Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι στείλανε;! :P :D

 

Ωραία το θέμα είναι όμως οτι κλιματιστικό υπήρχε, έγινε ξανά διαθέσιμο μετά την παραγγελία που έκανα, και με πήραν τηλέφωνο και απο το κατάστημα του Αιγίου για να μου πουν οτι η παραγγελία θα φύγει την τάδε ημερομηνία.

Δεν είναι λίγο περίεργη η όλη  κατάσταση;

 Εγώ απο αυτό κατάλαβα ότι θα του στείλουν το κλιματιστικό

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 Εγώ απο αυτό κατάλαβα ότι θα του στείλουν το κλιματιστικό

Όχι ρε συ, διάβασε πιο κάτω! Δεν το στείλανε τελικά, γι'αυτό ψάχνει να βρει τι μπορεί να κάνει ο φίλος!

  • Like 1
Δημοσ.

Τίποτα δεν στείλανε μην μπερδεύομαστε. Και μου έγραψαν και στο μαιλ οτι εγώ ζήτησα να ακυρωθεί η παραγγελία.

Δημοσ.

Αυτό στα bold δεν ισχύει, η φορτωτική είναι αποδεικτικό έγγραφο φόρτωσης εμπορευμάτων που εκδίδεται από την μεταφορική, δεν είναι δυνατόν να εκδοθεί πριν η τελευταία παραλάβει το προϊόν. Ο αριθμός που εκδίδει το εσωτερικό σύστημα της κάθε αλυσίδας που αναφέρεις μπορεί να είναι αριθμός παραγγελίας, μπορεί να είναι αριθμός εσωτερικής διακίνησης, αριθμός φορτωτικής πάντως δεν είναι.

 

Ειδικά στις courier, η απόδειξη παραλαβής του υπαλλήλου που παραλαμβάνει έχει πάνω έναν μοναδικό αύξοντα αριθμό, αυτός είναι ο αριθμός φορτωτικής.

Ισχύει. Το έχω δει και στο amazon, στέλνουν κωδικό και όταν μπαίνεις στις αρχέςλέει οτι τα στοιχεία αποστολής έχουν διαβιβαστεί στο courier και θα δοθεί ημερομηνία όταν αραλάβουν το δέμα ή κάπως έτσι.
  • Like 1
Δημοσ.

Τίποτα δεν στείλανε μην μπερδεύομαστε. Και μου έγραψαν και στο μαιλ οτι εγώ ζήτησα να ακυρωθεί η παραγγελία.

Τι να σου πω τότε; πόσο πολύ θέλεις το συγκεκριμένο κλιματιστικό; θέλω να πω έτσι όπως έχουν τα πράματα ή πας αλλού και τους αφήνεις κακή κριτική η κάνεις τον κόπο να πας ο ίδιος σε ενα κατάστημα να ξεδιαλύνεις προσωπικά την κατάσταση.

Δημοσ.

Τίποτα δεν στείλανε μην μπερδεύομαστε. Και μου έγραψαν και στο μαιλ οτι εγώ ζήτησα να ακυρωθεί η παραγγελία.

Σε δουλευουν,μαλλον ηθελε καποιος δικος τους και τον εξυπερετησαν.Πανε σε ενα μαγαζι και αμα πληρωσες πες δωσε τα λεφτα ολα,αλλιως τραβα καταγγελιες σε Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη και μετα θα σου ζητανε 10 συγγνωμες.Τσεκαρε εδω ενα βιντεο,οπου αναφερεται πριν μερικα χρονια μελη απο εδω εκαναν καταγγελια μαζικη επειδη ειχαν ακυρωθει απο τον γερμανο οι παραγγελιες τους. [url="https://youtu.be/unebJdh7WYY%5B/url]

Στο 5:25 λεει για τον γερμανο.

Δημοσ.

Ισχύει. Το έχω δει και στο amazon, στέλνουν κωδικό και όταν μπαίνεις στις αρχέςλέει οτι τα στοιχεία αποστολής έχουν διαβιβαστεί στο courier και θα δοθεί ημερομηνία όταν αραλάβουν το δέμα ή κάπως έτσι.

 

Αυτό που περιγράφεις είναι κάτι διαφορετικό, απλά χρειάζεται κάποιος χρόνος από τη στιγμή που ο υπάλληλος της κούριερ θα παραλάβει το δέμα(δημιουργώντας ταυτόχρονα φορτωτική και κωδικό φορτωτικής) μέχρι να περαστεί η φορτωτική στο σύστημα και να μπορέσεις να κάνεις track n trace.

 

Πέμπτη μου έστειλαν αυτό το δέμα:

35355.jpg

 

Η Γενική το παρέλαβε κατά τις 12:00, αμέσως μετά ο αποστολέας μου έστειλε τον κωδικό, αλλά στο σύστημα μπήκε ώρες αργότερα:

 

3146864xxx

 

Πορεία Αποστολής

 

Κατάσταση                                                Τοποθεσία

Αναχώρηση από σημείο εξυπηρέτησης    ΚΑΛΛΙΘΕΑ

 

Ημερομηνία                                                Ώρα

Πέμπτη, 02/02/2017                                   18:21

Δημοσ.

Οχι ρε παιδια, δεν έχει καμία σχέση αυτό. Αυριο θα παω απο Κωτσοβολο να δω τι θα μου πουν. Το μονο σιγουρο είναι οτι οτι και να μου πουν θα ειναι αερας και μονο τα γραπτα μενουν. Θα πρεπει να γραψω κανα γραμματακι με παραπονα, και καταγγελια στο συνηγορο του καταναλωτη, μηπως και θορυβηθουν.

Δημοσ.

Ένας φίλος που αγόρασε ηλεκτρονικά (από Κωτσόβολο) laptop σε προσφορά που τελικά δεν υπήρχε, τον παίρνανε συνέχεια τηλέφωνο μετά από δύο μέρες. Ήθελαν να του πουν πως δεν υπάρχει, αλλά μπορούν να του στείλουν καλύτερο μοντέλο σε τιμή κόστους, με 20€ επιπλέον. Πραγματικά η τιμή που του έδιναν το καλύτερο μοντέλο ήταν πιο χαμηλά από την φτηνότερη τιμή στην αγορά.

Δημοσ.

Πάντως αν τελικά δεν το παραλάβεις, κυνήγησε το θέμα με την χρέωση της κάρτας σου.

Το "θα σου πιστώνω κάθε μήνα το ποσό που θα σου χρεώνεται" είναι απαράδεκτο για τον πολύ απλό λόγο ότι αυτή τη στιγμή η κάρτα σου θα έχει δεσμευμένο όλο το ποσό (άσχετα πόσες δόσεις έχουν χρεωθεί), με αποτέλεσμα σε κάποια άλλη αγορά να μην πάρεις έγκριση λόγω "μη επαρκούς υπολοίπου".

Δεν θα σου έχει "φάει" κανείς τα λεφτά απλά δεν θα μπορείς να κινηθείς όπως θέλεις

Δημοσ.

Το κύριο θέμα είναι να παραλάβω κλιματιστικό, και πλεον αφού δεν υπάρχει το morris θέλω άλλη μάρκα. Τώρα για το τι θα πάρω δε ξέρω, ελπίζω όχι το μακρύτερο.

Και σε άλλες περιπτώσεις πάντως αυτό γίνετα με τις δόσεις των πιστωτικών.

Δημοσ.

Ενημέρωση για όσους ενδιαφέρονται. Την Τρίτη πήγα στον Κωτσόβολο της περιοχής μου, έκανα παράπονα, πήραν τηλέφωνο στις παραγγελίες του internet, με ρώτησαν αν με ενδιαφέρει κλιματιστικό, τους είπα μέχρι και 24000 θέλω σε καλή τιμή,και μου είπαν ότι θα με έπαιρναν τηλέφωνο να μου έκαναν αντιπροσφορά. Ακόμα δεν με έχουν πάρει, όποτε σήμερα θα κάνω και μια καταγγελία στο 1520, και οτι βγει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...