Προς το περιεχόμενο

Uber


Mr_Proper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πως θα μπορούσαν να δουλεύουν εδώ και τόσο καιρό χωρίς να πληρώνουν τις νόμιμες εισφορές? Τι δηλώνουν στην εφορία? Πως παίρνουν την άδεια εργασίας κλπ?  Μπορεί κάποιος για παράδειγμα να ανοίξει μια επιχείρηση και να μην ασφαλιστεί στο ΟΑΕΕ? να μην έχει βιβλία για την εφορία? Να μην κόβει τιμολόγια? Δεν νομίζω... 

 

Τρεχάτει χωριανοί ήρθε ο πολιτισμός και στην χώρα μας..

 

οχι πήγαινε στον τρίτο με γραμματόσημο για να πάρεις σφραγίδα απο τον τρίτο στον 1ο για να πάρεις το τάδε δικαιολογητικό απο τον 1ο στο 4ο για την υπογραφή απο τον 4 ξανά στο σπίτι γιατι θέλαμε πιστοποιητικό τύπο α2313 και είχες τύπου α2313΄

 

Απλά κάνεις ενα account online και στα μπαμ ξεκινάς να εξηπυρετείς κόσμο και ειναι όλοι χαρούμενοι και ικανοποιημένοι

Δημοσ.

Το uber αυξάνει την τιμή ανάλογα την κίνηση με τέτοιο τρόπο που το κανονικό ταξί είναι φτηνότερο.

δεν ξέρω αν ισχύει αυτό

 

Αλλά το ότι μπορείς να ελέγξεις το πόσο θα σου βγει περίπου ειναι πολιτισμός για εμένα

 

Θυμάμαι είχα ξεχάσει τα κλειδιά μου στην καμπίνα απο πλοίο στον Πειραιά με πήρε η κοπέλα μου πάμε σπίτι της γυρίζω σπίτι μου κάποια στιγμή και συνειδητοποιώ ότι δεν είχα τα κλειδιά...

 

τι να κάνω 1 η ώρα παίρνω ταξί απο Χολαργό για Πειραιά και παρακαλάω μέσα μου να μου φτάσουν τα χρήματα  μου πήρε ενα εκατοστάρι +-20 ευρώ (δεν θυμάμαι περάσαν χρόνια απο τότε ήμουν νέοψ :P)

Δημοσ.

Εύκολα ισχύει. Κυριακή πρωί έχει factor 1.4-1.8x, όταν χιόνισε είχε 3.4x = 2 φορές την τιμή του ταξί...

 

Τσέκαρε τώρα αν έχεις το app, από το λευκό τον οίκο σε κάποιο αεροδρόμιο της πόλης.

 

Σημείωση: το εταιρο μου ήμισυ έχει $800 budget για μετακινήσεις εντός πόλης.

Δημοσ.

Στις Βρυξέλλες είναι αρκετά ανθυγειινό να εισαι οδηγος της Uber. Υπαρχει σοβαρος κινδυνος για τη σωματικη σου ακεραιοτητα αφου οι ταξιτζηδες σπανε οχηματα κ ριχνουν πολυ ξυλο σε οποιον καταλαβουν οτι εχει οχημα uber. Τα περιστατικά δεν ειναι λιγα κ πολλες φορες οι οδηγοι uber δεν ερχονται σε σημεια που υπαρχουν πιατσες ταξι. Μικρη παρατηρηση: ο προεδρος του σωματειου ταξιτζηδων στις Βρυξελλες λεγεται...Κωνσταντινος Τσατσακης.

  • Like 1
Δημοσ.

Πως θα μπορούσαν να δουλεύουν εδώ και τόσο καιρό χωρίς να πληρώνουν τις νόμιμες εισφορές? Τι δηλώνουν στην εφορία? Πως παίρνουν την άδεια εργασίας κλπ?  Μπορεί κάποιος για παράδειγμα να ανοίξει μια επιχείρηση και να μην ασφαλιστεί στο ΟΑΕΕ? να μην έχει βιβλία για την εφορία? Να μην κόβει τιμολόγια? Δεν νομίζω... 

 

Δηλαδή το η απάντηση στο από που προκύπτει είναι "δε νομίζω να μην είναι έτσι" ?

 

Θα είχε ενδιαφέρον αν υπάρχει κάποιος που έχει υπάρξει έστω και μια φορά οδηγός uber να μας διαφωτίσει.

  • Like 1
Δημοσ.

Το «προφανώς» πήγαινε στο ότι έχουν κέρδος. Δεν μπορώ να ξέρω ο κάθε επαγγελματίας τι εισφορές πληρώνει και τι θα έπρεπε να πληρώνει. Και στο κάτω κάτω δεν με ενδιαφέρει. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι αν αναγκαστώ να πάρω ταξί έχω την εναλλακτική της uber που κοστίζει λιγότερο

 

Ε, ναι , προφανώς αλλά δεν είναι αυτό το ερώτημά μας. Η συζήτηση δεν γίνεται για το αν οι οδηγοί έχουν κέρδος ή όχι αλλά για το αν οι όροι κάτω από τις οποίους έχουν κέρδος είναι "fair".

 

Ούτε είναι το ερώτημα τι μας ενδιαφέρει. και εμένα θα με ενδιαφέρε να αγόραζα λαθραία τσιγάρα αν κάπνιζα αλλά δεν είναι αυτό το όλο ζήτημα.

Δημοσ.

Ε, ναι , προφανώς αλλά δεν είναι αυτό το ερώτημά μας. Η συζήτηση δεν γίνεται για το αν οι οδηγοί έχουν κέρδος ή όχι αλλά για το αν οι όροι κάτω από τις οποίους έχουν κέρδος είναι "fair".

 

Ούτε είναι το ερώτημα τι μας ενδιαφέρει. και εμένα θα με ενδιαφέρε να αγόραζα λαθραία τσιγάρα αν κάπνιζα αλλά δεν είναι αυτό το όλο ζήτημα.

Τι πάει να πεί fair;

 

Είναι νόμιμοι;

 

Ναι.

 

Δεν "υπογράφουν κάποιο συμβόλαιο" απλά πρέπει να έχουν ενα αυτοκίνητο του 2005 ή νεότερο 5άθυρο και κάποιες άλλες προδιαγραφές (να μην έχει ζημιές κτλ) -όλα αυτά τα αποδέχονται με τους όρους δημιουργίας λογαριασμού- 

 

Μετά το μόνο που κάνεις είναι να δηλώνεις ενα λογαριασμό που θα σου στέλνει η uber τα χρήματα στο τέλος κάθε μήνα (εδώ ας με διορθώσει κάποιος πάει με τον μήνα ή όποτε θέλει ο οδηγός τα "τραβάει" εφόσον έχουν φτάσει ενα κατώτατο όριο τα έσοδά του; πχ κάθε 100 ευρώ κτλ)

 

Άρα φαίνεται στην τράπεζα σου ότι πήρες απο την uber λεφτά και άρα πρέπει να τα δηλώσεις στην φορολογική σου δήλωση άρα όλα κομπλέ.

Δημοσ.

Από όσο γνωρίζω από φίλο uberα, το rating έχει να κάνει και με την πληρωμή τους. Τα 5stars είναι 100% και μετά από εκεί πέφτουμε, σε σημείο να σε διώξει η εταιρία.

 

Για την φορολόγηση, φορολογείτε σαν εταιρία πληροφορικής από όσο γνωρίζω. Το ΦΠΑ είναι 23% και ο φορος εισοδήματος 26-29% δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερο.

Τώρα αν κάνει πλύσιμο του φόρου με offshore και άλλα λοιπά δε γνωρίζω, αλλά όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις δυστυχώς σε αυτό το κόσμο  αυτό κάνουν.  Δηλαδή η uber μας πείραξε, οι πλοιοκτήτες που δε δίνουν ευρώ τσακιστό γιατί όλο λένε ότι θα πάνε στο παναμά εδώ και 30 χρόνια δε μας πειράζει. :devil: 

 

 

Το αν είναι νόμιμη θα το κρίνει η εκάστοτε αρμόδια αρχή και όχι εμείς. :shifty:

 

Το αν συμφέρει θα το κρίνουμε εμείς,

οπότε έχουμε στην εταιρία αυτή θετικές τιμές και ποιότητα μεταφοράς.

  • Like 1
Δημοσ.

Άρα φαίνεται στην τράπεζα σου ότι πήρες απο την uber λεφτά και άρα πρέπει να τα δηλώσεις στην φορολογική σου δήλωση άρα όλα κομπλέ.

 

Αυτό είναι το ερώτημα που μένει αναπάντητο -δεν περιμένω από εσένα φυσικά να το απαντήσεις-. Ως εισόδημα από τι θα τα δηλώσει και σε ποιό πεδίο στη φορολογική του δήλωση ο οδηγός της Uber; Προφανώς δεν έχετε ασκήσει ελεύθερο επάγγελμα ποτέ ούτε εσύ ούτε όσοι δεν παραξενεύονται από το ανεξήγητο καθεστώς. Φορολογική δήλωση έχεις υποβάλλει μόνος σου ποτέ;

Δημοσ.

Αυτό είναι το ερώτημα που μένει αναπάντητο -δεν περιμένω από εσένα φυσικά να το απαντήσεις-. Ως εισόδημα από τι θα τα δηλώσει και σε ποιό πεδίο στη φορολογική του δήλωση ο οδηγός της Uber; Προφανώς δεν έχετε ασκήσει ελεύθερο επάγγελμα ποτέ ούτε εσύ ούτε όσοι δεν παραξενεύονται από το ανεξήγητο καθεστώς. Φορολογική δήλωση έχεις υποβάλλει μόνος σου ποτέ;

τώρα κολλάς και εσύ σε λεπτομέρειες στην χειρότερη θα δηλωθεί σαν χρηματικό διαθέσιμο ( με αποδεικτικό απο την τράπεζα)

Δημοσ.

Και αυτό που έλεγα παραπάνω με την τιμή στο uber. Προς το αεροδρόμιο $17, 2 ώρες αργότερα απο το αεροδρόμιο $34.

 

classifieds-369244-0-45703500-1456074595_thumb.jpg

Δημοσ.

Είναι νόμιμοι;

 

Είναι λίγο αμφιλεγόμενο θα έλεγα. Δε ξέρω αν έχει υπάρξει κάποια απόφαση γι' αυτό. Υπό αυτή την έννοια ναι είναι νόμιμοι εφόσον κανεις δεν έχει δίξει ότι είναι παράνομοι.

 

Βέβαια πολλές επιχειρήσεις έχουν υπάρξει παράνομες μέχρι να βρεθεί η παρανομία τους. Το "unfair" έχει και νομική προστασία, πολλές εταιρείες έχουν καταδικαστεί για "unfairness".

 

 

Ειλικρινά τώρα, έχω απορία , τι είδους σχέση εργασίας και υπό ποιό καθεστώς εισπράτουν χρήματα οι οδηγοί δεχόμενοι ότι για να μη τους πιανουν για κάτι θα το κάνουν κάπως νόμιμα, ξέρει κανείς να μας πληροφορήσει?

Από όσο γνωρίζω από φίλο uberα, το rating έχει να κάνει και με την πληρωμή τους. Τα 5stars είναι 100% και μετά από εκεί πέφτουμε, σε σημείο να σε διώξει η εταιρία.

 

Για την φορολόγηση, φορολογείτε σαν εταιρία πληροφορικής από όσο γνωρίζω. Το ΦΠΑ είναι 23% και ο φορος εισοδήματος 26-29% δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερο.

Τώρα αν κάνει πλύσιμο του φόρου με offshore και άλλα λοιπά δε γνωρίζω, αλλά όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις δυστυχώς σε αυτό το κόσμο  αυτό κάνουν.  Δηλαδή η uber μας πείραξε, οι πλοιοκτήτες που δε δίνουν ευρώ τσακιστό γιατί όλο λένε ότι θα πάνε στο παναμά εδώ και 30 χρόνια δε μας πειράζει. :devil: 

 

 

Το αν είναι νόμιμη θα το κρίνει η εκάστοτε αρμόδια αρχή και όχι εμείς. :shifty:

 

Το αν συμφέρει θα το κρίνουμε εμείς,

οπότε έχουμε στην εταιρία αυτή θετικές τιμές και ποιότητα μεταφοράς.

 

Δεν εννοώ πως φορολογείται η uber, αλλά πως φορολογείται ο φίλος σου. Είναι υπάλληλος (από όσο ξέρω όχι) ή παρέχει υπηρεσίες κατά κάποιο τρόπο.

 

Μπορείς να τον ρωτήσεις?

Το αν συμφέρει θα το κρίνουμε εμείς,

οπότε έχουμε στην εταιρία αυτή θετικές τιμές και ποιότητα μεταφοράς.

 

και ΝΑΙ και ΟΧΙ,

 

αν κάνουμε ένα παραλληλισμό με ένα οποιοδήποτε άλλο επάγγελμα, πχ χασάπης, δεν είναι μόνο το αν μας συμφέρει και μόνο εμείς που κρίνουμε , υπάρχουν και κανόνες για το τι μπορεί να κάνει ένας χασάπης και με ποιές προύποθέσεις πρέπει να έχει κάποιος για να εξασκεί το επάγγελμα του χασάπη, άσχετα αν οι τιμές του είναι καλές ή αν στους πελάτες του τους αρκεί.

Εδώ είναι η FAQ σελίδα της UBER

 

τη διάβασα με αφορμή αυτήν εδώ τη συζήτηση

 

αναφέρει

 

Συνεργάτες της Uber

Στην Ελλάδα συνεργαζόμαστε αποκλειστικά με αδειοδοτημένες επιχειρήσεις που νοικιάζουν αυτοκίνητα με οδηγό, σύμφωνα με το νόμο 4093/2012 όπως ισχύει. Οι οδηγοί είναι υπάλληλοι αδειοδοτημένων τουριστικών γραφείων καθώς και εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων. Ελέγχουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία όπως τον ΑΦΜ και τις ειδικές άδειες που χρειάζονται προκειμένου να παρέχουν ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό

 

άρα από όσο καταλαβαίνω οι συνεργάτες της δεν είναι ιδιώτες αλλά ήδη υπάρχουσες εταιρείες, επαγγελματίες και καταλαβαίνω ότι χρησιμοποιούν τα επαγγελματικά αυτοκίνητα τους (όχι ΙΧ) και λογικά θα πληρώνονται τιμολογόντας πλήρως για τις υπηρεσίες τους την UBER. Σε κάτι τέτοιο δεν έχω πρόβλημα.

  • Like 2
Δημοσ.

τώρα κολλάς και εσύ σε λεπτομέρειες στην χειρότερη θα δηλωθεί σαν χρηματικό διαθέσιμο ( με αποδεικτικό απο την τράπεζα)

 

 

Αστειεύεσαι έτσι; Μείζον είναι το θέμα αυτό. Αλίμονο αν ο καθένας έκανε επάγγελμα ανασφάλιστος, χωρίς να φορολογείται και χωρίς κανένα έλεγχο για την ασφάλεια που προϋποθέτει μια δραστηριότητα σαν τη μεταφορά προσώπων λη και προϊόντων ακόμα! Πέρα από το ότι αυτό είναι παράνομη πράξη συνιστά αθέμιτο ανταγωνισμό τουλάχιστον. Και όχι δεν είμαι βεβαίως ταξιτζής αλλά ασκώ άλλο ελεύθερο επάγγελμα οπότε ξέρω τι άθλος είναι.

"Χρηματικά διαθέσιμα" με την ευκαιρία, είναι μόνο ποσά που ήδη έχουν φορολογηθεί (αποταμιεύσεις) ή ποσά που προέκυψαν από διάθεση περιουσιακών στοιχείων και δήλώνονται στο Ε1 όταν χρειάζεται για εντελώς άλλο σκοπό (π.χ. κάλυψη τεκμηρίων) ακριβώς για τον αντίθετο λόγο: να μην φορολογηθούν ξανά. Όχι ό,τι σου καταθέτει κάποιος στον τραπεζικό σου λογαριασμό...

 

Εδώ είναι η FAQ σελίδα της UBER

 

τη διάβασα με αφορμή αυτήν εδώ τη συζήτηση

 

αναφέρει

 

Συνεργάτες της Uber

Στην Ελλάδα συνεργαζόμαστε αποκλειστικά με αδειοδοτημένες επιχειρήσεις που νοικιάζουν αυτοκίνητα με οδηγό, σύμφωνα με το νόμο 4093/2012 όπως ισχύει. Οι οδηγοί είναι υπάλληλοι αδειοδοτημένων τουριστικών γραφείων καθώς και εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων. Ελέγχουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία όπως τον ΑΦΜ και τις ειδικές άδειες που χρειάζονται προκειμένου να παρέχουν ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό

 

άρα από όσο καταλαβαίνω οι συνεργάτες της δεν είναι ιδιώτες αλλά ήδη υπάρχουσες εταιρείες, επαγγελματίες και καταλαβαίνω ότι χρησιμοποιούν τα επαγγελματικά αυτοκίνητα τους (όχι ΙΧ) και λογικά θα πληρώνονται τιμολογόντας πλήρως για τις υπηρεσίες τους την UBER. Σε κάτι τέτοιο δεν έχω πρόβλημα.

 

Τώρα λοιπόν αυτό που παραθέτεις εξηγεί -εν μέρει- το τι συμβαίνει. Γιατί θεώρησαν απόλυτα φυσιολογικό κάποιοι να αρπάζει όποιος θέλει το ΙΧ του όταν έχει ελεύθερο χρόνο και να βγάζει χαρτζιλίκι κάνοντας τον ταξιτζή! Και πάλι υπάρχουν θέματα βέβαια, όπως τι αυτοκίνητα διαθέτουν αυτές οι επιχειρήσεις για αυτό το σκοπό, ποιός τις εμποδίζει άλλο να δηλώνουν έστω στην Uber και άλλο τελικά -ό,τι χρέπι τους περισσεύει- να θέτουν σε χρήση, τι γίνεται με το θέμα του ελέγχου (ΚΤΕΟ) και της ασφάλειας του κάθε οχήματος εφόσον μεταφέρουν κόσμο και δεν υπάρχει κάποιος στοιχειώδης έστω έλεγχος όπως υπάρχει στα Δημοσίας Χρήσεως.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...