Προς το περιεχόμενο

Και η Audi έκλεβε στις εκπομπές ρύπων, και στα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα της


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το vw golf ειναι το πιο καλο πουλημένο αμάξι εδώ και χρονια , και πριν απο τους κινητήρες με το λογισμικό, όπως επισης και η vw γενικώς. Καταναλώσεις πλασματικές δίνουν σχεδόν ολοι οι κατασκευαστές, πολύ δυσκολο να πετύχεις το νούμερο που σου γράφουν, ακόμα και σε ιδανικές συνθήκες. Οι ρύποι μας απασχολούν σχετικά με τα τέλη , κανένας λοιπόν κάτοχος τέτοιου κινητήρα δεν ειδοποιήθηκε να πληρώσει περισσότερα. Ουτε νομίζω κάποιος υποψήφιος αγοραστής να ενδιαφέρεται για το ποιο αμάξι εκπέμπει καποια γραμμάρια Co2 παραπάνω. Έχω ακούσει ως κριτήριο τη μηχανή, τις επιδόσεις, τον εξοπλισμό κλπ, τον παράγοντα περιβάλλον ποτέ :P

Αν ειναι στημένες οι βαθμολογίες , που δε μπορω να το αποκλείσω, αυτο θα ισχύει ομως γενικότερα όχι μονο για το group.

 

Μάλλον έχεις κάπως στρεβλωμένη αντίληψη. Δεν είπε κανείς ότι οι καταναλώσεις που δίνουν οι κατασκευαστές είναι σε πραγματικές συνθήκες. Όλες οι δοκιμές και μετρήσεις γίνονται σε ελεγχόμενες συνθήκες. Άλλο αυτό, και άλλο το να δίνω πλασματικά αποτελέσματα ακόμα και σε αυτές τις συνθήκες. Και ναι, υπάρχουν καταναλωτές που κοιτάνε ΚΑΙ τους ρύπους μιας και σε πολλές χώρες είναι κριτήριο για τα τέλη κυκλοφορίας.

 

Όσο για τις πωλήσεις, δεν γνωρίζω πόσων χρόνων είσαι, αλλά ως συλλέκτης περιοδικών αυτοκίνησης από το '95, επέτρεψέ μου να έχω μια παραπάνω ιδέα σχετικά με το σπρώξιμο από τα περιοδικά του χώρου. Για να μην μιλήσουμε για τους γαμάτους τούρμπο κινητήρες που έμεναν με την τουρμπίνα στο χέρι πολύς κόσμος και δεν αναφερόταν κουβέντα σε κανένα περιοδικό. Να πω και για τα 2 χρόνια εγγύηση στους κινητήρες του VW Group;

 

Τέλος, ο οικονομικός πόλεμος ανάμεσα σε ΗΠΑ και Γερμανία μπορεί να είναι γεγονός, δεν σημαίνει όμως ότι δεν υπάρχει φωτιά. Εξάλλου, η VW δεν είναι η πρώτη που κατηγορείται ή τρώει πρόστιμο εκεί. Πριν από αυτήν, έφαγε πρόστιμο η Hyundai για πλασματική αναφορά κατανάλωσης των κινητήρων της και αποζημίωσε τους κατόχους οχημάτων της.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 92
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μπράβο φίλε μου συγχαρητήρια.

Είσαι fan μιας μάρκας της οποίας η χώρα έκαψε την Πατρίδα μας δύο φορές σε 70 χρόνια.

Αν υπήρχε ίχνος πατριωτισμού μέσα μας δεν θα έπρεπε να αγοράζουμε ούτε καρφίτσα από αυτούς.

Και εις ανώτερα.

Ναι οι Γερμανοί μας κάψανε τη δεύτερη φορά , όχι ολοι οι πολιτικοί που εκλέξαμε , η τεράστια φοροδιαφυγή , η έλλειψη εκπαίδευσης-παιδείας , το "να ψοφίσει η κατσίκα του γείτονα" , η αδιάφορα για αξιοποίηση και προβολή των τουριστικών σημείων της χώρας μας, οι μηδαμινές εξαγωγές κλπ κλπ. Οι Γερμανοί φταίνε!!

 

Τωρα βέβαια που κολλάει η πολιτική κι ο πατριωτιςμος (Δε θυμαμαι να παράγουμε αυτοκίνητα στην Ελλάδα) σ ενα θεμα περι αυτοκινήτων ειναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

 

 

 

----------------------------

 

dali αυτο έγραψα και εγώ οτι οι ρύποι μας αφορούν ως προς τα τέλη που θα πληρώσουμε. Και λέω λοιπόν οτι κάτοικοι αυτοκινήτων που επηρεάστηκαν απο το σκάνδαλο δε κλήθηκαν να πληρώσουν τελικά μεγαλύτερο ποςο. Ο ιδιοκτητης ως ιδιοκτητης δεν επηρεάζεται σε κατι, δεν έχω ακούσει κάποιον να είπε οτι το αμάξι του μετά άλλαξε προς το χειρότερο.

Δε λέω οτι δεν ηταν μαλάκια τους, δε λέω οτι υπήρξε μονο καπνός και όχι φωτιά, απλά αυτο το γεγονός δεν ακυρώνει σε καμία περίπτωση τα όσα προσφέρει η vw -και το group γενικότερα- στους πελάτες τους.

 

Τωρα για τα περιοδικά, τα Τούρμπο, τις εγγυήσεις κλπ ο καθένας έχει τη γνώμη του.

Ειναι δικαίωμα σου να μη συμπαθείς το group, αλλα ειναι και καποια γεγονότα που δεν αμφισβητούνται οσο κι αν προσπαθήσει κάποιος να τα υποβαθμίσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι οι Γερμανοί μας κάψανε τη δεύτερη φορά , όχι ολοι οι πολιτικοί που εκλέξαμε , η τεράστια φοροδιαφυγή , η έλλειψη εκπαίδευσης-παιδείας , το "να ψοφίσει η κατσίκα του γείτονα" , η αδιάφορα για αξιοποίηση και προβολή των τουριστικών σημείων της χώρας μας, οι μηδαμινές εξαγωγές κλπ κλπ. Οι Γερμανοί φταίνε!!

Τωρα βέβαια που κολλάει η πολιτική κι ο πατριωτις μας (Δε θυμαμαι να παράγουμε αυτοκίνητα στην Ελλάδα) σ ενα θεμα περι αυτοκινήτων ειναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

Ναι δίκιο έχεις

Αθώες περιστερές είναι.Τίποτε δεν γνώριζαν.

270 δις πλεόνασμα έχει η γερμανία.

Μάντεψε από ποιους λείπουν.

Οι πολιτικοί μας ποτέ δεν εργάστηκαν για το καλό μας.

Μάντεψε για ποιους εργάστηκαν.

Όσο για τα αυτοκίνητα δεν είναι οι μόνοι που παράγουν.

Επεξ/σία από giorgoslouk
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορούμε να αγοράσουμε τα αυτοκίνητα που εμείς παράγουμε.. oh wait

 

επίσης μπορούμε να αγοράσουμε αυτοκίνητα από άλλους λαούς φονιάδες που είτε μας ενόχλησαν λίγο, είτε ήταν πολύ μακριά μας για να μας ενοχλήσουν 


 
Οι πολιτικοί μας ποτέ δεν εργάστηκαν για το καλό μας. 

 

παρόλο που θα σβηστεί το πολιτικό σχόλιο, ΜΙΑ ΧΑΡΑ εργάστηκαν για μεγάλη μερίδα του πληθυσμού που ζει εις βάρος των άλλων

 

πλήρωνε τώρα δουλεύοντας μέχρι να πεθάνεις παχουλές πρόωρες συντάξεις και εθελούσιες εξόδους και κράζε αυτούς που αγοράζουν γερμανικά αυτοκίνητα για να νιώσεις τον πατριωτισμό 

 

φυσικά όλα αυτά ζητιανεύοντας λεφτά από τους φονιάδες γερμανούς 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

dali αυτο έγραψα και εγώ οτι οι ρύποι μας αφορούν ως προς τα τέλη που θα πληρώσουμε. Και λέω λοιπόν οτι κάτοικοι αυτοκινήτων που επηρεάστηκαν απο το σκάνδαλο δε κλήθηκαν να πληρώσουν τελικά μεγαλύτερο ποςο. Ο ιδιοκτητης ως ιδιοκτητης δεν επηρεάζεται σε κατι, δεν έχω ακούσει κάποιον να είπε οτι το αμάξι του μετά άλλαξε προς το χειρότερο.

Δε λέω οτι δεν ηταν μαλάκια τους, δε λέω οτι υπήρξε μονο καπνός και όχι φωτιά, απλά αυτο το γεγονός δεν ακυρώνει σε καμία περίπτωση τα όσα προσφέρει η vw -και το group γενικότερα- στους πελάτες τους.

 

Sorry, αλλά εξακολουθείς να είσαι εκτός θέματος. Το θέμα δεν είναι αν ρυπαίνουν παραπάνω ή αν κλήθηκαν κάτοχοι να πληρώσουν παραπάνω. Το θέμα είναι ότι υπάρχει εσκεμμένη παραπλάνηση καταναλωτή προς όφελος της εταιρείας όπως επίσης και πρόκληση διαφυγόντων κερδών στις ανταγωνιστικές εταιρείες.

 

 

 

 

Τωρα για τα περιοδικά, τα Τούρμπο, τις εγγυήσεις κλπ ο καθένας έχει τη γνώμη του.

Ειναι δικαίωμα σου να μη συμπαθείς το group, αλλα ειναι και καποια γεγονότα που δεν αμφισβητούνται οσο κι αν προσπαθήσει κάποιος να τα υποβαθμίσει.

 

Ασφαλώς. Δεν αμφισβητούνται οι προβληματικοί κινητήρες και το σπρώξιμο από τον τύπο, όσο κι αν προσπαθεί κάποιος να τα υποβαθμίσει. Σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα. :)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ζμπρωξιμο από το τύπο φυσικά και υπήρξε, δεν μπορούσε ένας δημοσιογράφος (όταν είχαμε περιοδικά αυτοκινήτου τέσπα και υπήρχε περισσότερο χρήμα και ενδιαφέρον από το κόσμο) να γράψει κάτι κακό, θα έτρωγε edit mod και ban σπίτι του

 

Αυτό όμως ακόμα και αν σημαίνει ότι μπορεί να μην ήταν/ειναι τα καλύτερα ειναι σιγουρα καλύτερα από πολλά και κάποιες φορές τα καλύτερα

 

Επίσης κάποια προβλήματα που προέκυψαν στη συνέχεια μην περιμένεις να τα δει ο άλλος σε μία δοκιμή λίγων ημερών

 

Ότι μαθαινες για αυτά από φόρουμ και όχι από τα μέσα είναι άλλο θέμα..

 

Επίσης από ένα σημείο κι έπειτα το επίπεδο των δημοσιογράφων έπεσε στα τάρταρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

dali αυτο έγραψα και εγώ οτι οι ρύποι μας αφορούν ως προς τα τέλη που θα πληρώσουμε. Και λέω λοιπόν οτι κάτοικοι αυτοκινήτων που επηρεάστηκαν απο το σκάνδαλο δε κλήθηκαν να πληρώσουν τελικά μεγαλύτερο ποςο. Ο ιδιοκτητης ως ιδιοκτητης δεν επηρεάζεται σε κατι, δεν έχω ακούσει κάποιον να είπε οτι το αμάξι του μετά άλλαξε προς το χειρότερο.

Δε λέω οτι δεν ηταν μαλάκια τους, δε λέω οτι υπήρξε μονο καπνός και όχι φωτιά, απλά αυτο το γεγονός δεν ακυρώνει σε καμία περίπτωση τα όσα προσφέρει η vw -και το group γενικότερα- στους πελάτες τους.

 

Τωρα για τα περιοδικά, τα Τούρμπο, τις εγγυήσεις κλπ ο καθένας έχει τη γνώμη του.

Ειναι δικαίωμα σου να μη συμπαθείς το group, αλλα ειναι και καποια γεγονότα που δεν αμφισβητούνται οσο κι αν προσπαθήσει κάποιος να τα υποβαθμίσει.

Φυσικα και ο ιδιοκτητης επηρεαζεται:

παραπλανηθηκε (με δολο κιολας, οχι κατα λαθος) για ενα χαρακτηριστικο του αυτοκινητου. Και οι ρυποι δεν αφορουν μονο τα τελη κυκλοφοριας, αφορουν και το περιβαλλον κλπ.

 

Καποιος πχ μπορει να θελει σχετικα "οικολογικο" αυτοκινητο και για αυτο κοιταει και τους ρυπους. Τα prius πχ δεν πουλανε μονο λογω της χαμηλης καταναλωσης, αλλα και λογω του "οικολογικου" τους χαρακτηρα.

Στην Ευρωπη υπαρχουν αρκετοι αγοραστες που δεν καταφευγουν σε diesel (παρολο την χαμηλοτερη καταναλωση), γιατι πολυ απλα δεν ειναι φιλικα προς το περιβαλλον.

 

Η VW εσκεμμενα παραπλανησε τους καταναλωτες/αγοραστες(και αυτους που ελεγχουν) για ενα χαρακτηριστικο του αυτοκινητου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω τους Γερμανούς να επισπεύδουν τον νόμο για ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα αν και υπάρχει ακόμη η Mercedes και η BMW για τους οποίους δεν έχει ακουστεί κάτι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Haha δε μιλάω θεωρητικά , μιλάω πρακτικά. Τον ιδιοκτήτη τον νοιάζει τι θα πληρώσει στο κράτος. Ποτέ και πουθενά δεν είδα κανέναν να ενδιαφέρεται για το περιβάλλον και να το έχει ως κριτήριο αγοράς αυτοκινήτου. Δε λέω οτι...ε όλο και κάποιοι τέτοιοι θα υπάρχουν, αλλα μιλάμε για πολύ μικρή μειοψηφία.

 

Και τελικά πιο πολύ με το θεμα αυτο έχουν ασχοληθεί μη κάτοχοι, δηλαδή όχι άμεσα ενδιαφερόμενοι, παρα το αντίθετο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα παιδια, λαδιέρες τα VW group. Μην το ψαχνετε. Μετα το 2000 εχουν καταντησει αθλια αυτοκινητα.

 

Παμε για ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ και μονο. Πλεον (μετα 3 Golfακια).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλοι οι μεγάλοι είναι 99% απάτη. Μια ζωή αηδία και οχετός. Δεν υπάρχει τέλος.

 

Ενώ στους μικρότερους βλέπεις μόνο καθαρότητα και αγνά συναισθήματα. Μια βόλτα γύρω γύρω θα πείσει τον οποιονδήποτε για το πόσο αγνά συναισθήματα και καθαρότητα υπάρχει στους μικρούς, καθημερινούς ανθρώπους. Τι; Οχι; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Haha δε μιλάω θεωρητικά , μιλάω πρακτικά. Τον ιδιοκτήτη τον νοιάζει τι θα πληρώσει στο κράτος. Ποτέ και πουθενά δεν είδα κανέναν να ενδιαφέρεται για το περιβάλλον και να το έχει ως κριτήριο αγοράς αυτοκινήτου. Δε λέω οτι...ε όλο και κάποιοι τέτοιοι θα υπάρχουν, αλλα μιλάμε για πολύ μικρή μειοψηφία.

 

Και τελικά πιο πολύ με το θεμα αυτο έχουν ασχοληθεί μη κάτοχοι, δηλαδή όχι άμεσα ενδιαφερόμενοι, παρα το αντίθετο.

Δεν μιλαμε για θεωρητικα, αλλα για πρακτικα.

Τον ιδιοκτητη μπορει να τον νοιαζουν οι ρυποι ως προς το ποσο επιβαρυνει το περιβαλλον.

Επαναλαμβανω:

Τα prius πχ δεν πουλανε μονο λογω της χαμηλης καταναλωσης, αλλα και λογω του "οικολογικου" τους χαρακτηρα.(μην εχουμε στο μυαλο μας μονο την Ελλαδα)

 

Υπαρχουν καταναλωτες που ενδιαφερονται για αυτο, οτι εσυ στο περιβαλλον σου δεν εχεις δει να νοιαζονται(επαναλαμβανω: μην εχουμε στο μυαλο μας μονο την Ελλαδα που τους περισσοτερους τους νοιαζει η καταναλωση κλπ), δεν σημαινει οτι ειναι ετσι.

 

H VW εσκεμμενα παραπλανησε τους καταναλωτες/αγοραστες/ελεγκτες. Ειδε οτι θα ειχε κερδος παραπλανοντας τους , ελπιζοντας βεβαια οτι δεν θα την πιασουν.

 

-------------------------------------

Σχετικο για την περιβαντολογικη επιβαρυνση απο την απατη της VW:

Volkswagen Emissions Scandal: The Environmental Impact

Researchers believe Volkswagen has added between 10 and 40 times more NOx pollution into our atmosphere than the U.S. Environmental Protection Agency (EPA) considers safe for people to breathe. 

According to the Guardian, the 11 million affected diesel-engine VWs on the road worldwide could be emitting some 237,161 to 948,691 tons of NOx emissions annually. In contrast, Western Europe’s biggest electrical power station emits just 39,000 tons each year.

 
Meanwhile, a study released in October 2015 by public health researchers from Harvard and MIT found that 59 Americans will die prematurely from the excess pollution caused by Volkswagen having cheated emissions tests in the U.S. Researchers calculated the amount of extra particulate and ozone pollution put out by the rigged vehicles between 2008 and 2015 to arrive at their conclusions
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τελικά πιο πολύ με το θεμα αυτο έχουν ασχοληθεί μη κάτοχοι, δηλαδή όχι άμεσα ενδιαφερόμενοι, παρα το αντίθετο.

Εξακολουθείς να παραμένεις κολλημένη στο αν επιβαρύνθηκε με επιπλέον τέλη κυκλοφορίας ο κάτοχος. ΔΕΝ είναι αυτό το θέμα όμως. Το θέμα είναι η παραπλάνηση καταναλωτών, αρχών και ανταγωνιστών.

 

1. Ο καταναλωτής παραπλανήθηκε τη στιγμή που θα μπορούσε να έχει αγοράσει ένα άλλο αυτοκίνητο, ενδεχομένως πιο φτηνό.

 

2. Το κράτος παραπλανήθηκε γιατί έχει απώλεια φορολογικών εσόδων.

 

3. Ο ανταγωνιστής έχει ενδεχόμενα διαφυγόντα κέρδη από την παραπλάνηση του καταναλωτή.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Prius και τα αντίστοιχα υβριδικά μπορει να είναι "οικολογικά" κατά την χρήση τους .

Κατά την κατασκευή τους αλλά και μετά το τέλος του κύκλου ζωής των, είναι πολύ πιο ρυπογόνα από τα συμβατικά με ΜΕΚ, άρα μία η άλλη έρχονται συνολικά σε επιβάρυνση του περιβάλλοντος.

 

Όσο για την VW έπαιξε κι έχασε στο συγκεκριμένο θέμα .

 

 Οι Αμερικάνοι θα βάλουν πρόστιμο , οι Γερμανοί θα κλαφτούν λίγο παραπάνω και αφού θα συμφωνήσουν στο τίμημα για την εγκατάσταση-παραμονή μερικών χιλιάδων συστοιχιών πυραύλων ένεκα Ρωσσικής απειλής το όλο θέμα και οι οικολογικές ευαισθησίες θα ξεχαστούν......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...