Προς το περιεχόμενο

H Tesla εξαγόρασε την Grohmann Εngineering για να αυξήσει τη παραγωγή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της


Panos1221

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η εταιρία Tesla ανακοίνωσε πως εξαγόρασε την Γερμανική εταιρία Grohmann Εngineering ώστε να αυξήσει την αυτοματοποίηση και την αποδοτικότητα της διαδικασίας κατασκευής αυτοκινήτων.

Έχοντας ως έδρα το Prüm της Γερμανίας η Grohmann Engineering αναπτύσσει και προμηθεύει ένα εύρος αυτοματοποιημένων προϊόντων, όπως γραμμών παραγωγής, laser συστήματα κ.α. Στα σχέδια της Tesla περιλαμβάνεται η παραγωγή 500.000 αυτοκινήτων το χρόνο από το 2018 και γι'αυτό η εταιρεία ψάχνει τρόπους να αυξήσει την παραγωγή όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτός ο λόγος την οδήγησε άλλωστε στην Grohmann Εngineering, αφού η μαζική παραγωγή θα χαμηλώσει το κόστος των αυτοκινήτων της.

 

Η Grohmann Εngineering θα μετονομαστεί σε Tesla Grohmann Automation με τον CEO της εταιρείας μαζί με ολόκληρη την ομάδα μηχανικών του, να μετακινούνται πλέον στην Tesla. Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η εταιρεία αναφέρει ότι θα προσθέσει στο δυναμικό της περισσότερες από 1000 θέσεις εργασίας υψηλής ειδίκευσης μόνο στην Γερμανία.

 

Η Tesla πρόσφατα απέκτησε την SolarCity σε μία συμφωνία 2.6 δισ. δολαρίων, ενώ τον προηγούμενο χρόνο εξαγόρασε την Riviera Tool, εταιρία που ασχολείται με την κατασκευή εξαρτημάτων για αυτοκίνητα και εδρεύει στο Μίσιγκαν της Νέας Υόρκης. Η συμφωνία αναμένεται να έχει κλείσει έως τις αρχές του 2017, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα το ποσό της εξαγοράς.

 

Link.png Site: VentureBeat

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι κρίμα που τελικά δεν επένδυσε στην Ελλάδα.

Ηταν να επενδύσει στην Ελλάδα; Με το καθεστώς φορολογίας που επικρατει;;;;; 

 

Πάντως, κακώς την αγόρασε. Τώρα που θα σταματήσει και η δωρεάν φόρτιση μάλλον θα μειωθεί η παραγωγή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηταν να επενδύσει στην Ελλάδα; Με το καθεστώς φορολογίας που επικρατει;;;;; 

 

Πάντως, κακώς την αγόρασε. Τώρα που θα σταματήσει και η δωρεάν φόρτιση μάλλον θα μειωθεί η παραγωγή.

 

Ετσι ακριβως, επειδη οταν δινεις 100κ για αυτοκινητο, το 20ρι του ρευματος για το φουλαρισμα σκεφτεσαι.

 

Ετσι και εγω περιμενω να πεσει λιγουλακι η καταναλωση στην καινουργα Ferrari για να την τσιμπισω.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι κρίμα που τελικά δεν επένδυσε στην Ελλάδα.

Ήθελε να επενδύσει στην Ελλάδα.

 

Η Ελλάδα όμως δεν την ήθελε την Tesla..

 

Το κρίμα στην Ελλάδα... που δεν ήθελε να επενδύσει στη Tesla.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι ακριβως, επειδη οταν δινεις 100κ για αυτοκινητο, το 20ρι του ρευματος για το φουλαρισμα σκεφτεσαι.

 

Ετσι και εγω περιμενω να πεσει λιγουλακι η καταναλωση στην καινουργα Ferrari για να την τσιμπισω.

Κοστίζει τόσο λίγο η φόρτιση; Δεν ήξερα. Δεν κάνει 100Κ το αυτοκίνητο. Γυρω στις 20 με 25Κ έλεγαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοστίζει τόσο λίγο η φόρτιση; Δεν ήξερα. Δεν κάνει 100Κ το αυτοκίνητο. Γυρω στις 20 με 25Κ έλεγαν.

 

35 ξεκινα το Model 3 λενε, αλλα το model S, χωρις κανενα εξτρα 72. To δε model X,  απο 100ρακι στρογγυλο ξεκινα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοστίζει τόσο λίγο η φόρτιση; Δεν ήξερα. Δεν κάνει 100Κ το αυτοκίνητο. Γυρω στις 20 με 25Κ έλεγαν.

 

Πες τους να το κοιτάξουν τότε...

Η πρώτη τιμή είναι με την επιδότηση και η βασική έκδοση. Το Model S φτάνει στα €140.000 στην P100D.

 

a40d56da19344916973987c95c270e59.png

 

8a340de75b094668879dd9aa0899ae22.png

 

Όντως θα βγει μια έκδοση με τιμή περίπου $35000 προ επιδοτήσεων, κάποια στιγμή προς τα μέσα/τέλος του 2017, αλλά η Tesla έχει πει οτι σκοπεύει να εκτελέσει πρώτα τις παραγγελίες των πιο ακριβών εκδόσεων και όχι της βασικής, οπότε μην περιμένεις σύντομα κάτι στα €25000...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι κρίμα που τελικά δεν επένδυσε στην Ελλάδα.

τρελός είσαι!?!!!! με το φορολογικό καθεστώς είναι όχι απλά αδύνατο αλλά ακόμη και ανέφικτο από την μεριά της επιστημονικής δαντασιας (μην λέμε τέτοια και καποιος νομίζει οτι μιλάμε στα σοβαρά) άκου εκεί επένδυση στην Ελλάδα... δεν βρέθηκε ακόμη καποιος ψιχοασθενής να το κανει .......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να επενδύσει που? Έχουμε υψηλή τεχνογνωσία σε κάτι? Τεχνογνωσία και γραμμή παραγωγής αγόρασε από τους γερμανούς, όχι χαμηλό φόρο.αλλιώς θα είχε πάει βουλγαρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τεχνογνωσία για ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχουμε! Πριν μερικά χρόνια, φοιτητές του ΕΜΠ παρουσίασαν τα σχέδιά τους για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με sport εμφάνιση και καλή απόδοση.

Έδωσαν τα σχέδια σε κρατικό φορέα, ελπίζοντας σε χρηματοδότηση για να ξεκινήσει το project. Όπως ήταν αναμενόμενο, η Ελληνική πολιτεία έγραψε τα σχέδια στην λήθη και τα παλαιά υποδήματα των υπουργών!! Υποθέτω ότι μετά την αποφοίτησή τους, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί πήραν τα σχέδιά τους και τα απαραίτητα προσωπικά αντικείμενα και έφυγαν από αυτή τη χώρα που "τρώει" τα παιδιά της.

 

Τα παραπάνω συνέβησαν πριν αρχίσει να γίνεται λόγος για εταιρείες όπως η Tesla και άλλες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...