Προς το περιεχόμενο

Η τεχνολογία ήχου Dolby Atmos έρχεται στο Xbox One και στα Windows 10 του χρόνου


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μάλλον εννοει αυτο που ήδη υπάρχει στα win που παίζει τα απλα ακουστικα 2.0 με atmos. Ουσιαστικα παίζει λίγο με τα sound levels στα αυτια σου για να νιώσεις την κίνηση των αντικειμένων. Χωρίς ηχεία ατμος δεν ειναι και τιποτα φοβερο. Τα surround ακουστικα ειναι καλύτερα imo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το xbox ειναι κονσόλα.δεν ειναι ενα ενα απλο bluray.για να βγάλει atmos θελει επέμβαση στο software και φυσικά να πληρώσει δικαιωματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2.0 ακουστικά και τελείωσε η υπόθεση, άλλωστε τελευταία φορά που κοίταξα ακόμα 2 αυτιά είχε το ανθρώπινο είδος.

Εσύ δηλαδή όταν ακούγεται ένας ήχος από πίσω σου τον αντιλαμβάνεσαι ή αριστερά ή δεξιά; Όχι βέβαια, είσαι ικανός να προσδιορίσεις με μεγάλη ακρίβεια τη γωνία προέλευσης του ήχου. Ο λόγος φυσικά είναι ότι δεν "ακούς" με τα αυτιά αλλά με τον εγκέφαλο.

 

Το πρόβλημα μ' αυτά τα (μαρκετινίστικα  σ' ένα βαθμό) κόλπα είναι ότι (στις ταινίες π.χ.) όλη αυτή η "μαγεία¨ισχύει μόνο γι' αυτούς που κάθονται στις ιδανικές θέσεις, εκεί περίπου που κάθεται ο μηχανικός ήχου που μίξαρε την ταινία. Ιδιαιτέρως όταν η μετατόπιση είναι μπρος-πίσω σε σχέση με την ιδανική θέση το πρόβλημα μεγεθύνεται. 

 

Στο σπίτι βέβαια τα πράγματα αλλάζουν αφού έχεις τον έλεγχο της κατάστασης. Υπάρχει βέβαια το θέμα του κόστους αν θες να φτάσεις τα στάνταρ της εν λόγω τεχνολογίας όπως επίσης και το θέμα του περιορισμένου χώρου που κάνει τις γωνίες προέλευσης των ήχων πολύ πιο κλειστές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποιοδήποτε σύστημα 5-1 η μεγαλυτερο το υποστηρίζει ή όχι;

 

Εδώ δεν υποστηρίζεται από πολλά 7.2, πχ. ο Pioneer VSX-924 που έχω δεν πήρε ποτέ Atmos (έστω με firmware upgrade). Θα έπρεπε να πάω στον VSX-930, ο οποίος όμως αυτή τη στιγμή έχει κοντά 600 ευρώ, άρα... πάσο με συνοπτικές διαδικασίες. Καλό είναι και το σκέτο Dolby.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα μ' αυτά τα (μαρκετινίστικα  σ' ένα βαθμό) κόλπα είναι ότι (στις ταινίες π.χ.) όλη αυτή η "μαγεία¨ισχύει μόνο γι' αυτούς που κάθονται στις ιδανικές θέσεις, εκεί περίπου που κάθεται ο μηχανικός ήχου που μίξαρε την ταινία. Ιδιαιτέρως όταν η μετατόπιση είναι μπρος-πίσω σε σχέση με την ιδανική θέση το πρόβλημα μεγεθύνεται. 

 

Στο σπίτι βέβαια τα πράγματα αλλάζουν αφού έχεις τον έλεγχο της κατάστασης.

Μαρκετίστικα σε μεγάλο βαθμό. Τόσα χρόνια αντί για DTS θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί κάποιο ανοικτό φορμά, πχ flac.

 

Όσο για τη θέαση στο σπίτι, είναι ακόμα προβληματική.

 

Τα περισσότερα bluray περιλαμβάνουν το αρχικό master (του ήχου) για κινηματογραφικές αίθουσες, με τελείως διαφορετική ακουστική από αυτή ενός σπιτιού - δωματίου. Γι' αυτό αρκετοί (στο σπίτι) έχουν πρόβλημα με πολύ χαμηλές εντάσεις σε διαλόγους και πολύ υψηλές σε σκηνές δράσης. Για να παρακάμψει το πρόβλημα η Dolby, διαθέτει κωδικοποιημένη πληροφορία συμπίεσης (DRC) η οποία μπορεί να ενεργοποιηθεί στον αποκωδικοποιητή. Το πρόβλημα όμως παραμένει διότι η πλειοψηφία των ταινιών εκδίδεται κυρίως με DTS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάιστα, μάιστα... Θα φέρει το "Άτμος"... μάιστα...

 

Και δεν μας λένε οι "κουμπάροι"... μαζί θα δίνουν "πακετάκι" και κάνα... 50άρι ΗΧΕΙΑ (συν την εγκατάσταση!) για να τα στήσουμε ολόγυρα στο σπίτι, να 'χουμε "Άτμος";!

 

Έχετε πάει σε αίθουσα "Άτμος" στο σινεμά; ΟΠΟΥ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ (στο ταβάνι, μπροστά, γύρω σου), έχει παντού ηχεία!!!!

 

Άρα, είναι σαν να λες... "θα σας δώσω το σασί της Λαμποργκίνι... απλά... ψάξτε-βρείτε και την μηχανή της"!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ δηλαδή όταν ακούγεται ένας ήχος από πίσω σου τον αντιλαμβάνεσαι ή αριστερά ή δεξιά; Όχι βέβαια, είσαι ικανός να προσδιορίσεις με μεγάλη ακρίβεια τη γωνία προέλευσης του ήχου. Ο λόγος φυσικά είναι ότι δεν "ακούς" με τα αυτιά αλλά με τον εγκέφαλο.

 

 

Το Binaural μια χαρα δουλευει με ακουστικα. Και υψος και βαθος και ολα.

 

Δεν ξερω αν υπαρχει real Time λυση βεβαια και για videogames.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαρκετίστικα σε μεγάλο βαθμό. Τόσα χρόνια αντί για DTS θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί κάποιο ανοικτό φορμά, πχ flac.

Τι σχέση έχει το φορμάτ των Media Files με την κωδικοποίηση; Σ' έχασα.

 

Όσο για τη θέαση στο σπίτι, είναι ακόμα προβληματική.

 

Τα περισσότερα bluray περιλαμβάνουν το αρχικό master (του ήχου) για κινηματογραφικές αίθουσες, με τελείως διαφορετική ακουστική από αυτή ενός σπιτιού - δωματίου. Γι' αυτό αρκετοί (στο σπίτι) έχουν πρόβλημα με πολύ χαμηλές εντάσεις σε διαλόγους και πολύ υψηλές σε σκηνές δράσης. Για να παρακάμψει το πρόβλημα η Dolby, διαθέτει κωδικοποιημένη πληροφορία συμπίεσης (DRC) η οποία μπορεί να ενεργοποιηθεί στον αποκωδικοποιητή. Το πρόβλημα όμως παραμένει διότι η πλειοψηφία των ταινιών εκδίδεται κυρίως με DTS.

Κάπως έτσι είναι.

Στην πραγματικότητα δεν είναι θέμα διαφορετικής ακουστικής του χώρου. Φυσικά και η διαφορά ακουστικής υπάρχει με αποτέλεσμα να διαφοροποιείται το τελικό αποτέλεσμα αλλά αυτό που περιγράφεις, η μεγάλη δυναμική περιοχή δηλαδή, είναι κυρίως πρόβλημα στάθμης. Αν μπορείς να δυναμώσεις αρκετά το σύστημά σου στο σπίτι δεν θα έχεις πρόβλημα με τις ήσυχες σκηνές. Θα έχουν οι γείτονες με τις δυνατές! Αυτή είναι στην ουσία η διαφορά, στις αίθουσες δεν υπάρχουν γείτονες ή τουλάχιστον δεν παραπονιούνται!  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Binaural μια χαρα δουλευει με ακουστικα. Και υψος και βαθος και ολα.

 

Δεν ξερω αν υπαρχει real Time λυση βεβαια και για videogames.

 

 

Μολις εβγαλε η valve directional ηχο για το csgo, σε γενικες γραμμες δουλευει πολυ καλα!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Binaural μια χαρα δουλευει με ακουστικα. Και υψος και βαθος και ολα.

 

Δεν ξερω αν υπαρχει real Time λυση βεβαια και για videogames.

 

Είτε το κάνεις με πολλά ηχεία (π.χ. 5.1) είτε με κάποια τρικ, το γεγονός ότι μπορείς να μεταφέρεις ηχητική πληροφορία στα αυτιά σου μέσα απ' την οποία μπορείς να αντιληφθείς την γωνία προέλευσης του ήχου με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια από μόνο "αριστερά ή δεξιά", παραμένει.

Δηλαδή το "έχω 2 αυτιά άρα 2 πηγές ήχου είναι αρκετές", δεν ισχύει.

Στην περίπτωση του Binaural μπορεί οι πηγές να είναι 2 αλλά προσομοιώνουν περισσότερες πράγμα που γίνεται και στην πραγματικότητα με τις αντανακλάσεις. Φυσικά έχει πολλούς περιορισμούς και διαφορές από ένα πολυκάναλο σύστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Binaural μια χαρα δουλευει με ακουστικα. Και υψος και βαθος και ολα.

 

Δεν ξερω αν υπαρχει real Time λυση βεβαια και για videogames.

 

 

Σαφέστατα και τον αντιλαμβάνομαι τον ήχο πίσω αν πάει δεξιά-αριστερά, άπαξ και διαθέτουμε ΣΟΒΑΡΟ Dolby 5.1-7.1 σύστημα.

Προχθές στον κουμπάρο μου, ξανα-μανα-βλέπαμε το "Black Hawk Down" (στο δικό του 7.1) και τα ελικόπτερα που "έκοβαν βόλτες" ολόγυρα τα ακούγαμε καθαρά να "στροβιλίζουν" από πάνω μας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...