Προς το περιεχόμενο

Αξιζει η επισκευη;


Supernova21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα παιδια,

 

VW Golf IV του 2002, 1.400 κυβικα. Το αυτοκινητο απο το 2002 που αγοραστηκε καινουργιο, δεν εχει βγαλει ουτε 1 (!) μηχανικο προβλημα. (περαν των αναλωσιμων, λαστιχα, αμορτισερ κλπ). Παντα ειχε σωστη συντηρηση και στην ωρα του. Στα 140k χλμ του εβαλα γκαζι (lpg) και εκτοτε λειτουργει σχεδον παντα με αυτο. Πλεον εχει επανω του 250k χλμ και παει κομπλε χωρις θεματα. 

 

Υστερα λοιπον απο τοσα χρονια το αυτοκινητο εχει αποκτησει καποια εξωτερικα χτυπηματα, ξεβαψιματα και το εσωτερικο εχει αρχισει και δινει πνευμα (οι ταπετσαριες συγκεκριμενα). Επισκεπτομενος διαφορα φανοποιια και ταπετσιεριδες, πηρα διαφορες εκτιμησεις, καταληγοντας τελικα γυρω στο 700αρι για νεο σαλονι και επιδιορθωση ολων των εξωτερικων ζημιων.

 

Αξιζει η επενδυση αυτη? 700 ευρω ειναι αρκετα μεγαλο ποσο να επενδυθει σε αυτοκινητο με τοσα χλμ θεωρω, αφου πλεον η συνολικη αξια του δεν ειναι και τρομερα μεγαλυτερη. 

Απο την αλλη οπως ξαναειπα μηχανικα ειναι αριστο και χωρις ζημιες + οτι εχει και υγραεριο που πραγματικα με εχει σωσει οικονομικα. Αξιζει να δωσω το 700αρι και να εχω ενα αξιοπρεπες αμαξι ή θα αρχισει να μου πεταει οσες ζημιες δεν εχει βγαλει τοσα χρονια μαζεμενες στο συντομο μελλον? Εχει καποιος εμπειρια με το συγκεκριμενο αμαξι και μοτερ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου αν εχεις σκοπο να κρατησεις το αυτοκινητο τουλαχιστον 3-4 χρονια νομιζω οτι αξιζει τα 700 ευρω αφου δεν εχει αλλα προβληματα το αυτοκινητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν αποφασίσεις να  δωσεις αυτα τα 700€ δεν θα τα παρεις ποτε πίσω ΑΛΛΑ αυτα ειναι που θα σε βοηθησουν να το πουλήσεις.

για βαψιμο και ταπετσαριες τα 700€ ειναι πολυ λίγα ,

Επειδη πλεων το golf παλιωσε , μπορεις να βρεις σε καλη τιμη μτχσμένα ταπετσαριες κτλ ισως πεσει το κοστος

επειδη στην αγορα με μικρο μπατζετ της τάξης 3-4,5 χιλιαδες ευρω δεν βρησκεις αμαξι σαν το golf εγω στη θεση σου θα τα δινα

Αν θες βαλε μας φωτο απο μεσα και απέξω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ προχθες βασικά αλλαξα τον μπροστινό προφυλακτηρα του αυτοκινήτου μου.

 

Μπορεί να είναι το αμάξι 10 ετών αλλά εκτός από λάδια,φιλτρο,λαστιχα και μπουζί ποτέ μα ποτέ δεν ζήτησε κάτι αλλο

 

Οπότε άξιζαν τα 450€ που κόστισε ;)

 

Κάτι παρόμοιο παίζει και με το δικό σου αμάξι.αξιζει να το φτιάξεις γιατί είναι ένα απροβληματιστο αμάξι

 

Μόνο στην τιμή κάνε παιχνίδι αν είσαι αθηνα επειδή υπάρχουν πολλά φανοποιεια και ταπετσεριδες οποτε ψαξου λίγο παραπάνω μπας και γλυτωσεις μερικά € (αν και είναι καλή τιμουλα αν κάνουν καλή δουλειά)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τιμη παιδια ειναι πολυ καλη και υστερα μετα απο πολυ ψαξιμο και αρκετες συστασεις με φιλους που εχουν παει εκει. Στο πρωτο φαναρτζιδικο που το πηγα ηθελε 800 μονο για την επισκευη του εξωτερικου φανταστειτε. Ο μονος λογος που σκεφτομαι να τα δωσω τα 700 ειναι επειδη πηρα καλες τιμες.

 

Εχει κανεις εμπειρια ποσα χλμ βγαζουν τα καλα μοτερ του γκολφ 4? Ο μηχανικος μου που εχει κανει ολα τα σερβις, λεει οτι το μοτερ βρισκεται σε αψογη κατασταση, με οσα μπορει να δει απο τις αλλαγες λαδιων, μπουζι κλπ. Ωστοσο προειδοποιει οτι υπαρχουν και πολλα αλλα που μπορει να "στραβωνουν" αλλα να μην φαινονται χωρις να ανοιχτει ο κινητηρας. Εγω απο θεμα οδηγησης παντως το νιωθω μια χαρα. Ξεκιναει παντα με την πρωτη, ανεβαζει στροφες οπως θα επρεπε, δεν κανει διακοπες, δεν χανει ρελαντι.  

 

Γενικα τον χρονο κανω 25k-30k χλμ, οποτε αν μου βγαλει ακομα 100-150k απροβληματιστα (με υγραεριο) ειμαι πολυ καλα. Συμφερει.

 

Οπως και να εχει λεω να τα δωσω... Στο κατω κατω το εχω απο 1ο χερι, ξερω οτι το εχω συντηρησει σωστα και οτι δεν εχει ζημιες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Οπως και να εχει λεω να τα δωσω... Στο κατω κατω το εχω απο 1ο χερι, ξερω οτι το εχω συντηρησει σωστα και οτι δεν εχει ζημιες. 

 

 

Κι αυτο εχει την σημασια του φιλε μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα παιδια,

 

VW Golf IV του 2002, 1.400 κυβικα. Το αυτοκινητο απο το 2002 που αγοραστηκε καινουργιο, δεν εχει βγαλει ουτε 1 (!) μηχανικο προβλημα. (περαν των αναλωσιμων, λαστιχα, αμορτισερ κλπ). Παντα ειχε σωστη συντηρηση και στην ωρα του. Στα 140k χλμ του εβαλα γκαζι (lpg) και εκτοτε λειτουργει σχεδον παντα με αυτο. Πλεον εχει επανω του 250k χλμ και παει κομπλε χωρις θεματα. 

 

Υστερα λοιπον απο τοσα χρονια το αυτοκινητο εχει αποκτησει καποια εξωτερικα χτυπηματα, ξεβαψιματα και το εσωτερικο εχει αρχισει και δινει πνευμα (οι ταπετσαριες συγκεκριμενα). Επισκεπτομενος διαφορα φανοποιια και ταπετσιεριδες, πηρα διαφορες εκτιμησεις, καταληγοντας τελικα γυρω στο 700αρι για νεο σαλονι και επιδιορθωση ολων των εξωτερικων ζημιων.

 

Αξιζει η επενδυση αυτη? 700 ευρω ειναι αρκετα μεγαλο ποσο να επενδυθει σε αυτοκινητο με τοσα χλμ θεωρω, αφου πλεον η συνολικη αξια του δεν ειναι και τρομερα μεγαλυτερη. 

Απο την αλλη οπως ξαναειπα μηχανικα ειναι αριστο και χωρις ζημιες + οτι εχει και υγραεριο που πραγματικα με εχει σωσει οικονομικα. Αξιζει να δωσω το 700αρι και να εχω ενα αξιοπρεπες αμαξι ή θα αρχισει να μου πεταει οσες ζημιες δεν εχει βγαλει τοσα χρονια μαζεμενες στο συντομο μελλον? Εχει καποιος εμπειρια με το συγκεκριμενο αμαξι και μοτερ?

κοιτα σαν αυτοκινητο ειναι ΔΥΝΑΤΟ ομως ρε συ εχει πολλα χιλιομετρα, Αν εχεις ΛΕΦΤΑ για αλλο παρε ΑΛΛΟ, αν οχι φτιαξε αυτο και ετοιμασου για μηχανικα θεματα ( αγνωστο το ποτε ομως)

 

Και εγω παλιο εχω 20 ετων αλλα με 180.000 χιλιομετρα και ειναι Ιαπωνικο ( εχει καποια διαφορα ,τουλαχιστον μηχανικα).

 

Αν σου αρεσει το αυτοκινητο το κρατας παντως και οσο παει.

 

Το βασικο ειναι αν υπαρχουν λεφτα για αλλο αυτοκινητο ,απαντησε σε αυτο και βλεπουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Το βασικο ειναι αν υπαρχουν λεφτα για αλλο αυτοκινητο ,απαντησε σε αυτο και βλεπουμε.

 

 

Αν υπαρχαν λεφτα για αλλο αυτκινητο μαλλον δεν θα ρωταγε απο σο μπορω να καταλαβω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η περίπτωση σου είναι δύσκολη. Το μοτέρ αν δεν ανοιχτεί κανένας δεν μπορεί με σιγουριά να πει αν και πότε θα βγάλει κάτι. Αν οι φθορές είναι μεγάλες (φώτο θα βοηθούσε αν βάλεις) και έχεις σκοπό να το κρατήσεις τότε αξίζει. Το να βγάλει κάτι το μοτέρ δεν σημαίνει και πέταμα. Εγώ βάζω λεφτά σε αυτοκίνητα (σκουριές, φθορές κτλ) με 300.000+ χλμ γιατί είμαι δεμένος με αυτά. Τι ισχύει στην δική σου περίπτωση. Ύστερα πρέπει να σκεφτείς ότι τα χλμ που κάνεις είναι πάρα πολλά τον χρόνο για τις εποχές μας. Τέλος κάτι σημαντικό το αμάξι μπαίνει σε γκαράζ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ήταν κάποιο ιδιαίτερο αυτοκίνητο που κάποτε θα μείνει ως ένα ωραίο κλασσικό θα σου λεγα με τα χίλια αλλά τώρα όχι. Μπορεί να έχει βγάλει τόσα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα αλλά πλέον είναι στο στάδιο που θα αρχίσει να ζητάει και πιθανόν να αρχίσουν και κάποια προβλήματα οπότε μάλλον θα πρέπει να κρατήσεις λεφτά για εκεί. Πόσο χάλια είναι μέσα-έξω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνε μια εγγραφή στο ελληνικό VWclub ή VWgolfclub.

Ως κοινότητες είναι ιδιαίτερα σοβαρές με απίστευτη συνοχή. Εκεί ίσως βρείς τα πράγματα που χρειάζεσαι απο άλλο μέλος σε πολύ καλύτερες τιμές.


Η τιμη παιδια ειναι πολυ καλη και υστερα μετα απο πολυ ψαξιμο και αρκετες συστασεις με φιλους που εχουν παει εκει. Στο πρωτο φαναρτζιδικο που το πηγα ηθελε 800 μονο για την επισκευη του εξωτερικου φανταστειτε. Ο μονος λογος που σκεφτομαι να τα δωσω τα 700 ειναι επειδη πηρα καλες τιμες.

 

Εχει κανεις εμπειρια ποσα χλμ βγαζουν τα καλα μοτερ του γκολφ 4? Ο μηχανικος μου που εχει κανει ολα τα σερβις, λεει οτι το μοτερ βρισκεται σε αψογη κατασταση, με οσα μπορει να δει απο τις αλλαγες λαδιων, μπουζι κλπ. Ωστοσο προειδοποιει οτι υπαρχουν και πολλα αλλα που μπορει να "στραβωνουν" αλλα να μην φαινονται χωρις να ανοιχτει ο κινητηρας. Εγω απο θεμα οδηγησης παντως το νιωθω μια χαρα. Ξεκιναει παντα με την πρωτη, ανεβαζει στροφες οπως θα επρεπε, δεν κανει διακοπες, δεν χανει ρελαντι.  

 

Γενικα τον χρονο κανω 25k-30k χλμ, οποτε αν μου βγαλει ακομα 100-150k απροβληματιστα (με υγραεριο) ειμαι πολυ καλα. Συμφερει.

 

Οπως και να εχει λεω να τα δωσω... Στο κατω κατω το εχω απο 1ο χερι, ξερω οτι το εχω συντηρησει σωστα και οτι δεν εχει ζημιες. 

Δύσκολο όχι όμως και ανέφικτο. Ηδη όφειλε να είχε ανοίξει καπάκι για μια σωστή εκτίμηση.

Παρ' όλα αυτά μόνο εσύ θα κρίνεις αν αξίζει το αυτοκίνητο ή όχι. Συλλεκτικό πάντως δεν θεωρείται και θα περάσουν πολλές δεκαετίες για να θεωρηθεί, ΑΝ ποτέ λόγω μεγάλου αριθμού πωλήσεων.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η άποψη μου είναι όχι με τίποτα δεν αξίζουν να δώσεις 700 ευρώ για να βελτιώσεις την εμφάνιση αισθητική ενός αυτοκινήτου σχεδόν δεκαπνταετιας.

Ούτως ή άλλως ο σκοπός σου είναι η μετακινήση και η οικονομία. Και αυτά τα δύο τα παίρνεις και έτσι.

 

 

 

Κράτα το έτσι μαν. Αύριο μεθαύριο μπορεί να έχεις κάνα ουσιαστικό θέμα που να αφορά την λειτουργία του όχηματος και να τα χρειαστείς.

 

 

Πμ αν σκέφτεσαι ότι θα ανέβει η μεταλωλητικη του αξία πάλι δύσκολα είσαι. Δεν πιάνει πολλά πλέον.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ νομίζω ότι αν δεν σε παίρνει οικονομικά να αγοράσεις άλλο να το φτιάξεις.

Το ότι ένα αμάξι είναι 15 ετών δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι σε μαύρα χάλια απλά επειδή κάνει τη δουλειά σου.

Υπάρχουν αυτοκίνητα παλιότερα απο το δικό σου και είναι άριστα.

Δεν μπορώ να βλέπω αυτοκίνητα στο δρόμο χιλιοτρακαρισμενα,να συγκρατούν με ταινίες τους προφυλακτήρες και να τα οδηγούν για μήνες σαν να μην τρέχει τίποτα.

Δεν κατακρίνω αυτόν που δεν έχει χρήματα για να το επισκευάσει αλλά αυτόν που δεν τον νοιάζει πως είναι το αυτοκίνητο του.

Όταν κάτι χαλάει φίλε μου το φτιάχνουμε γιατί αλλιώς το όχημα δεν μαζεύεται...

Αφού έχεις το χρήμα για την επισκευή προχωρά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...