Προς το περιεχόμενο

2 απορίες για Seat ibiza του 2004


.::NikoS::.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το ξέρω, το ίδιο κάνει και μέχρι να φτάσει στην επιθυμητή θερμοκρασία.

Αυτό που λέω είναι πως όταν κινείσαι με πολλά χιλιόμετρα και κάνει πολύ κρύο, το ψυγείο δεν χρειάζεται καν να δουλέψει για να πέσει η θερμοκρασία.

 

Τι να πω, είναι κάπως δύσκολο όλα τα αυτοκίνητα που το έχω παρατηρήσει να έχουν προβληματικό θερμοστάτη..

Ε κάνεις λάθος όσον αφορά αυτό στα bold. Όσο κρύο και να κάνει έξω, όσο και να τρέχεις, πάντα ο θερμοστάτης ανοίγει(έστω και λίγο) για να κρατήσει τη θερμοκρασία του κινητήρα σταθερή. Το καπό πάντα θα είναι ζεστό, ακόμα και όταν έχει μείον 30 έξω.

 

Όσον αφορά τους "προβληματικούς" θερμοστάτες, πότε νομίζεις ότι παίρνει χαμπάρι ο μέσος οδηγός ότι έχει πρόβλημα ο θερμοστάτης του? Τις περισσότερες φορές το καταλαβαίνει επειδή το καλοριφέρ δεν επαρκεί το χειμώνα, και σπανιότερα επειδή το καλοκαίρι ο κινητήρας βράζει. Όταν ο θερμοστάτης δεν κλείνει/ανοίγει εντελώς, ο μέσος οδηγός δεν θα το καταλάβει ποτέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...