Προς το περιεχόμενο

Καταλάθος κίνηση με χειρόφρενο


dioskouros88

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια χαρα παιδια. Επειδη μου ειναι πιο γνωριμο το παρεακι του insomnia λεω ας γραψω εδω παρα σε ενα forum αυτοκινητων. Πηρα προχθες ενα μεταχειρισμενο corsaκι (2004, 1.4cc, 16v) πολυ καλη κατασταση, και σημερα που ηρθα δουλεια, επειδη ειμαι σε περιοχη εργοστασιου και εχει και χωματοδρομο και ανηφορες και τα λοιπα κτλ, ειναι λιγο δυσκολο ακομα για καποιον που πηρε το διπλωμα πριν 5 χρονια και ειχε να οδηγησει απο τοτε... Ε και καμια φορα δεν θελει και πολυ να γινει μαλακιουλα.. Και αφου στατησα για λιγο και εβαλα χειροφρενο μετα οταν πηγα να φυγω ενα το κατεβασα δεν πηγε εως κατω η μακακια ηθελε αφου καταλαβα μετα 1 εκατοστο ακομα, και αμεσως μετα ανεβηκα μια μικρη ανηφορα αποστασης 9-10 μετρων περιπου δηλαδη δεν το προχωρησα παρα πολυ αλλα ζοριστηκε απιστευτα και μετα καταλαβα το θεμα με το χειροφρενο, και μολις εφυγα απο την ανηφορα αρχισε να βγαζει για κανα 1-2 λεπτα λιγο ασπρο καπνο απο το καπο και μυριζε πολυ εντονα σαν καμενο.. Ω ρε φουυστηη λεω ποσο μακακας ειμαι ακομα δεν το πηρα με τα ποδια στο χερι θα το γυρισω σπιτι, λολ.. :P Τεσπα μετα ολα καλα εφυγε και η μυρωδια, απλα εγω δεν μπορουσα να ησυχασω, και λεω κατσε να γραψω να παρω εστω μια γνωμη... Παιζει να εκανα καμια σοβαρη μακακια..?? Χαλανε γενικα τοσο ευκολα τα μηχανικα μερη ενος αυτοκινητου..? Ο καπνος απο τι μπορει να ητανε.. Ευχαριστω παιδια να ειστε καλα! :)

 

υ.γ.  αα και οταν βαζω το κλειδι στην 2η σκαλα(που αναβουν τα φωτακια στο κατραν κτλ) μου βγαζει ενδειξη για τα λαδια, αλλα οταν το βαζω μπροστα σβηνει..

Επεξ/σία από dioskouros88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Σχετικός με opel δεν είμαι, αλλά σε πολλά αυτοκίνητα όταν κινηθείς με ανεβασμένο χειρόφρενο

χτυπάει ηχητική προειδοποίηση συν την ένδειξη στο καντράν.

Προφανώς στο αμάξι σου είτε δεν είναι διαθέσιμη σχετική ειδοποίηση

είτε υπάρχει ειδοποίηση αλλά το αισθητήριο στο χειρόφρενο δεν πιάνει σωστά.

 

2. Λογικά έχεις επαρκή φρένα-χειρόφρενα-τακάκια.

 

3. Ο άσπρος καπνός θα μπορούσε να είναι δίσκος συμπλέκτη, αφού λες έβγαινε από καπώ μόνο.

Αναλώσιμος και μάλλον ακριβός ο δίσκος.

Ζημιά μεγαλύτερη από όση υπήρχε από πριν, δεν πιστεύω να προκάλεσες.

Ίσως χρειαστεί να τσεκάρεις την κατάσταση του συμπλέκτη γενικώς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ασπρος καπνος ειναι τα ζεσταμενα φρενα.

 

Μπορει να ελιωσαν κιολας. Δισκοφρενα εχει πισω ή ταμπουρο;

 

Καλο ειναι να πας να το δει ενας μαστορας, μπορει να κολλησαν ολα μεσα με την θερμοκρασία που δημιουργηθηκε και να μην εχεις πισω φρενα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ασπρος καπνος ειναι τα ζεσταμενα φρενα.

 

Μπορει να ελιωσαν κιολας. Δισκοφρενα εχει πισω ή ταμπουρο;

 

Καλο ειναι να πας να το δει ενας μαστορας, μπορει να κολλησαν ολα μεσα με την θερμοκρασία που δημιουργηθηκε και να μην εχεις πισω φρενα.

Μακαρι να ξερα Liverpool89, βρηκες και εσυ ατομο να ρωτησεις χαχα :), δεν ειμαι σχετικως πιο πολυ κουμπιουτερακιας ειμαι, τωρα μπηκα στον κοσμο του αυτοκινητου αλλα και γενικα και παλιοτερα δεν ασχολιομουν και πολυ. Το μοντελο ειναι το opel corsa c, και τα υπολοιπα τα εγραψα και παραπανω χρονολογιες και τα λοιπα. Αν βοηθαει κατι αλλο πες μου να σου πω. Ευχαριστω γαι της απαντησεις σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ανεβηκα μια μικρη ανηφορα αποστασης 9-10 μετρων περιπου δηλαδη δεν το προχωρησα παρα πολυ αλλα ζοριστηκε απιστευτα και μετα καταλαβα το θεμα με το χειροφρενο, και μολις εφυγα απο την ανηφορα αρχισε να βγαζει για κανα 1-2 λεπτα λιγο ασπρο καπνο απο το καπο και μυριζε πολυ εντονα σαν καμενο.. Ω ρε φουυστηη λεω ποσο μακακας ειμαι ακομα δεν το πηρα με τα ποδια στο χερι θα το γυρισω σπιτι, λολ.. :P Τεσπα μετα ολα καλα εφυγε και η μυρωδια, απλα εγω δεν μπορουσα να ησυχασω, και λεω κατσε να γραψω να παρω εστω μια γνωμη... 

1. σε μια απόσταση 9-10 μέτρων μου φαίνεται δύσκολο να καταστραφούν φρένα

2. καπνός έβγαινε μπροστά

3. απώλεια πέδησης δεν αναφέρεται στο συμβάν, το αντίθετο το αυτοκίνητο ζοριζόταν

και ούτε στην επστροφή δεν αναφέρεται πρόβλημα φρένων ή μυρωδιές

4. μιλάμε για μεταχειρισμένο με συμπλέκτη άγνωστης κατάστασης που είχε να αντιμετωπίσει ανηφόρα και χειρόφρενο

5. το χειρόφρενο πιάνει στον ένα άξονα σε αυτά τα αυτοκίνητα συνήθως και αν αυτός ο άξονας είναι ο πίσω, δε δικαιολογείται καπνός μπροστά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιζει να εκανα καμια σοβαρη μακακια..?? Χαλανε γενικα τοσο ευκολα τα μηχανικα μερη ενος αυτοκινητου..? Ο καπνος απο τι μπορει να ητανε..

Έτσι όπως τα λες, είναι προφανές ότι άναψες το δίσκο(του συμπλέκτη εννοώ). Δεν ξέρω αν έκανε διαφορά το 1 εκατοστό στο λεβιέ(που μάλλον έκανε, όταν το χειρόφρενο είναι σωστά ρυθμισμένο ακόμα και στο πρώτο κλικ της καστάνιας φρενάρει το αυτοκίνητο), μπορεί ο συμπλέκτης να είναι ήδη ταλαιπωρημένος λόγω χρήσης. Ο καπνός ήταν από το υλικό τριβής του δίσκου, επειδή υπερθερμάνθηκε.

 

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να το πας σε έναν μηχανικό(ή σε οποιονδήποτε ξέρει) για να δει αν πατινάρει. Μην το αμελήσεις μια και καθημερινά θα το ζορίζεις σε ανηφόρες, αν ξεμείνει από δίσκο θα ακινητοποιηθεί.

 

ΥΓ

Η ένδειξη για τα λάδια ανάβει όταν η πίεση λαδιού πέσει χαμηλά, λογικό είναι να ανάβει όταν ανάβεις το διακόπτη γιατί η πίεση λαδιού είναι μηδέν, μόλις πάρει μπροστά και ανέβει η πίεση σβήνει. Σωστά δουλεύει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

*Update. Τελικα παιδες, με ειδε ενα παιδι απο κει σε ενα ποστο καπου εκει σχετικα κοντα που βρισκεται, το πρωι γιατι μετα σταματησα κιολας για να δω την μηχανη, και γενικα γνωριζει καποια πραγματα, και μου ειπε απο οτι μαλλον ετσι πως με εκοψε ανεβηκα την ανηφορα με 3η ταχυτητα απο ακινησια δηλαδη κατευθειαν 3η.. Απλα μου αναψαν τα λαμπακια μετα στο κατραν και απο την συγχιση μου και τον πανικο μου μαλλον νομιζα αναψε του χειροφρενου.. Οντως και σε αυτο τον τομεα εχω μαλλον λιγο θεματακι γιατι ειναι ετσι ο λεβιες που αμα δεν εχει την αναλογη εμπερεια μπορει καταλαθος να βαλεις 3η αντι για πρωτη, και ειδικα αν εχεις ακομα το αγχος του να ξαναθυμηθεις τα περι οδηγησης και γενικα να συνηθησεις την ολη κατασταση περι αυτοκινητου. Οποτε σε αυτη την περιπτωση αλλαζουν τα δεδομενα να φανταστω ε σε σχεση με αυτα που προειπαμε..? Υπαρχει πιθανοτητα να εκανα εστω και ελαχιστη ζημια στον δισκο ή στον συμπλεκτη? Παντως μετα που γυρισα σπιτι ολα φαινοτουσαν μια χαρα στον δρομο δεν ειδα πουθενα καποια δυσκολια ή να ζοριζεται.. Αν το παω σε μαστορα τι ακριβως να του πω να κοιταξει και τι να δει αν χρειαζεται αλλαγη...?? Ευχαριστω! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με γκάζι στον κόφτη με σιγά σίγα παίζει ,

απλά κάηκε λίγο ο δίσκος,και μια σκάλα να έχει το χειρόφρενο , το φρενάρει αρκετά

 

Ο δίσκος αρχίζει και πατινάρει αρκετά όταν είναι για πέταμα, δεν του έκανες ζημιά με 10 μετρα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9-10 μέτρα και σηκωμένο τέρμα το χειρόφρενο να είναι δεν παθαίνεις τίποτε. Ήτανε φρεναρισμένοι οι πίσω τροχοί, τίποτε το σπουδαίο, τώρα τι έγινε και έβγαινε καπνός και ζοριζόταν τι να σου πω; μήπως πατινάρησε ο συμπλέκτης και λόγω του ότι ήταν και οι πίσω τροχοί φρεναριστοί σε ανηφόρα. Για μένα τζάμπα ανησυχείς, ξέρω περίπτωση που πήγαινε χιλιόμετρα με σηκωμένο χειρόφρενο....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα το corsa c 1.2 και τωρα εχω παλι το c , αλλα κυβικα.

 

καποια πληροφοριακα πραγματα (τα οποια ισχυουν και για το 1.4)

 

1. το 1.2 μου ειχε βγαλει προβλημα με το κουμπωμα στις ταχυτητες...δεν εμπαινε 1η/3η ευκολα..οποτε εχε το στο νου σου μηπως εχει κανα θεματακι

 

2. αν πατιναρει ο δισκος και θελει αλλαγη σετ συμπλεκτη/δισκοπλατο υπολογιζε μια 400αρουμπα... αν πατιναρει το καταλαβαινεις σχετικα ευκολα...απο ενα σημειο και περα δεν δινει αλλο γκαζι...νοιωθεις οτι ειναι μπουκωμενο...

 

3. το c εχει ταμπουρα πισω ...για τους γνωστες..να το αναλυσουν περι δισκοφρενο κλπ.

 

4. Σηκωμενο χειροφρενο και μερικα μετρα δεν παθαινει λογικα κατι το αμαξι...η πρωην μου ειχε παει ενος φιλου μου το αμαξι σε μια αλανα γυρω γυρω χωρις να κατεβασει χειροφρενο :) δεν επαθε τιποτα το αυτοκινητο.

 

5. 3η και σε ανηφορα..μαλλον οι καπνοι θα ηταν απο το ποοοοολυ γκαζι για να μην σβησει η μηχανη....ισως φθαρθηκε ο δισκος..αλλα δεν νομιζω να εγινε σοβαρη ζημια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

*Update. Τελικα παιδες, με ειδε ενα παιδι απο κει σε ενα ποστο καπου εκει σχετικα κοντα που βρισκεται, το πρωι γιατι μετα σταματησα κιολας για να δω την μηχανη, και γενικα γνωριζει καποια πραγματα, και μου ειπε απο οτι μαλλον ετσι πως με εκοψε ανεβηκα την ανηφορα με 3η ταχυτητα απο ακινησια δηλαδη κατευθειαν 3η.. Απλα μου αναψαν τα λαμπακια μετα στο κατραν και απο την συγχιση μου και τον πανικο μου μαλλον νομιζα αναψε του χειροφρενου.. Οντως και σε αυτο τον τομεα εχω μαλλον λιγο θεματακι γιατι ειναι ετσι ο λεβιες που αμα δεν εχει την αναλογη εμπερεια μπορει καταλαθος να βαλεις 3η αντι για πρωτη, και ειδικα αν εχεις ακομα το αγχος του να ξαναθυμηθεις τα περι οδηγησης και γενικα να συνηθησεις την ολη κατασταση περι αυτοκινητου. Οποτε σε αυτη την περιπτωση αλλαζουν τα δεδομενα να φανταστω ε σε σχεση με αυτα που προειπαμε..? Υπαρχει πιθανοτητα να εκανα εστω και ελαχιστη ζημια στον δισκο ή στον συμπλεκτη? Παντως μετα που γυρισα σπιτι ολα φαινοτουσαν μια χαρα στον δρομο δεν ειδα πουθενα καποια δυσκολια ή να ζοριζεται.. Αν το παω σε μαστορα τι ακριβως να του πω να κοιταξει και τι να δει αν χρειαζεται αλλαγη...?? Ευχαριστω! :)

δεν αλλάζει τίποτε από όσα σου έγραψα,κάθε άλλο

 

τρίτη στο κιβώτιο συν ανηφόρα (ή ακόμα και χειροφρενο)

με το πολύ γκάζωμα και το πατινάρισμα άναψες εκείνη την ώρα το δίσκο του συμπλέκτη

 

για μερικά μέτρα και εφ' οσον δεν παρατήρησες άλλο πρόβλημα

κακώς ανησυχείς μάλλον

 

ο δίσκος κρύωσε και είναι όπως πριν

ούτε σε μάστορα θα χρειαστεί να πας χωρίς λόγο

 

κρίμα να βγάλεις δουλειά και ακριβή επισκευή

χωρίς να υπάρχει αιτία

 

απλά εχε το νου σου αν δεις να βγάζει κανά πρόβλημα

και οπωσδήποτε να μην επαναλαμβάνεις συχνά την κακή 'συνήθεια' που πολλοί ξεχνούν το κατεβασμένο χειρόφρενο

 

 

ΥΓ: Δίσκος συμπλέκτη ίσον αναλώσιμο όπως τα τακάκια των φρένων.

Μόνο που είναι ακριβότερο αναλώσιμο, είναι πιο χωμένο κάπου εκεί ανάμεσα στα μηχανικά

και έχει περισσότερα εργατικά και δουλειά για να αλλαχτεί.

Κοινώς τον προσέχουμε όσο μπορούμε το δίσκο να μην το φθείρουμε με το παραμικρό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...