων, αν και δεν έχει χρειαστεί ποτέ. Σε όλα τα αυτοκίνητα. Η διαφορά στο τελικό κόστος συχνά υπερβαίνει το 60% προς όφελός μου. Επειδή κάνουμε πάρα πολλά χιλιόμετρα δεν θα είχα τη δυνατότητα να πάω στην αντιπροσωπεία.<br><br><br>

Κάποιες αντιπροσωπείες πλέον δίνουν δύο προσφορές. Μια με original ανταλλακτικά και μια με iμιτασιόν. Αλλά ακόμα και με τα ιμιτασιόν η διαφορά είναι πολύ μεγάλη σε σχέση με ένα απλό συνεργείο. Υποθέτω λόγω του κόστους εργατώρας στις αντιπροσωπείες. Πχ στα matiz δεν βλέπω το λόγο να πληρώσω 350 ευρώ το σετ συμπλέκτη όταν βάζω valeo ή aisin με 150 ευρώ, πάντα με τοποθέτηση. Και ίδια τελική τιμή και για τα getz. Άλλο πρόσφατο παράδειγμα, όλοι οι ιμάντες (getz) 90 ευρώ με τοποθέτηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκανα Service στην αντιπροσωπεία όταν ήταν εντός εγγύησης  για να μην χάσω την εγγύηση παρ όλο που οι αντιπροσωπείες σε γδύνουν κανονικότατα . Μόλις έληξε  του κανα κυρίως service σε έναν γνωστό μου στην γειτονιά . Τίμιος και φθηνός  . Μερικές φορές και ανάλογα την βλάβη το πάω σε εξουσιοδοτημένο της Hyundai  . Π.χ για αλλαγή αμορτισέρ ή μέτρηση τους (μιας και ο γνωστός μου δεν έχει ουτε αμορτισερόμετρο ούτε μηχάνημα ευθυγράμμισης ). Γενικά για εξειδικευμένα θέματα το πάω σε εξουσιοδοτημένο ή στην χειρότερη σε αντιπροσωπεία . Δεν θα εμπιστευόμουν γενικό συνεργείο για αλλαγή φλάντζας κυλινδροκεφαλής . Φίλος μου πήγε bmw για αλλαγή φλάντζας κυλινδροκεφαλής κολάρων και θερμοστάτη σε γενικό συνεργείο . Αφήνω στην άκρη που δεν του πε να ξαναπεράσει για να σφιχτούν ξανά οι βίδες με την σωστή ροπή μετά απο μερικά χιλιόμετρα που θα κάνει . Αυτό που του κανε είναι η ντροπή των μηχανικών . Του βαλε άλλον θερμοστάτη που ανοίγει σε διαφορετική θερμοκρασία απο αυτόν που είναι για οτ αμάξι του . Ο λόγος όπως είπε είναι ότι είναι καλύτερα να ναι πιο κρύο το μοτέρ . ....... Οδηγάει ειδικά σε ανοιχτό δρόμο και έχει την θερμοκρασία του κινητήρα κοντά στο cold ............

ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΤΩΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκανα Service στην αντιπροσωπεία όταν ήταν εντός εγγύησης  για να μην χάσω την εγγύηση παρ όλο που οι αντιπροσωπείες σε γδύνουν κανονικότατα . Μόλις έληξε  του κανα κυρίως service σε έναν γνωστό μου στην γειτονιά . Τίμιος και φθηνός  . Μερικές φορές και ανάλογα την βλάβη το πάω σε εξουσιοδοτημένο της Hyundai  . Π.χ για αλλαγή αμορτισέρ ή μέτρηση τους (μιας και ο γνωστός μου δεν έχει ουτε αμορτισερόμετρο ούτε μηχάνημα ευθυγράμμισης ). Γενικά για εξειδικευμένα θέματα το πάω σε εξουσιοδοτημένο ή στην χειρότερη σε αντιπροσωπεία . Δεν θα εμπιστευόμουν γενικό συνεργείο για αλλαγή φλάντζας κυλινδροκεφαλής . Φίλος μου πήγε bmw για αλλαγή φλάντζας κυλινδροκεφαλής κολάρων και θερμοστάτη σε γενικό συνεργείο . Αφήνω στην άκρη που δεν του πε να ξαναπεράσει για να σφιχτούν ξανά οι βίδες με την σωστή ροπή μετά απο μερικά χιλιόμετρα που θα κάνει . Αυτό που του κανε είναι η ντροπή των μηχανικών . Του βαλε άλλον θερμοστάτη που ανοίγει σε διαφορετική θερμοκρασία απο αυτόν που είναι για οτ αμάξι του . Ο λόγος όπως είπε είναι ότι είναι καλύτερα να ναι πιο κρύο το μοτέρ . ....... Οδηγάει ειδικά σε ανοιχτό δρόμο και έχει την θερμοκρασία του κινητήρα κοντά στο cold ............

 

ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΤΩΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ;;;

Εαν εχεις γνωστο που δουλευει σε αντιπροσωπεια θα δεις για τι "μαστορες" και τι "service" μιλαμε. Να ξανασφιχτουν οι βιδες στο καπακι μετα απο μερικα χιλιομετρα?..Που το λεει αυτο?  .Εκτος και αν το συγκεκριμενο μοντελο του αυτοκινητου γραφει κατι τετοιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εαν εχεις γνωστο που δουλευει σε αντιπροσωπεια θα δεις για τι "μαστορες" και τι "service" μιλαμε. Να ξανασφιχτουν οι βιδες στο καπακι μετα απο μερικα χιλιομετρα?..Που το λεει αυτο?  .Εκτος και αν το συγκεκριμενο μοντελο του αυτοκινητου γραφει κατι τετοιο

Μα δεν είπα ότι και στις αντιπροσωπίες πάνε πίσω αλλα θεωρητικά γνωρίζουν το αμάξι γιατί δουλεύουν κυρίως με την Μάρκα αυτή . Εξάλλου υπάρχει και μια σχετική ενημέρωση απο το εργοστάσιο . 

 

Ο κανόνας λέει ότι εφόσον γίνει η εγκατάσταση φλάντζας και σφίξουμε τις βίδες με την ροπή που ορίζει ο κατασκευαστής (χιαστή με ροπόκλειδο) μετά απο κάποια χιλιόμετρα πρέπει να γίνει έλεγχος των ροπών και σφίξιμο όπου χρειαστεί  . Αν κάποιο αμάξι έχει κάποια ιδιαιτερότητα δεν το γνωρίζω. Αυτός όμως είναι ο κανόνας .Aυτό λένε τα βιβλία μου στο μάθημα ΜΕΚ και αυτό έκανα σε κινητήρα στο εργαστήριο ΜΕΚ.

Αλλά το να πάει μάστορας και να αλλάζει την θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα αυτό είναι το λιγότερο ντροπή . Το απολύτως βασικό απο τα πρώτα πρώτα πράγματα που σε μαθαίνουν σε μια σχολή είναι γιατί είναι σημαντικό να τηρείται η θερμοκρασία λειτουργίας που ορίζει ο κατασκευαστής.

 

Αλλο σκηνικό που μου έχει τύχει σε αντιπροσωπία που πήγαινα το αμάξι : Κοπάναγε η ανάρτηση εμπρός δεξιά (σε ειδικές περιπτώσεις την άκουγα και επειδή γενικά οδηγάω νευρικά καταλάβαινα ότι κάπως δεν πατάει καλά το αμάξι) .Το πάω αντιπροσωπεία και μου βρίσκουν μια βίδα που συγκρατεί το ψαλίδι έτοιμη να φύγει . Σε ερώτηση μου τι θα γινόταν αν έφευγε μου λένε ότι αν ήμουν π.χ στην εθνική θα έχανα τον ελεγχο . 

Σε δεύτερη μου ερώτηση αν ελέγχουν στο service με ροποκλειδο όλες τις κρίσιμες βίδες του αυτοκινήτου (κάτι το οποίο ορίζεται ξεκάθαρα στο book service του κατασκευαστή)  μου λένε ότι δεν το κάνουν . Έφυγαν καντήλια !

 

Επεξ/σία από Dare-Devil
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο με το σφιξιμο στο καπακι ισχυει.οπως και ο ελεγχος των βαλβιδων.την πατησα απο πρωτο χερι απο αμελεια μου ενω ο μαστορας ηταν ξεκαθαρος οτι επρεπε να το κανουμε,ξεχαστηκα εγω....

για τον θερμοστατη που λες,στην ιδια περιπτωση και εμενα αλλαξε τον θερμοστατη απο 80αρη σε 72αρη.λαθος οπως λες αλλα μικρο το κακο σε εμενα οπου (αντικα) ο ανεμιστηρας επαιρνε κινηση απο τον ιμαντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν είπα ότι και στις αντιπροσωπίες πάνε πίσω αλλα θεωρητικά γνωρίζουν το αμάξι γιατί δουλεύουν κυρίως με την Μάρκα αυτή . Εξάλλου υπάρχει και μια σχετική ενημέρωση απο το εργοστάσιο . 

 

Ο κανόνας λέει ότι εφόσον γίνει η εγκατάσταση φλάντζας και σφίξουμε τις βίδες με την ροπή που ορίζει ο κατασκευαστής (χιαστή με ροπόκλειδο) μετά απο κάποια χιλιόμετρα πρέπει να γίνει έλεγχος των ροπών και σφίξιμο όπου χρειαστεί  . Αν κάποιο αμάξι έχει κάποια ιδιαιτερότητα δεν το γνωρίζω. Αυτός όμως είναι ο κανόνας . 

Αλλά το να πάει μάστορας και να αλλάζει την θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα αυτό είναι το λιγότερο ντροπή . Το απολύτως βασικό απο τα πρώτα πρώτα πράγματα που σε μαθαίνουν σε μια σχολή είναι γιατί είναι σημαντικό να τηρείται η θερμοκρασία λειτουργίας που ορίζει ο κατασκευαστής.

 

Αλλο σκηνικό που μου έχει τύχει σε αντιπροσωπία που πήγαινα το αμάξι : Κοπάναγε η ανάρτηση εμπρός δεξιά (σε ειδικές περιπτώσεις την άκουγα και επειδή γενικά οδηγάω νευρικά καταλάβαινα ότι κάπως δεν πατάει καλά το αμάξι) .Το πάω αντιπροσωπεία και μου βρίσκουν μια βίδα που συγκρατεί το ψαλίδι έτοιμη να φύγει . Σε ερώτηση μου τι θα γινόταν αν έφευγε μου λένε ότι αν ήμουν π.χ στην εθνική θα έχανα τον ελεγχο . 

Σε δεύτερη μου ερώτηση αν ελέγχουν στο service με ροποκλειδο όλες τις κρίσιμες βίδες του αυτοκινήτου (κάτι το οποίο ορίζεται ξεκάθαρα στο book service του κατασκευαστή)  μου λένε ότι δεν το κάνουν . Έφυγαν καντήλια !

 

Μαλλον στο θεμα βιδας εχεις μεινει κατι δεκαετιες πισω....

Ακομα και απο εποχες punto που θυμαμαι δεν χρειαζοταν να γινεται αυτο και τα δουλευαν 2 bar με μαμα μοτερ.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην αντιπροσωπεια οσο εχει εγγυηση, πουλημα μολις ληξει η εγγυηση και αγορα καινουργιου κ.ο.κ.

 

Εγώ τα κάνω δώρο στους φτωχούς, μόνο τα ferrari κρατάω για τη συλλογή μου

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον στο θεμα βιδας εχεις μεινει κατι δεκαετιες πισω....

Ακομα και απο εποχες punto που θυμαμαι δεν χρειαζοταν να γινεται αυτο και τα δουλευαν 2 bar με μαμα μοτερ.....

Να μου πεις 3 χρόνια πίσω να σου πω οκ !!! Αυτό λενε τα βιβλία που μας δώσαν και οι σημειώσεις στο μάθημα ΜΕΚ . Αυτο έκανα στην πρώτη εργαστηριακή άσκηση πάνω σε κινητήρα . Έλεγχος-επισκευή κυλινδροκεφαλής .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λεφτά υπάρχουν.

H απλα παιρνεις αμαξι με 5ετη+ εγγυηση πχ και απο κει και περα τα πραγματα ειναι απλα.

Σημερα το αγοραζεις 11.000 ευρω με 5ετη εγγυηση (παραδειγμα fiesta, rio κλπ) σε 5 χρονια το πουλας περι τα 6-7 χιλιαρικα.

Αν δεν το πουλησεις σιγα-σιγα θα αρχισει να ζηταει λεφτα. Λιγο οι βλαβες, λιγο οι φθορες, λιγο το ενα, λιγο το αλλο θα εχει τα εξοδα του, τα οποια απλως εξοικονομεις αγοραζοντας ενα καινουργιο αμαξι με ~4.000 ευρω πανω απο αυτα που θα εισπραξεις πουλωντας το προηγουμενο. Απο αυτα τα 4.000 αφαιρεις τα δεδομενα εξοδα που θα ζηταγε το προηγουμενο αμαξι 5ετιας, αρα στο χοντρικο, ενα 3χιλιαρο θελει η αγορα καινουργιου αυτοκινητου μετα απο μια 5ετια.

 

Τωρα για το αν 3.000-4.000 ευρω εξοικονομηση σε βαθος 5ετιας-7ετιας σημαινει "λεφτα υπαρχουν" , ο καθενας οπως το βλεπει. Σιγουρα δεν ειναι τακτικη που μπορει να ακολουθησει ο οποιοσδηποτε (πχ ανεργοι, ή οικογενειαρχες με εξοδα και αλλες προτεραιοτητες να τρεχουν αβερτα, ή τυποι που χρωστανε ακομα στην τραπεζα την μπεμπα που πηραν το 2000), αλλα θεωρω οτι ενας τυπικος εργαζομενος, χωρις αλλες υποχρεωσεις (οικογενεια, δανεια κλπ) μπορει να τα βγαλει στην ακρη τα 3χιλιαρικα μεσα σε 5-7 χρονια.

 

Για μενα παντως 3.000-4.000 ανα 5 χρονια για ολοκαινουργιο αμαξι του κουτιου, δεν μου φαινονται εξωφρενικα. Ειναι για την ακριβεια, λιγοτερα απο 100 ευρω το μηνα.

 

Για σουπερμινι μιαλω αλλωστε, αν υπηρχαν λεφτα θα κουβεντιαζα για καγιεν αυτη τη στιγμη ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μου πεις 3 χρόνια πίσω να σου πω οκ !!! Αυτό λενε τα βιβλία που μας δώσαν και οι σημειώσεις στο μάθημα ΜΕΚ . Αυτο έκανα στην πρώτη εργαστηριακή άσκηση πάνω σε κινητήρα . Έλεγχος-επισκευή κυλινδροκεφαλής .

Τα μεκ γραφουν πολυ γενικα πραγματα σε αυτα τα θεματα. Πιο βιβλιο κατασκευαστη λεει να σφιγγεις τις βιδες της κυλινδροκεφαλης μετα απο 1000 χιλιομετρα η στο πρωτο service? Και 3 ετων κιολας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...