paparovic Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Τέλεια, περισσότεροι άνεργοι στον κόσμο. Στο τέλος θα τρώμε ρίζες στης πλατείες, οι οποίες θα είναι παράνομες και δεν θα υπάρχουν κιόλας. Πραγματικά. Με την εισαγωγή των μηχανών θα μαραζώσει η γεωργία κι εκεί που θέλαμε 100 άτομα για να θερίσουμε, θα το κάνει ένας. Άσε που αυτές οι άτιμες οι μηχανές κλωστουφαντουργίας θα βγάλουν στην ανεργία όλες τις μοδίστρες. Κι εκείνος ο άτιμος ο Γκούτενμπεργκ (ξάδερφος του Μπεργκ, παντού χωμένος ο Πρόεδρας ) έχει πετάξει στο δρόμο δεκάδες χιλιάδες μοναχούς που αντέγραφαν βιβλία γράμμα γράμμα. 1
paparovic Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Οι δουλειές - ή τα είδη των δουλειών αν θες - έχουν πολλαπλασιαστεί σε σχέση με το παρελθόν, παρά τη συνεχή πρόοδο της τεχνολογίας. Όχι παρά, εξαιτίας. Τεχνολογία -> αύξηση παραγωγής ανά μονάδα εργατικού δυναμικού -> μεγαλύτερη αποθησαύριση κεφαλαίου -> περισσότερες επενδύσεις -> εισαγωγή νέας τεχνολογίας -> πάμε πάλι. Economics 101.
pcos Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 δεν διδασκονται οικονομικα στα σχολεια? θα μου πεις και τι διδασκεται σωστα! η αμορφωσια ειναι μεγαλο αγκαθι για τον πλανητη! http://www.kathimerini.gr/843694/article/proswpa/geyma-me-thn-k/8eodoshs-tasios-h-kalh-paideia-einai-8ema-e8nikhs-epiviwshs
epicouros Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Πολυ ουτοπικό φαίνεται αυτο το σχέδιο, ουτε σε 50 χρονια. Εχω φιλο μηχανικό και σχεδον καθε εβδομάδα κατι πανω στο πλοιο θα εχει φτασει στης ωρες συντήρησης και θα πρεπει να αλλαχθεί η να γινει προληπτικός ελενχος, ασε της βλάβες που βγαίνουν ακόμα και σε πλοία που ειναι ολοκαίνουργα ενος χρόνου ακομα και μερικών μηνών, ποιος θα τα κανει ολα αυτα σε ενα πλοιο που δεν θα υπαρχει καθόλου πλήρωμα;;
duende Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Τουλαχιστον αδυνατο προς το παρον. Τη στιγμη που θα βγαλουν και τον τελευταιο μηχανικο μεσα απ το καραβι θα το μετανιωσουν πικρα. Το κοστος αυτων που λεει η Rolls Royce? Αν ενα συγχρονο LNG 150000 τονων σημερα κοστιζει για να χτιστει 200 μυρια αυτο που αναφερεται πιο πανω πρεπει να εχει τουλαχιστον τριπλασια.. Για να πεις οτι θα χει backup μηχανηματα και αυτοματισμους.. Το κερδος δε θα βγει ποτε.. Για να μη πω για το κοστος του remote control που βλεπω στο βιντεο.. Καμερες, μικροφωνα, GPS, ρανταρ, ιντερνετ, remote υποστηριξη σε software εχουν και τωρα αλλα δε βλεπω ουτε κατα διανοια να πηγαινουν μονα τους. Απ το πως πιστευουν πως μπορει να μοιαζει μεχρι να γινει πραξη κατι τετοιο ακομα και σε φορτηγα πλοια, το 2020 φαινεται μεσαιωνας... Τα λεμε οταν θα μεινει καραβοφαναρο σε κανα Ειρηνικο κυριοι. Αργουμε ακομα.. Εχει να πεσει γελιο.. αυτο ακριβως. τα καραβια ειναι ουσιαστικα πλωτα εργοστασια. θελουν απαραιτητα συνεχη συντηρηση και εποπτεια, χωρις μηχανικους δε πας πουθενα. με τη πρωτη στραβη θα γινει καραβοφαναρο στον ατλαντικο. ωραιο ως concept, αλλα πολυ μακρινο.. 1
intos Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Στο μέλλον απλα δεν θα υπάρχουν δουλειές ! Όχι τουλάχιστον με την μορφή που την γνωρίσουμε σημερα . Τώρα εάν εχετε κάποιες ανησυχίες οτι θα σας χάσετε το καλό αφεντικόυλη που σας θα σας προσφέρει εργασία ελπίζω να φύγετε απο αυτή την αντίληψη γιατί στο μέλλον απλα ο άνθρωπος θα εχει Δεδομένα όλα αυτά που δεν μπορεί να εχει σημερα και ο μοναδικός τρόπος εάν θέλετε εργασίας θα ειναι αυτός που θα προσφέρεται για το κοινωνικό όφελος και όχι για τα κέρδη μιας εταιρίας ! Εκει ειναι το μέλλον και ευχηθείτε να έρθει πολυ σύντομα ! 2
badweed Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 ας περιμενουμε την ταινια ,το γκομενακι το κοβω να κανει καριερα 0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0 το οτι γινεται , γινεται , το αν συμφερει ειναι το αιωνιο θεμα . κοστος κατασκευης , κοστος συντηρησης , αντοχη στον χρονο , πολυπλοκοτητα κατασκευης ,κοστος επιδιορθωσης , ποσοστο "επιβιωσης" σε περιπτωση βλαβης ,ευρος απροοπτου που μπορει να ανταπεξελθει . και αλλα πολλα 0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0 τι 2020 τι 2525
suffocater Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Τέλεια, περισσότεροι άνεργοι στον κόσμο. Στο τέλος θα τρώμε ρίζες στης πλατείες, οι οποίες θα είναι παράνομες και δεν θα υπάρχουν κιόλας. Πες τα. Πανε οι εποχές που οι μεταφορές γινονταν έτσι και βγάζαμε κανα μεροκάματο. 2
Conan2046 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Πραγματικά. Με την εισαγωγή των μηχανών θα μαραζώσει η γεωργία κι εκεί που θέλαμε 100 άτομα για να θερίσουμε, θα το κάνει ένας. Άσε που αυτές οι άτιμες οι μηχανές κλωστουφαντουργίας θα βγάλουν στην ανεργία όλες τις μοδίστρες. Κι εκείνος ο άτιμος ο Γκούτενμπεργκ (ξάδερφος του Μπεργκ, παντού χωμένος ο Πρόεδρας ) έχει πετάξει στο δρόμο δεκάδες χιλιάδες μοναχούς που αντέγραφαν βιβλία γράμμα γράμμα. Έχει γίνει σαφές νομίζω πλέον σε παγκόσμιο επίπεδο ότι η πρόοδος της τεχνολογίας μειώνει τις διαθέσιμες θέσεις εραγασίας είτε το παίρνει κάποιος για αστείο είτε όχι. Η βιομηχανική παραγωγή απαιτεί όλο και λιγότερα άτομα, οπότε άλλοι στρέφονται στον τομέα των υπηρεσιών και άλλος ένας λόγος που η ανεργία δεν αυξάνεται δραματικά είναι ότι αυξάνεται συνεχώς η καταναλωτική μας μανία. Είναι κακό που μειώνονται οι διαθέσιμες θέσεις; Όχι απαραίτητα, θα μπορούσαμε να δουλεύουμε λιγότερες ώρες και λιγότερες μέρες και να ήταν όλοι ευχαριστημένοι αλλά δυστυχώς δεν είναι αυτό που συμβαίνει...
randomcat Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Έχει γίνει σαφές νομίζω πλέον σε παγκόσμιο επίπεδο ότι η πρόοδος της τεχνολογίας μειώνει τις διαθέσιμες θέσεις εραγασίας είτε το παίρνει κάποιος για αστείο είτε όχι. Όχι. 1
pcos Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 μαλλον το 2ο δυσκολοτερο πραμα στον κοσμο μετα το μεγαλωμα παιδιων ειναι το... διαβασμα!
paparovic Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 γιατί στο μέλλον απλα ο άνθρωπος θα εχει Δεδομένα όλα αυτά που δεν μπορεί να εχει σημερα και ο μοναδικός τρόπος εάν θέλετε εργασίας θα ειναι αυτός που θα προσφέρεται για το κοινωνικό όφελος και όχι για τα κέρδη μιας εταιρίας Ο άνθρωπος του σήμερα έχει δεδομένα αυτά που δεν είχαν οι ισχυρότεροι άνθρωποι παλαιότερα. Ο Λουδοβίκος ο 14ος - ο ισχυρότερος άνθρωπος στην Γη τότε - έχασε όλα του τα δόντια από μόλυνση στα 20φεύγα και παραλίγο να πεθάνει από τις "επεμβάσεις" με τρομακτικούς πόνους. Ο ίδιος, για να εντυπωσιάσει τους άλλους βασιλιάδες, τους έδειχνε το τραπέζι που είχε από ... αλουμίνιο και αυτοί σκεφτόντουσαν "ώωωωω το μπουστ". Τώρα βάζει ζάντες αλουμινίου ο κάθε σβούρος. Το ανθρώπινο θέλω δεν τελειώνει ποτέ και επειδή αφθονία σε όλα είναι αδύνατον να υπάρξει, η εργασία δεν τελειώνει ποτέ. Οπότε μπορείς να χαλαρώσεις - θα δουλεύεις για πάντα. τι 2020 τι 2525 Που το θυμήθηκες!!! Κομματάρα. Το μόνο συγκρότημα που έκανε Νο 1 επιτυχία και μετά απολύτως τίποτα.
babyonboard Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Ποσοι απο σας που θαυμαζετε (οντως εντυπωσιακο) το παραπανω και κραζετε λιγακι εχετε σχεση με την ναυτιλια?? Για πειτε μου οταν ανεβαινει πιλοτος τι θα κανει ακριβως? Ή πως θα ποιασει το heaving line? Ή μηπως ολα τα λιμανια θα εχουν τα facilities nνα υποδεχτουν τετοια πλοια? Βλεπε μερη οπως Αφρικη, απομακρισμενα νησια ή ΌΛΗ η κοστα απο Ιραν μεχρι Κινα (οχι η κινα). Εκει οι ανθρωποι δεν εχουν να φανε. Θα αναβαθμισουν τα λιμανια?? Επισης την πατεντα που κανει η μαστορατζα στην αντλια για να φτασει στο λιμανι δεν νομιζω να μπορει να την κανει το ηλεκτρονικο παρα μονο αν το κοστος κατασκευης ειναι υπερτριπλασιο για να εχει redundancy στο redundancy. Και μετα ποιος καπετανιος θα πηγαινει το πλοιο ? Η μαλλον ποιος θα ξερει να το πηγαινει το πλοιο? O operator απο το γραφειο? Εδω γελαμε... ! Πρεπει να γνωρισετε το εξης: στο πλοιο η αντοχη των μηχανηματων παει περιπατο ως οι πιο rough συνθηκες λειτουργιας. Αποδειξη οτι πολλα συστηματα απλα αποσυρονται ως φοβερες εφευρεσεις αλλα οχι για την ναυτιλια. Αυτο το εχει πει η ιδια η rolls royce για καποια μηχανηματα της. Που οντως φοβερα αλλα οχι robust. Αν σπασει υδραυλικη σωληνα τι κανεις?? Φτιαχνεις το διπλασιο δικτυο με διπλασιο βαρος σε outfitting για να μπορεσεις να το γυρισεις αν το παρεις πρεφα (η΄θα εχεις και εκει ακομα αισθητηρες?) για να απο φυγεις την διαρροη? Δηλαδη τελικα θα φτιαξουμε ενα πλοιο το οποιο θα εχει μεγαλυτερο βαρος, μεγαλυτερη καταναλωση και θα πηγαινει σε περιορισμενα λιμανια, με περιορισμενες δυνατοτηtες σε operation και αυτο θα ειναι cost effective??? Οταν θα πρεπει να καθαρισεις τα αμπαρια τι θα κανεις ? Θα φωναξεις συνεργεια ? τα οποια θα κοστισουν πολλα περισσοτερα λεφτα απο εναν μισθο σε ναυτικο? Maintenance? ποιος θα κανει? συνεργεια? οπου σε καθε attendance θα πληρωνεις πολλαπλασια απο οτι στον ναυτικο? Σε αυτην την περιπτωση ναι θα δημιουργηθουν δουλεις αλλα με την νεα ταξη πραγματων στα ναυλα δεν θα υπαρχουν πλοικοτητες και πλοια.. Επισης να δω ποιος θα διαχειριζεται πλεον τα cargo claims .. Ο operator απο το γραφειο? ΧΑΧΑΧΑΧΑ. Παιδακια δεν ειναι ολα τα πλοια LNG, υπαρχουν και αλλοι τυποι πλοιων περισσοτερα σε ποσοτητα απο αυτα. Απο οτι φαινεται ειμαι ενας απο τους τραγικους οπως πολλοι λετε.. Αλλα ευτυχως εχω κατι να πω σε σχεση με εσας πρεσβευτες της τεχνολογιας που λετε ακριτες μπουρδες. το πλοιο δεν ειναι drone που βγαζει φωτογραφιες. Οταν τα παραπανω προβληματα λυθουν τοτε και μονο τοτε θα μπορουμε να μιλαμε για remote operation. Θα ηταν καλο να παραθετονται επιχειρηματα, οχι φανατισμοι. Και επισης αυτο παρουσιαστηκε και στα φετινα ποσειδωνια fyi. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα