Προς το περιεχόμενο

Περι εγγυησης προιοντων


kosgreece

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

 

Προφανώς και δεν έχω διαβάσει προηγούμενα ποστ σου φίλε και δε γίνεται να ξέρω τι έχει γράψει ο καθένας στην καριέρα του εδώ μέσα σε άλλα θέματα.

Και προφανώς καταλαβαίνω ικανοποιητικά τι διαβάζω αλλά και τι γράφω.Μηπως να το ξεκινήσεις κι εσύ;Μήπως επιτέλους να αντιληφθείς ότι μιλάω για ονομαστική εγγύηση και μιλάς για απόδειξη;Μήπως να ξαναπώ ότι είναι διαφορετικό ζήτημα η απόδειξη ως φορολογικό στοιχείο και το τι πρέπει να αναγράφει από την παροχή εγγυησης;Μήπως επιτέλους να αντιληφθούμε ότι ο νόμος λέει ότι ακόμα και τα στοιχεία που απαιτούνται από το νόμο για την παροχή ΕΓΓΥΗΣΗΣ να λείπουν, το δικαίωμά του ο καταναλωτής δεν το χάνει και εξακολουθεί να έχει τη δυνατότητα να απαιτήσει τα δικαιώματα που απορρέουν από την παροχή της εγγύησης;Το ότι συνήθως η εγγύηση ενσωματώνεται στην απόδειξη και πολλές φορές η απόδειξη πρέπει να είναι ονομαστική δε σημαίνει ότι παρέχεται ονομαστική εγγύηση και εάν αλλάξει το όνομα του δικαιούχου παπαλα η εγγύηση.

Δε μπορώ να το ζωγραφίσω αυτό, συγγνώμη.

 

Τέλος πάντων, νομίζω έχει εξαντληθεί το θέμα και δεν συνεισφέρουμε τίποτα παραπάνω με το να πιανομαστε από τη λέξη του άλλου.Οποιος είναι να αντιληφθεί σε γενικές γραμμές τι συμβαίνει με τις εγγυήσεις στην Ελλάδα, θα το έχει κάνει ήδη διαβάζοντας το νήμα.

 

 

Προφανώς και δεν έχει νόημα να συνδιαλέγεσαι με ημι/α/μαθείς εγωιστομανείς τύπους

(που κάτι τους λείβεται για να το παίζουν ξερόλες)

 

Κάποιοι εξ' ημών καταννοούμε το μέγεθος της άγνοιας μας και έχουμε την διανοητική εγρήγορση

να παραδεχτούμε τον κατέχοντα την γνώση (έστω κι αν επιβαιώσαμε τα γραφόμενα....)

 

Παραδεχόμαστε λοιπόν την αυθεντία που δεν έχει κάτι να αποδείξει έναντι της δήθεν άποψης επί του θέματος.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα σας

 

Αγορασα μια καρτα γραφικων σφραγισμενη απο ενα μελος και φιλο του forum εδω ενα ευγενεστατο παιδι και δεν ειχα κανενα θεμα με την αυτη την αγορα η καρτα ηταν μια gtx 1060

 

Η αγορα εγινε απο την MSystem οπου του παληκαριου του την ειχαν κανει δωρο οι γονεις του και δεν την ηθελε και την πηρα εγω σε μια καλη τιμη

 

Τα προβληματα ξεκινανε απο σημερα

 

Η ημερομηνια αγορας ηταν 6/12/2016 και η καρτα ηρθε στα χερια μου 9/12/2016

 

Σημερα πηρα τηλεφωνο την Msystem για καποιες αποριες που ειχα και μου ειπαν επησεις στο τεχνικο τους τμημα πως το προιον μου πλεον που αγορασα απο τον φιλο μου και μελος εδω δεν εχει εγγυηση στα χερια μου αλλα στα χερια του φιλου μου που μου την πουλησε!!! επαθα καποιο σοκ γι'αυτο που μου ειπε

 

Υπαρχει ευρωπαικη νομοθεσια πως δεν μεταβιβαζεται η εγγυηση σε αλλο προσωπο παρα στο προσωπο που την αγορασε μονο και αν χρειαστει η επισκευη η αντικατασταση το προιον μαζι με την αποδειξη και το προιον που θα παω στο καταστημα πρεπει να καλεσουν τον αγοραστη που την πηρε για να δωσει το οκ αν ειναι να γινει αντικατασταση!!!!! δλδ αν παθει ομηγενιτο κατι καποιος ανθρωπος που ειχε αγορασει κατι 3000ευρω και ο νεος αγοραστης παει για επισκευη δεν εχει εγγυηση απλα και ας παω πχ και το προιον και την αποδειξη,επησεις να δεν βρουνε τον αγοραστη του προιοντος δεν μπορουνε να προχωρησουν στην αντικατασταση σε περιπτωση βλαβης του προιοντος

 

Αυτο το εχει ακουσει κανεις? πρωτη φορα το ακουω και γενικα σε πολλα μαγαζια δεν ειχα κανενα προβλημα τετοιο ποτε μονο με το MSystem συνεβει τωρα

 

Επησεις μιλησα με την γενικη γραματεια καταναλωτων και μου ειπαν δεν ισυει αυτο απο την στιγμη που υπαρχει αποδειξη και ας το εχει παρει οποιοσδηποτε

 

Το μοιραζομαι με εσας να μου πειτε γνωμες και αν καποιος εχει αντιμετωπησει παρομιο προβλημα να μην καλυπτετε σε αυτην την φαση

Αυτό είναι το κακό με τις ονομαστικές αποδείξεις αγοράς! Το καλύτερο γενικά που μπορεί κάποιος να κάνει είναι να αγοράζει ένα προϊόν και να ζητάει ανώνυμη απόδειξη, (απόδειξη λιανικής)!

Επεξ/σία από gnsdhrw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς και δεν έχει νόημα να συνδιαλέγεσαι με ημι/α/μαθείς εγωιστομανείς τύπους

(που κάτι τους λείβεται για να το παίζουν ξερόλες)

 

Κάποιοι εξ' ημών καταννοούμε το μέγεθος της άγνοιας μας και έχουμε την διανοητική εγρήγορση

να παραδεχτούμε τον κατέχοντα την γνώση (έστω κι αν επιβαιώσαμε τα γραφόμενα....)

 

Παραδεχόμαστε λοιπόν την αυθεντία που δεν έχει κάτι να αποδείξει έναντι της δήθεν άποψης επί του θέματος.

Δεν τίθεται ζήτημα αυθεντίας φίλε.Αυθεντια δεν έχει κανείς και σε τίποτα.Απλά το θέμα που συζητάμε είναι καθαρά νομικό.Ουτε οι νομικοί έχουν το αλάθητο φυσικά.Σκεψου όμως τι γίνεται με τους μη νομικούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηγα στην msystem ξανα να παρω ενα προιον εχθες για δωρο και μου ειπαν παλι τα ιδια περι εγγυησης οπως αναφερω στο πρωτο ποστ μου,εν τελη μετα απο διαφωνιες διαφορες αγορασα το προιον χωρις στοιχεια αγοραστη με αποδειξη φυσικα και πριν το παρω μου ειπαν το προιον εφοσον δεν εχει στοιχεια δεν θα εχει και εγγυηση τα ψιλοπηρα ξανα μεσα στο καταστημα και στο τελος μου ειπαν θα εχω εγγυηση και το αγορασα απαραδεχτοι απλα ξανα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχαχα

Δεν έχει εγγύηση λέει χαχαχα

Ζούμε στην χώρα του παραλόγου, ο καθένας ότι του καπνίσει λέει

Εγώ λέω να πάει το θέμα πρώτη σελίδα και να στείλει όλο το Insomnia από ένα mail να δω μετά το θα λένε οι πίπιδες!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηγα στην msystem ξανα να παρω ενα προιον εχθες για δωρο και μου ειπαν παλι τα ιδια περι εγγυησης οπως αναφερω στο πρωτο ποστ μου,εν τελη μετα απο διαφωνιες διαφορες αγορασα το προιον χωρις στοιχεια αγοραστη με αποδειξη φυσικα και πριν το παρω μου ειπαν το προιον εφοσον δεν εχει στοιχεια δεν θα εχει και εγγυηση τα ψιλοπηρα ξανα μεσα στο καταστημα και στο τελος μου ειπαν θα εχω εγγυηση και το αγορασα απαραδεχτοι απλα ξανα

 

Χωρίς καμία διάθεση να υπερασπιστώ το κατάστημα, να σε ρωτήσω κάτι;

 

Γιατί ξαναπήγες;

Εφόσον ήσουν δυσαρεστημένος με την πολιτική τους και την αντιμετώπισή σου, γιατί τους ξαναπροτίμησες;

Μάλιστα για δώρο που σημαίνει πως πάλι θα έμπαινες στην ίδια διαδικασία με ονομαστικές αποδείξεις και τσακωμούς κτλ κτλ.

 

Καλή η ΓΓΚ, άριστος ο Συνήγορος του Καταναλωτή, εξαιρετικά τα δικαστήρια, αλλά η δύναμη του καταναλωτή είναι στο πορτοφόλι του.

 

Δεν είμαι από αυτούς που μοιράζουν μαύρο αριστερά και δεξιά με την πρώτη στραβή, για πολλούς λόγους.

Πάντα προσπαθώ να βγάλω άκρη με το όποιο κατάστημα σε κάθε πρόβλημα και να δώσω feedback ώστε να βελτιωθούν όσοι θέλουν να βελτιωθούν.

Όμως οι συγκεκριμένοι, σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, επανέλαβαν ακριβώς τα ίδια με πριν, που σημαίνει πως δεν έχουν πρόθεση να αλλάξουν πολιτική.

Εγώ λοιπόν στη θέση σου θα το άφηνα ότι κι αν ήταν και θα αγόραζα από αλλού, εξηγώντας παράλληλα στον υπεύθυνο ακριβώς για ποιο λόγο δεν τους προτίμησα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς καμία διάθεση να υπερασπιστώ το κατάστημα, να σε ρωτήσω κάτι;

 

Γιατί ξαναπήγες;

Εφόσον ήσουν δυσαρεστημένος με την πολιτική τους και την αντιμετώπισή σου, γιατί τους ξαναπροτίμησες;

Μάλιστα για δώρο που σημαίνει πως πάλι θα έμπαινες στην ίδια διαδικασία με ονομαστικές αποδείξεις και τσακωμούς κτλ κτλ.

 

Καλή η ΓΓΚ, άριστος ο Συνήγορος του Καταναλωτή, εξαιρετικά τα δικαστήρια, αλλά η δύναμη του καταναλωτή είναι στο πορτοφόλι του.

 

Δεν είμαι από αυτούς που μοιράζουν μαύρο αριστερά και δεξιά με την πρώτη στραβή, για πολλούς λόγους.

Πάντα προσπαθώ να βγάλω άκρη με το όποιο κατάστημα σε κάθε πρόβλημα και να δώσω feedback ώστε να βελτιωθούν όσοι θέλουν να βελτιωθούν.

Όμως οι συγκεκριμένοι, σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, επανέλαβαν ακριβώς τα ίδια με πριν, που σημαίνει πως δεν έχουν πρόθεση να αλλάξουν πολιτική.

Εγώ λοιπόν στη θέση σου θα το άφηνα ότι κι αν ήταν και θα αγόραζα από αλλού, εξηγώντας παράλληλα στον υπεύθυνο ακριβώς για ποιο λόγο δεν τους προτίμησα.

 

Γιατι φιλε μου ηταν ολα καλα με την εγγυηση και το θεμα μου λυθηκε εστω απο τα e-mail ηταν το προιον σε μια καλη τιμη και αμεσα διαθεσιμο εφοσων βρηκα το προιον ειπα να τους ξαναπροτιμησω και εκτος αυτου εφοσον βλεπανε πως δεν θα αγοραζα κατι αν δεν μου λεγανε ξανα αυτο που ηθελα και για να μην φανω κακομοιρης αλλα να τους αποδειξω πως ειμαι εδω ζω και τους κοιταω με αλλο ματι και οτι και αν εγινε στο τελος μου τα αλλαξαν ολα τελικα και το αγορασα φιλε μου

 

Αλλα θελω να σου πω και εγω το ποιο ενδιαφερον αν θες φιλε μου στοιχεια η οτι αλλο εφοσων εχεις ανφιβολιες στειλε μου pm σου δεινω το δικαιωμα εγω να με γνωρισεις κι'ολας και να παμε και μαζι ακομα αν θες στο καταστημα να τα ακουσεις και εσυ προσωπικα,εγω δεν θελω να μαυρισω καταστημα αλλα οποιος νομιζει οτι μπορει να ξεφτυλιζει το εμποριο με αυτον τον τροπο και να κανει ρεζιλι τους πελατες του θα κραζω να τα μαθαινετε εγω και ο καθε εγω που το κανει μεχρι να πεθανει ο χαιλαντερ και κοινωνικο εργο δεν κανω απλα την γνωμη μου λεω απο το πρωτο ποστ,φιλε μου αν θες να μαθεις την αληθεια σου δεινω το δικαιωμα να με γνωρισεις να τα μαθεις ολα και οχι να με ακυρωνεις ετσι,οποτε θες ειμαι στην διαθεση σου να τα δεις και εσυ φιλε μου :-)

 

Μπορει να μην με ξερεις και να μην σε ξερω αλλα σου δεινω το ελευθερο να με γνωρισεις αν θες αλλιως φιλε μου μην με ξανακυρωσεις σε παρακαλω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την ακύρωση που την είδες;

 

Σε ρώτησα γιατί προτίμησες ένα κατάστημα που σε ταλαιπώρησε και σε ξάναταλαιπώρησε;

Νομίζω είναι λογικό ερώτημα.

Η απάντησή σου με κάλυψε:

 

 

 

 το προιον σε μια καλη τιμη και αμεσα διαθεσιμο

Βασικά οποιαδήποτε απάντηση θα με κάλυπτε.

Και «να μη σε νοιάζει» να μου έλεγες, δικαίωμά σου.

 

Τα υπόλοιπα που έγραψα ήταν προσωπικές απόψεις, άλλωστε χρησιμοποίησα και πρώτο πρόσωπο ακριβώς για να μην υπάρξει παρεξήγηση. Ούτε σε δασκάλεψα, ούτε σε μάλωσα, ούτε σε ακύρωσα, ούτε τίποτα.

 

 

Δεν είμαι από αυτούς που μοιράζουν μαύρο αριστερά και δεξιά με την πρώτη στραβή, για πολλούς λόγους.

Πάντα προσπαθώ να βγάλω άκρη με το όποιο κατάστημα σε κάθε πρόβλημα και να δώσω feedback ώστε να βελτιωθούν όσοι θέλουν να βελτιωθούν.

Όμως οι συγκεκριμένοι, σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, επανέλαβαν ακριβώς τα ίδια με πριν, που σημαίνει πως δεν έχουν πρόθεση να αλλάξουν πολιτική.

Εγώ λοιπόν στη θέση σου θα το άφηνα ότι κι αν ήταν και θα αγόραζα από αλλού, εξηγώντας παράλληλα στον υπεύθυνο ακριβώς για ποιο λόγο δεν τους προτίμησα.

 

Το μόνο που έγραψα:

 

 

Όμως οι συγκεκριμένοι, σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, επανέλαβαν ακριβώς τα ίδια με πριν, που σημαίνει πως δεν έχουν πρόθεση να αλλάξουν πολιτική.

 

που μπορεί να θεωρηθεί ως «ακύρωση» το έγραψα γιατί μου φάνηκε παράξενο να πηγαίνεις εκεί να σου κάνουν ακριβώς τα ίδια και εσύ να τους προτιμάς. Άλλωστε μόνο τη δική σου εξιστόρηση των γεγονότων έχουμε οπότε δεν λέω και τίποτα παράξενο.

 

Όπως και να'χει, αφού εσύ είσαι ευχαριστημένος, εμένα μου περισσεύει.

Ούτε pm θα στείλω, ούτε με νοιάζει να δω στοιχεία. Καμία αμφιβολία δεν έχω για τα λεγόμενά σου δεν έχω, απορία για τις πράξεις σου εξέφρασα.

Χρόνια Πολλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς καμία διάθεση να υπερασπιστώ το κατάστημα, να σε ρωτήσω κάτι;

 

Γιατί ξαναπήγες;

Εφόσον ήσουν δυσαρεστημένος με την πολιτική τους και την αντιμετώπισή σου, γιατί τους ξαναπροτίμησες;

Μάλιστα για δώρο που σημαίνει πως πάλι θα έμπαινες στην ίδια διαδικασία με ονομαστικές αποδείξεις και τσακωμούς κτλ κτλ.

 

Καλή η ΓΓΚ, άριστος ο Συνήγορος του Καταναλωτή, εξαιρετικά τα δικαστήρια, αλλά η δύναμη του καταναλωτή είναι στο πορτοφόλι του.

 

Δεν είμαι από αυτούς που μοιράζουν μαύρο αριστερά και δεξιά με την πρώτη στραβή, για πολλούς λόγους.

Πάντα προσπαθώ να βγάλω άκρη με το όποιο κατάστημα σε κάθε πρόβλημα και να δώσω feedback ώστε να βελτιωθούν όσοι θέλουν να βελτιωθούν.

Όμως οι συγκεκριμένοι, σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, επανέλαβαν ακριβώς τα ίδια με πριν, που σημαίνει πως δεν έχουν πρόθεση να αλλάξουν πολιτική.

Εγώ λοιπόν στη θέση σου θα το άφηνα ότι κι αν ήταν και θα αγόραζα από αλλού, εξηγώντας παράλληλα στον υπεύθυνο ακριβώς για ποιο λόγο δεν τους προτίμησα.

Να πω οτι δεν εχουμε δει απειρες λαμογιες και λαλακιες με ψευτο προσφορες απο Γερμανους,Παμπλικους,Πλαισικους,ανεμικους και παει λεγοντας.Βροχη απο κατω το κραξιμο και τα ''δεν ξανααγοραζω'',''η τελευταια αγορα που εκανα απο την εν λογω αλυσιδα''.Με το που σκαει μετα απο 1 μηνα παλι προσφορα απο την ιδια αλυσιδα,να μαζευονται τα ποντικια γυρω απο το τυρακι.

 

Ειδικα τα θεματα με τις προσφορες του Γερμανου εχουν πλεον απιστευτο γελιο,οχι για το τι κανει ο Γερμανος/cosmote αλλα για το πως τρεχουν ολοι λες και χαριζουν αυτοκινητα.

 

Γιαυτο καλο ειναι να προσεχουμε λιγο(γενικα ολοι που συμμετεχουν σε forum και εκτως αυτων)με τις δηλωσεις :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω οτι δεν εχουμε δει απειρες λαμογιες και λαλακιες με ψευτο προσφορες απο Γερμανους,Παμπλικους,Πλαισικους,ανεμικους και παει λεγοντας.Βροχη απο κατω το κραξιμο και τα ''δεν ξανααγοραζω'',''η τελευταια αγορα που εκανα απο την εν λογω αλυσιδα''.Με το που σκαει μετα απο 1 μηνα παλι προσφορα απο την ιδια αλυσιδα,να μαζευονται τα ποντικια γυρω απο το τυρακι.

 

Ειδικα τα θεματα με τις προσφορες του Γερμανου εχουν πλεον απιστευτο γελιο,οχι για το τι κανει ο Γερμανος/cosmote αλλα για το πως τρεχουν ολοι λες και χαριζουν αυτοκινητα.

 

Γιαυτο καλο ειναι να προσεχουμε λιγο(γενικα ολοι που συμμετεχουν σε forum και εκτως αυτων)με τις δηλωσεις :)

 

Μα το ίδιο πράγμα λέμε.

Αν μαζέψεις όλα τα μαύρα που έχουν μοιράσει μερικοί δεξιά κι αριστερά, λογικά ψωνίζουν μόνο από το εργοστάσιο στην Ταΐβάν κατευθείαν.

Είναι τόσο μικρή η αγορά στην Ελλάδα που αν είναι να ρίχνεις τα μαύρα έτσι....κλάφτα.

Αλλά και πενταπλάσια να ήταν η αγορά, το μαύρο έτσι στην ψύχρα, αναιτιολόγητο, δεν έχει την ίδια αξία με το να πιάσεις έναν υπεύθυνο και να του εξηγήσεις.

Θα χάσει το (όποιο) κατάστημα έναν πελάτη. Και τι έγινε; Ούτε που θα καταλάβει ότι τον έχασε, πόσο μάλλον γιατί τον έχασε.

Αυτό ακριβώς έγραψα κι εγώ.

Ότι εγώ εκείνη τη στιγμή θα το άφηνα και θα έλεγα στον υπεύθυνο:

«Ήρθα εδώ γιατί ήταν διαθέσιμο και σε καλή τιμή. Αλλά με αυτή την απαράδεκτη πολιτική για τις εγγυήσεις, δε θα το πάρω, ευχαριστώ».

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την ακύρωση που την είδες;

 

Σε ρώτησα γιατί προτίμησες ένα κατάστημα που σε ταλαιπώρησε και σε ξάναταλαιπώρησε;

Νομίζω είναι λογικό ερώτημα.

Η απάντησή σου με κάλυψε:

 

 

Βασικά οποιαδήποτε απάντηση θα με κάλυπτε.

Και «να μη σε νοιάζει» να μου έλεγες, δικαίωμά σου.

 

Τα υπόλοιπα που έγραψα ήταν προσωπικές απόψεις, άλλωστε χρησιμοποίησα και πρώτο πρόσωπο ακριβώς για να μην υπάρξει παρεξήγηση. Ούτε σε δασκάλεψα, ούτε σε μάλωσα, ούτε σε ακύρωσα, ούτε τίποτα.

 

 

 

Το μόνο που έγραψα:

 

 

που μπορεί να θεωρηθεί ως «ακύρωση» το έγραψα γιατί μου φάνηκε παράξενο να πηγαίνεις εκεί να σου κάνουν ακριβώς τα ίδια και εσύ να τους προτιμάς. Άλλωστε μόνο τη δική σου εξιστόρηση των γεγονότων έχουμε οπότε δεν λέω και τίποτα παράξενο.

 

Όπως και να'χει, αφού εσύ είσαι ευχαριστημένος, εμένα μου περισσεύει.

Ούτε pm θα στείλω, ούτε με νοιάζει να δω στοιχεία. Καμία αμφιβολία δεν έχω για τα λεγόμενά σου δεν έχω, απορία για τις πράξεις σου εξέφρασα.

Χρόνια Πολλά.

Να σαι καλα για την αποψη σου φιλε μου και ειναι καλοδεχουμενη αλλα εχω και εγω την δικη μου,συγνωμη για την <επιθεση> μου αλλα με το σιγκεκριμενο καταστημα το ιστορικο που εχω μαζι του ειναι καπως τεντωμενο θελω να το μοιραστω εδω για να μαθουν κι'αλλοι,να σαι καλα παντως για την απαντηση σου εστω και ετσι χρονια πολλα :-)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηγα στην msystem ξανα να παρω ενα προιον εχθες για δωρο και μου ειπαν παλι τα ιδια περι εγγυησης οπως αναφερω στο πρωτο ποστ μου,εν τελη μετα απο διαφωνιες διαφορες αγορασα το προιον χωρις στοιχεια αγοραστη με αποδειξη φυσικα και πριν το παρω μου ειπαν το προιον εφοσον δεν εχει στοιχεια δεν θα εχει και εγγυηση τα ψιλοπηρα ξανα μεσα στο καταστημα και στο τελος μου ειπαν θα εχω εγγυηση και το αγορασα απαραδεχτοι απλα ξανα

Καταρχάς σου λένε ψέματα ότι δε θά'χεις εγγύηση! Εγγύηση θα έχεις ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ με ανώνυμη απόδειξη, με τη διαφορά ότι δεν πρέπει να τη χάσεις την απόδειξη. Εν τέλει, πήρες ανώνυμη απόδειξη;

 

Επίσης, σ'αυτό το μαγαζί με ρώτησαν κατευθείαν το όνομά μου για την απόδειξη που θα κόβανε αλλά εγώ τους ζήτησα ανώνυμη απόδειξη! Μου είπαν κι εμένα αυτό για την εγγύηση και τους ρώτησα κατευθείαν, "Τι, δεν μπορούμε να αγοράσουμε με απλή απόδειξη;"  "Εγγύηση θα έχω μόνο με το όνομά μου, και όχι με ανώνυμη απόδειξη;"  Όταν βλέπουν ότι δεν ψαρώνεις μ'αυτά που σου λένε, σου δίνουν αυτό που θες! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν έχω διαβάσει και τις 5 σελίδες παρά μόνο αποσπασματικά.

 

Το msystems αποτελεί την σταθερή επιλογή μου για ότι αγοράζω

ακόμα από το εσωτερικό (συνήθως <100 ευρώ).

 

Παρά τις όποιες παραφωνίες τους (όπως περιγράφουν οι φίλοι παραπάνω)

όσες φορές έχει τύχει να τους πάω κάτι καταφανώς χαλασμένο έχω εξυπηρετηθεί.

 

Όσων αφορά την κάλυψη της εγγύησης με ονομαστική απόδειξη ή όχι,

είναι παγκόσμιο δεδομένο ότι η εγγύηση συνοδεύει το προϊόν και όχι τον αγοραστή.

Είναι απόφαση του παγκόσμιου οργανισμού εμπορίου ότι όταν ένα προϊόν

συνοδευέται από εγγύηση, η εγγύηση καλύπτει το προϊόν.

 

 

 

Υπάρχει βέβαια η περίπτωση ένα καινούριο προϊόν να μην συνοδεύεται από εγγύηση,

καθώς αυτό είναι νόμιμο στην Υεμένη, στο Ομάν, στο Ουζουμπούρου,

ή στο Πλαίσιο όπου πουλάνε (νόμιμα) factory refurbished τρί/δι/εξα/μηνης εγγύησης

με πλήρη εγγύηση (παράνομα όμως) καθόσων ό αγοραστής δεν γνωρίζει ότι πρόκειται για factory

refurbished και η αναγραφόμενη εγγύηση είναι μόνο απο το Πλαίσιο,

κι αν χαλάσει σε βγάζουν τρελό, σου δίνουν τούβλοξ εναλλακτική ή σε γράφουν outright στα καλαμπαλίκια τους,

ή σου κόβουν πιστωτικό με την τρέχουσαχαχαχαχχαχχαχακαλάναπάθειςπουψώνισεςαποκει αξία (7ευρώ+1φέτατρικαλινό)

 

 

 

Πίσω στο θέμα μας λοιπόν, ο Ts βιώνει στο πετσί του την πεμπτουσία του παπανδρεοδαλιανιδομητσοτορδελου.

Και εξηγούμαι.

 

Είμαι 1101% σίγουρος ότι αν έκανε την παλαβή και δεν ρώταγε ποτέ τίποτα,

αν τυχόν του τύχαινε να χρειαστεί την εγγύηση λόγω βλάβης θα τον εξυπηρετούσαν 1101%.

 

Πως είμαι τόσο σίγουρος?

Από προσωπική εμπειρία.

Έχω πάει με απόδειξη που γράφει Ναταλία Πιθηκάκη κι έχω πάει και με απόδειξη που γράφει

ΓΙΟΥΣΟΥΦ ΑΛΙΜΠΕΝΓΚΑΜΠΑ.

 

Κι εξυπηρετήθηκα.

 

Πως έγινε αυτό?

Κάνω την παλαβή. Δεν λέω τίποτα, απλά δίνω την απόδειξη και πάμε παρακάτω.

(κι είμαι νόμιμος, δεν ωφείλω να κάνω την παλαβή απλά το κάνω για να γίνει η δουλειά μου)

 

ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ?

1)Γιατί στο πασοκιστάχρυσαυγόρδελοτσιφλικισταν που έχουμε αποθηκεύσει τις

ψυχές μας ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ. Η τύπισσα στο γκισέ του μαγαζιού όσο

ξέρει από λιανική άλλο τόσο ξέρει από ζευγολατιό αμνοεριφίων. Είναι ο λάθος άνθρωπος

στη λάθος θέση. Τυπικό Ελληνικό φαινόμενο.

 

2)Γιατί στο πασοκιστάχρυσαυγόρδελοτσιφλικισταν που έχουμε αποθηκεύσει τις
ψυχές μας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΟΜΙΜΟΣ.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ/ΣΥΝΘΗΚΗ ΝΟΜΙΜΟΙ ή ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ.

πχ. Ο ελληνικός νόμος περιγράφει την κάλυψη του πωλητή από πιθανότητα κλοπής, ο ευρωπαϊκός νόμος

περιγράφει την κάλυψη του προϊόντος με εγγύηση. Η  ευρωπαϊκή οδηγία αλλά και η παγκόσμια οδηγία

περιγράφουν την κάλυψη του προϊόντος με εγγύηση. Όλα αυτά όμως μπαίνουν στο blender καθώς δεν

υπάρχει σαφώς ορισμένη ισχύς του ενός ενδεχομένου έναντι του άλλου στο Ελληνικό δίκαιο.

Το παραπάνω σημαίνει ότι είμαστε όλοι εν δυνάμει νόμιμοι ή παράνομοι κάτι σαν ''νομική γάτα του σρέντιγκερ''

 

Κρεμόμαστε λοιπόν από τα καλαμπαλίκια του κάθε δικηγορό/δικαστότέτοιου για το τι (αντικρουόμενη)

απόφαση θα βγάλει....

Κι αν έχουμε λεφτά να το κυνηγήσουμε.

 

Διαφορετικά ο κάθε μουσιστεμς μπορεί να λέει και να κάνει ότι θέλει κι ακόμα κι

αν έχεις την όρεξη, το κουράγιο και τη διάθεση να τον κυνήγησεις να μην είσαι σίγουρος για τη

δικαίωση, γιατί υπάρχει η διπλο/τριπο/τετρανάγνωση  των ημιανύπαρκτων νόμων του ανθυποκράτους μας.....

Επεξ/σία από Whitefanged
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω διαβάσει και τις 5 σελίδες παρά μόνο αποσπασματικά.

 

Το msystems αποτελεί την σταθερή επιλογή μου για ότι αγοράζω

ακόμα από το εσωτερικό (συνήθως <100 ευρώ).

 

Παρά τις όποιες παραφωνίες τους (όπως περιγράφουν οι φίλοι παραπάνω)

όσες φορές έχει τύχει να τους πάω κάτι καταφανώς χαλασμένο έχω εξυπηρετηθεί.

 

Όσων αφορά την κάλυψη της εγγύησης με ονομαστική απόδειξη ή όχι,

είναι παγκόσμιο δεδομένο ότι η εγγύηση συνοδεύει το προϊόν και όχι τον αγοραστή.

Είναι απόφαση του παγκόσμιου οργανισμού εμπορίου ότι όταν ένα προϊόν

συνοδευέται από εγγύηση, η εγγύηση καλύπτει το προϊόν.

 

 

 

Υπάρχει βέβαια η περίπτωση ένα καινούριο προϊόν να μην συνοδεύεται από εγγύηση,

καθώς αυτό είναι νόμιμο στην Υεμένη, στο Ομάν, στο Ουζουμπούρου,

ή στο Πλαίσιο όπου πουλάνε (νόμιμα) factory refurbished τρί/δι/εξα/μηνης εγγύησης

με πλήρη εγγύηση (παράνομα όμως) καθόσων ό αγοραστής δεν γνωρίζει ότι πρόκειται για factory

refurbished και η αναγραφόμενη εγγύηση είναι μόνο απο το Πλαίσιο,

κι αν χαλάσει σε βγάζουν τρελό, σου δίνουν τούβλοξ εναλλακτική ή σε γράφουν outright στα καλαμπαλίκια τους,

ή σου κόβουν πιστωτικό με την τρέχουσαχαχαχαχχαχχαχακαλάναπάθειςπουψώνισεςαποκει αξία (7ευρώ+1φέτατρικαλινό)

 

 

 

Πίσω στο θέμα μας λοιπόν, ο Ts βιώνει στο πετσί του την πεμπτουσία του παπανδρεοδαλιανιδομητσοτορδελου.

Και εξηγούμαι.

 

Είμαι 1101% σίγουρος ότι αν έκανε την παλαβή και δεν ρώταγε ποτέ τίποτα,

αν τυχόν του τύχαινε να χρειαστεί την εγγύηση λόγω βλάβης θα τον εξυπηρετούσαν 1101%.

 

Πως είμαι τόσο σίγουρος?

Από προσωπική εμπειρία.

Έχω πάει με απόδειξη που γράφει Ναταλία Πιθηκάκη κι έχω πάει και με απόδειξη που γράφει

ΓΙΟΥΣΟΥΦ ΑΛΙΜΠΕΝΓΚΑΜΠΑ.

 

Κι εξυπηρετήθηκα.

 

Πως έγινε αυτό?

Κάνω την παλαβή. Δεν λέω τίποτα, απλά δίνω την απόδειξη και πάμε παρακάτω.

(κι είμαι νόμιμος, δεν ωφείλω να κάνω την παλαβή απλά το κάνω για να γίνει η δουλειά μου)

 

ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ?

1)Γιατί στο πασοκιστάχρυσαυγόρδελοτσιφλικισταν που έχουμε αποθηκεύσει τις

ψυχές μας ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ. Η τύπισσα στο γκισέ του μαγαζιού όσο

ξέρει από λιανική άλλο τόσο ξέρει από ζευγολατιό αμνοεριφίων. Είναι ο λάθος άνθρωπος

στη λάθος θέση. Τυπικό Ελληνικό φαινόμενο.

 

2)Γιατί στο πασοκιστάχρυσαυγόρδελοτσιφλικισταν που έχουμε αποθηκεύσει τις

ψυχές μας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΟΜΙΜΟΣ.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ/ΣΥΝΘΗΚΗ ΝΟΜΙΜΟΙ ή ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ.

πχ. Ο ελληνικός νόμος περιγράφει την κάλυψη του πωλητή από πιθανότητα κλοπής, ο ευρωπαϊκός νόμος

περιγράφει την κάλυψη του προϊόντος με εγγύηση. Η  ευρωπαϊκή οδηγία αλλά και η παγκόσμια οδηγία

περιγράφουν την κάλυψη του προϊόντος με εγγύηση. Όλα αυτά όμως μπαίνουν στο blender καθώς δεν

υπάρχει σαφώς ορισμένη ισχύς του ενός ενδεχομένου έναντι του άλλου στο Ελληνικό δίκαιο.

Το παραπάνω σημαίνει ότι είμαστε όλοι εν δυνάμει νόμιμοι ή παράνομοι κάτι σαν ''νομική γάτα του σρέντιγκερ''

 

Κρεμόμαστε λοιπόν από τα καλαμπαλίκια του κάθε δικηγορό/δικαστότέτοιου για το τι (αντικρουόμενη)

απόφαση θα βγάλει....

Κι αν έχουμε λεφτά να το κυνηγήσουμε.

 

Διαφορετικά ο κάθε μουσιστεμς μπορεί να λέει και να κάνει ότι θέλει κι ακόμα κι

αν έχεις την όρεξη, το κουράγιο και τη διάθεση να τον κυνήγησεις να μην είσαι σίγουρος για τη

δικαίωση, γιατί υπάρχει η διπλο/τριπο/τετρανάγνωση  των ημιανύπαρκτων νόμων του ανθυποκράτους μας.....

Σεβομαι την αποψη σου φιλε μου αλλα οταν ενα μαγαζι σου λεει πως (δεν πρεπει να το καληψουμε αλλα για εσας θα το κανουμε) εσυ φιλε μου πως θα το ακουγες αυτο? χαρη μου κανουν η χαρη σου κανουν δεν το καταλαβαινω αυτο δεν θελω χαρες απο κανεναν φιλε μου απλα να καλυψουν το προιον που συνοδευεται απο το παραστατικο αποδειξη και ας ειναι και σε αλλο ονομα και δεν θελω τπτ αλλο,δεν θελω να παιζουν με την αξιοπρεπεια μου ουτε την νοημοσυνη μου η και σε οποιον αλλον πελατη,αυτο λεω φιλε μου πως αν θηξεις το θεμα θα σου πουν και εσενα το ιδιο οπως και σε εμενα ειναι απλα τα πραγματα,τωρα παιδια αυτο που ακουω πως μην μιλας καθολου η πηγαινε το και μην πεις τπτ δεν ειμαι κανενας λυγουρης ουτε παω πονηρα να εξυπηρετηθω οπως ολοι μας παω και βεβαια θα θειξω το θεμα επηδει ειμαι πελατης εκτος αν με βλεπουν εμενα αγνωστο και δεν με αναγνωριζουν οτι ειμαι πελατης επηδει η αποδειξη δεν λεει το ονομα μου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...