Apoll Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 http://www.zougla.gr/greece/article/eglimatiki-amelia-se-filasomeni-diavasi Ο οδηγος ευρισκόμενος σε κατάσταση σοκ πληροφορείται με έκπληξή του ότι η φύλαξη της συγκεκριμένης διάβασης έχει εκχωρηθεί από τον ΟΣΕ σε ιδιωτική εταιρεία security. Ωστόσο, ο υπάλληλος της εταιρείας ήταν απών όταν συνέβη το περιστατικό και εμφανίστηκε περίπου 30-45 λεπτά αργότερα. Παρακληση να μην γινει τσιρκο και κλειδωθει, δεν μιλαμε για πολιτικους η κομματα, μιλαμε για το αν πρεπει τετοιες εταιριες να περνανε στα χερια ιδιωτων. Τα φώτα της διάβασης είναι αυτόματα, το ίδιο και ο ήχος τους. Αν ο άλλος είναι ηλίθιος και περιμένει να τον σταματά προσωπικά ένας τρίτος, κακός και δεν τον πήρε αμπάριζα το τρένο. Κάτι τέτοιοι θα πρέπει να φεύγουν για να καθαρίσει το gene pool. Στην Βρετανία υπάρχουν χιλιάδες διαβάσεις που το μόνο πράγμα που έχουν, είναι 2 φώτα και το καμπανάκι. Περνάω δύο τέτοιες κάθε μέρα από μικρό B δρόμο. Μόνο αυτοί που έχουν death wish, περνάνε την διάβαση όταν η σηματοδότηση είναι ανοιχτή. Και ναι μερικές φορές χρειάζεται να περιμένω 3-4 λεπτά στην διάβαση, σιγά το χρόνο που θα χάσω, και ναι υπάρχουν βλαμμένοι που προσπερνούν τα αμάξια που περιμένουν, πάνε να περάσουν την διάβαση και τους κάνουν τα τρένα κιμά. Και καλά τους κάνουν. 1
YourTrueLegend Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Τα φώτα της διάβασης είναι αυτόματα, το ίδιο και ο ήχος τους. Αν ο άλλος είναι ηλίθιος και περιμένει να τον σταματά προσωπικά ένας τρίτος, κακός και δεν τον πήρε αμπάριζα το τρένο. Κάτι τέτοιοι θα πρέπει να φεύγουν για να καθαρίσει το gene pool. Στην Βρετανία υπάρχουν χιλιάδες διαβάσεις που το μόνο πράγμα που έχουν, είναι 2 φώτα και το καμπανάκι. Περνάω δύο τέτοιες κάθε μέρα από μικρό B δρόμο. Μόνο αυτοί που έχουν death wish, περνάνε την διάβαση όταν η σηματοδότηση είναι ανοιχτή. Και ναι μερικές φορές χρειάζεται να περιμένω 3-4 λεπτά στην διάβαση, σιγά το χρόνο που θα χάσω, και ναι υπάρχουν βλαμμένοι που προσπερνούν τα αμάξια που περιμένουν, πάνε να περάσουν την διάβαση και τους κάνουν τα τρένα κιμά. Και καλά τους κάνουν. Aπο την αλλη οταν ο αλλος εχει συνηθισει την μπαρα ως μεσο προειδοποιησης, ειναι αρκετα πιθανο οταν την δει σηκωμενη να θεωρησει το αυτονοητο, οτι μπορει να περασει με ασφαλεια. Επισης το πιθανοτερο ειναι οτι εφοσον στη συγκεκριμενη διαβαση η μπαρα δεν δουλευει και υπαρχει σεκιουριτας να σταματα τους οδηγους, δεν θα δουλευει ουτε το καμπανακι και τα προειδοποιητικα φωτα. Εξαλλου συμφωνα με το αρθρο, ο οδηγος λεει οτι ειχε κλειστο ραδιοφωνο και ανοιχτα παραθυρα και δεν ακουσε κορνα ουτε απο τον μηχανοδηγο, αρα δεν νομιζω να τιθεται ζητημα λειτουργιας ηχητικης προειδοποιησης στη διαβαση για να προβαλλει τετοιο ισχυρισμο για τον μηχανοδηγο. Προφανως δεν δουλευε τιποτα στη διαβαση, ελειπε και ο σεκιουριτας, πιθανως ουτε και ο μηχανοδηγος πατησε κορνα, ο οδηγος του αυτοκινητου ηταν μαλλον αφηρημενος βλεποντας τη διαβαση ανοιχτη, ε δε θελει και πολυ πλεον για να γινει η στραβη, ειχαν πιασει ολα τα achievements μλκιας ολες οι πλευρες μαζι, παλι καλα που ειναι ζωντανοι ολοι.
KNSM Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Για να απαντήσω στην τελευταία ερώτηση του ts. Οτι παράγει ελλείμματα που τα φορτώνεται ο φορολογούμενος θα πρέπει να εξεταστεί σοβαρά η ιδιωτικοποίησή του. Ο ΟΣΕ θυμάμαι πολύ καλά πριν 3-4 χρόνια είχε έλλειμμα 10-11 δις, το υψηλότερο δημοσίου φορέα στην Ελλάδα. Αν μπορούσε να ιδιωτικοποιηθεί και να καλυφθεί το έλλειμμα θα ήταν κάτι πολύ καλό. Υπάρχει και η περίπτωση βέβαια μια εταιρεία να δωθεί σε ιδιώτη υπο μίσθωση, αλλά χλωμό το κόβω. http://www.ethnos.gr/politiki/arthro/to_fagopoti_ston_ose-18664948/ Πως εγινε αυτο το ελλειμα?Πηγε κανενας φυλακη? Οχι φυσικα, η λυση ειναι ''πουλα τον οσο κανει το δεξι ποδι του Μεσι''... Αυτα που γραφει το αρθρο εγω τα λεω και εσκεμμενη υποβαθμιση. Τετοιοι οργανισμοι φτιαχτηκαν με το αιμα του ελληνικου λαου και ειναι ντροπη που πουληθηκαν πραγματικα τσαμπα. 1
Tenshi Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 http://www.ethnos.gr/politiki/arthro/to_fagopoti_ston_ose-18664948/ Πως εγινε αυτο το ελλειμα?Πηγε κανενας φυλακη? Οχι φυσικα, η λυση ειναι ''πουλα τον οσο κανει το δεξι ποδι του Μεσι''... Αυτα που γραφει το αρθρο εγω τα λεω και εσκεμμενη υποβαθμιση. Τετοιοι οργανισμοι φτιαχτηκαν με το αιμα του ελληνικου λαου και ειναι ντροπη που πουληθηκαν πραγματικα τσαμπα. Και θα συνεχίσουν να υφίστανται με,guess what,το αίμα του Ελληνικού λαού. Εκτός και αν έχεις κάποιο πλάνο σάν κράτος,στο οποίο φαίνεται ξεκάθαρα σε Χ χρόνια (έστω 20ετία) οτι ο συγκεκριμένος οργανισμός θα μπορέσει να ορθοποδήσει...τότε οχι μόνο πουλάς το μόρφωμα,άλλα πληρώνεις για να φύγει απο πάνω σου. Δέν με ενδιαφέρει αν υπήρξε μεθοδευμένο σχέδιο για να το πάρουν για ένα κομμάτι ψωμί.Εγώ (και εσύ) δίνω το αίμα μου σάν φορολογούμενος και το μαγαζάκι αιμορραγεί.Ακατάπαυστα. Επειδή μίλησες για αίμα... 1
defacer Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Ο ιδιωτης εχει ως μοναδικο σκοπο το οσο μεγαλυτερο κερδος γινεται, ενω το δημοσιο οχι. Έκανα μία πολύ απλή και άμεση ερώτηση: τι είναι αυτό που επιτρέπει (δικά σου λόγια!) στο δημόσιο να είναι καλό και φτηνό σε αντίθεση με τον ιδιώτη. Το κατάλαβες ότι έγραψες ένα σεντονάκι στο οποίο δεν την απάντησες;
skiabox Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Ρε παιδιά αν ο άλλος έχει συγγενείς στο δημόσιο ή είναι ο ίδιος ΔΥ περιμένετε να παραδεχθεί κάτι στραβό; Είναι λίγες οι περιπτώσεις που το παραδέχονται και ακόμα πιο λίγες εκείνες που θα ψηφίσουν εναντίον του εαυτού τους αλλά υπέρ του γενικότερου καλού. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Να διευκρινήσουμε ότι δεν πουλήθηκε ο ΟΣΕ αλλά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Έχει διαφορά... 3
dollyyy19 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 το γεγονος ειναι οτι ενας 42αρης,ειναι τοσο απροσεκτος,που τον πατησε το τρενο.η αληθεια ειναι οτι οδηγαμε μηχανικα,και δεν προσεχουμε στον δρομο,τον δρομο και τα συμβαντα του.δεν προσαρμοζομαστε στον δρομο,και βεβαια δεν περιμενουμε να προσαρμοστει αυτος.η καταληξη ειναι τα ατυχηματα-δυστυχηματα.μονο ο οδηγος φταιει,κανεις αλλος.ειναι σαν να εχεις προτεραιοτητα ,να χωνεται ο αλλος που δεν εχει προτεραιοτητα,εσυ τον εχεις δει,αλλα βασιζεσαι στην προτεραιοτητα,και προκαλειται ατυχημα....εχεις ευθυνη και εσυ............ 1
Apoll Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Aπο την αλλη οταν ο αλλος εχει συνηθισει την μπαρα ως μεσο προειδοποιησης, ειναι αρκετα πιθανο οταν την δει σηκωμενη να θεωρησει το αυτονοητο, οτι μπορει να περασει με ασφαλεια. Επισης το πιθανοτερο ειναι οτι εφοσον στη συγκεκριμενη διαβαση η μπαρα δεν δουλευει και υπαρχει σεκιουριτας να σταματα τους οδηγους, δεν θα δουλευει ουτε το καμπανακι και τα προειδοποιητικα φωτα. Εξαλλου συμφωνα με το αρθρο, ο οδηγος λεει οτι ειχε κλειστο ραδιοφωνο και ανοιχτα παραθυρα και δεν ακουσε κορνα ουτε απο τον μηχανοδηγο, αρα δεν νομιζω να τιθεται ζητημα λειτουργιας ηχητικης προειδοποιησης στη διαβαση για να προβαλλει τετοιο ισχυρισμο για τον μηχανοδηγο. Προφανως δεν δουλευε τιποτα στη διαβαση, ελειπε και ο σεκιουριτας, πιθανως ουτε και ο μηχανοδηγος πατησε κορνα, ο οδηγος του αυτοκινητου ηταν μαλλον αφηρημενος βλεποντας τη διαβαση ανοιχτη, ε δε θελει και πολυ πλεον για να γινει η στραβη, ειχαν πιασει ολα τα achievements μλκιας ολες οι πλευρες μαζι, παλι καλα που ειναι ζωντανοι ολοι. Όλες οι διαβάσεις δεν έχουν μόνο μπάρες αλλά φωτεινή και ηχητική σηματοδότηση επίσης, η οποία είναι αυτόματη, και δεν έχει σχέση μαζί της κανένας για ασφάλεια. (π.χ ιδιωτική εταιρία) Αν ο άλλος είναι βλαμμένος και περνά την διάβαση ενώ όλα τα σήματα του λένε ότι περνάει τρένο καλά να πάθει.
dollyyy19 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 το θεμα ειναι οτι δεν χρειαζεται να στο πουν σηματα και ηχητικα........φτανεις σε διαβαση και εκτων πραγματων θα μειωσεις ταχυτητα,λογω των γραμμων.γυρνα το γαμημενο κεφαλι δεξια αριστερα να δεις αν ερχεται,ακομη και με κλειστους τους σηματοδοτες..........μηχανηματα ειναι και χαλανε,εισαι διατεθημενος για ενα τετοιο μηχανημα που τα παιξε ,να χασεις την υγεια-ζωη σου???????????????
moure Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Μπάρες,ηχητικά και φωτεινά σήματα είναι ημίμετρα . Ζητούμε άμεσα την πρόσληψη 1.000.000 υπαλλήλων με μιςθο 1300 ευρώ για την φύλαξη των διαβάσεων! Προτεραιότητα θα πρέπει να έχουν συγγενείς πρώτου βαθμού των υπαρχόντων δημοσίων υπαλλήλων! Οχι άλλο αίμα στις διαβάσεις !!! 3
bedazzled Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Μπάρες,ηχητικά και φωτεινά σήματα είναι ημίμετρα . Ζητούμε άμεσα την πρόσληψη 1.000.000 υπαλλήλων με μιςθο 1300 ευρώ για την φύλαξη των διαβάσεων! Προτεραιότητα θα πρέπει να έχουν συγγενείς πρώτου βαθμού των υπαρχόντων δημοσίων υπαλλήλων! Οχι άλλο αίμα στις διαβάσεις !!! Στην Ιαπωνία πάντως έχουν άπειρες άχρηστες δουλειές τέτοιου τύπου (π.χ. υπάρχει άτομο στο ασανσέρ να πατάει τα κουμπιά). Οι ιδιωτικές εταιρίες δουλεύουν σαν δημόσιο (δεν σε απολύουν ποτέ), η κεντρική τους τράπεζα κόβει αβέρτα χρήμα και το χρέος τους έχει φτάσει 200-250% του ΑΕΠ.
sam75 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Στην Ιαπωνία πάντως έχουν άπειρες άχρηστες δουλειές τέτοιου τύπου (π.χ. υπάρχει άτομο στο ασανσέρ να πατάει τα κουμπιά). Οι ιδιωτικές εταιρίες δουλεύουν σαν δημόσιο (δεν σε απολύουν ποτέ), η κεντρική τους τράπεζα κόβει αβέρτα χρήμα και το χρέος τους έχει φτάσει 200-250% του ΑΕΠ. Ναι αλλά τι προσφέρει η Ιαπωνία στον κόσμο ; σχεδόν τα πάντα. Η Ελλάδα τι;; σχεδόν τίποτα.
bedazzled Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Κάποτε (πριν την άνοδο ανταγωνιστών από Ν.Κορέα και ΗΠΑ) η Ιαπωνία όντως προσέφερε πολλά. Σήμερα; Ελάχιστα. Γι' αυτό βρίσκεται σε τροχιά πτώσης/παρακμής... χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι θα μπει σε μνημόνιο (το χρέος τους είναι κατά βάση εσωτερικό).
sam75 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2016 Κάποτε (πριν την άνοδο ανταγωνιστών από Ν.Κορέα και ΗΠΑ) η Ιαπωνία όντως προσέφερε πολλά. Σήμερα; Ελάχιστα. Γι' αυτό βρίσκεται σε τροχιά πτώσης/παρακμής... χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι θα μπει σε μνημόνιο (το χρέος τους είναι κατά βάση εσωτερικό). δεν νομιζω, την τεχνολογια αυτοι που αναφερεις απο τους ιαπωνες την παιρνουν συχνα - πυκνα. Ειναι ο κορυφαιος λαος στον πλανητη σε τεχνολογικα θεματα. Κορεα και Αμερικη απλα ακολουθουν .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα