Προς το περιεχόμενο
kosmasdel

Honda Civic MY14 Ήχος ρευστού από το ρεζερβουάρ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα.

 

Σε Honda Civic MY14 diesel όταν το ρεζερβουάρ είναι γεμάτο από 3/4 έως φουλάρισμένο ακούγεται (υπόκωφα αλλά αρκετά μπορώ να πω) ο ήχος του καυσίμου που κινείται μέσα στο ρεζερβουάρ όταν το αυτικίνητο επιβραδύνει από τις πολύ χαμηλές ταχύτητες μέχρι να σταματήσει τελείως και 2-3 sec ακόμα. Σκεφτείται το πώς ακούγεται το νερό μέσα σε ένα μπουκάλι όταν το κουνήσεις και το αφήσεις μέχρι να ηρεμήσει.

 

Σε ψάξιμο που έκανα σε ξένα site βρήκα να λένε ότι το ρεζερβουάρ είναι κάτω από το αμάξι και κεντρικά και λόγω κακής ηχομόνωσης ακούγεται. 

 

Έχει κάποιος φίλος καμιά γνώμη ή το έχει ξανακούσει;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσχυε σίγουρα στα προ MY11 μοντέλα (8th gen Civic),όχι μόνο λόγο τοποθέτησης άλλα και σχήματος.

Fuel.jpg

 

Επειδή 8ή και η 9ή γενιά βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο, εκτιμώ οτι είναι ένα "πρόβλημα" που απλά κληρονόμισε το αμάξι σου.

 

Παρόλο που είχα ένα MY09 (FN1),δέν με είχε προβληματίσει ιδιαίτερα ο ήχος.Και αυτό γιατί, μεταξύ τριγμών-κοπανημάτων-κάκιστης ποιότητας κύλισης-ελλιπούς σήματος στο radio-cd...υπήρχαν αρκετοί λόγοι για να περάσει,στ' αυτιά μου,σχεδόν απαρατήρητο.

Πραγματικά δέν ξέρω αν θα έπρεπε να κατηγορήσεις (ή να ευχαριστήσεις) την Honda.Τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πολύ χειρότερα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσχυε σίγουρα στα προ MY11 μοντέλα (8th gen Civic),όχι μόνο λόγο τοποθέτησης άλλα και σχήματος.

Fuel.jpg

 

Επειδή 8ή και η 9ή γενιά βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο, εκτιμώ οτι είναι ένα "πρόβλημα" που απλά κληρονόμισε το αμάξι σου.

 

Παρόλο που είχα ένα MY09 (FN1),δέν με είχε προβληματίσει ιδιαίτερα ο ήχος.Και αυτό γιατί, μεταξύ τριγμών-κοπανημάτων-κάκιστης ποιότητας κύλισης-ελλιπούς σήματος στο radio-cd...υπήρχαν αρκετοί λόγοι για να περάσει,στ' αυτιά μου,σχεδόν απαρατήρητο.

Πραγματικά δέν ξέρω αν θα έπρεπε να κατηγορήσεις (ή να ευχαριστήσεις) την Honda.Τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πολύ χειρότερα.

Ευχαριστώ για την απάντηση.

 

Άρα μιλάμε καθαρά για κατασκευαστικό (αρνητικό βέβαια) χαρακτηριστικό οπότε πρέπει να το συνηθίσω. Επειδή το αμάξι έχει πολύ καλή ηχομόνωση στην μηχανή και ο ήχος του καυσίμου που κουνιέται ακούγεται στις πολύ χαμηλές ταχύτητες κατά την επιβράδυνση (30χλμ - 0χλμ), οπότε και δεν υπάρχει θόρυβος από τις ρόδες, περνάει στην καμπίνα και είναι ενοχλητικός στο μποτιλιάρισμα κυρίως. Μου κάνει εντύπωση πάντως που στα τόσα άρθρα-test drive που διάβασα κανείς δεν το ανέφερε....

 

Κάτι ακόμα αν ξέρεις. Έχει φάει "κόλλημα" το bluetooth και δεν "βλέπει" άλλο κινητό πέραν εκείνου που πέρασα την 1η φόρα. Με επαναφορά ρυθμίσεων θα φτιάξει λές ή απευνθύνομαι στην αντιπροσωπεία;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα.

 

Σε Honda Civic MY14 diesel όταν το ρεζερβουάρ είναι γεμάτο από 3/4 έως φουλάρισμένο ακούγεται (υπόκωφα αλλά αρκετά μπορώ να πω) ο ήχος του καυσίμου που κινείται μέσα στο ρεζερβουάρ όταν το αυτικίνητο επιβραδύνει από τις πολύ χαμηλές ταχύτητες μέχρι να σταματήσει τελείως και 2-3 sec ακόμα. Σκεφτείται το πώς ακούγεται το νερό μέσα σε ένα μπουκάλι όταν το κουνήσεις και το αφήσεις μέχρι να ηρεμήσει.

 

Σε ψάξιμο που έκανα σε ξένα site βρήκα να λένε ότι το ρεζερβουάρ είναι κάτω από το αμάξι και κεντρικά και λόγω κακής ηχομόνωσης ακούγεται. 

 

Έχει κάποιος φίλος καμιά γνώμη ή το έχει ξανακούσει;

εχεις υπεροχο αμαξι

και στο φαμπια της κοπελας μου που οδηγω τωρα, οταν το γεμιζω (και παραγεμιζω ο βλακας απο την εξαερωση) το κανει επισης στις συνθηκες που αναφερεις... νομιζω ειναι λιγακι επομενο και "λογικο"..

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχεις υπεροχο αμαξι

και στο φαμπια της κοπελας μου που οδηγω τωρα, οταν το γεμιζω (και παραγεμιζω ο βλακας απο την εξαερωση) το κανει επισης στις συνθηκες που αναφερεις... νομιζω ειναι λιγακι επομενο και "λογικο"..

Αν το έκανε κανένα ιταλικό όμως δεν θα έγραφες τα ίδια ε; :P :D

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχεις υπεροχο αμαξι

και στο φαμπια της κοπελας μου που οδηγω τωρα, οταν το γεμιζω (και παραγεμιζω ο βλακας απο την εξαερωση) το κανει επισης στις συνθηκες που αναφερεις... νομιζω ειναι λιγακι επομενο και "λογικο"..

Το ξέρω ότι είναι υπέροχο  :P

Εντάξει πάντως λογικό δεν θα το ελεγα, γιατί δεν έχουν και χαμηλή τιμή τα Honda και κάτι τέτοια θα έπρεπε να τα προσέχουν. Αλλά θα συμβιβαστώ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξέρω ότι είναι υπέροχο  :P

Εντάξει πάντως λογικό δεν θα το ελεγα, γιατί δεν έχουν και χαμηλή τιμή τα Honda και κάτι τέτοια θα έπρεπε να τα προσέχουν. Αλλά θα συμβιβαστώ.

ε μαλλον αυτο ειναι θεμα πληρωσης του ρεζερβουαρ και κακου σχηματισμου αυτου ... παντως εγω οταν το ακουω στο αμαξι μας το θεωρω γλυκουλικο δεν με ενοχλει καθολου :P

Αν το έκανε κανένα ιταλικό όμως δεν θα έγραφες τα ίδια ε; :P :D

αρχικα ποιο ιταλικο να συγκριθει με την χονταρα??

βασικα δεν βγαζει ΚΑΝ μοντελο στην κατηγορια του σιβικ για να συγκρινω... μονο κατι 500ρακια  XL 4X4 και το κακο συναπαντημα....

μονο η Δ θα μπορουσε να συγκριθει σαν κατηγορια αλλα δεν θυμαμαι , υπαρχει ακομα η λανσια? :P παιζει και να πουλαει 3 αμαξια το 6μηνο....

και μην ακουσω οτι το νεο τιπο συγκρινεται με το σιβικ.. γελα ο κοσμος :devil: :devil: :devil: :devil:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε μαλλον αυτο ειναι θεμα πληρωσης του ρεζερβουαρ και κακου σχηματισμου αυτου ... παντως εγω οταν το ακουω στο αμαξι μας το θεωρω γλυκουλικο δεν με ενοχλει καθολου :P

 

αρχικα ποιο ιταλικο να συγκριθει με την χονταρα??

βασικα δεν βγαζει ΚΑΝ μοντελο στην κατηγορια του σιβικ για να συγκρινω... μονο κατι 500ρακια  XL 4X4 και το κακο συναπαντημα....

μονο η Δ θα μπορουσε να συγκριθει σαν κατηγορια αλλα δεν θυμαμαι , υπαρχει ακομα η λανσια? :P παιζει και να πουλαει 3 αμαξια το 6μηνο....

και μην ακουσω οτι το νεο τιπο συγκρινεται με το σιβικ.. γελα ο κοσμος :devil: :devil: :devil: :devil:

Αποφεύγεις την ερώτηση και το πας αλλού όμως! :P

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κυρίοι,ξεφύγατε πάλι  :P

Φυσικά και υπάρχει Ιταλικό αντίπαλο δέος.Fiat Bravo (όσο υπήρχε σε παραγωγή) και Alfa Romeo Giulietta.Η Lancia Delta έπαιζε σε άλλη κατηγορία.

Επι του θέματος:

 

Ευχαριστώ για την απάντηση.

 

Άρα μιλάμε καθαρά για κατασκευαστικό (αρνητικό βέβαια) χαρακτηριστικό οπότε πρέπει να το συνηθίσω. Επειδή το αμάξι έχει πολύ καλή ηχομόνωση στην μηχανή και ο ήχος του καυσίμου που κουνιέται ακούγεται στις πολύ χαμηλές ταχύτητες κατά την επιβράδυνση (30χλμ - 0χλμ), οπότε και δεν υπάρχει θόρυβος από τις ρόδες, περνάει στην καμπίνα και είναι ενοχλητικός στο μποτιλιάρισμα κυρίως. Μου κάνει εντύπωση πάντως που στα τόσα άρθρα-test drive που διάβασα κανείς δεν το ανέφερε....

 

Κάτι ακόμα αν ξέρεις. Έχει φάει "κόλλημα" το bluetooth και δεν "βλέπει" άλλο κινητό πέραν εκείνου που πέρασα την 1η φόρα. Με επαναφορά ρυθμίσεων θα φτιάξει λές ή απευνθύνομαι στην αντιπροσωπεία;

 

Εάν το bluetooth είναι αυτό που μπαίνει στην κολόνα του οδηγού,ναί είναι κάπως ιδιότροπο με το pairing, ειδικά αν έχεις καταχωρήσει παραπάνω απο μία συσκευές.Είχα αντίστοιχο θέμα σε CRV του '09 και η λύση δόθηκε με reset.Δές το manual,δέν είναι δύσκολο.

 

Επίσης,καταλαβαίνω το παράπονο-προβληματισμό σου.Τα reviews ναί μέν προκύπτουν απο επαγγελματίες του χώρου άλλα αντικειμενικά,μετρώντας 2~3 ώρες πίσω απο το τιμόνι, η ενασχόλησή τους με το όχημα είναι τελείως επιφανειακή. Χρειάζονται μήνες,ίσως και χρόνια "συμβίωσης" για να αποκτήσεις σαφή εικόνα.

Υπάρχει πλούτος πληροφοριών σε fora αυτοκίνησης,αρκεί να έχεις ανοχές στον φανατισμό και την προκατάληψη,ειδικά στα ελληνόφωνα (προσωπική άποψη).

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποφεύγεις την ερώτηση και το πας αλλού όμως! :P

καθολου δεν την απεφυγα... αλλωστε ειπα πως και στο "δικο" μας το εχουμε αυτο το θεμα...........

και να θυμασαι οτι οταν ειχαν τογιοτα στην ιαπωνια στην ιταλια φτιαχνανε ακομα αμαξες... που λεει ο λογος....

 

ΤΟΥΟΤΑ φημη και αξιοπιστια απο το 1937, και οχι μονο στους αργαλιους :P

ο νωον νοειτω

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^ε οχι και φημη και αξιοπιστια η toyota απο το 1937 ειπαμε....το πρωτο της επιβατικο μοντελο εβγαλε τοτε.ειπαμε αδερφε,μην τα λες πιο εξω αυτα.εδω μεσα ενταξει θα τον κανουμε και τον χαβαλε μας αλλα.....

η τρελα μου ειναι toyota,και τωρα οδηγω honda,να σου πω για φιλαρακι με το υβριδικο civic του 2008 τι προβληματα του εχει βγαλει στα καλα καθουμενα?αστο καλυτερα,monday car τελειως το συγκεκριμενο.

τεσπα,σορρυ ts για την επεμβαση αλλα δεν μπορω προσωπικα να σε βοηθησω.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και να θυμασαι οτι οταν ειχαν τογιοτα στην ιαπωνια στην ιταλια φτιαχνανε ακομα αμαξες... που λεει ο λογος....

 

 

 

166149-head.jpg

  • Like 6

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το πρόβλημα δεν θα συνέβαινε αν ο θάλαμος ήταν χωρισμένος σε δύο ή τρία (ή και περισσότερα) συγκοινωνούντα δοχεία, όπου το υγρό δεν θα μπορούσε να κινείται ελεύθερα πέρα δώθε...

Κρίμα που τόσο μεγάλες εταιρίες δεν κάνουν κάτι τόσο απλό και υπάρχουν τέτοια προβλήματα...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κυρίοι,ξεφύγατε πάλι  :P

Φυσικά και υπάρχει Ιταλικό αντίπαλο δέος.Fiat Bravo (όσο υπήρχε σε παραγωγή) και Alfa Romeo Giulietta.Η Lancia Delta έπαιζε σε άλλη κατηγορία.

Επι του θέματος:

 

 

Εάν το bluetooth είναι αυτό που μπαίνει στην κολόνα του οδηγού,ναί είναι κάπως ιδιότροπο με το pairing, ειδικά αν έχεις καταχωρήσει παραπάνω απο μία συσκευές.Είχα αντίστοιχο θέμα σε CRV του '09 και η λύση δόθηκε με reset.Δές το manual,δέν είναι δύσκολο.

 

Επίσης,καταλαβαίνω το παράπονο-προβληματισμό σου.Τα reviews ναί μέν προκύπτουν απο επαγγελματίες του χώρου άλλα αντικειμενικά,μετρώντας 2~3 ώρες πίσω απο το τιμόνι, η ενασχόλησή τους με το όχημα είναι τελείως επιφανειακή. Χρειάζονται μήνες,ίσως και χρόνια "συμβίωσης" για να αποκτήσεις σαφή εικόνα.

Υπάρχει πλούτος πληροφοριών σε fora αυτοκίνησης,αρκεί να έχεις ανοχές στον φανατισμό και την προκατάληψη,ειδικά στα ελληνόφωνα (προσωπική άποψη).

Δεν είναι αυτό, είναι ενσωματωμένο στην κεντρική κονσόλα (δεν εξέχει). Στο manual αναφέρει απλά το πώς να κάνεις την σύζευξη, ούτε τον κωδικό δεν λέει. Έκανα το παλιό κινητό 1η φορά pair προ μηνών όταν το παρέλαβα μαζί με τον πωλητή, μετά από κάποιες μέρες που άλλαξα ρομ στο κινητό δεν συνδεόταν (το έβλεπε αλλά δεν δεχόταν όποιο κωδικό και να έβαζα). Τώρα που άλλαξα κινητό εξακολουθεί να εμφανίζει μόνο το παλιό και να μην βλέπει κανένα άλλο (δοκίμασα άλλα 3 κινητά). Anyway, θα κάνω reset και αν δεν φτιάξει τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία. 

 

Όσον αφορά την προκατάληψη είμαι κι εγώ fan boy Κορεάτικων-Ιαπωνικών   :P  

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^ε οχι και φημη και αξιοπιστια η toyota απο το 1937 ειπαμε....το πρωτο της επιβατικο μοντελο εβγαλε τοτε.ειπαμε αδερφε,μην τα λες πιο εξω αυτα.εδω μεσα ενταξει θα τον κανουμε και τον χαβαλε μας αλλα.....

η τρελα μου ειναι toyota,και τωρα οδηγω honda,να σου πω για φιλαρακι με το υβριδικο civic του 2008 τι προβληματα του εχει βγαλει στα καλα καθουμενα?αστο καλυτερα,monday car τελειως το συγκεκριμενο.

τεσπα,σορρυ ts για την επεμβαση αλλα δεν μπορω προσωπικα να σε βοηθησω.

για πες μου που διαφωνεις?

166149-head.jpg

καλημερα αδερφε,  αν το Panda και το 500 το λες αμαξια, οκ τοτε εφτιαχναν "αμαξια"

ελπιζω να καταλαβαινεις οτι αναφερομαι σε μαρκες που μπορει αν τις αγορασει ο καθενας

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.