Προς το περιεχόμενο

Werewolf The Apocalypse [PC&Consoles]


Getta Robo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανακοινωθηκε ο επομενος τιτλος βασισμενος στο World Of Darkness της White Wolf.

 

White Wolf partners with Focus Home Interactive for a video game adaptation of the World of Darkness Storyteller game, Werewolf: The Apocalypse.

White Wolf is pleased to announce its partnership with Paris-based video game publisher Focus Home Interactive for a licensed PC and console game set in the World of Darkness.

The partnership between Focus Home Interactive and White Wolf Publishing concerns the adaptation of a video game based on the acclaimed Werewolf: The Apocalypse. The game will be developed by the game development studio Cyanide (Styx: Master of Shadows, Blood Bowl, Call of Cthulhu…). In the game you will become a Garou, a rage-fuelled Werewolf warrior opposed to urban civilization and the destruction it brings. The Garou are born to fight the corruption of The Wyrm, a powerful supernatural force leading us towards an inevitable Apocalypse.

“The world is dying. When will you Rage? The core question of Werewolf: The Apocalypse is more relevant today than ever before and the cooperation with Focus and Cyanide will finally give gamers the opportunity to revel in the raw power and primal spirituality of the Garou. What is the price of saving the world with fang and claw? Find out for yourself as we explore the darkest corners of a dying planet.”, says Martin Ericsson, Lead Story Teller of White Wolf.

“We are pleased to partner with White Wolf to bring Werewolf: The Apocalypse to life in a video game for consoles and PC. We are excited to work on the World of Darkness universe, as this is formidable playground to tell the players a great story. We are also happy to partner with Cyanide Studio in this adventure – they are behind the original wish to adapt this universe, and we are faithful in their ability to create a game that will please both fans of World of Darkness and newcomers”, says Cédric Lagarrigue, President of Focus Home Interactive

“The World of Darkness universe has always attracted creatives with a strong passion for telling dark and immersive stories. So to work closely with the great talent at Focus Home and Cyanide exploring the Werewolves of this universe is an absolutely fantastic experience for us at White Wolf and we are more than excited to see this great IP realised in a video game”, says Tobias Sjögren, CEO of White Wolf.

More information about this adaptation will come at this year’s Focus Home Interactive event, “le What’s Next de Focus”, taking place in Paris on February 1st and 2nd.

https://www.paradoxinteractive.com/en/white-wolf-partners-with-focus-home-interactive-for-a-video-game-adaptation-of-the-world-of-darkness-storyteller-game-werewolf-the-apocalypse/

Ειναι ο τριτος τιτλος υπο αναπυξη βασισμενος στη σειρα βιβλιων ρολων (pen&paper rpg) του Werewolf The Apocalypse, οπου κυκλοφορει απο το 1992.

Μετα τα υπερ-πετυχημενα Vampire The Masquerade: Redemption και Vampire The Masquerade: Bloodlines, αυτη τη φορα θα δουμε ενα νεο τιτλο με λυκανθρωπους.

Εν αναμονη για περισσοτερες πληροφοριες.

 

Επεξ/σία από Getta Robo
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μακάρι να δούμε κάτι καλό αν και από τα ονόματα και μόνο που παίρνουν μέρος στην ανάπτυξη του τίτλου δείχνει αρκετά υποσχόμενο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μακάρι να δούμε κάτι καλό αν και από τα ονόματα και μόνο που παίρνουν μέρος στην ανάπτυξη του τίτλου δείχνει αρκετά υποσχόμενο. 

Πραγματι, τοσο απο προγραμματιστες, οσο και σεναριογραφους, υπαρχουν δυνατα ονοματα και πολυ θεληση για να βγει κατι ισαξιο -αν οχι ανωτερο- των Redemption/Bloodlines.

 

Κατα τα αλλα, η επισημη σελιδα του παιχνιδιου, και το πρωτο δειγμα της καλλιτεχνικης επιμελειας, ειναι τα παρακατω.

http://www.werewolf-videogame.com/

post-108899-0-45117600-1484933886_thumb.png

Επεξ/σία από Getta Robo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Ειναι διαθεσιμες οι πρωτες πληροφοριες. Θα ειναι Action-RPG και θα δωθει βαση στις φυλες και στις ιδιαιτεροτητες τους.

Για περισσοτερα, διαβαστε εδω:

http://www.vg247.com/2017/02/08/is-it-ok-to-punch-a-nazi-werewolf/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περισσοτερες πληροφοριες και σημερα.

https://www.gamereactor.eu/grtv/?id=301883

* Με πρωιμους υπολογισμους, το παιχνιδι θα ολοκληρωθει μεσα σε 2 με 3 χρονια.

* Θα υπαρχουν και οι 13 φυλες του παιχνιδιου προς επιλογη.

* Θα διαδραματιζεται καπου στη βορεια αμερικη.

* Θα διατηρει μερος του πνευματικου και σαμανιστικου στοιχειου που υπαρχει και στην σειρα βιβλιων ρολων.

* Επιβεβαιωνεται το αυτονοητο, οι χαρακτηρες θα μπορουνε να αλλαζουν μορφες μεταξυ ανθρωπου και λυκανθρωπου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ακομα συνεντευξη εδω:

http://www.gamewatcher.com/interviews/werewolf-the-apocolypse-interview/12793

Με τα παρων σχεδια, θα διαδραματιζεται κυριως στη φυση εκτος πολεων, με αποστολες ομως να πραγματοποιουντε εντος πολεων.

Προκειται να ειναι το πιο βιαιο και με τις περισσοτερες μαχες, απο ολα οσα παιχνιδια διαδραματιζοντε στο World Of  Darkness.

Προσωπικη εικασια, αλλα εχουν γινει ηδη πολλες αναφορες για την Umbra, ειναι πολυ πιθανο να υλοποιηθει τελικως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νεα λοιπον συνεντευξη, ακρως επεξηγηματικη για τους νεους που θελουνε να μαθουνε πληροφοριες για τον κοσμο, αλλα και καποιες νεες πληροφοριες και ιδεες της ομαδας.

https://www.rockpapershotgun.com/2017/02/10/white-wolf-world-of-darkness-rebirth/

* Χρονικα θα διαδραματιζεται το 2004, ελαχιστα πριν το Apocalypse/Gehenna. Αν και δεν εχει υπαρξει καμια επισημη τοποθετηση, υπαρχουν πολλες δηλωσεις για το οτι το VtM Bloodlines τους επιρρεασε, δεν θα εμενα εκπληκτικος αν τελικως οντως σκοπευουν να συνδεσουν καπως τα γεγονοτα και τα στοιχεια του bloodlines με το werewolf.

* Πολλες αναφορες για το πως θα μπορουσε να ειναι το τελικο αποτελεσμα, τονιζουν πως η ομαδα, σε μορφη αγελης θα ειναι στοιχειο του παιχνιδιου.

* Δωθηκαν και καποια πρωιμα σχεδια για τους εχθρους και χαρακτηρες.

post-108899-0-86065800-1487794281_thumb.jpg

post-108899-0-60101300-1487794343_thumb.jpg

post-108899-0-26314300-1487794552_thumb.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιτελους, νεες εικονες και πληροφοριες!

http://rpgamer.com/news/Q2-2017/061417b.html

post-108899-0-51954700-1497778019_thumb.jpgpost-108899-0-51588300-1497778099_thumb.jpgpost-108899-0-78041300-1497778725_thumb.jpg

Επεξ/σία από Getta Robo
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

"We are also happy to partner with Cyanide Studio in this adventure – they are behind the original wish to adapt this universe, and we are faithful in their ability to create a game that will please both fans of World of Darkness and newcomers”

 

 

ΡΟΦΛΜΑΟ (αν κρίνουμε πως μεταχειρίζονται τα Blood Bowl). Φανταστείτε απλά ένα BB game από την firaxis με κανονικό campaign ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΡΟΦΛΜΑΟ (αν κρίνουμε πως μεταχειρίζονται τα Blood Bowl). Φανταστείτε απλά ένα BB game από την firaxis με κανονικό campaign ...

Εχουν ηδη ανακοινωσει και μοιραστει μερος της πλοκης και της κοσμολογιας, οπου ειναι κατα πολυ πιο περιπλοκο απο αυτα που γραφεις. Η Paradox εχει ως προτυπο το Vampire the masquerade: Bloodlines και το στησιμο του θα ειναι συγχρονη μετεξελιξη εκεινων των μηχανισμων και στησιματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

ΡΟΦΛΜΑΟ (αν κρίνουμε πως μεταχειρίζονται τα Blood Bowl). Φανταστείτε απλά ένα BB game από την firaxis με κανονικό campaign ...

 

Tρελή φαντασίωση αυτό που περιέγραψες.

 

Το Blood Bowl II με απογοήτευσε με το -πρακτικά- ανύπαρκτο single player campaign. Και το multiplayer μονίμως βγάζει εξαιρετικά έμπειρους παίκτες με καινούργιους, απογοητεύονται οι δεύτεροι και αποχωρούν.

 

Πάντως, το έχω ξαναγράψει νομίζω, η Cyanide είναι περίπτωση που όλο λέω πως θα μας δώσουν ένα σπουδαίο τίτλο και όλο τα θαλασσώνουν. Μακάρι στο Werewolf να αλλάξουν τα πράγματα, ελπίζω πως η Paradox θα επιδράσει θετικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως, το έχω ξαναγράψει νομίζω, η Cyanide είναι περίπτωση που όλο λέω πως θα μας δώσουν ένα σπουδαίο τίτλο και όλο τα θαλασσώνουν. Μακάρι στο Werewolf να αλλάξουν τα πράγματα, ελπίζω πως η Paradox θα επιδράσει θετικά.

Να προσθεσω πως επισης υπευθυνη εταιρια ειναι η Focus home interactive, και τουλαχιστον τιτλοι της οπως το Vampyr και το Call of Cthulhu δειχνουν εντυπωσιακοι.

Το προγραμματιστικο κομματι το εχουν αναλαβει οι παραπανω εταιριες, το καλλιτεχνικο/σκηνοθετικο/υποθεση κτλ ειναι υπο διαχειριση της Paradox interactive, οπου της ανηκει εδω και λιγους μηνες η White wolf.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και τουλαχιστον τιτλοι της οπως το Vampyr και το Call of Cthulhu δειχνουν εντυπωσιακοι.

 

Απέχει από εντυπωσιακό το Vampyr, αντίθετος φαίνεται βαρετό και πρόχειρο (στο συγκεκριμένο στάδιο εννοείτε αλλα είναι πολύ σχετικό ποσο θα αλλάξει), τώρα άμα το story/sides είναι καλά όταν βγει το ξανά συζητάμε, όσο για το COC δεν είδαμε τίποτα πέρα από cg trailer και άμα δεν ήταν Lovecraft κανένας δεν θα έδινε σημασία. Ακόμα και τα graphs δεν λέγανε κάτι, οποτε αναρωτιέμαι τι ακριβώς σε εντυπωσίασε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...