Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Στην Ιαπωνία πάντως έχουν άπειρες άχρηστες δουλειές τέτοιου τύπου (π.χ. υπάρχει άτομο στο ασανσέρ να πατάει τα κουμπιά).

 

Οι ιδιωτικές εταιρίες δουλεύουν σαν δημόσιο (δεν σε απολύουν ποτέ), η κεντρική τους τράπεζα κόβει αβέρτα χρήμα και το χρέος τους έχει φτάσει 200-250% του ΑΕΠ.

 

Βέβαια εκεί έχουν τσίπα, αν γίνει μλκία θέλουν να ανοίξει η γη να τους καταπιεί. Εδώ πηγαίνουμε και διεκδικούμε δικαστικώς πχ μισθούς ή να μην απολυθούμε από το δημόσιο ενώ δεν πατάγαμε για χρόνια...

  • Like 3
  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

@sam75

 

Αναφέρεσαι σε προηγούμενες δεκαετίες (70s, 80s, 90s). Από τότε είναι σαν να έχει περάσει ένας αιώνας σε τεχνολογικό επίπεδο.

 

Και η Ελλάδα κάποτε προσέφερε πολλά σε άλλους τομείς, αλλά ούτε αυτό έχει να λέει κάτι για το σήμερα.

 

ΥΓ: Apple & Samsung ακολουθούν την Sony; Ούτε καν. Το αντίθετο πες καλύτερα.

Δημοσ.

@sam75

 

Αναφέρεσαι σε προηγούμενες δεκαετίες (70s, 80s, 90s). Από τότε είναι σαν να έχει περάσει ένας αιώνας σε τεχνολογικό επίπεδο.

 

Και η Ελλάδα κάποτε προσέφερε πολλά σε άλλους τομείς, αλλά ούτε αυτό έχει να λέει κάτι για το σήμερα.

 

ΥΓ: Apple & Samsung ακολουθούν την Sony; Ούτε καν. Το αντίθετο πες καλύτερα.

Η sony δεν θελει οχι δεν μπορει ,εχει διαφορά !  Απο την Ιαπωνια ξεκινησαν ολα οπως κ να εχει...και το ξερεις! made in japan !

Δημοσ.

Βρε άσε από που ξεκίνησαν, γιατί και από την Ελλάδα ξεκίνησαν άλλα πράγματα... το σήμερα είναι το θέμα, εκτός αν το πας με την λογική «το ένδοξο παρελθόν ακυρώνει τα κακώς κείμενα του σήμερα». :)

Δημοσ.

@sam75

 

Αναφέρεσαι σε προηγούμενες δεκαετίες (70s, 80s, 90s). Από τότε είναι σαν να έχει περάσει ένας αιώνας σε τεχνολογικό επίπεδο.

 

Και η Ελλάδα κάποτε προσέφερε πολλά σε άλλους τομείς, αλλά ούτε αυτό έχει να λέει κάτι για το σήμερα.

 

ΥΓ: Apple & Samsung ακολουθούν την Sony; Ούτε καν. Το αντίθετο πες καλύτερα.

ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι ο όρος τεχνολογία περικλείει πολλούς τομείς (διάστημα, αυτοκίνηση, ιατρική, ενέργεια κλπ κλπ κλπ)???

τεχνολογία δεν είναι μόνο κινητά και υπολογιστές...

Δημοσ.

Η Ιαπωνία είναι η χώρα με το τρίτο μεγαλύτερο ΑΕΠ στον κόσμο πίσω απο USA και Κίνα.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες της είναι απίστευτα δυνατές .

Αν ταξιδεψεις στην Ασία θα δεις ότι 3 στα 4 αυτοκίνητα είναι Ιαπωνεζικα

  • Like 2
Δημοσ.

Ρε παιδιά αν ο άλλος έχει συγγενείς στο δημόσιο ή είναι ο ίδιος ΔΥ περιμένετε να παραδεχθεί κάτι στραβό;

Είναι λίγες οι περιπτώσεις που το παραδέχονται και ακόμα πιο λίγες εκείνες που θα ψηφίσουν εναντίον του εαυτού τους αλλά υπέρ του γενικότερου καλού.

Υπάρχουν και Έλληνες που δεν είναι έτσι δηλαδή;; :D

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχουν και Έλληνες που δεν είναι έτσι δηλαδή;; :D

 

Υπάρχουν και Έλληνες που δεν φοβούνται να κράξουν συγγενείς. Η «οικογενειοκρατία» ξεκινάει από το σπίτι του καθενός...

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχουν και Έλληνες που δεν φοβούνται να κράξουν συγγενείς. Η «οικογενειοκρατία» ξεκινάει από το σπίτι του καθενός...

 

Άλλο θέμα αυτό και συμφωνώ!

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Να μη συνεχιστεί ο εκτροχιασμός του νήματος παρακαλώ, ούτε η προσωπική αντιπαράθεση.

  • Like 1
Δημοσ.

Καταρχάς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πωλήθηκε όχι ο ΟΣΕ.

 

Κατά δεύτερον, ο υπάλληλος της εταιρείας security θα απολυθεί, ενώ αν ήταν Δ.Υ δεν θα υπήρχε καμία τιμωρία.

 

Κατά τρίτον, τι είδους διάβαση είναι αυτή που χρειάζεται φύλαξη; Δεν έχω πετύχει ποτέ κάτι τέτοιο... συνήθως υπάρχει σηματοδότης και μπάρα.

  • Like 2
Δημοσ.

@op

Βασικά λάθος, ο οσε δεν είναι μονοπώλιο, ίδιους προορισμούς εξυπηρετεί το ΚΤΕΛ και αρκετούς η Ryanair, κτλ. Οι τιμές της Ryanair είναι πολλές φορές ίδιες με του οσε.

Το ότι θα αυξηθούν τα ατυχήματα αν ιδιωτικοποίηθει είναι αυθαίρετο συμπέρασμα, αυξήθηκαν τα ατυχήματα μετά την ιδιωτικοποίηση της ολυμπιακής; οι ίδιοι κανόνες ασφαλείας πρέπει να τηρούνται είτε ιδιωτικό, είτε δημόσιο. Btw. Με δημόσιο οσε ταξίδεψα όρθιος Αθήνα - Θεσσαλονίκη όταν ήμουν φανταρος...

Έχει έλλειμμα κάνα δις ευρώ και κοιτάμε πόσο πουλήθηκε; Seriously?

Για να γίνει βιώσιμη πρέπει να γίνουν ριζικές αλλαγές είτε ανήκει στο δημόσιο, είτε όχι. Πρέπει να μπουν νέες τεχνολογίες και να αυτοματοποιηθουν πολλές διαδικασίες, αυτό σημαίνει κατάργηση θέσεων, τμημάτων, κτλ.

Τα εισητήρια μάλλον θα αυξηθούν, αλλά τι προτιμάς να πληρώνει οποίος χρησιμοποιεί το τρένο ή να πληρώνει μέσω των φόρων ακόμα και ο ιδιωτικός υπάλληλος των 400€ που μένει σε περιοχές που δεν περνάει και ούτε πρόκειται να περάσει ποτέ τρένο;

  • Like 3
Δημοσ.

Γενικα οταν παρουσιαζεται η ευκαιρια ιδιωτικοποιησεων στη συγκεκριμενη χωρα μετα απο τοσες 10ετιας φαγοποτιου και παρτι μεσα στις διαφορες υπερπληθεις απο αχρηστους δημοσιες υπηρεσιες, το τελευταιο που θα επρεπε να μας νοιαζει ειναι το ποσο θα πωληθουν. Οσο-οσο. Ιδιωτικοποιηση να'ναι κι οτι να'ναι μπας και σωθουμε απο το καρκινωμα του δημοσιου. Στην τελικη ο χειροτερος ιδιωτης δεν μπορει να'ναι χειροτερος απο το δημοσιο (το πολυ πολυ ναναι κι αυτος απατεωνας και να κλεβει τον φορολογουμενο πολιτη οπως συμβαινει ηδη δηλαδη) και αφεταιρου απαλασσεται ο φορολογουμενος απο το να πληρωνει ενα ματσο κυφηνες που καποιοι απο αυτους δεν πατανε καν δουλεια (πλην των εξαιρεσεων που επιβεβαιωνουν τον κανονα).

Μονο Ελληνες θα μπορουσαν να στεκονται εναντια στις ιδιωτικοποιησεις των συγκεκριμενων οργανισμων (δεν ειναι δυσκολο να μαντεψουμε ποιοι), με τη ζημια που παρουσιαζουν, τις προσφερομενες υπηρεσιες που ειναι μινιμουμ μια 10ετια πισω και το βολεμα των ημεταιρων για καθε κυβερνηση.

Δημοσ.

Πάντως και με νεότερες γενιές να μιλήσεις δε φαίνεται να αισθάνονται ότι υπάρχει άλλος τρόπος να ζήσουν εκτός από το ρουσφέτι.

Πιο φυσιολογικές καταστάσεις τις έχουν ξεγραμμένες δηλαδή και οι νεότερες γενιές.

  • Like 2
Δημοσ.

Πάντως και με νεότερες γενιές να μιλήσεις δε φαίνεται να αισθάνονται ότι υπάρχει άλλος τρόπος να ζήσουν εκτός από το ρουσφέτι.

Πιο φυσιολογικές καταστάσεις τις έχουν ξεγραμμένες δηλαδή και οι νεότερες γενιές.

 

Εδω ο αλλος μου λεει "γνωστο το μενος σου για το δημοσιο, αλλα να σε δω τι θα εκανες αν ησουν κι εσυ ανικανος". Ταχα να με κραξει δηλαδη που κραζω το δημοσιο και την ιδια ωρα μαρτυραει διχως ξυλο οτι το δημοσιο ειναι η σανιδα σωτηριας για τον καθε ανικανο και για το λογο αυτο ( !!! ) πρεπει να συνεχισει να υπαρχει.

Αυτη ειναι η λογικη του υποστηρικτη του δημοσιου: Επειδη μαλλον ειμαι ψιλοαποτυχημενος κι επειδη ψιλοβαριεμαι κιολας να μοχθησω, ας υπαρχει το δημοσιο στην ακρη μπας και μας βγει κανα κονε για τα φερουμε βολτα στην υπολοιπη ζωη μας, γιατι αλλιως... ουτε βοθροκαθαριστες.

 

Σε αλλες συζητησεις ειναι οι ιδιοι που θα κατηγορησουν τους πολιτικους, το συστημα και την Μερκελ για την καταντια (τους).

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...