Προς το περιεχόμενο

H Smart θα πουλάει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα αυτοκινήτων από το 2018 στις ΗΠΑ


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λέτε από πού παράγετε η ηλεκτρική ενέργεια και από την στιγμή που και αυτή μολύνει δεν έχουν νόημα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα…..

 

Διαφωνώ πλήρως!

 

Αν δεν ανεξαρτητοπηθούν τα αυτοκίνητα από το πετρέλαιο σιγά σιγά πως θα δούμε εξέλιξη? Είναι από τα πρώτα βήματα, είναι πιο εύκολο να ανοίξει/γίνει επένδυση σε ένα αιολικό/ φωτοβολταϊκά πάρκο ή φωτοβολταϊκά ακόμα και σε σπίτια αν υπάρχει μια αυξημένη ζήτηση ρεύματος παρά να αντικατασταθούν δισεκατομμύρια αυτοκίνητα σε μια βραδιά…

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

χωρίς να είμαι σίγουρος η διπλάσια απόδοση νομίζω επιτυγχάνεται μόνο το χειμώνα! λόγο του ότι χρησιμοποιούν τον ατμό που φεύγει από την ατμογεννήτρια  για να ζεστάνουν τις κοντινές πόλεις! τηλεθέρμανση!

Ισα ισα χειροτερα ειναι το χειμωνα γιατι απομαστευουν ατμο και ριχνουν την αποδοση, ατμο που θα μπορουσαν να παραγουν ηλεκτρικο ρευμα. (Ειμαι μηχανικος και ξερω τι λεω για το συγκεκριμενο θεμα )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα εργοστάσια ηλεκτρικής ενέργειας όμως έχουν τουλάχιστον διπλάσια απόδοση σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες των αυτοκινήτων, επιπλέον θεωρητικά έχουν καλύτερα φίλτρα. Επομένως είναι θεωρητικά καλύτερο το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ειδικά για την πόλη που έχει πολλές απόλειες.

Από την μία εχεις δίκιο και από την άλλη άδικο.

 

1) Τα θερμοηλεκτρικά όταν μπαίνουν σε λειτουργία και αν παράγουν περίσσια ενέργεια , αυτή την καταναλώνουν πάνω σε συστηχιες αντιστάσεων .

 

2) Το θερμοηλεκτρικό μπορεί να έχει υψηλότερη απόδοση από το αυτοκίνητο σου αλλά

 

Α) για να μεταφερθεί η ενέργεια του στο αυτοκίνητο σου, έχει ανορθώσει, υποβιβαστεί με μετασχηματιστες. (Χασουρα 1)

 

Β) Έχει μεταφερθεί από ένα δίκτυο μεταφοράς με απώλειες και λειτουργικά κόστη. (Χασουρα 2)

 

Γ) έχει μεταλλαχθεί σε συνεχή.

 

Δ) έχει αποθηκευτεί σε συσσωρευτές. ( Το βαρύτερο κόστος).

 

Ε) έχει μετατραπεί από ηλεκτρική σε κινητική.

 

Οι βαθμίδες δηλαδή που εκπίπτει η ενέργεια και που μεταλλάσσεται από την μία μορφή στην άλλη, είναι πολλές και όπως μαθαίνουμε και από την Πέμπτη δημοτικού, όταν η ενέργεια μεταλλάσσεται από μία μορφή σε άλλη έχουμε αύξηση απωλειών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα εργοστάσια ηλεκτρικής ενέργειας όμως έχουν τουλάχιστον διπλάσια απόδοση σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες των αυτοκινήτων, επιπλέον θεωρητικά έχουν καλύτερα φίλτρα. Επομένως είναι θεωρητικά καλύτερο το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ειδικά για την πόλη που έχει πολλές απόλειες.

Από την μία εχεις δίκιο και από την άλλη άδικο.

 

1) Τα θερμοηλεκτρικά όταν μπαίνουν σε λειτουργία και αν παράγουν περίσσια ενέργεια , αυτή την καταναλώνουν πάνω σε συστηχιες αντιστάσεων .

 

2) Το θερμοηλεκτρικό μπορεί να έχει υψηλότερη απόδοση από το αυτοκίνητο σου αλλά

 

Α) για να μεταφερθεί η ενέργεια του στο αυτοκίνητο σου, έχει ανορθώσει, υποβιβαστεί με μετασχηματιστες. (Χασουρα 1)

 

Β) Έχει μεταφερθεί από ένα δίκτυο μεταφοράς με απώλειες και λειτουργικά κόστη. (Χασουρα 2)

 

Γ) έχει μεταλλαχθεί σε συνεχή.

 

Δ) έχει αποθηκευτεί σε συσσωρευτές. ( Το βαρύτερο κόστος).

 

Ε) έχει μετατραπεί από ηλεκτρική σε κινητική.

 

Οι βαθμίδες δηλαδή που εκπίπτει η ενέργεια και που μεταλλάσσεται από την μία μορφή στην άλλη, είναι πολλές και όπως μαθαίνουμε και από την Πέμπτη δημοτικού, όταν η ενέργεια μεταλλάσσεται από μία μορφή σε άλλη έχουμε αύξηση απωλειών.

 

 

Λέτε από πού παράγετε η ηλεκτρική ενέργεια και από την στιγμή που και αυτή μολύνει δεν έχουν νόημα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα…..

 

Διαφωνώ πλήρως!

 

Αν δεν ανεξαρτητοπηθούν τα αυτοκίνητα από το πετρέλαιο σιγά σιγά πως θα δούμε εξέλιξη? Είναι από τα πρώτα βήματα, είναι πιο εύκολο να ανοίξει/γίνει επένδυση σε ένα αιολικό/ φωτοβολταϊκά πάρκο ή φωτοβολταϊκά ακόμα και σε σπίτια αν υπάρχει μια αυξημένη ζήτηση ρεύματος παρά να αντικατασταθούν δισεκατομμύρια αυτοκίνητα σε μια βραδιά…

Οι σταθερές καταναλώσεις δηλαδή τα σπίτια μας, οι βιομηχανικές μονάδες και οτιδήποτε μένει ακίνητο, είναι τα πρώτα που πρέπει να απορροφήσουν την ηλεκτρική ενέργεια παραγόμενη από ήπιες μορφές.

Όταν οι σταθερές καταναλώσεις δεν έχουν ακόμα καταφέρει να τροφοδοτούνται ούτε με 10% από ήπιες μορφές ενέργειας, ποιος ο λόγος να μπαίνουμε στην λογική να αποθηκεύουμε ενέργεια πάνω στις κινητές καταναλώσεις ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισα ισα χειροτερα ειναι το χειμωνα γιατι απομαστευουν ατμο και ριχνουν την αποδοση, ατμο που θα μπορουσαν να παραγουν ηλεκτρικο ρευμα. (Ειμαι μηχανικος και ξερω τι λεω για το συγκεκριμενο θεμα )

η λειτουργία της τηλεθέρμανσης αυξάνει και δεν μειώνει τον συνολικό βαθμό απόδοσης σε έναν ΑΗΣ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα ισχυρά κράτη η παραγωγή ενέργειας γίνεται κυρίως με πυρηνικά εργοστάσια παραγωγής ενέργειας με μηδενικούς ατμοσφαιρικούς ρύπους. Επίσης η χρησιμοποίηση αιολικής και ηλιακής ενέργειας μπορεί να καλύψει το μεγάλο βάρος ενεργειακής απαίτησης. Το καύσιμο του αυτοκινήτου επίσης δε παρέχεται χωρίς ενεργειακό κόστος. Τα διυλιστήρια και η μεταφορά του καυσίμου απαιτεί μεγάλες καταναλώσεις συγκριτικά με το δίκτυο διανομής ρεύματος.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τουλάχιστον το καυσαέριο θα μεταφερθεί εκτός των πόλεων.

οποτε εμεις θα αναπνεουμε εντος πολεων και θα κραταμε την ανασα μας στην εξοχη.  ΕΞΟΧΑΑΑΑΑΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως είναι δυνατόν να συνεχίζουμε να χρησιμοποιούμε ψυγεία από την στιγμή που δεν έχουμε αναπτύξει τις θεωρίες του tesla;;;!

 

Από αύριο πάγο όλοι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποτε δλδ, ειναι καλυτερα τα αμαξια να παραμεινουν στην βενζινη και στο πετρελαιο μέχρι να εφευρεθει καποια μαγικη τεχνολογια ενεργειας που δεν επιβαρύνει το περιβαλλον.... not gonna happen ever...

 

Μηπως να το ξανασκεφτείτε?

 

Προσωπικα ειμαι υπερ της ηλεκτροκινησης και φυσικά τα πρώτα βηματα δεν θα ναι και τοσο πετυχεσμενα (120km με ουριο ανεμο... και για αμερικανικη μεγαλουπολη... δεν...)

 

Με την ηλεκτροκινηση το κυριο πρόβλημα ελεγχου των καυσαεριων θα μεταφερθει στους ηλεκτροπαραγωγους σταθμούς οπου και φυσικα ελεγχεται καλυτερα.

 

Απο εκει και πέρα, πως έχει προκύψει οτι θα μεταφερθει η μολυνση και οι περιβαλλοντικες επιπτώσεις στην εξοχη, δεν έχω ιδεα. Ξερετε κάτι παραπανω? Ανακοινωσανε νεα εργοστάσια λιγνιτη και diesel και δεν το μαθαμε? Ξεκινησε η απορριψη συσσωρευτων αυτοκινητων και εχει υπαρξει καποιο θεμα?

 

Μεχρι η ηλεκτροκινηση να πιασει critical mass και να αποτελεσει πρόβλημα για τα ηλεκτρικα δίκτυα και αλλους τομεις εχουμε παρα πολλα χρόνια μπροστα μας, οπου πολλα πράγματα θα αλλαξουνε και στην τεχνολογια της ενεργιας και στην ενεργειακη πολιτικη.

 

Τώρα αν πιστευεται πως θα πρεπει να σταματησει να κινειτε ο πλανητης μεχρι τοτε, πάσο. Εγω με την σειρα μου θα αιτηθω να σταματησουν να βγαινουν νεα φάρμακα γιατι έχουν αντεδειξεις. Χανονται ανθρωπινες ζωες. Μεχρι να βγει νεο φαρμακο χωρις αντεδειξεις δεν θα πρεπει να δοκιμαστει σε ανθρωπο τιποτα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Αμερικη η αποψη που εχουν για τα smart συνοψιζετε στο παρακατω ανεκδοτο:

-Μαστορα γιατι δεν ξεκιναει το Smart μου;

-Δεν ξερω, μηπως πατησε καμια τσιχλα;

 

Πραγμα αδικο γιατι στο αστικο περιβαλλον το μικρο του μεγεθος το κανει απιστευτα πρακτικο σε θεμα παρκαρισματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα ισχυρά κράτη η παραγωγή ενέργειας γίνεται κυρίως με πυρηνικά εργοστάσια παραγωγής ενέργειας με μηδενικούς ατμοσφαιρικούς ρύπους. Επίσης η χρησιμοποίηση αιολικής και ηλιακής ενέργειας μπορεί να καλύψει το μεγάλο βάρος ενεργειακής απαίτησης. Το καύσιμο του αυτοκινήτου επίσης δε παρέχεται χωρίς ενεργειακό κόστος. Τα διυλιστήρια και η μεταφορά του καυσίμου απαιτεί μεγάλες καταναλώσεις συγκριτικά με το δίκτυο διανομής ρεύματος.

 

Η Αμερική είναι ισχυρό κράτος; Μάλλον δεν θα είναι.

 

Major energy sources and percent share of total U.S. electricity generation in 2015:

  • Coal = 33%
  • Natural gas = 33%
  • Nuclear = 20%
  • Hydropower = 6%
  • Other renewables = 7%
    • Biomass = 1.6%
    • Geothermal = 0.4%
    • Solar = 0.6%
    • Wind = 4.7%
  • Petroleum = 1%
  • Other gases = <1%

 

Η Γερμανία; Μάλλον ούτε αυτή θα είναι.

 

fig3-share-energy-sources-gross-german-p

 

Η Γαλλία πρέπει να είναι, έχει περίπου 75% ηλεκτρισμό από τα πυρηνικά, αλλά ούτε η Αγγλία είναι μάλλον ισχυρό κρατός,

 

Most of the UK’s electricity is produced by burning fossil fuels, mainly natural gas (30% in 2015) and coal (22%)..

21% of our electricity comes from nuclear reactors

 

:confused:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γεγονός της προσπάθειας απεξάρτησης της αυτοκινητοβιομηχανίας από το πετρέλαιο στην σημερινή πραγματικότητα, είναι κάτι που με προσπερνά.

 

Η λογική της ηλεκτροκίνησης με συσσωρευτές ενέργειας είναι κάτι που θεωρητικά θα βοηθούσε.

Αλλά απαραίτητη προϋπόθεση  είναι η ενέργεια αυτή να προέρχεται από ήπιες μορφές. (αιολική, ηλιακή, κινητική - κυματική).

 

Θεωρώ λοιπόν χαζό να αναπτύσσει κανείς σήμερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπου χρειάζονται συσσωρευτές για την αποθήκευση της ενέργειας, όταν η ανθρωπότητα δεν έχει καταφέρει να παροχετεύσει με την ήπια παραγόμενη ενέργεια ούτε το 10% των σταθερών καταναλώσεων, αυτών δηλαδή που δεν χρειάζονται συσσωρευτές ....... 

 

Ποιος ο λόγος λοιπόν να μπει ο πλανήτης σε μια ακόμα επιμόλυνση των γαιών, μέσω της ρύπανσης από τους συσσωρευτές και της σπατάλης πόρων και πρώτων υλών για συσσωρευτές, όταν η ενέργεια για τα ηλεκτροκίνητα θα προέρχεται από θερμοηλεκτρικά εργοστάσια με λιγνίτη και πετρέλαιο ?

 

Μήπως ο μοναδικός στόχος είναι να μειωθεί η μόλυνση της ατμόσφαιρας τοπικά στις πόλεις και να την πάρουν στην πλάτη τους οι κάτοικοι των περιφερειών ?

Και ποιος ο λόγος να επιβαρύνεται κάποιος άλλος για την δική μας καλυτέρευση ζωής ?

Κάποιος που ζει στην περιφέρεια και στερείται τις ανέσεις της πόλης, το κάνει  με κέρδος το καθαρότερο περιβάλλον. Αυτός για ποιο λόγο να γίνει αποδέκτης της δικής μας μόλυνσης μέσω περιφερειακών θερμοηλεκτρικών εργοστασίων?

 

Νομίζω πως όλα έχουν να κάνουν με το χρήμα και την τόνωση της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία ηττήθηκε κατά κράτος από την ευρωπαϊκή και της ασιατική .... και ψάχνει τρόπο να αναστηλωθεί μέσω αλλαγής πλεύσης στον τομέα αυτό.

 

εχεις ιδεα τι αποδοση εχει ενας κινητηρας εσωτερικης καυσης σε σχεση με ενα εργοστασιο παραγωγης ενεργειας?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το κειμενο του adtakhs αν και λογικοφανες σε καποιον μη ενημερωμενο, ειναι γεματο ανακριβειες και ημιμαθειες, γι αυτο οδηγειται σε λαθος συμπερασματα. Τα περισσοτερα απαντηθηκαν (αποδοση ηλεκτρικης παραγωγης εργοστασιου και ηλεκτροκινητητα vs κινητηρα αυτοκινητου, μεταφορα μολυνσης εκτος των αστικων κεντρων κλπ , καλυψη της παραγωγης μελλοντικα απο πυρηνικη και ανανεωσιμες πηγες ενεργειας, προοδος της τεχνολογιας στις μπαταριες, τους φορτιστες και τους ηλεκτροκινητηρες).
Αλλα οποιος δεν θελει να κουρασει το μυαλο του με ολες αυτες τις πληροφοριες ας σκεφτει το εξης απλο, οτι καποια μυαλα πιο ειδικα και σπουδαγμενα, εχουν κανει την σουμα (κοστος ενεργειας, αποδοσης, μολυνσης) και το αποτελεσμα εχει βγει συντριπτικα υπερ των ηλεκτροκινητων, εξου και η ροπη ολων των αυτοβιομηχανιων προς τα εκει μεχρι το 2025.

Παρακατω βλεπουμε η τεχνολογια μιας εταιρειας λιγοτερο απο 10ετιας , πως κατατροπωνει την τεχνολογια μιας top εταιρειας πολλων δεκαετιων και σκεφτομαστε τα potentials...

https://www.youtube.com/watch?v=vk2cdwpg0jI

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την μία εχεις δίκιο και από την άλλη άδικο.

 

1) Τα θερμοηλεκτρικά όταν μπαίνουν σε λειτουργία και αν παράγουν περίσσια ενέργεια , αυτή την καταναλώνουν πάνω σε συστηχιες αντιστάσεων .

 

2) Το θερμοηλεκτρικό μπορεί να έχει υψηλότερη απόδοση από το αυτοκίνητο σου αλλά

 

Α) για να μεταφερθεί η ενέργεια του στο αυτοκίνητο σου, έχει ανορθώσει, υποβιβαστεί με μετασχηματιστες. (Χασουρα 1)

 

Β) Έχει μεταφερθεί από ένα δίκτυο μεταφοράς με απώλειες και λειτουργικά κόστη. (Χασουρα 2)

 

Γ) έχει μεταλλαχθεί σε συνεχή.

 

Δ) έχει αποθηκευτεί σε συσσωρευτές. ( Το βαρύτερο κόστος).

 

Ε) έχει μετατραπεί από ηλεκτρική σε κινητική.

 

Οι βαθμίδες δηλαδή που εκπίπτει η ενέργεια και που μεταλλάσσεται από την μία μορφή στην άλλη, είναι πολλές και όπως μαθαίνουμε και από την Πέμπτη δημοτικού, όταν η ενέργεια μεταλλάσσεται από μία μορφή σε άλλη έχουμε αύξηση απωλειών.

1) what the fuck?

2) δεν εχει αλλα,

Α)δεν υπαρχει ανορθωση, ο μετασχηματιστης δεν ανορθωνει, μη γραφεις ο,τι να ναι

β) δεν υπαρχουν απωλειες μεταφορας(ειναι μηδαμινες), αραγε ξερεις γιατι εχουμε AC σε υπερυψηλη ταση?

Γ) Κατ αρχην γραφεται συνεχες, επισης δεν μεταλασσεται, εχεις μπλεξει τους X-men με την ηλεκτρολογια.

Δ)Το δικτυο δεν αποθηκευει πουθενα, εκτος κι αν εννοεις τις μπαταριες του αυτοκινητου.

Ε) Ενω η βενζινη απο χημικη, σε θερμικη σε παλινδρομικη και τελος σε περιστροφικη, μαντεψε τι εχει περισσοτερες απωλειες

 

Και τελος τα ηλεκτρικα αυτοκινητα εχουν 1 κινουμενο μερος ,με ανυπαρκτη συντηρηση και ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΡΕΛΑΝΤΙ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...