Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτά τα βανακια που έχουν οι παιδικοί σταθμοί θέλει d1e?

Στυλ scania 113 τη θέλει?

Δηλαδή εγώ που έχω ερασιτεχνικό μπορώ να οδηγήσω τσαπα?

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

τα χωματουργικα φορτηγα

και τα μεγαλα vans τη θελουν?

για τσαπες δεν θελει να εχει επαγγελματικο διπλωμα?

 

250px-Fahrerlaubnisklassen.png 

για να το ξεκαθαρησουμε το d1e ποιο ειναι?το d kai to de

to d1?

Τσαπες, εκσκαφέας, φορτωτής,μπουλντοζα, οδοστρωτήρας κλαρκ κλπ θέλουν άδεια άσκησης επαγγέλματος και όχι σχολή οδηγών και πει.
Δημοσ.

Ανοίξτε ένα θέμα και βάλτε poll με τίτλο "ποιο θα είναι το επόμενο επάγγελμα που θα κάνει ερωτήσεις ο jason"  :-D

 

Είμαι σίγουρος πως πάλι τρολλάρεις,κούνα το χεράκι σου και ψάξε στο google.

 

http://adeies-xeiriston.gr/ipiresies/adeia-xeiristi-mixanimaton-ergou/

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και χωρίς διπλωμα αυτοκινήτου ο άλλος μπορεί να πάρει άδεια για χειριστής?

για ολα αυτα πρέπει να σαι 21 ελα σε 2-3 χρονια κ το ξανά συζητάμε. Επισης για μηχανήματα κ τετοια απλα το ξεχνας εκτος κ αν εχεις γνωστό να κανει τετοια δουλειά

Επεξ/σία από bilya
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι δεν έχω γνωστό

Συνήθως τα φορτηγά τη σασμαν έχουν?

Κλαπετα, σφαλιάρες τη κάνουν?

Επεξ/σία από jason97
Δημοσ.

Όχι δεν έχω γνωστό

Συνήθως τα φορτηγά τη σασμαν έχουν?

Κλαπετα, σφαλιάρες τη κάνουν?

 

Τα φορτηγά ανάλογα με το μοντέλο έχουν ότι κιβώτιο μπορείς να φανταστείς.

 

Ξεκινούν απο τα εντελώς απλά που είναι ίδια με τα επιβατικά, μετά είναι αυτά με τα αργά-γρήγορα (range splitter) και φτάνουν στα πλήρως αυτοματα με υποβοήθηση GPS (προβλέπουν τις ανηφόρες-κατηφόρες και αλλάζουν ανάλογα ταχύτητες)

 

Σχετικά με τη σφαλιάρα: Καταρχάς δές αυτό το βίντεο σχετικά με το πώς αλλάζουν οι ταχύτητες σε ένα φορτηγό:

 

 

Το συγκεκριμένο φορτηγό έχει ένα διακοπτάκι πάνω στο λεβιέ ταχυτήτων για την αλλαγή απο αργό σε γρήγορο. Μερικά κιβώτια δέν έχουν αυτό το διακοπτάκι, και για να αλλάξει σε γρήγορο φέρνεις το λεβιέ στη νεκρά και το σπρώχνεις στα δεξιά. Επειδή η κίνηση αυτή με το χέρι θυμίζει σφαλιάρα, έτσι αυτά τα κιβώτια τα ονομάζουν με αυτό τον τρόπο.

 

Το κλαπέτο είναι ένας βοηθητικός τρόπος για να φρενάρουν τα φορτηγά. Είναι ένας μηχανισμός ο οποίος βρίσκεται στην εξάτμιση του φορτηγού και μπλοκάρει την έξοδο των καυσαερίων. Αυτό δημιουργεί μεγάλη ανάστροφη πίεση στον κινητήρα και έχει ώς αποτέλεσμα το φρενάρισμα του οχήματος.

 

Αυτό ελέγχεται μέσω ενός κουμπιού που βρίσκεται στο πάτωμα του φορτηγού, δίπλα στο αριστερό πόδι του οδηγού. Αυτό επιπλέον χρησιμοποιείται και για το σβήσιμο του κινητήρα, δέν σβήνει απλά γυρνώντας το κλειδί όπως στα επιβατικά.

 

Δέν βρήκα κάποιο βίντεο που να δείχνει το κλαπέτο, οπότε σε παραπέμπω σε ένα απο τα δικά μου :ph34r:

 

 

Περίπου απο το 9ο λεπτό και μετά περιγράφω τη λειτουργία του κλαπέτου. Στο δικό μου φορτηγό λειτουργεί μόνο για στο σβήσιμο του κινητήρα, όχι για φρενάρισμα.

Να σημειωθεί οτι το κλαπέτο (exhaust brake) δέν έχει σχέση με το jake brake (compression brake). Τα jake brakes δέν χρησιμοποιούνται στην Ευρώπη.

 

Μετά είναι και τα retarder, ένας άλλος τύπος βοηθητικού φρένου, το οποίο συνήθως ελέγχεται απο ένα λεβιεδάκι στο τιμόνι, σαν αυτό των υαλοκαθαριστήρων.

  • Like 1
Δημοσ.

1,550€ σε steuerklasse iv είναι 1,154€ καθαρά

Εγώ απάντησα στο ότι είναι πολύ δύσκολο να βρει δουλειά ως οδηγός, δεν είπα ότι θα βγάζει πολλά λεφτά(που μια χαρά ζεις ανάλογα την πόλη)

Οκ πάω πάσο! Εγω το κατάλαβα λάθος... Αλλά επιμένω ότι ακόμα και με 1200 ευροπουλα το μήνα είσαι ζόρικα πολύ ζόρικα στην Γερμανία... Ένα νοίκι να βάλεις μόνο 500 ευρα το μήνα (είναι λίγα τα 500) τουλάχιστον στο χωριό που μένω εγώ στα 700 ξεκινάν οι γκαρσονιέρες είναι ο μισός μισθός σου... Προς θεού δεν λέω ότι θα πεθάνεις... Αλλά μια χαρά δεν ζεις...

  • Like 2
Δημοσ.

αναμεσα απο τον συμπλεκτη και το φρενο τι ειναι αυτο το πεταλι?

αυτο των ηχο που ειναι σαν φτερνισμα το κανουν τα φρενα και οχι η τουρμπινα?

Δημοσ.

Το μικρό πετάλι δέν ξέρω τί είναι. Κάθε φορτηγό είναι διαφορετικό και έχει σε διαφορετικές θέσεις τα διάφορα χειριστήρια.

 

Τα διάφορα φταρνίσματα που ακούγονται είναι γενικά απο το συστημα των φρένων όταν ελευθερώνεται απο κάπου αερας. Οι τουρμπίνες, ειδικά στα καινούρια φορτηγά ακούγονται απο ελάχιστα εώς καθόλου.

 

Δέν θυμάμαι καθόλου πόσο είχα πληρώσει. Ρώτησε σε μια σχολή για να σου πούν σίγουρα.

 

ΠΕΙ έχω, αναγκαστικά γιατι πλέον είναι υποχρεωτικό. Αν θέλεις και κατηγορία D (λεωφορείο) πρέπει να δώσεις ΠΕΙ δύο φορές, είναι ξεχωριστό για φορτηγό και λεωφορείο. Εγώ είχα την ιδιαιτερότητα οτι επειδή είχα το δίπλωμα φορτηγού απο παλιά, και μπορούσαμε να περάσουμε το ΠΕΙ παρακωλουθόντας σεμινάρια μόνο, χωρίς εξετάσεις. Αλλα επειδή εξετάσεις για λεωφορείο έδωσα το 2014, ΠΕΙ για λεωφορείο έδωσα κανονικά με εξετάσεις.

 

ADR έχω, γιατι μεταφέρω υγρά καύσιμα. Και το ADR έχει πολλές κατηγορίες ανάλογα με το τί επικίνδυνα υλικά μεταφέρεις. Θέλει και αυτό ανανέωση (δίνοντας πάλι εξετάσεις) καθε 5 χρόνια.

 

 

Στις σχολές οι νταλίκες είναι συνήθως αρκετά παλιές, αν και καλά συντηρημένες. Γενικά όμως δέν σε νοιάζει αυτό. Κατα την εξέταση της οδήγησης δέν θα χρησιμοποιήσεις ούτε κλαπέτο, ούτε retarder (αν έχει), ούτε θα αλλάξεις ταχύτητες απο αργό σε γρήγορο. Γενικά θα το οδηγήσεις όπως ένα απλό αυτοκίνητο. Θα πρέπει βέβαια να ξέρεις αρκετά καλά τη θεωρία (όχι σε βάθος, επιγραμματικά) του πώς λειτουργούν όλα αυτά γιατι θα σε ρωτήσουν.

 

Λίγο προσοχή θέλει, γιατι με το νέο νόμο τα φορτηγά πρέπει να είναι φορτωμένα με το μέγιστο επιτρεπτό βάρος (για να γίνεται πιό ρεαλιστική η οδήγηση), μπορεί να θέλει αρκετό γκαζι για να μη σβήσει στο ξεκίνημα.

Δημοσ.

η νταλικα μηπως ειναι το φορτηγο και το συρρομενο που εχουν?

και το συρρομενο ειναι αδειο η γεματο οταν κανεις οδηγηση?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...