Προς το περιεχόμενο

2 απορίες για Seat ibiza του 2004


.::NikoS::.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, έχω δυο ερωτησούλες προς κατόχους ή γνώστες του οχήματος διότι θέλω να πάρω ένα που βρηκα και θα ήθελα να μου λυθούν οι απορίες. Αφορά το 1400αρι 101hp.

 

1) Επειδή ο συμπλέκτης μου φάνηκε λίγο περίεργος αλλά βέβαια το ίδιο μου φάνηκε και σε άλλο ίδιο που δοκίμασα, πως περίπου είναι η αίσθηση του; Δηλαδή και στα 2 που είδα έπιανε πάρα πολύ ψηλά και από εκείνο το σημείο και κάτω έκανε ένα γκλουπ σα να μην υπήρχε λόγος να υπάρχει η τόση απόσταση στο πετάλι. Ένας φίλος που το έχει το αμάξι (το δοκίμασα και εκεί δηλαδή) μου είπε ότι έτσι είναι επειδή φοράει της Valeo σετ συμπλέκτη. Αλλά εγώ σκέφτηκα μπας και είναι τσίτα φαγωμένος ο δίσκος. Στο 1200αρι το 3κυλινδρο παντως που δοκιμασα δεν ειχε καμια σχεση και ήταν φυσιολογικότατος. Από χαμηλά όσο άφηνες ένιωθες ότι έπιανε σιγά σιγά όλο και περισσότερο.

2) Σε τι θερμοκρασία μένει "καρφωμένος" η κινητήρας υπο νορμάλ συνθήκες; (μαμά θερμοστάτης, χωρίς κάποιο πρόβλημα, χωρίς ξέσκισμα) Ο δείκτης μένει στους 90 ακριβώς ή ένα τσακ πιο κάτω; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, έχω δυο ερωτησούλες προς κατόχους ή γνώστες του οχήματος διότι θέλω να πάρω ένα που βρηκα και θα ήθελα να μου λυθούν οι απορίες. Αφορά το 1400αρι 101hp.

 

1) Επειδή ο συμπλέκτης μου φάνηκε λίγο περίεργος αλλά βέβαια το ίδιο μου φάνηκε και σε άλλο ίδιο που δοκίμασα, πως περίπου είναι η αίσθηση του; Δηλαδή και στα 2 που είδα έπιανε πάρα πολύ ψηλά και από εκείνο το σημείο και κάτω έκανε ένα γκλουπ σα να μην υπήρχε λόγος να υπάρχει η τόση απόσταση στο πετάλι. Ένας φίλος που το έχει το αμάξι (το δοκίμασα και εκεί δηλαδή) μου είπε ότι έτσι είναι επειδή φοράει της Valeo σετ συμπλέκτη. Αλλά εγώ σκέφτηκα μπας και είναι τσίτα φαγωμένος ο δίσκος. Στο 1200αρι το 3κυλινδρο παντως που δοκιμασα δεν ειχε καμια σχεση και ήταν φυσιολογικότατος. Από χαμηλά όσο άφηνες ένιωθες ότι έπιανε σιγά σιγά όλο και περισσότερο.

2) Σε τι θερμοκρασία μένει "καρφωμένος" η κινητήρας υπο νορμάλ συνθήκες; (μαμά θερμοστάτης, χωρίς κάποιο πρόβλημα, χωρίς ξέσκισμα) Ο δείκτης μένει στους 90 ακριβώς ή ένα τσακ πιο κάτω; 

Για το 2, ο δείκτης πρέπει να είναι στους 90.

 

Χαμηλότερα μπορεί να είναι και πρόβλημα πχ θερμοστάτης που έχει κολλησει.

 

Τώρα ένα τσακ πιο κάτω δεν ξέρω τί σημαίνει, αλλά συνήθως ο δείκτης πρέπει να είναι τσακ μπαμ στην κάθετο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά σε πολλά αυτοκίνητα πιο καινούρια και άλλες μάρκες κυρίως βλέπω θερμοκρασία ένα τσακ κάτω από τους 90. Στο συγκεκριμένο που κοιταζω ήταν τσακ μπαμ πανω στη γραμμή του 90 ενώ στου φίλου μου το ibiza ένα τσακ πιο κάτω (νομίζω έχει αλλάξει θερμοστάτη όμως και δε ξέρω ίσως να έβαλε διαφορετικής θερμοκρασίας...) Αλλά και στο 1200αρι ήταν ένα τσακ πιο κάτω. Βεβαια το 1200αρι μαλλον εχει πολλες διαφορες οποτε δεν το θεωρω δεδομενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τον θερμοστάτη το αφηνεις μεσα στην πολη να ανεβει τερμα και μετα το πας 2-3 χλμ με 5η ταχυτητα και 2000 στροφες. Αμα κατεβει ο δεικτης τοτε σημαινει οτι θες θερμοστατη. Τωρα που εχει κρυο ειναι ευκολο να το ελεγξεις. Και ο συμπλεκτης με αυτα που λες μαλλον φαγωμενος δειχνει, αμα κανει σκαλοπατι και πιανει πολυ ψηλα ειναι στα τελευταια του, λογικο βεβαια σε ενα μεταχειρ να το πουλησει καποιος χωρις να αλλαξει συμπλεκτη.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που λες για τον θερμοστατη θα μου δειξει αν θελει αλλαγμα γιατι προφανως αν πεσει σημαινει οτι μενει ανοιχτος ενω δεν πρεπει. Αλλα το θεμα ειναι αν το μοτερακι πρεπει να δουλευει εκει στους 90 ή έχει κάποιο θεματακι και παει εκει περα :P (επειδη ειχα την εντυπωση οτι πρεπει να παιζει ενα τσακ κατω απο 90)

 

Για τον συμπλεκτη, δε μπορει ομως και τα 2 να ειχαν ολως τυχαιως τον ιδιο φαγωμενο δισκο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικα στους 90 πρεπει να δουλευει ή καπου εκει(87 πχ). ΤΟ δικο μου VW ειναι καρφι στους 90. Το βασικο ειναι να κραταει σταθεση θερμοκρασια και να μην πεφτει τον χειμωνα. Για τον συμπλεκτη νομιζω κανουν το τεστ με χειροφρενο οι μαστορες, βαζουν καποια σχεση και χειροφρενο και το αφηνουν να δουν αμα σβησει. Ρωτα κανενα για να βεβαιωθεις, αμα πιανει καλα τοτε ειναι ΟΚ και ας εχει περιεργη αισθηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ίδιο ακριβώς αμάξι το είχα για 13 χρόνια.

 

Ο συμπλέκτης του, κανονικά πρέπει να πιάνει κάπου στην μέση της διαδρομής. Για να δεις οτι δεν πατινάρουν οι δίσκοι, σταματημένος τράβα χειρόφρενο, βάλε μια 2α-3η στο κιβώτιο, και άσε σιγά σιγά συμπλέκτη. Αν δεν σβήσει ο κινητηρας, τότε θες δίσκους.

 

Ο δείκτης θερμοκρασίας, μόλις ζεσταθεί το αμάξι, μένει καρφωμένος στους 90. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ και να κάνεις, δεν πρόκεται να κουνηθεί χιλιοστό. Είτε παγωνιά, είτε καύσωνας, μένει εκεί. Πιο κάτω δεν πάει με τίποτα. Αν αρχίσει να πηγαίνει προς τα πάνω, τότε υπάρχει θέμα με το σύστημα ψύξης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω αυτό που λέτε,  τι μπορεί να κάνει το σύστημα ψύξης για να ..ανεβάσει την θερμοκρασία;

Ο θερμοστάτης περιμένει να πάει στους 90C και να μην το αφήσει να ανέβει παραπάνω.

 

Αν εσύ είσαι στην εθνική με 100kmh/h,  0C και 2,5k rpm, προφανώς και μπορεί να πέσει λίγο η θερμοκρασία, τι να κάνει ο κινητήρας, push ups για να ζεσταθεί πάλι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εσύ είσαι στην εθνική με 100kmh/h,  0C και 2,5k rpm, προφανώς και μπορεί να πέσει λίγο η θερμοκρασία, τι να κάνει ο κινητήρας, push ups για να ζεσταθεί πάλι;

 

Με τη βενζίνη να καίγεται σε >2000°C σιγά μην μπορέσει να πέσει ποτέ προς τα κάτω ο δείκτης. Δε πα να 'χει και -20°C έξω. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω ιδέα τι θερμοκρασίες αναπτύσσονται κατά την διάρκεια της καύσης, αλλά έχω μια υποψία πως σου ξέφυγε ένα μηδενικό παραπάνω. :P

 

Όπως και να χει, οι εξωτερικές συνθήκες επηρεάζουν άμεσα την θερμοκρασία του λαδιού (που μας ενδιαφέρει), και τρανό παράδειγμα γι'αυτό είναι οι αερόψυκτοι κινητήρες. ;)

 

 

Προσωπικά, σε όσα αυτοκίνητα θυμάμαι να το έχω παρατηρήσει, η οδήγηση με πολύ κρύο και μπόλικα km/h προκαλούσε πτώση στον δείκτη της θερμοκρασίας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω αυτό που λέτε,  τι μπορεί να κάνει το σύστημα ψύξης για να ..ανεβάσει την θερμοκρασία;

Ο θερμοστάτης περιμένει να πάει στους 90C και να μην το αφήσει να ανέβει παραπάνω.

 

Αν εσύ είσαι στην εθνική με 100kmh/h,  0C και 2,5k rpm, προφανώς και μπορεί να πέσει λίγο η θερμοκρασία, τι να κάνει ο κινητήρας, push ups για να ζεσταθεί πάλι;

Ο θερμοστάτης εκτός από αυτό που νομίζεις(να μην αφήνει να ανέβει η θερμοκρασία πάνω από ένα σημείο) κάνει κιάλλη δουλειά, δεν αφήνει να πέσει η θερμοκρασία κάτω από ένα σημείο. Όταν η θερμοκρασία πέφτει από ένα σημείο και κάτω ο θερμοστάτης κλείνει εντελώς, και το κρύο νερό του ψυγείου παραμένει στο ψυγείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξέρω, το ίδιο κάνει και μέχρι να φτάσει στην επιθυμητή θερμοκρασία.

Αυτό που λέω είναι πως όταν κινείσαι με πολλά χιλιόμετρα και κάνει πολύ κρύο, το ψυγείο δεν χρειάζεται καν να δουλέψει για να πέσει η θερμοκρασία.

 

Τι να πω, είναι κάπως δύσκολο όλα τα αυτοκίνητα που το έχω παρατηρήσει να έχουν προβληματικό θερμοστάτη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...