Προς το περιεχόμενο

PlayStation VR Topic [PS VR]


vste

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το vr το δοκιμασα (ps vr).Πολυ καλη ιδεα και πιστευω οτι ηρθε για να μεινει.Στην πραξη ομως μου πεταξε τα ματια εξω και δε μιλαω για ναυτια.Η sony βαζει το vr στα σπιτια μας αλλα δε το θεωρω σε καμια περιπτωση καλη υλοποιηση.Δεν εχω δοκιμασει τα υπολοιπα οποτε μπορει να ειναι και χειροτερα αλλα το ps vr δε θα το παρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 698
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το vr το δοκιμασα (ps vr).Πολυ καλη ιδεα και πιστευω οτι ηρθε για να μεινει.Στην πραξη ομως μου πεταξε τα ματια εξω και δε μιλαω για ναυτια.Η sony βαζει το vr στα σπιτια μας αλλα δε το θεωρω σε καμια περιπτωση καλη υλοποιηση.Δεν εχω δοκιμασει τα υπολοιπα οποτε μπορει να ειναι και χειροτερα αλλα το ps vr δε θα το παρω.

Υπαρχει θολουρα σαφως, ακομα και στα πιο ακριβα headsets θα υπαρχει καποια, αλλα και με το ps4 pro θα υπαρχει.

 

Ομως αν για παραδειγμα βαλεις το kitchen teaser και αυτο που σου μεινει εν τελη ειναι η θολουρα, τοτε δεν εχω κατι να πω :P

 

Ειναι αλλη φαση. Τουλαχιστον για μενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι με λογαριασμο σιγουρα θα κραταει την ρυθμιση. Αυτο ειναι βεβαιο.

 

Αλλα σκεψου οτι εχεις κοσμο σπιτι που θελει να το δοκιμασει. Δεν μπορεις να φτιαξεις 10 λογαριασμους ξερω γω. Αλλα και παλι δεν ειναι και τοοοσο μεγαλη η διαφορα για να επιβαλεται μια τετοια επιλογη. Θα ηταν καλο ομως να υπαρχει.

Πως αλλιώς θα μπορούσαν να το κάνουν να  κρατάει τη ρύθμιση; Άντε να κρατούσε του τελευταίου χρήστη μόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκει που σου εχει επιλογες για calibration οταν πατας το κουμπι που σε παει στο βασικο μενου του PS4, θα μπορουσε να σου δινει μια τετοια επιλογη(αποθηκευμενων επιλογων) 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει θολουρα σαφως, ακομα και στα πιο ακριβα headsets θα υπαρχει καποια, αλλα και με το ps4 pro θα υπαρχει.

 

Ομως αν για παραδειγμα βαλεις το kitchen teaser και αυτο που σου μεινει εν τελη ειναι η θολουρα, τοτε δεν εχω κατι να πω :P

 

Ειναι αλλη φαση. Τουλαχιστον για μενα.

Δινω απειρα credits στηγ Sony που το βαζει στα σπιτια μας.Η ιδεα ειναι εκπληκτικη απλα θα το τιμησω το οποιοδηποτε vr αρκει να εχει καλυτερη ποιοτητα.Το καλο ειναι οτι τωρα που το εβαλε σε τοσα σπιτια η Sony θα ξεκινησουν το vr να παιρνει μπρος γενικοτερα.Τερμα το off topic :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξερει κανεις αν πρεπει να κανουμε κρατηση για να το δουμε εστω για λιγο στο golden hall? Πηγα στο official site και τις μερες που θα ειμαι Ελλαδα δλδ την επομενη βδομαδα μου εμφανιζει κενο . Παιζει κατι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-inside-playstation-4-pro-how-sony-made-a-4k-games-machine
 

"Advanced multi-resolution support for increased performance in VR titles"
 
https://en.wikipedia.org/wiki/Foveated_imaging

^ Να εννοεί άραγε αυτό;
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά όντως αυτό είναι:

 

"A look at the image beamed out to the PSVR headset. Second-gen PSVR titles will be able to leverage bespoke multi-resolution technology that allows the 'edges' of the view here to be rendered at a lower resolution. There'll be a big boost to performance with no noticeable impact to image quality in the HMD."

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά όντως αυτό είναι:

 

"A look at the image beamed out to the PSVR headset. Second-gen PSVR titles will be able to leverage bespoke multi-resolution technology that allows the 'edges' of the view here to be rendered at a lower resolution. There'll be a big boost to performance with no noticeable impact to image quality in the HMD."

 

Πλακα κανεις...

Το περιμενα πολυ αργοτερα, στο PSVR2.

Αν μιλαμε για το ιδιο πραγμα.

Ειναι η τεχνικη που οπου εστιαζει το ματι θα ειναι και η αυξημενη αναλυση?

 

Που το βρηκες αυτο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ (φουλ ανάλυση του Pro by Cerny):

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-inside-playstation-4-pro-how-sony-made-a-4k-games-machine

 

Θέμα GPU είναι, δεν θέλει άλλο headset... PSVR2 θα βγει αν είναι για 4Κ όταν πέσει το κόστος της OLED, παρέα με PS5 ίσως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θεωρητικα ηξερα οτι αυτη η τεχνικη(αν μιλαμε για την ιδια) θα boostαρει την αναλυση στο σημειο που κοιτας. Το ειχαν δοκιμασει στο infamous αλλα για αλλο λογο(για να στοχευεις με τα ματια), αλλα στο VR ο σκοπος ειναι να αλλαζει/μεγαλωνει δυναμικα η αναλυση αναλογα με το που κοιταζουν τα ματια.

 

Δεν ξερω αν λεμε το ιδιο, γιατι εδω μιλανε για performance(frames), το οποιο προσωπικα το βρισκω ηδη σουπερ. Το προβλημα στο VR ειναι το image quality οχι το frame rate.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρις eye-tracking σαφέστατα μιλάμε για πτώση ποιότητας. Επίσης η τεχνική απαιτεί panels μεγαλύτερης ανάλυσης για να έχει νόημα και αλλαγή στην φιλοσοφία του rendering (τα καμιά 20αριά render-passes είναι no-go).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ένα παράξενο λόγο, παράδοση κάνει 2 βδομάδες. Αλλά τα μαγαζιά έχουν στοκ.

 

Πηγή: Πήγα και πήρα ένα εγώ.

Μία βδομάδα μετά, δεν έχει μείνει τίποτα. Μάλλον καλά πουλάει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...