Προς το περιεχόμενο
gamer73

Απατεώνας στο eBay

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πήρε την τσάντα έκανε dispute και πήρε και από τα 2 σάιτ τα λεφτά και εξαφανίστηκε!!!!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχεις στοιχεια?για να τον σαμποτάρεις ?

δεν εχει trucking number?η παραγγελια ?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Του ζήτησα να στείλει την τσάντα πίσω εξαφανίστηκε !!!!

Πήρε 400 λίρες :-(((((

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θυμάμαι καλά είχε ανοιχθεί πάλι ένα παρόμοιο θέμα με μία τσάντα. Εσύ ήσουν; Και πρόκειται για την ίδια τσάντα;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Του ζήτησα να στείλει την τσάντα πίσω εξαφανίστηκε !!!!

Πήρε 400 λίρες :-(((((

 

δεν εχει trucking number?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι περί αυτού του θέματος λέμε γιαυτη την τσάντα τι tracking ? Το είχα καταχωρήσει αυτό

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να μας πεις τι έχει γίνει ακριβώς; Πως να σου πούμε τι να κάνεις χωρίς να ξέρουμε τι έχει γίνει.

 

Γράψε λίγο το ιστορικό.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι περί αυτού του θέματος λέμε γιαυτη την τσάντα τι tracking ? Το είχα καταχωρήσει αυτό

γράψε αναλυτικά..τι έχει γίνει...δεν είμαστε ούτε μέντιουμ...ούτε μπορούμε να σε βοηθήσουμε αλλιώς...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπών πούλησα την τσάντα 200 λίρες buy it now στέλνω την τσάντα αμέσως την επόμενη μέρα συστημένη λαβαίνει το δέμα σε 4 μέρες μου απαντάει θα πάω την τσάντα στο κατάστημα να φτιάξω το φερμουάρ ( είχα γράψει στο πληστιριασμο ότι η τσάντα θέλει επιδιόρθωση στο φερμουάρ) Μετά από κάποιες ώρες ανοίξε dispute not as describe του λέω αν και δεν δέχομαι επιστροφές γύρισε την τσάντα πίσω να πάρεις τα λεφτά σου μου λέει όχι εσυ θα πληρώσεις τα ταχυδρομικά και ότι δεν έχει πια την τσάντα και αλλά τέτοια

Μην τα πολυλογώ λαβαίνω μετά από μέρες την απόφαση του eBay αυτό:

Before I proceed, I acknowledge the fact that you’re putting in your honest efforts in order to comply with eBay policies and to maintain a good reputation for your account. We also acknowledge how you feel about this case and we appreciate your willingness to work with us. I'm sorry you've had a negative experience with this particular transaction. Let me assure you that I'm more than genuinely interested in resolving this issue for you and we'll work this out together.

 

After reviewing the facts of the case, we have made the decision that "neither the seller nor the buyer were found to be at fault” and therefore no further action is required from you. Also, we have decided to issue the buyer with a full refund. The refund includes the purchase price plus original postage & packaging.

Όλα ωραία μετά από 3 ώρες και ενώ έκλεισε η υπόθεση στο eBay ανοίγει dispute στο PayPal τους πήρα 2 φορές τηλ και μου είπαν να περιμένω 5 μέρες με λίγα λόγια με έχουν κάνει μπαλάκι

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Του ζήτησα να στείλει την τσάντα πίσω εξαφανίστηκε !!!!

Πήρε 400 λίρες :-(((((

 

 

Λοιπών πούλησα την τσάντα 200 λίρες buy it now στέλνω την τσάντα αμέσως την επόμενη μέρα συστημένη λαβαίνει το δέμα σε 4 μέρες μου απαντάει θα πάω την τσάντα στο κατάστημα να φτιάξω το φερμουάρ ( είχα γράψει στο πληστιριασμο ότι η τσάντα θέλει επιδιόρθωση στο φερμουάρ) Μετά από κάποιες ώρες ανοίξε dispute not as describe του λέω αν και δεν δέχομαι επιστροφές γύρισε την τσάντα πίσω να πάρεις τα λεφτά σου μου λέει όχι εσυ θα πληρώσεις τα ταχυδρομικά και ότι δεν έχει πια την τσάντα και αλλά τέτοια

Μην τα πολυλογώ λαβαίνω μετά από μέρες την απόφαση του eBay αυτό:

Before I proceed, I acknowledge the fact that you’re putting in your honest efforts in order to comply with eBay policies and to maintain a good reputation for your account. We also acknowledge how you feel about this case and we appreciate your willingness to work with us. I'm sorry you've had a negative experience with this particular transaction. Let me assure you that I'm more than genuinely interested in resolving this issue for you and we'll work this out together.

 

After reviewing the facts of the case, we have made the decision that "neither the seller nor the buyer were found to be at fault” and therefore no further action is required from you. Also, we have decided to issue the buyer with a full refund. The refund includes the purchase price plus original postage & packaging.

Όλα ωραία μετά από 3 ώρες και ενώ έκλεισε η υπόθεση στο eBay ανοίγει dispute στο PayPal τους πήρα 2 φορές τηλ και μου είπαν να περιμένω 5 μέρες με λίγα λόγια με έχουν κάνει μπαλάκι

 

Τελικά πόσες λίρες πήρε πίσω; Την μια αναφέρεις 400 και την άλλη 200!

 

Επίσης πρώτη φορά ακούω να γίνεται refund και να μην έχει επιστραφεί το προιόν.

 

Ακόμα, σου είπαν να περιμένεις 5 μέρες και δεν σου ανέφεραν για ποιόν λόγο; Πάντα απο το τηλέφωνο δίνουν λύση ακόμα και αν πρέπει να περιμένεις σου εξηγούν τον λόγο/διαδικασία.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπών πούλησα την τσάντα 200 λίρες buy it now στέλνω την τσάντα αμέσως την επόμενη μέρα συστημένη λαβαίνει το δέμα σε 4 μέρες μου απαντάει θα πάω την τσάντα στο κατάστημα να φτιάξω το φερμουάρ ( είχα γράψει στο πληστιριασμο ότι η τσάντα θέλει επιδιόρθωση στο φερμουάρ) Μετά από κάποιες ώρες ανοίξε dispute not as describe του λέω αν και δεν δέχομαι επιστροφές γύρισε την τσάντα πίσω να πάρεις τα λεφτά σου μου λέει όχι εσυ θα πληρώσεις τα ταχυδρομικά και ότι δεν έχει πια την τσάντα και αλλά τέτοια

Μην τα πολυλογώ λαβαίνω μετά από μέρες την απόφαση του eBay αυτό:

Before I proceed, I acknowledge the fact that you’re putting in your honest efforts in order to comply with eBay policies and to maintain a good reputation for your account. We also acknowledge how you feel about this case and we appreciate your willingness to work with us. I'm sorry you've had a negative experience with this particular transaction. Let me assure you that I'm more than genuinely interested in resolving this issue for you and we'll work this out together.

 

After reviewing the facts of the case, we have made the decision that "neither the seller nor the buyer were found to be at fault” and therefore no further action is required from you. Also, we have decided to issue the buyer with a full refund. The refund includes the purchase price plus original postage & packaging.

Όλα ωραία μετά από 3 ώρες και ενώ έκλεισε η υπόθεση στο eBay ανοίγει dispute στο PayPal τους πήρα 2 φορές τηλ και μου είπαν να περιμένω 5 μέρες με λίγα λόγια με έχουν κάνει μπαλάκι

στην περιγραφη του αντικειμενου εγραψες εσυ οτι ειχε προβλημα η τσαντα?αν οχι την πατησες....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που λες δεν υπάρχει πως είναι είναι δυνατόν να πείρε refund απ ebay και paypal χωρίς να σου έχει επιστραφεί το αντικείμενο που του πουλήσες. Εκτός αυτου δεν γίνεται να ανοιχτεί για το ίδιο προϊόν υπόθεση σε ebay και paypal ταυτόχρονα μονο σε ενα απο τα δυό μετα δεν γίνεται.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.